bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterého velkého cruisera?
7.8.2012 v 01:32
Tak jsem na stará kolena zatoužil skončit na velkém cruiseru, jen nevím na kterém... Co vím, tak by měl být krásný, dominantní, ovladatelný, a pohodlný jak pro řidiče tak pro baťůžek, a to i na delší cesty, a samozřejmě spolehlivý. Můj favorit byla Kawa VN 2000, případně Intruder 1800 R, nebo Honda VTX 1800, a až na posledním místě byla Yamaha XV 1900 Midnight Star, moc se mi nelíbil její štíhlý protáhlý tvar. Vlastní zkušenost nemám s žádnou z nich, ani s žádným jiným cruisrem, tak jsem vybíral jen podle testů a recenzí, a podle hodnocení uživatelů. Tady je názor obchodníka s motorkami, co mi nabízí Yamahu XVS 1900: "cokoli krome vn 2000 nebo jine Kawy, maji tezsi ovladani, Nej jsou urcite Yamahy pak Hondy, pak Suzuki a nakonec Kawy co se týče kvality, ovladatelnosti , preprodejni hodnoty a vubec všeho.. "
Dodávám že mám jen 173 cenťáky výšky, nejsem žádný Chlapák, ale zvládal jsem i Goldwinga, i když ten měl zpátečku.
Rád si přečtu všechny vaše názory, pomůže mi to se v té problematice zorientovat.
Anketa: Který cruiser pro mrňouse? :-))
Kawasaki VN 2000
8%
4
Suzuki Intruder 1800 R
18%
9
Honda VTX 1800
24%
12
Yamaha XV 1900 Midnight Star
49%
24
Předchozí
1 2
Následující

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 05:27 | Nahoru | #1
"... cokoli krome vn 2000 nebo jine Kawy, maji tezsi ovladani,... "
Obchodnik Ti povedal blbost.
Hlasovat nebudem, sorac. Som zaujaty .
palo

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 06:22 | Nahoru | #2
Je to slabý a malej obsah. Na český rozbitý klikatý silnice jedině třílitr a výš.

1 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 06:25 | Nahoru | #3
Vulkán a Midnight jsou spíš cestovní cruisery, VTX 1800, Introš a Warik powercruisery. Takže se musíš rozhodnout co víc preferuješ - jestli cestovní autobus, nebo něco víc na dravější jízdu, protože powercruisery jsou motorově i podvozkově někde jinde. A ty pohádky o ovladatelnosti od prodejce - když chce prodat....

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 06:36 | Nahoru | #4
Zdravím. Měl jsem Suzuki VL 1500 a přešel na Kawu VN 1600 Nomad (láska na první pohled). První co bylo hned znát bylo lepší ovládání, lépe do zatáček, na malých rychlostech, prostě paráda, nevím v čem by mělo být ovládání Kawy těžší - obchodník chce asi prodat . XVS 1900 jsem ale nikdy nejel, nemohu srovnávat. Co se týká kvality - u obou motorek jsem lil benzin a jednou za rok OK kontrola v servisu s výměnou oleje. Tak šťastnou ruku při výběru.

Naposledy editováno 07.08.2012 07:11:30

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 06:59 | Nahoru | #5
Já přihodím polínko do ohně...co takhle něco z rodiny Victory? http://www.victorym...ader-enus-choosebike

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 07:43 | Nahoru | #6

charlie.vtx1800 píše: Vulkán a Midnight jsou spíš cestovní cruisery, VTX 1800, Introš a Warik powercruisery. Takže se musíš rozhodnout co víc preferuješ - jestli cestovní autobus, nebo něco víc na dravější jízdu, protože powercruisery jsou motorově i podvozkově někde jinde. A ty pohádky o ovladatelnosti od prodejce - když chce prodat....


Já chci spíše cestovat, takže se mi výběr pomalu zužuje

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 08:16 | Nahoru | #7
podle ženy puberťák> za me Midnight...

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 08:20 | Nahoru | #8
Road King

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 08:26 | Nahoru | #9
Z tvého výběru XV 1900 !

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 08:31 | Nahoru | #10
WARRIOR

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 09:24 | Nahoru | #11
Warrior neni uplne pohodlna cestovni masina... (ve srovnani s temi, ktere jsou ve vyberu)

1 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 09:58 | Nahoru | #12
Výborná na ovládání a i dost pohodlná je XVS1100 a síly má také dost. Když dobrý cruiser na pohodu, tak doporučuju VN1500 v provedení "Drifter". Sice ten "dojem klasiky" trochu kazí vodní chlazení a ta originální rybina je až nevkusně utlumená, ale vem čert.
XV1600 je dost těžkopádné dvoukladivo, na to už člověk musí mít nějakou "páru".

To obchodníkovo tvrzení je žvást s cílem vnutit motorku, kterou se snaží prodat.
Pokud jde o objem, tak dle mých zkušeností pro cruiser provozovaný stylem "bublačka-kochačka" bohatě stačí motor 1100 - 1400ccm s výkonem kolem 70k. Nicméně chceš-li dvoulitrový dvoukotel, máš jej mít.

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 10:12 | Nahoru | #13

J.M.K. píše: Nicméně chceš-li dvoulitrový dvoukotel, máš jej mít.



bez urazky, ale pokud jasne specifikuje vymer motorek (nejslabsi 1800) tak proc mu predhazujes malorazky ala Drak 1100??

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 10:35 | Nahoru | #14
Za mě Midnight Star. Ta je tak krásná, že jsem si jí málem koupil i když je to takovej dobytčák...

2 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 10:59 | Nahoru | #15
No jako majitel M1800R bych ti ji rád doporučil...ale na dlouhé cestování to není úplně ono. Tady by byla asi lepší C1800, kterou můžeš nabalit všema věcma, který na eMku vypadaj debilně - brašny, plégo...
Z tvého výběru bych bral XV1900, protože je nejhezčí

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 11:00 | Nahoru | #16

Růža1800 píše: Z tvého výběru bych bral XV1900, protože je nejhezčí



+1

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 11:08 | Nahoru | #17
Tak se mi nějak formuje názor, ale asi jsem nějakej vyšinutej (to jsme ale ale motorkáři všichni ) ) Když zvažuju jaká která motorka je, a co od ní požaduju já, vyšel mi Voyager od Kawy, úžasná kapotáž a kufry, vzadu křeslo, tempomat, rádio... Za ním ten samý model ve verzi Tourer, a pak světe div se, starší model Kawa VN 1600 Tourer... Nepotřebuju powercruiser, ale chci velikou a pohodlnou motorku, nepotřebuju závratný výkon, ale sametový běh motoru s nástupem krouťáku od volnoběhu, a nechci tvrdý podvozek aby se mi baťůžek kodrcáním neudělal na každé horší okresce ) Nepochybuju o spolehlivosti Kawy (měl jsem dvě), nepochybuju o ovladatelnosti - věřím uživatelům. Jen cena nového Voyageru už je dnes pro mne nedostupná, a ojetý ani v Toureru se u nás takřka sehnat nedá. Mám nějaký cenový limit a to ještě na lízačku...
Tož zatím asi tááák

2 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 11:18 | Nahoru | #18
Hele, pokud se ti líbí Voyager od Kawy, tak co třeba Yamaha Royal Star Venture???
http://www.motoinzer...al-star-venture.html

Naposledy editováno 07.08.2012 11:19:49

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 11:27 | Nahoru | #19
Růža1800> sorry

2 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 11:42 | Nahoru | #20
Tourera jsem měl. S ovladatelností to vážně nebylo zas tak špatný. Ale znám podstatně lepší! Pravdou je, že co jsem ho prodal, po krátkým čase volal nešťastný majitel, že se vysypal motor. A to jsme na něm oba jezdili, než ho odvezl a byl zcela v pohodě. Pak jsem měl ještě jinou Kawu z "trošku" jiné nůše a taky měla mechanickej problém. Známej měl Vulcana ze států a taky dělal motor. Všechny měly najeto do 50 tis. km. A pokud ti jde o krouťák, pozorně si ještě jednou pročti údaje u všech motorek, při jakých otáčkách dávají maximum Pohodlí je velice relativní a subjektivní hodnota.

Naposledy editováno 07.08.2012 11:42:36

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 14:39 | Nahoru | #21

Růža1800 píše: Hele, pokud se ti líbí Voyager od Kawy, tak co třeba Yamaha Royal Star Venture???
http://www.motoinzer...venture.html [/quote]
No krasavice to je, pouvažuju

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 14:42 | Nahoru | #22
Mašer.> To víš že budu všechno zvažovat, proto jsem založil tohle vlákno...

