bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Taky dobíjení
28.11.2011 v 16:57
Mám problém s dobíjením na NSR.Na volnoběh dává 12.4,což je stav baterie,když lehce zvednu otáčky tak 14.6,i když rozsvítím obrys spadne to na 14.3,ale jak rozsvítím hlavní světlo ,padne to na 11.9 a při zhruba 5000 otáčkách stoupne na 12.3,Kde je chyba ,v regulátoru nebo v altíku ? Díky a rejpaly prosím o zdržení komentářů.

Taky dobíjení

28.11.2011 v 17:12 | Nahoru | #1

Taky dobíjení

28.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #2
To vůbec neřeš

Taky dobíjení

28.11.2011 v 17:20 | Nahoru | #3
To kazdej furt 2T, ten jede.

Altík pouze kdyz ti nedobíjí. Takže ja si myslím regulator.

1 reakcí na tento příspěvek Taky dobíjení

28.11.2011 v 17:22 | Nahoru | #4
Chyba může být v obojím, traduje se sice, jak regulátory na Hondách odcházejí, ale to bych nebral vážně. Pozor! Vadný alternátor může odpálit i regulátor. Změř při běžícím motoru nejlépe klešťovým ampérmetrem, zda dává alternátor symetrické proudy (měřeno na drátech mezi alternátorem a regulátorem, ve všech třech fázích musí být stejný proud). Napřed s vypnutým a pak se zapnutým světlem.
Potom změřit proud na výstupu regulátoru (dobré klešťáky dokážou měřit i ss proud) a sledovat jeho reakce na zapínání zátěží a změnu otáček motoru.

Ukáže-li se regulátor jako vadný, nemá cenu shánět zbytečně drahý originál, regulátory VAPE jsou plnohodnotnou náhradou. Horší to bude s vadným statorem altecu, převíjení je drahé, takže nejlépe sehnat jiný třeba z bourané motorky.

Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:11 | Nahoru | #5
Hele chyba nemusi byt ani v jednom. Delalo me to neco podobneho na TA, na volnobeh bez zateze 13,x V a jamile jsem pustil hlavni svetlo slo to na 12 a otacky stim vejs nehnuly. A byly to zahonojeny kontakty na konektoru pred regulatorem. Oprava sundani krytu a nastrikat kontaktol a je to OK.
sorry preklepy (edit)

Naposledy editováno 28.11.2011 18:17:53

Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:13 | Nahoru | #6
HONDAAAAAA

hele zkoukni jestli nemáš někde prodřený kabely od toho světla nebo velkej přechodovej odpor někde

Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:15 | Nahoru | #7
O těch kontaktech uvažuji taky protože v září když to neházelo jiskru byla taky zrada v kontaktech.Já to zítra prolezu a uvidím dám vědět co to bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:23 | Nahoru | #8

J.M.K. píše: Změř při běžícím motoru nejlépe klešťovým ampérmetrem, zda dává alternátor symetrické proudy (měřeno na drátech mezi alternátorem a regulátorem, ve všech třech fázích musí být stejný proud).


Sry ale to je doooost slozitej postup, staci zmerit civky proti sobe vsechny by bely mit stejnej odpor, (Kdo z beznejch lidi ma doma klestak), este ke vsemu klestak kterej si zmeri relativne presne takhle malej proud. Ev. jit po dratech a hledat kde ten ubytek mas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:33 | Nahoru | #9
gugo> Máš recht s tou složitostí, ale jen změření odporu nemusí být stoprocentní, u kolegovy R6 také byl odpor stejný, ale proudy symetrické nebyly. Regl to zmátlo tak, že se choval jakoby s omezovačem -> "nepustil" ze sebe víc jak 5A bez ohledu na otáčky a zátěž. A ten bordel, co jsem pak našel v altecu, nechtěj vidět.

2 reakcí na tento příspěvek Taky dobíjení

28.11.2011 v 18:50 | Nahoru | #10
Tech témat o hondách je to už nják moc Honda bude asi kvalitní značka jak tak čtu ty problémy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 19:11 | Nahoru | #11
J.M.K.> To by me zaji pokud bude totiz odpor potazmom imepadnce stejna, tak jediny co me napada ze by se musely rozemlejt plechy nebo nevim. Ale zajima me to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 19:13 | Nahoru | #12
Alo1> Protoze je tady zadavaj milovnici yamah a italu . Ja bych to tak spatne nevidel, kazdopadne kvalita vsechm motorek po r.v. 2000 asi jako u vseho sla do kytek.
Je taky potreba sledovat jak je ta motorka stara, a prebrat si co sni kdo delal Ne vzdy pisou vsici pravdu

(reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 19:49 | Nahoru | #13
gugo> No to máš pravdu ja taky koupil tu yamahu od frajera co o tom věděl hovno a jen dolival olej a benzin taky tak vypadala.

(reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 20:53 | Nahoru | #14
Alo1> to jenot ty nsr, když jim dvacka musí jet 180, tak to někde bude znát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 23:21 | Nahoru | #15
gugo> Na Tvou otázku mohu klidně odpovědět, po oddeklování altecu se totiž ukázalo, že v něm lítaly uvolněné podložky-závlačky (?), prostě takové drátěné potvory tvaru podkovy, z drátu cca 1.5mm v průměru, nepodařilo se mi zjistit, k čemu tam byly (jak jsem později zjistil, motorka předtím padla v důsledku proklouznutí zadního kola při rozjezdu a od té doby začaly problémy s dobíjením). Cívky byly téměř netknuté, zatímco kostra ("železo") statoru byla dost osekaná, plechy ve zkratu a i rotor byl po vnitřním průměru dosti podřený. Rotor se povedlo "přelíznout" na brusce a stator byl vyměněn za jiný z bouračky. Podotýkám, že výše popsané chování regulátoru v důsledku nesymetrických vstupních proudů se projevovalo jak u origo reglu, tak i u zkušebně nasazeného VAPE.

(reakce na) Taky dobíjení

28.11.2011 v 23:48 | Nahoru | #16
J.M.K.> to je zajímavé... momentálně taky řeším jednu sporadicky dobíjející hondu... kouknu altecu na střeva

(reakce na) Taky dobíjení

29.11.2011 v 09:11 | Nahoru | #17
J.M.K.> Kdyz se zadari, tak se zadari. Dik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist