Téma: Honda Varadero 125
14.5.2012 v 20:01
Zdravím chystám se pro koupi Hondy varadera 125 tak bych se chtěl zeptat toho kdo s ním má zkušenosti.Kolik tak vydrží motor km,co se nejvíce opotřebovává a nebo de hned srat,je vhodný na delší štreky popř.kolik to tak žere a jest-li je z venku lepší nebo horší?? tady dávám inzerát na kuknutí jest-li stojí za to http://www.tipmoto....-125-v-varadero.html díky za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero 125
Je to HOnda ne ... Videl jsem maly varany co meli nalitano okolo 90 tkm na puvodnim rozvodaku. Nevim ze by se natom neco vyrazne sralo. Nekolikrat jsem cetl ze odchazela vodni pumpa. JInak je to vcelku drzak. Vypada to jak velka motorka a na uceni je to super. Na to ze to je dvaca, je to pomerne tezky, takze co se tyka manipulace pri prechodu na velkou motorku nemas problem. Da se stim litat tak 110 cestovni rychlost. Tyhle novy rocniky jak mas na inzeratu neznam, ale nebal bych se jit do 2004 a mas to co 20 tis lacinejsi.
K tomu konkretnimu inzeratu, na fotkach vypada pekne, ale to vetsinou dotazeny motorky vypadaj. Barevna kombinace dost desna (nevim jestli se delala cerna vidle nebo je to lakly)
K tomu konkretnimu inzeratu, na fotkach vypada pekne, ale to vetsinou dotazeny motorky vypadaj. Barevna kombinace dost desna (nevim jestli se delala cerna vidle nebo je to lakly)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
gugo> 2004 bych nechtěl protože je to karbec a vstřik je o hodně lepší jak na startováni tak i na ježdění.A s těma vydlema máš pravdu na oficiálních stránkach Hondy jsou střibrný..Jinak dikec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
bart12> Vcem je vstrik lepsi ?
Mám Varadero 2004ku, k porovnání asi tak, na dost místech jsem četl, že stříkačka kupodivu u varadera víc žere, já jezdím s karbcem pohodově do 3,5 a rychle vždycky do 4, přes 4 jsem nešel nikdy. Stříkačka prý líp jede dole, karbec nahoře. Stříkačka má tuším o malinko delší převody a omezovač otáček na 12 tisíc, místo 12 600 u karbce. Mě se stříkačka nelíbí kvůli tomu, že má zrcátka na kapotě, což mi na cestovní motorce nebo chceš-li endurka, hodně divný. Jinak jestli to jezdilo u moře, dát bacha abys neměl na vidlích pokurvenej tvrdochrom od slanýho mořskýho vzduchu, jak jsem to měl já, a jináč je to celkem bezúdržbovka. Ventily a olej tuším po 12 000 km, když zároveň necháš seřídit karbce, nic nepokazíš. Je potřeba vědět, že dost točí, při 90 kolem 9000, pohodlnou rychlost bych viděl kolem tý 90, dá se jet i přes kilo ale to hodně křičí. Na cestování ideál, pohodlný, měkký podvozek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
gugo> Můžeš tankovat 100oktanovej benzín aby to trošku jelo líp a při startování se chytá líp než karbec..
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero 125
Teď v sobotu jsem byl u tohoto prodejce, přesně na tuhle motorku jsem se jel podívat. Hrozně nerad ti jí bude chtít půjčit abys ses projel a bude chtít zálohu kdybys to rozsekal, abys mu to tam nenechal. Má tam takovou maličkou garáž a tam měl naskládaných 8 varanů, litrovýho stroma a cbf600, všechny svázaný řetězem. Nešlo okolo toho ani projít. Nevím proč to nevytahal ven, když věděl že tam přijedem... Jinak nakonec se mi na místě víc líbilo to celý černý co tam měl, tak jsem mu tam nechal zálohu, aby to stáhnul z netu a co nejdřív tam pro to jedu. Jinak i ta bílo černá co posíláš vypadá zachovale, měl jsem jí tam nastartovanou a žádný divný zvuky z toho nešly, běhala v pohodě (ale nejel jsem na ní).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
bart12> Varan nemá se startováním problém a 100 oktanovej benzín má nulovej efekt, stejně jako laděnej vejfuk, diodový podsvícení, proužky na ráfky atd!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
Padapapa> Když tam pojedeš mohl by ses na něho podívat jestli není nějak dodřená nebo spadlá a přestříkaná?? a napsat sem??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
bart12> Dyť píšu, byl jsem tam v sobotu. Vypadá v pohodě, není poškrábaná nebo lakovaná (aspoň jsem si toho nevšiml). Nejel jsem na ní, ale motor zní normálně, žádný cinkání, bouchání... Měl tam 2 za 60k, tuhle a pak celou černou. Nakonec jsem si tam vybral tu černou, byla 2009, najeto měli stejně (ikdyž všechny tam měli kolem tich 23tis. tak bůh ví...) a při projížďce se jevila OK. Na bílej jsem nejel, vizuálně OK, zvuk motoru OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
Padapapa> Ještě se tě zeptám kolik po tobě chtěl za zálohu??
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero 125
Podle mě je u Varadera lepší karbec, jel jsem obojí. Karbec mi žral 3,3l na skoro furt plnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
FiFi.> Ale to vazis 60 kg a nebo si jel skoro porad z kopce Ja stim v nouzi jezdil vloni do prace a pravda slapal jsem tomu na krk a pod 4l jsem se nedostal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
gugo> To je bolístka Fifiho motorek, žerou mu vždycky o litr míň, než ostatním a s tou vervou si nedělej prdel, i kdybys tomu do nádrže sypal viagru, 15 koní bude furt patnáct koní. Zkoušel jsem jak 95 a 100 vervu a bez znatelného rozdílu.
2 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero 125
Karbec má opravdu větší nádrž, ale jen o půl litru, to stejně nepoznáš.
Stříkačka líp svítí.
Prý karbec líp jede ve vyšších otáčkách, možný to je. Stříkačka se zase umí rozmotat z nižších otáček, pětka bere bez cukání a dušení od 4500 otáček, čytřka od cca 3500.
Nevím, jestli je to i na stříkačkách, ale občas se stane, že odchází ložiska na vačce, hlavně zadní válec. Jinak to nemá žádný nemoci.
Vzducháč neseženeš aftermarketovej, jenom origo za mastný prachy. (Aspoň mě se to nepovedlo, pokud někdo víte o druhovýrobě vzducháče, tak dejte vědět )
Zkušenosti se stříkačkou.
Jezdím stříkačku čtvrtou sezonu a za těch 15000 km mám dlouhodobou spotřebu 2,83l/100km. A to ji zrovna nešetřím.
Dojezd na nádrž je cca 500 km, ale hladový oko se rozsvítí už při 400 km. Jednou jsem na nádrž udělal 550 km a ještě by tak 30 dala.
Cestovní rychlost je 80-90 km/h, kdy se motor drží mezi 8000 a 9000 otáčkama.
Doporučuju koupit vyšší plexi od Givi.
Přední tlumiče nepoberou velký nerovnosti, mimo asfalt to chce jet kochačku.
Sice váží 170 kg, ale motor se umí krásně rozmotat, takže není vůbec líná a dá se s ní normálně jezdit.
Díky váze je dost stabilní, nerozhodí tě nerovnosti a vítr.
Spolujezdkyně si po 3 hodinách stěžovala, že jí bolí zadek, ale spíš není zvyklá, sedlo to má pohodlný dost .
Stříkačka líp svítí.
Prý karbec líp jede ve vyšších otáčkách, možný to je. Stříkačka se zase umí rozmotat z nižších otáček, pětka bere bez cukání a dušení od 4500 otáček, čytřka od cca 3500.
Nevím, jestli je to i na stříkačkách, ale občas se stane, že odchází ložiska na vačce, hlavně zadní válec. Jinak to nemá žádný nemoci.
Vzducháč neseženeš aftermarketovej, jenom origo za mastný prachy. (Aspoň mě se to nepovedlo, pokud někdo víte o druhovýrobě vzducháče, tak dejte vědět )
Zkušenosti se stříkačkou.
Jezdím stříkačku čtvrtou sezonu a za těch 15000 km mám dlouhodobou spotřebu 2,83l/100km. A to ji zrovna nešetřím.
Dojezd na nádrž je cca 500 km, ale hladový oko se rozsvítí už při 400 km. Jednou jsem na nádrž udělal 550 km a ještě by tak 30 dala.
Cestovní rychlost je 80-90 km/h, kdy se motor drží mezi 8000 a 9000 otáčkama.
