globalmoto_duben_nolan





Téma: motohouse CUP powered by amboseli Racing
 
30.11.2012 v 13:08
Zde ještě jednou pravidla a podrobnosti ohledně plánovaného CUPu:

PRAVIDLA MOTOHOUSE CUP powered by AMBOSELI Racing 2013

KALENDÁŘ

Kalendář závodů, započítaných do MOTOHOUSE CUP powered by AMBOSELI Racing 2013 bude publikován nejpozději do 31. Prosince předchozího roku.

kalendář MOTOHOUSE CUP powered by AMBOSELI Racing 2013 je

29.4. - 30.4. Masaryk Circuit Brno (CZ)
31.5. – 2.6. Slovakiaring (SK)
28.6. – 30.6. Pannoniaring (HU)
12.8. – 14.8. Autodrom Most (CZ)
30.8. – 1.9. Masaryk Circuit Brno (CZ)
27.9. – 29.9. Slovakiaring (SK)

Pořadatel je zodpovědný za technické i personální zajištění a za hladký průběh závodu.

TŘÍDY A DÉLKY ZÁVODU

MOTOHOUSE CUP powered by AMBOSELI Racing 2013 se jezdí v rámci okruhového ježdění na okruzích v ČR, SR a HU a to vždy na 10 kol. Vyhlašuje se v sobotu odpoledne v kubaturách 600 cm3 (včetně tříválců do 675 cm3 a dvouválců do 850 cm3) a 1000 cm3.
Specifikace použitých pneumatik je na rozhodnutí jezdců. Do závodu je možno startovat jak na typu slick, tak pneumatikách se vzorkem.

PŘIHLÁŠKY

Přihláška a platba startovného musí být připsána na konto pořadatele vždy nejpozději do pěti dnů před závodem.
Závodu se může zúčastnit pouze jezdec přihlášený přes AMBOSELI Racing, který bude mít zaplaceno startovné 500 CZK/závod a který bude mít zaplaceny jízdy min. na 2dny dané akce, při které se závod koná.
Jezdec si může zvolit z následujících možností.
Pátek – Sobota (Pá 3xvolný trénink, 3xkvalifikace – So 3xkvalifikace a závody)
Sobota – Neděle (So 3xkvalifikace a závody – Ne jízdy a závody dle programu)
Pátek – Sobota – Neděle (doporučujeme)
Hodnoceni budou pouze státní příslušníci ČR a SR.

STARTOVNÍ ČÍSLA

Motocyklu bude při přihlášení přiděleno startovní číslo, které si má jezdec možnost při registraci a zaplacení jízd na celý kalendářní rok 2013 zvolit podle svých požadavků. V jiném případě mu bude přiděleno takové číslo, které bude volné v systému časomíry.
KVALIFIKACE
Závodu se zúčastní ten, kdo se kvalifikuje. Klíč kvalifikace je vždy propustnost tratě pro obě dvě kubatury extra. (Ve většině případů 45jezdců pro každou kubaturu)

ZÁVODY

Přibližně 15 minut před startem závodu bude otevřen výjezd z boxu do zaváděcího kola.
Jakmile jezdci dojedou, po zaváděcím kole na startovní rošt musí zaujmout své místo.
Start do zahřívacího kola bude proveden mávanou vlajkou.
Při návratu na rošt musí jezdci zaujmout svou pozici s předním kolem svého motocyklu na
vymezovací čáre startovního roštu a nechají běžet motory.
Na dobu 2 – 5 sekund bude rozsvíceno červené světlo. Když červené světlo zhasne,
jezdci mohou odstartovat do závodu.

CHOVÁNÍ BĚHEM TRÉNINKU A ZÁVODU

Jezdci se musí řídit signalizací vlajkami, světly a tabulemi se smluvenými instrukcemi.
Jezdci musí jet tak, aby neohrozili ostatní soutěžící nebo účastníky ať už na dráze, nebo
v boxové uličce.
Jezdci by měli používat pouze trať a boxovou uličku. Nicméně jestliže jezdec náhodou opustí trať, potom se může vrátit na trať na místě určeném traťovým komisařem, nebo na místě, které mu nepřinese výhodu.
Jestliže má jezdec takové problémy s motocyklem, které zapříčiní jeho odstoupení ze závodu, potom by se neměl pokoušet dojet pomalu do boxu, ale měl by opustit trať a zaparkovat motocykl na bezpečném místě, určeném traťovými komisaři.
Jezdci, kteří se vracejí pomalu do boxu během tréninku, by se měli držet co nejdále od
závodní stopy a musí dávat signál zvednutím ruky.

