1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
Udělal na tom výbrus a nějaký ty jejich finty, žádný velký úpravy. Právě, že to zapalko je dost drahý a jen tím to nekončí. Tady kolem jičína je dost lidí, co se tím zabývají, taky se tu ten fichtl cup jezdí na bejvalým Prachovským okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
Naposledy editováno 25.08.2012 18:23:10
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
Nechci to davat nekomu sestelovat, chci se to naucit sam a to je i duvod proc se tady ptam. Ptam se tech co s tim maji zkusenosti. Tvoje rada je sice zalozena na logickem zakladu, ale pro me nema zadnou hodnotu. Presto diky za tvuj nazor.
MimoCZ píše: No s tim VAPE jsem se asi trochu unahlil. Mel jsem popalene civky a VAPE vsichni chvalili, tak jsem do nej sel.
Nechci to davat nekomu sestelovat, chci se to naucit sam a to je i duvod proc se tady ptam. Ptam se tech co s tim maji zkusenosti. Tvoje rada je sice zalozena na logickem zakladu, ale pro me nema zadnou hodnotu. Presto diky za tvuj nazor.
no ja sem myslel naštelovat kladívka ale to je jedno,to že ti nestartuje za tepla nemusí být v zapalování ale v karburátoru.Nastav trochu nižší hladinu.
Dám svůj příklad. Měl sem fechtla na kterým sem jezdil v pubertě. Často byli problémy buď že se něco ucpalo (kohout, karbec atd.) ale hlavně v tom zapalování. Porvé se mi uvolnila váčka (šroub co ho drží měl stržený závit). Opravil sem a jezdil dál, pak po 2 letech se mi stalo něco podobného a ztratil se i ten kolík co drží váčku v magnetu a protože sem měl už auto přestal sem několik let jezdit. Loni sem si řekl že mi to přišlo líto, tak sem fechtla celýho zrenovoval ale to zapalování zlobilo furt. Ladil sem to přesně podle návodu
koupil novou váčku, kladivka protože byl sjetý pertinax a kondík. Fichtl jezdil ale stejně to dost kouřilo, žralo to víc a hlavně furt byla černá svíčka. Několíkrát sem ten předstih a odtrh nastavoval znovu ale bez efektu, koupil sem i nový karbec, protože ten starý měl díru a když sem ji zacínoval, tak to jemně prosakovalo ale i nový karbec nepomohl, ani upravit hladinu v karbecu či dat na jinou rysku jehlu. Byl sem tak zoufalý že sem to zkoušel naladit i na pařezu jestli to fakt dělám dobře, ale tam to šlo ok. Nakonec sem přišel na to, že to magneto na klikovce trochu háže při otáčkách, ale škrká to o plíšky statoru ale jenom ve vyšších otáčkách. Magneto se už nedělá, tak bych musel sehnat nějaký použitý a plus (cca. 500 odhaduju ) k tomu i nový stator když měl podřený plechy od cívek (cca 1100) tak než dávat 1600 tak sem koupil VAPE. A udělal sem moc dobře, problémy jsou pryč, spotřeba klasika, svíčka čistá, nikde nic nepíská (váčka co se musela furt mazat).
Zkušenosti s VAPE jsou takový, že fichtl kráně chytá ani není na start páku nějak moc vyvíjet tlak. Táhne to kráně od spodu, a jede to dost plynuleji. Max rychlost se ti nezvýší nebo ne o moc výrazněji. Ale chod motoru je nebe a dudy. Montáž byla úplně snadná, nic nebylo třeba upravovat krásně to padlo do karteru. Je pravda, že cena je opravdu vysoká za zapalování. Ale stojí to za to. Možná by mohli víc přizpůsobit na pionýra, dát delší šrouby na uchycení statoru, kratší kabel atd.(mohl bych ho zakrátit ale kdybych se to náhodou reklamovalo aby nebyli problémy). A ta cívka by taky mohla být líp vyrobena (tvar a uchycení) a možná by k tomu mohli dát rovnou stabilizátor když to ničí žárovky (zatím ho tam nemám a žárovky OK) a taky ten klakson to sotva utáhne, resp. když zatroubím míň svítí žárovky. Jako má to mouchy, mohlo by to být lepší za ty prachy ale VAPE je celkově super věc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr | _bublina | 13 | 5.4.2024 v 10:30 Frantas |