Doporučuju koupit vyšší plexi od Givi.
Přední tlumiče nepoberou velký nerovnosti, mimo asfalt to chce jet kochačku.
Sice váží 170 kg, ale motor se umí krásně rozmotat, takže není vůbec líná a dá se s ní normálně jezdit.
Díky váze je dost stabilní, nerozhodí tě nerovnosti a vítr.
Spolujezdkyně si po 3 hodinách stěžovala, že jí bolí zadek, ale spíš není zvyklá, sedlo to má pohodlný dost .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
gugo píše: FiFi.> Ale to vazis 60 kg a nebo si jel skoro porad z kopce Ja stim v nouzi jezdil vloni do prace a pravda slapal jsem tomu na krk a pod 4l jsem se nedostal.
Fakt, nekecám.. Prostě asi dobrej kus.. Kluci taky nechodili přes 3,5l. A furt kolem stovky, skoro furt, co to dalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
Myna píše:
Spolujezdkyně si po 3 hodinách stěžovala, že jí bolí zadek, ale spíš není zvyklá, sedlo to má pohodlný dost .
To musis lip lubrikovat a nebo mit mensi vydrz . Posad ji na ER5 za pul hodiny ji bude bolet zadek a tebe koule
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
Myna> Světla mezi stříkačkou a karbcem nemůžu porovnávat, bo jsem neviděl na vlastní oči, můžu porovnávat jen žárovky. Klasický 35W co se tam cpaly z fabriky svítěj mizerně, na to se zeptej Fifiho, měl je tam a moc nadšenej nebyl, já tam mám halogenky 35W a ty svítěj hezky, parabolu nevypálej, mám je tam od doby co jsem to kupoval (od února 2010) a pohoda. Kámoš má na Varanoj předělanou patici a měl tam tuším 55W halogeny z auta, ty svítí krásně ale taky topí jak sviňa a pálí mu to parabolu, tudíž na prd. Mě se karbenátek rozmotává poprvé asi při 4,5 tisících, kde to začíná táhnout a podruhé asi při 6,5 kde to táhne ještě o trochu víc, pak už to táhne asi pořád stejně. K těm ložiskám na vačce, vím, že odešly uživateli Raisidlo77, snad příliš řídkým olejem specifikace 5W něco, či co Zlatě 5100 10W/40 od Motulu za pár kaček. Pár kluků odtud z motorkářů už to i zadřelo, ale čím to bylo, to nevím.
Borci čím se dá Varan zesílit na 16 Kw?? Nějakej borec má na inzerátu že je to otevřený...Je to možný?? http://www.motoinze...-125-v-varadero.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero 125
Skalda82> Tak ne že by ty světla na stříkačce svítily dostatečně, jsou to pořád bludičky kvůli těm žárovkám . Ale jednou jsme jeli právě s Raisidlem77 navečer domů, už bylo takový to pološero-polotma, a stříkačka svítila trochu líp. Má holt větší parabolu . Cpát tam halogeny 55W je prasárna, to musí snad propálit i kryt světla . Ale hodit tam 35W halogeny už mě taky napadlo, to by mohlo fachčit.
Leju tam to samý, klasika Motul 5100 10W/40 a pohodička .
bart12> O zvyšování výkonu na Varanovi tady . Ale ještě než začneš fantazírovat, tak tě rovnou můžu ujistit, že je to k ničemu. Lepší se smířit s 11kW a naučit se správně řadit a používat ten motor. Potom se s tím dá i zablbnout v zatáčkách . Jediná možnost, jak smysluplně "zvednout" výkon, je dát velkou rozetu a malej pastorek, čili zpřevodovat do síly .
Leju tam to samý, klasika Motul 5100 10W/40 a pohodička .
bart12> O zvyšování výkonu na Varanovi tady . Ale ještě než začneš fantazírovat, tak tě rovnou můžu ujistit, že je to k ničemu. Lepší se smířit s 11kW a naučit se správně řadit a používat ten motor. Potom se s tím dá i zablbnout v zatáčkách . Jediná možnost, jak smysluplně "zvednout" výkon, je dát velkou rozetu a malej pastorek, čili zpřevodovat do síly .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero | Lokyn1 | 10 | 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1 |
Varadero 125 startuje jen někdy Honda XL 125V Varadero | Mates215 | 9 | 8.11.2023 v 17:41 ja1 |