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 16:25 | Nahoru | #23

Růža1800 píše: No jako majitel M1800R bych ti ji rád doporučil...ale na dlouhé cestování to není úplně ono. Tady by byla asi lepší C1800, kterou můžeš nabalit všema věcma, který na eMku vypadaj debilně - brašny, plégo...
Z tvého výběru bych bral XV1900, protože je nejhezčí


Na dlouhý cestování pohodovým stylem s batůžkem nejsou powercruisery podle mě to pravý ořechový. VNko dvoulitra má kámoš a nepříjemně mě překvapilo jak snadno je ve dvou na dorazech. Když se ti zadek v zatáčce propruží na nerovnosti na doraz a ještě chytneš rámem tak vážně není o co stát. Takže VNko osobně radši nebrat. Pro tvý plány bych asi hledal něco z rodiny Star.

1 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 17:06 | Nahoru | #24
hele proč si tu necháváš radit, každej má jiný zkušenosti, jinej náhled jiný požadavky.
Prostě jdi, najdi někoho kdo tě nechá svézt a rozhodni se vlastní hlavou a pocitem z ovládání.

Všechny tyhle mašiny mají svoje mouchy a každá chce to své. Prostě rozhodni se srdíčkem

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 19:40 | Nahoru | #25
XV1900 z vlastní zkušenosti. Motorka je to nádherná, bezůdržbová, nikdy mě nenechala v průseru. Je znát vyšší level co se týče rámu i motoru. Ovladatelnost super. Na místě s ní osolíš každý auto na start, vyškolil jsem pár frajírků v tuning co moc machrovali. Já měl dodaný štít s CD, štíty na nohy, 120 litrů úložného prostru v brašnách Tsukayu + další přídavné brašny na nosiče na dovolenou cca 90 litrů. Vezl jsem si do světa všechno co mladá potřebovala Pro batůžka opěradlo od Corbinu. Pro mě ještě opěrka spolujezdce. Pohoda maximální a dostojení něco stálo. Nevýhoda: spotřeba - když za to vemeš tak počítej 8 litrů, nemá to 6ku, která na dálnici trošku chybí - jestli jsi už s něčím co 6ku má jezdil, takže cestovní ideál tak 130 - 140. Jestli chceš cesťáka na dloho možná bych na tvém místě kouknul na Voyagera, nebo Kavu VN - prostě to co má už z výroby štít, kryt na nohy a velkooběmové brašny a hoodně pohodlná sedla. Na delší trasy je to fakt znát. Za mě ti doporučuju jedno. Od každého vyber kus a dojěď si to osobně vyzkoušet projet. Jinak nepoznáš. Dodávám XV1900 nezklame, ale budeš koukat jak tam co narvat navíc. Koukni na ebay.com označení pro XV1900 jako: Roadliner - doplňky: Corbin. Dají se tam sehnat za super peníze.

Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 19:50 | Nahoru | #26
Kouknmi sem jak to vypadá nastrojená XV1900 : InzerátInzerát

1 reakcí na tento příspěvek Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 20:24 | Nahoru | #27
Za sebe ti taky doporučuji Yamahu MidnightStar XV 1900. Sedlám ji druhým rokem, koupil jsem ji v základu a dodělal k obrazu svému. Dá se krásně upravit jak si představuješ. Jízdní vlastnosti jsou výborné, zátah je velice slušný a na cestě dokáže divy. Spotřeba se mi pohybuje od 4,5 -7 litrů, podle toho jak a kde jezdím. Škoda, že nemá zpátečku, protože po nastrojení má skoro 450 kg, a manévrovat s ní na místě chce sílu a grif, ale to se dá vše vychytat. Jsem z Opavy, to máš z Jeseníku kousek, klidně se zastav hodit oko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterého velkého cruisera?

7.8.2012 v 23:45 | Nahoru | #28

Marvin24 píše: Za sebe ti taky doporučuji Yamahu MidnightStar XV 1900. Sedlám ji druhým rokem, koupil jsem ji v základu a dodělal k obrazu svému. Dá se krásně upravit jak si představuješ. Jízdní vlastnosti jsou výborné, zátah je velice slušný a na cestě dokáže divy. Spotřeba se mi pohybuje od 4,5 -7 litrů, podle toho jak a kde jezdím. Škoda, že nemá zpátečku, protože po nastrojení má skoro 450 kg, a manévrovat s ní na místě chce sílu a grif, ale to se dá vše vychytat. Jsem z Opavy, to máš z Jeseníku kousek, klidně se zastav hodit oko.


Jak tady začaly převládat doporučení na Yamahu, koukl jsem samozřejmě i na tvůj profil s motorkou a je opravdu na co se koukat Máš ji pěkně vymazlenou, ani si netroufnu odhadnout kolik peněz jsi vrazil do doplňků Přes Opavu občas jezdím a když mi to vyjde, chodím slintat k Radkovi, víš o kterém mluvím, měl jsem od něj nějaké věci ještě na Golďase. Minule jsem si tam sedl na Suzuki Boulevarda a byl jsem z toho marod... No, Uvidíme, ale Yamaha u mne určitě šanci má

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

8.8.2012 v 06:22 | Nahoru | #29

podle ženy puberťák píše: Jak tady začaly převládat doporučení na Yamahu, koukl jsem samozřejmě i na tvůj profil s motorkou a je opravdu na co se koukat Máš ji pěkně vymazlenou, ani si netroufnu odhadnout kolik peněz jsi vrazil do doplňků Přes Opavu občas jezdím a když mi to vyjde, chodím slintat k Radkovi, víš o kterém mluvím, měl jsem od něj nějaké věci ještě na Golďase. Minule jsem si tam sedl na Suzuki Boulevarda a byl jsem z toho marod... No, Uvidíme, ale Yamaha u mne určitě šanci má


Jestli samovolně slintáš a když si sedneš na motorku tak vomarodíš, tak bych spíš doporučil kriplkáru a návštěvu psychiatra, než motorku

(reakce na) Kterého velkého cruisera?

8.8.2012 v 13:19 | Nahoru | #30

Mašer. píše: Tourera jsem měl. S ovladatelností to vážně nebylo zas tak špatný. Ale znám podstatně lepší! Pravdou je, že co jsem ho prodal, po krátkým čase volal nešťastný majitel, že se vysypal motor. A to jsme na něm oba jezdili, než ho odvezl a byl zcela v pohodě. Pak jsem měl ještě jinou Kawu z "trošku" jiné nůše a taky měla mechanickej problém. Známej měl Vulcana ze států a taky dělal motor. Všechny měly najeto do 50 tis. km. A pokud ti jde o krouťák, pozorně si ještě jednou pročti údaje u všech motorek, při jakých otáčkách dávají maximum Pohodlí je velice relativní a subjektivní hodnota.


Díky za přízpěvek, ale k tvé kritice kvality motorů Kawasaki tady přidávám citaci z článku o VN 2000:http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kawasaki/kawasaki-vn-2000-235.html
"Docela určitě jste se setkali s velmi rozšířeným názorem (upozorňuji v ČR), že Kawa je ze čtveřice Japonců nejméně vyvedený a nejvíce poruchový stroj. Co bylo hlavní příčinou této ne příliš valné pověsti (která vznikla hlavně na počátku devadesátých let) o tom dnes lze jenom polemizovat. Faktem však je, že Kawasaki jako poslední ze čtveřice H - K - S - Y uzpůsobila své motory na bezolovnatý benzín - Nautral. Dle mého názoru vedlo právě toto, při záměně pohonných hmot, k mnohým zcela zbytečným, ale velmi závažným poruchám pohonné jednotky a potažmo tak ke ztrátě důvěry našich motorkářů k této značce. Jestliže mluvím o tom, že si Kawasaki s přechodem na bezolovnatý benzín nechala "ujet vlak" a díky motorkářů - kteří z neznalosti zcela zbytečně ničily jinak velice kvalitní motory bezolovnatým benzínem přišla Kawasaki i o kredit kvality, pak musím říct, že to byla právě Kawasaki, která jako první osadila do cruiseru na místo karburace vstřikování. Stalo se tak již v roce 1999 kdy byl vyvinut motor pro model VN 1500 Drifter..."
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 0 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 7 10.3.2024 v 18:30 spaceman74
Kožený navlek na nádrž Yamaha Midni... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 4 7.1.2024 v 16:57 Růža1800
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star FrantišekSmolíček 2 3.1.2024 v 21:48 Rooks
Divne zvuky na 3 prevodovom stupni Yamaha XV 1900 Midnight Star Cybernetyk 24 28.9.2023 v 19:04 Pelilaci


TOPlist