Do závodu bude vpuštěn jezdec splňující podmínky pro okruhové ježdění – technická specifikace jak motocyklu, tak oblečení se řídí pravidly a řády jednotlivých okruhů. Dále pak má pořadatel právo namátkově kontrolovat technický stav motocyklu a v případě nedodržení pravidel vyloučit ze závodu, bez nároku na vrácení startovného. Jezdec je povinen dodržovat pravidla a řády jednotlivých okruhů, na kterých se akce konají.

KONEC ZÁVODU A VÝSLEDKY ZÁVODU
Když vedoucí jezdec dokončí stanovený počet kol závodu, bude mu z oficiálního stanoviště na cílové čáře v úrovni trati ukázána šachovnicová vlajka. Šachovnicová vlajka bude ukazována všem následujícím jezdcům.

Jednotlivé vyhlášení vítězů je po každém závodě v sobotu večer a to pro prvních 5 závodníků z každé kubatury, kteří obdrží ceny. Výsledky závodů budou zveřejněny nejpozději 2 pracovní dny po sobotním závodě na stránkách www.motohouse.cz a www.amboseli-racing.cz či na jejich FB stránkách



VLAJKY A SVĚTLA

Následující vlajky musí být respektovány:

Zelená vlajka

Trať je volná. Vlajka musí být vystavena v mírném pohybu nebo bez pohybu na každém
stanovišti traťových komisařů v prvním kole každého tréninku a warm upu, během zaváděcího kola a v zahřívacím kole. Tato vlajka musí být vyvěšena na každém postu traťového komisaře okamžitě po incidentu, který vyžadoval užití žluté vlajky. Mává-li touto vlajkou startér, signalizuje start do zahřívacího kola.

Zelené světlo

Toto světlo musí svítit na výjezdu jako signalizace začátku tréninku a warm upu, zaváděcího a zahřívacího kola.

Žlutá a červeně pruhovaná vlajka

Signalizuje olej, vodu, štěrk nebo jinou látku ovlivňující přilnavost trati. Vlajka musí být
vyvěšena bez pohybu alespoň na dvou postech traťových komisařů před tímto místem.

Modrá vlajka

Je ukazována v pohybu pomalejšímu jezdci a znamená, že je předjížděn rychlejším jezdcem.
Pomalejší jezdec nesmí překážet rychlejšímu jezdci. Během tréninku musí pomalejší jezdec
držet svou linii a zpomalit tak, aby rychlejšímu jezdci umožnil předjetí.
Během závodu jezdec, který má být předjet o kolo, musí předjetí umožnit rychlejšímu jezdci
při nejbližší příležitosti.

Šachovnicová černobílá vlajka

Je ukazována na cílové čáře a znamená ukončení závodu nebo tréninku.

Žlutá vlajka

Jestliže je ukazována v pohybu na postu traťového komisaře znamená, že vpředu je nebezpečí. Jezdci musí zpomalit a být připraveni zastavit. Předjíždění je zakázáno až do místa, kde je vyvěšena zelená vlajka.
Jestliže si jezdec uvědomí porušení tohoto pravidla ihned po předjetí, musí zvednout ruku a nechat se předjet jezdcem, kterého právě předjel.

Červená vlajka v pohybu a červené světlo

Jestliže je závod nebo trénink přerušen, bude na všech postech traťových komisařů máváno
červenou vlajkou a červená světla podél trati budou rozsvícena. Jezdci se musí pomalu vrátit
do boxu.
Červená vlajka a/nebo červené světlo bez pohybu (v boxech nebo na trati)
Jezdci musí zastavit. Nesmí minout tuto vlajku ani světlo. Když je výjezd z boxu uzavřen, bude na výjezdu vyvěšena tato vlajka bez pohybu a bude rozsvíceno červené světlo. Jezdcům není dovoleno vyjet z boxové uličky.

BODY A CENY

Body budou přiděleny následujícím způsobem.

Bodové hodnocení:

Umístění 1° 2° 3° 4° 5° 6° 7° 8° 9° 10° 11° 12° 13° 14° 15°
Body 25 20 16 13 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Doplňkové body:

Pole position – 1 bod
Nejrychlejší kolo v závodě – 1 bod

Hlavní cenou MOTOHOUSE CUPu powered by AMBOSELI Racing 2013 jsou pro každou kubaturu zvlášť extra price money:
1.místo 25.000,- CZK
2.místo 15.000,- CZK
3. místo 5.000,- CZK

Mediální partner: MOTOHOUSE
Pořadatel závodů: AMBOSELI Racing






Naposledy editováno 30.11.2012 13:09:42

1 reakcí na tento příspěvek motohouse CUP powered by amboseli Racing

30.11.2012 v 20:01 | Nahoru | #1
Zjevně to nikoho nezajímá, tak proč kvůli tomu zakládat další téma? Je takový problém to editnout do toho prvního?

(reakce na) motohouse CUP powered by amboseli Racing

30.11.2012 v 21:25 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> ale zajímá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist