bmw_r1300gs_cartec





Téma: Fichtl tuning úpravy
31.1.2011 v 22:46
Zdar borci Ficht je pro alchimysty ...
Ladiči ,Hlavy plné zkušeností ,zápalu,nápadů chuti nadšení, pro fichtly jeho kutilského i velice profesionálního hledání koníků.
Pustil jsem se do přestavby pinďoura jsem v začátcích mám v podstatě jen rám a kvalitní díly pro základ , moc mě motor tohoto přepravovadla chytl a chtěl bych si sním pohrát... hledám borce,kteří sdílí mé nadčení s hledáním koníků a pomohli by svýmí zkušenostmi rady k postavení závodního motoru na Fichtl cup 2011 -2013
Posílejte fotky plány návody zajímavosti ..kde co kdo jak .... a za kolik
1. Čím začít
2.kde se koníčci skrývají?
3.Jak na to?
4.jízdní vlastnosti?

5. kde nakoupit již upravené a doporučené díly ?
Tohle je krásné


Naposledy editováno 01.02.2011 00:25:45
Předchozí
1 2
Následující

Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 15:44 | Nahoru | #31
tuto prasečinu stavěl kámoš kde to skončilo nevim

edit: kde je fotka?

Naposledy editováno 01.02.2011 15:45:26

Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 15:46 | Nahoru | #32
toto

Fichtl tuning úpravy

2.2.2011 v 21:19 | Nahoru | #33
Také u nás ve vsi jsou jedinci kteří staví různé pohybovadla ale tohle jsem opravdu ještě neviděl Je to rám z fíka a motor z 250 že?

Fichtl tuning úpravy

2.2.2011 v 22:15 | Nahoru | #34
Furt hltám informace sleduju ty videa příjde mi že na cestě je to o něco zajímavější

Fichtl tuning úpravy

4.2.2011 v 09:31 | Nahoru | #35
moc pekne krom te krosky tady nahore

Naposledy editováno 04.02.2011 09:31:23

Fichtl tuning úpravy

7.2.2011 v 21:24 | Nahoru | #36
Zdar chlapy potřebuju radu
Přišla mi ojnice s jehličkovým ložiskem než jí nechám přelisovat
přemýšlel jsem něco ubrat na setrváku dělá se to? Kolik to stočit?
Na co to má vliv a co podle toho upravit?
Vážím si vašich rad

Naposledy editováno 07.02.2011 21:25:41

Fichtl tuning úpravy

7.2.2011 v 21:46 | Nahoru | #37
Při ladění motoru se často používá takzvaná podkova, která se vkládá mezi setrvačníky klikového hřídele. Podkova vyplní "škodlivý" prostor mezi setrvačníky klikového hřídele a to má dobrý vliv na spodní kompresi, spotřebu a celkově to má kladný vliv na plnění motoru a jeho charakter.
Vyrábí se obvykle z hliníku, ale když není, tak se může vyrobit i ze železa, popřípadě silonu. Kruh nejprve vysoustružíte a teprv pak vypilujete otvor pro průchod ojnice. Ten rači prořízněte menší a po zkušebním vsazení do bloku motoru dopilujte.
Na výkrese má sice kruh přesah 2 desetiny mm, aby v bloku držela, ale tenhle přesah Vám nezajistí, že tam bude pevně držet. Proto se do potkovy často navrtávají dírky a do bloku se zakolíkuje. Záleží na Vás.
Při montáži si podkovu vložte mezi setrvačníky klikovky a dávejte ji tam společně s ní.
Neočekávejte od této úpravy zázraky, ale jestliže se pouštíte do větších úprav motoru, tak by to nemělo chybět.
klik

Co tomu říkáte?

Fichtl tuning úpravy

7.2.2011 v 21:53 | Nahoru | #38

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

8.2.2011 v 14:08 | Nahoru | #39
jsem zvědav, co ti s toho vznikne

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

3.3.2011 v 11:16 | Nahoru | #40
Kujavan> Nepojizdnej vrak, pac upravuje aniz by si neco precet

Fichtl tuning úpravy

21.3.2011 v 23:33 | Nahoru | #41
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist