bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NR 750
28.6.2009 v 23:41
Neskutečnej stroj...Nejni škoda,že se nedostal do velkoseriové výroby?? Bylo jich jen 500 ks... A co jsem tak koukal na německý stránky tak se pohybujou kolem 2 mega,byli tam asi 2...Tak nejni se čemu divit udajne jich je v celý evropě už jen 6 z toho jedna u nás,určite víte kdo jí má....Nejlepší na ní sou ty oválný písty s dvoujma ojnicema a osmi ventily na válec,dále vstřikování dig tachometr,vejfuky pod sedlem,blinkry v zrcátkach,šestipískový třmeny,kapoty z karbonových vláken,atd atd a to byla představená v roce 1990 Možná ješte dřív,protože závodní NR 750 už byla 1987... Spousty značek podle mě,v pozdejší době převzali spousty těhlech technickejch prvků z týhle motorky...Nevím ani o jednom stroji,krej by byl v ty době tak technicky vyspělej jako NR.. Nevzpomínám si už kde sem to tenkrát četl,už je to dlouho a nemůžu to nikde najít,ale pry,když začala jezdit závody,ted nevim jesli meli nakej vedlejší šampionát,protože superbiky nejezdila co vím.... Tak v ty době to byl,absolutně bezkonkurenční stroj a jelikož žadná značka nevěděla jak je překonat,tak nakonec ředitelství toho špamionátu vydalo předpis,že písty musej být jedině kulaty a tím pádem jí vyřadily,jinak na ní nikdo němel...TAk co vy na tenhle stroj?

Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

28.6.2009 v 23:51 | Nahoru | #1
ÚŽASNÁ !! Byla na motocyklu přemin rok. Nejvíc mě dostalo, když dva pičičmundové u ní říkali "Co je to za hnusnou motorku". To je na přesdržku.

(reakce na) Honda NR 750

28.6.2009 v 23:56 | Nahoru | #2
matrixbiker> Tak takovýho pověsit za koule do průvanu

Honda NR 750

29.6.2009 v 00:32 | Nahoru | #3
Tak já našel jednu levnější :

nr

ale kdybys chtěl dražší, tak

Honda NR 750

29.6.2009 v 00:44 | Nahoru | #4
Zajímavej to stroj

Ale teda nechtěl bych na to shánět ND

Naposledy editováno 29.06.2009 00:46:09

Honda NR 750

29.6.2009 v 04:34 | Nahoru | #5


Edit: ale ventily bych na ní dělat nechtěl

Naposledy editováno 29.06.2009 04:35:53

Honda NR 750

29.6.2009 v 06:59 | Nahoru | #6
co se vám na tom líbí

Honda NR 750

29.6.2009 v 07:25 | Nahoru | #7
Myslím že tato motorka předběhla maximálně svojí dobu a design je mnohom krásnější nežli ty nové patvary, když vezmu v potaz že je to skoro 20let stará mašina , to byl a je můj sen mít doma NR a RC ale jaksik nejsou min 3 mega navíc

[img]

Naposledy editováno 29.06.2009 07:28:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

29.6.2009 v 08:00 | Nahoru | #8
jednu vlastní yves ranier alias komisař mulen..

Honda NR 750

29.6.2009 v 08:13 | Nahoru | #9
jj tenkrat Honda pojala tenhle stroj jako demonstraci svych technickych dovednosti a je to fakt parada. Myslim, ze na ni v par dilech jezdil komisar Moulin, ted to zase bezi v TV. No a kdo jinej by u nas mohl tuhle Hondu mit, nez Honza Hodnej

1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

29.6.2009 v 11:50 | Nahoru | #10
V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 12:25 | Nahoru | #11

Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.



A hlavně je to Honda, že jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 12:26 | Nahoru | #12

racek>Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.

A hlavně je to Honda, že jo



To uz ani nerikam aby to nebylo trapny.

Honda NR 750

29.6.2009 v 12:36 | Nahoru | #13
Je to takovej pomník, nikdy nic velkýho nevyhrála, na ježdění pro smrtelníky to taky neni.

Honda NR 750

29.6.2009 v 12:52 | Nahoru | #14
Ten tvůj popis je snůška legend které asi moc pravda nebudou už jen to že vidím čtyřpístky a ty píšeš šesti pístky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

29.6.2009 v 14:08 | Nahoru | #15
...a taky ten motor točil 32000 ot/min

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:14 | Nahoru | #16
Prda1: Já teda vidím šestipístky, ale možná blbě koukám.

Zil: Kde jsi přišel na ty otáčky? Půllitr NR točil lehce přes 20 000, sedmpade by měla mít 14 tisíc.

Ale ne nadarmo se to "NR" posměšně překládalo jako "Never Ready". Technicky to je sice lahůdka (i když mechanici z toho musejí být zoufalí), ale ta koncepce byla slepá ulička. Nicméně - budiž pochválena 80. léta, kdy Japonci měli odvahu takové věci zkoušet a realizovat. Dnešní doba už takovým experimentům nepřeje.

Naposledy editováno 29.06.2009 14:14:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

29.6.2009 v 14:18 | Nahoru | #17
četl jsem to v nějaký "chytrý knize" jinak všude čtu 14000 ot/min a 125k

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #18

1100Virago>Prda1: Já teda vidím šestipístky, ale možná blbě koukám.



Nemůžu si pomoct ale bud je tam 6 pístků o průměru propisky nebo sou to normální 4pístky,ale i tak sem se dočetl spíš to co píšeš ty že motorka měla ustavičné problémy a to zejména s utěsněním oválných pístů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:23 | Nahoru | #19

Zil>četl jsem to v nějaký "chytrý knize" jinak všude čtu 14000 ot/min a 125k



jj "odborne" casopisy psaly ze ten motor mel v zavodnim pouziti dokazat 30tis (to by tam byl 2x takovej vykon) a podobny reci.. ale myslim ze to bylo i vic nez zbozne prani konstrukteru...

zjimavy konstrukcni reseni, ale v praxi to moc nefungovalo... takze jak psal nekdo vyse "pomnik techniky"

Honda NR 750

29.6.2009 v 14:25 | Nahoru | #20
jinak ty brzdy vypadaji jako moje sestipisty kdyby se jim odriznul ten posledni par pistu... ale teda podle provedeni nejsou asi jako moje odlitky ale vyfrezovany vykovky... obdoba tehdejsich brembo racing brzdicu...

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:26 | Nahoru | #21

Bubrak ZX10R>racek>Bubrak ZX10R>V podstate to byl jen podvod, motor byl V8 se spojenyma pistama, nic vic. 235kg pohotovostni hmotnost a astronomicka cena (to mohla udelat asi kazda znacka v te dobe). Design hnus jak VFR.

A hlavně je to Honda, že jo

To uz ani nerikam aby to nebylo trapny.



jo a jeste jsi zapomnel, ze se na tom urcite sere regulator...

Honda NR 750

29.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #22
Dony19>
Jen malinko opravím tvé údaje v textu. Přední brdové třmeny čtyřpístkové stejně jako zadní. Údaje o vyrobených kusech se liší. Dle některých zdrojů jich bylo 500, ale podle jiných jen necelá stovka s tím, že polovina jich byla zničena při zkouškách v Hondě. Kolik jich bylo doopravdy nevím. Dále podle mě byla představená sériová verze v roce 91 a uvedena do prodeje 92. Aspoň podle wikipedie. Otáčky byly u sériovky omezený někde okolo 13500, ale přesně z hlavy nevím a výkon byl lehce přes 120 koní. Údaje od Zila budou asi přesné.
Jinak souhlasím Je to dreambike

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #23
assassin>
O 30 0000 otáčkách psaly v ČMN a to pouze na zkušební stanici. Pro závody byly otáčky někde pod 17 000. Taky nevím přesně.

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #24
Poggy> jj, přesně tak... točila cca těch 32000ot/min... ale asi 5 minut než se zadřela

2 reakcí na tento příspěvek Honda NR 750

29.6.2009 v 15:52 | Nahoru | #25
Tech 32tis ot. nemohly prece stihat ventily. Jo a odchazely na tom regulatory.

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 16:26 | Nahoru | #26
Bubrak ZX10R: Jednak ventily (i když proto jich bylo 8 na válec, aby byly menší, lehčí a stíhaly), jednak si nedovedu představit, jak to mazali, protože při 30 000 ot/min už musela být střední rychlost pístu dost nad kritickou mezí.

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 16:45 | Nahoru | #27
Bubrak ZX10R>Seš pako bubráku ,na to se kawasaki nikdy nezmohla

Honda NR 750

29.6.2009 v 16:50 | Nahoru | #28
PĚKNEJ NADČASOVEJ STROJ S VELMI ZAJÍMANOU KONCEPCÍ MOTORU,JAKO SBĚRATELSKEJ KUS BYCH TO CHTĚL....JINAK ASI NEPRAKTICKÝ...

Honda NR 750

29.6.2009 v 16:57 | Nahoru | #29
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 17:47 | Nahoru | #30

matrixbiker>ÚŽASNÁ !! Byla na motocyklu přemin rok. Nejvíc mě dostalo, když dva pičičmundové u ní říkali "Co je to za hnusnou motorku". To je na přesdržku.



Hodne lidem se treba zacala libit potom, co zjistili cenu a jaka je to rarita..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 594 Dnes v 20:11 CBRlitrRR
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist