bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olejove filtry par slov.
 
28.1.2013 v 23:14
Neco malo o olej filtrach:
http://motorcycleinf...sci.com/Filters.html

Olejove filtry par slov.

29.1.2013 v 08:07 | Nahoru | #1
zajímavé, a to jsem chtěl ten tunning pratelnej filtr

2 reakcí na tento příspěvek Olejove filtry par slov.

29.1.2013 v 08:08 | Nahoru | #2
ten pratelný kovový používá Assassin, tyhle filtry se běžně používají na letadlech, jako hydraulické, palivové i olejové.

Naposledy editováno 29.01.2013 08:09:42

(reakce na) Olejove filtry par slov.

29.1.2013 v 13:08 | Nahoru | #3
Delta> no jo ale podle toho to tak extra nefiltruje ne?

(reakce na) Olejove filtry par slov.

29.1.2013 v 13:14 | Nahoru | #4

Delta píše: ten pratelný kovový používá Assassin, tyhle filtry se běžně používají na letadlech, jako hydraulické, palivové i olejové.



jj, to vím, ale u těch letadel to bude asi kvůli lepšímu (rychlejšímu) průtoku náplní....

Olejove filtry par slov.

29.1.2013 v 15:03 | Nahoru | #5
na letadlech nám ty vložky pracují na tlacích 50-150Mpa u hydrauliky která má hustotu asi jako motorový minerální olej, a filtrují podle dokladu od výrobce(atestátu) 8-12Mikronů

Olejove filtry par slov.

30.1.2013 v 10:54 | Nahoru | #6
Castrol je tam opět zmíněný jako výrobce, kterému je lepší se vyhnout... nejen u oleje.

1 reakcí na tento příspěvek Olejove filtry par slov.

30.1.2013 v 11:14 | Nahoru | #7
Zxr : jo filtracni schopnosti to ma horsi, ale me je to fuk, kdyz najedu za rok ani ne tisic km.... Na husqvarne neni filtr zadnej a taky jezdi

(reakce na) Olejove filtry par slov.

3.2.2013 v 23:42 | Nahoru | #8
assassin> Se všemi používanými filtry motory motorek nad 500 ccm běžně vydrží kolem
100 000km, s lepším filtrem to bude lepší o 5 , 10, nebo více procent ? Není vhodnější vyměnit v polovině životnosti oleje jen filtr ? A to jen jaksi "z pilnosti".
Vlasta CBF

1 reakcí na tento příspěvek Olejove filtry par slov.

4.2.2013 v 07:42 | Nahoru | #9
Vlasta: to nevim jak se meni zivotnost motoru v zavislosti na filtru. Moc nevidim smysl v tom menit olej driv nez je doporuceno... Dokonce se uvadi ze to neni uplne ok, ze starsi filtr lip filtruje, protoze uz ma ty nejvetsi pory ucpany necistotama

(reakce na) Olejove filtry par slov.

4.2.2013 v 23:19 | Nahoru | #10
assassin> Také nevidím důvod pro časnější výměnu oleje pokud nebyl znehodnocován častým zatížením např. na okruhu, ale filtr vyměnit neškodí. Asi máš pravdu, že starší trochu ucpaný může být jaksi hustším sítem, ale také se může ucpat a ve filtru nebo v motoru(dle konstrukce) je obtokový ventil který se otevírá je-li filtr přicpán, to proto aby se motor stále mazal i když již nefiltrovaným olejem. Je to stejné jako u aut. Z toho je zřejmé, že nejhorší pro motor bude speciální hustý filtr. Strašení řídkým filtrem v článku považuji z těchto důvodů jen za marketikový trik pro neznalé a důvěřivé. Jinak dík za diskuzi, každý názor nutí k přemýšlení. Vl CBF

Olejove filtry par slov.

5.2.2013 v 00:46 | Nahoru | #11
s tim zacpanim filtr a jeho lepsi filtrovatelnosti NEVERIM.
To se preci navzajem prici. Kdyz se neco ucpe tak bordelem a udela se but veci dira a nebo to netece....to je cele.

Olejove filtry par slov.

5.2.2013 v 07:35 | Nahoru | #12
No i výrobce u mý moto uvádí měnit oil filtr ob výměnu oleje, tedy u mě po 12tkm...

Olejove filtry par slov.

5.2.2013 v 08:20 | Nahoru | #13
Zxr: jo je to tak, dvě teorie, obe mají určitý logicky zaklad, těžko bez speciálního experimentu rozhodnout jak to je. Ale kolik motoru dneska najdeš ze jsou vybehane? Vetsinou to vzdá na únavu nakej namahanej dil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist