2 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
[img]
Naposledy editováno 29.06.2009 07:28:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.
A hlavně je to Honda, že jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
racek>Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.
A hlavně je to Honda, že jo
To uz ani nerikam aby to nebylo trapny.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
Zil: Kde jsi přišel na ty otáčky? Půllitr NR točil lehce přes 20 000, sedmpade by měla mít 14 tisíc.
Ale ne nadarmo se to "NR" posměšně překládalo jako "Never Ready". Technicky to je sice lahůdka (i když mechanici z toho musejí být zoufalí), ale ta koncepce byla slepá ulička. Nicméně - budiž pochválena 80. léta, kdy Japonci měli odvahu takové věci zkoušet a realizovat. Dnešní doba už takovým experimentům nepřeje.
Naposledy editováno 29.06.2009 14:14:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
1100Virago>Prda1: Já teda vidím šestipístky, ale možná blbě koukám.
Nemůžu si pomoct ale bud je tam 6 pístků o průměru propisky nebo sou to normální 4pístky,ale i tak sem se dočetl spíš to co píšeš ty že motorka měla ustavičné problémy a to zejména s utěsněním oválných pístů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
Zil>četl jsem to v nějaký "chytrý knize" jinak všude čtu 14000 ot/min a 125k
jj "odborne" casopisy psaly ze ten motor mel v zavodnim pouziti dokazat 30tis (to by tam byl 2x takovej vykon) a podobny reci.. ale myslim ze to bylo i vic nez zbozne prani konstrukteru...
zjimavy konstrukcni reseni, ale v praxi to moc nefungovalo... takze jak psal nekdo vyse "pomnik techniky"
Bubrak ZX10R>racek>Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.
A hlavně je to Honda, že jo
To uz ani nerikam aby to nebylo trapny.
jo a jeste jsi zapomnel, ze se na tom urcite sere regulator...
Jen malinko opravím tvé údaje v textu. Přední brdové třmeny čtyřpístkové stejně jako zadní. Údaje o vyrobených kusech se liší. Dle některých zdrojů jich bylo 500, ale podle jiných jen necelá stovka s tím, že polovina jich byla zničena při zkouškách v Hondě. Kolik jich bylo doopravdy nevím. Dále podle mě byla představená sériová verze v roce 91 a uvedena do prodeje 92. Aspoň podle wikipedie. Otáčky byly u sériovky omezený někde okolo 13500, ale přesně z hlavy nevím a výkon byl lehce přes 120 koní. Údaje od Zila budou asi přesné.
Jinak souhlasím Je to dreambike
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
O 30 0000 otáčkách psaly v ČMN a to pouze na zkušební stanici. Pro závody byly otáčky někde pod 17 000. Taky nevím přesně.
2 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750
matrixbiker>ÚŽASNÁ !! Byla na motocyklu přemin rok. Nejvíc mě dostalo, když dva pičičmundové u ní říkali "Co je to za hnusnou motorku". To je na přesdržku.
Hodne lidem se treba zacala libit potom, co zjistili cenu a jaka je to rarita..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 594 | Dnes v 20:11 CBRlitrRR |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade | kain80 | 3 | 13.12.2023 v 20:11 kain80 |