První metry FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tichacekR1 (0) napsal 06.07.2010 v 14:39

tohle není konkurence ...ale válců má víc...

muscle_biker (50) napsal 06.07.2010 v 10:16

tuna:

//74.54.120.132/dbbp/coolest/tatra/tatra.html

tichacekR1 (0) napsal 05.07.2010 v 22:04

..jaká konkurence, s jakejma kolikakoňovejma?

Simi (0) napsal 03.07.2010 v 19:55

posilovat je potreba trosku me zarazi jak se tvrdi ze to je nejsilnejsi motor na svete,ale konkurence je uz davno na trhu s 2.5 kama,sem z toho nejak zmatenej

tichacekR1 (0) napsal 30.06.2010 v 00:22

for Simi - mám ho v poho - holkám to vzkaž! Cvičím a posiluju - bez toho by to nešlo. ...makáme na tom, a všechny akce mají své reakce...

Simi (0) napsal 29.06.2010 v 14:18

to Dan Tichý patrne to trha prirozeni co? to se nekdo ma tak ta to dobre dopadne a vyjede poradna Ceska motorka

muscle_biker (50) napsal 27.06.2010 v 11:46

BIG TORQUE PROJEKTU ZDAREC, ANEB: KOLOBEŽKY BEŽTE Z CESTY!!!

Myslím že turbo by znížilo "žiznivost" v celom spektre otáčok, od volnobehu až po obmedzovač.

Čiže v reale by to mohlo robit priemer namiesto desat na sto, sedem litrov a to ešte pri svižnejších zozjazdoch vdaka turbu...

Dnes sa da zohnat kvalitne turbo určene pre automobilový priemysel ktore by životnostou a objemom lopatiek odpovedalo...

...Aj zelený by mávali pri cestách
(nižšia spotreba = nižšia produkcia CO2...)

tichacekR1 (0) napsal 27.06.2010 v 10:39

for muscle_biker - od volnoběhu do 2500 za minutu by se tam podle mě ještě pár koní vešlo , však nevidím důvod jezdit na volnoběh...
Pokud by se pomocí turba snížila spotřeba-jsem pro... však myslím si, že k tomuto by došlo pouze kdyby se jezdilo spíše na ty nízké otáčky...

muscle_biker (50) napsal 27.06.2010 v 09:13

BIG TORQUE PROJEKTU ZDAREC, ANEB: KOLOBEŽKY BEŽTE Z CESTY!!!

Dan Nekonečný , aký je tvoj názor na priebeh krutiaku odspodu??? Myslím konkretne šum svistu v nízkych otáčkach, teda od volnobehu cca 1.000RPM do 2.500RPM, pokial sa poriadne zatahuje pravačkou??? Citil si tam tendenciu "ustrelovania" zadného kolesa, alebo nie???

Ja mam jednu pekelnu myšlienku už dlhšiu dobu... Pokial zadne koleso nejak obzvlašt neustreluje, respektíve predne koleso nejde k nebu, tak by to bolo realizovatelne!!!

ČO TAK NAMONTOVAT DO FGR 2500 EŠTE TURBO ALEBO KOMPRESOR??? VZKLÍČIL BY TAK OZAJSTNÝ BIG TORQUE PROJEKT!!!

Viem, viem, viem... Kilowatov bude mat tento atmosferický motor dostatok, o tom potom, najlepšie pri pive, že...

ALE zvýšil by tak potrebný, denno denne využivaný krutiaci moment v nízkych otáčkach o dalších 30 - 50 percent!!! (a zároven klesla žiznivost o cca dva-tri litre na sto)

Kolko krat využivame výkon trebarz nad 180kw?
5minut? 15minut? 30minut? hodinu do roka???

Naproti tomu NM, čiže NEWTONY KRUTIAKU využivame pri každej jazde, a rozbehoch z nízkych otačok!!! Čiže, kto by nechcel 300NM pri 2500ot/min, ked stači pootočit pravačkou o 3mm medzi obcami, a jedným šmahom je z toho egomaséra na X6 alebo Q7 bodka ako hrašok v zrkadielku...

Pán Felgr & spol, čo vy na to ???

tichacekR1 (0) napsal 26.06.2010 v 22:20

Ahoj!
Představte si krásnou motorku, co má ten nejlepší podvozek, nejlepší brzdy, příjemný posaz, výbornou ovladatelnost, nepopsatelný zvuk... a koní tolik, že když dáte plnej a vydržíte do plnejch... budete o tom zážitku ještě týden vyprávět.
Někdo ji bude mít v garáži na ukazování... a někdo si na ní bude užívat všech předností co nabízí. Vždyť život je přeci o zážitcích, a těch FGR 2500 V6 nabídne mnoho. Jezdil jsem na ní... a taky jednu chci. Dan Tichý

nuclearB (5) napsal 26.06.2010 v 14:24

kis-plus
To by ses divil, kolik zbohatlíků si to koupí na firmu
...jinak si chtěl napsat, že "motorkářůů, je málo, ne?
Já si to koupím taky až ten motor narvou do endura a to nebude dlouho trvat

kis-plus (1) napsal 25.06.2010 v 16:05

FOR Doth:
je zajímavé že právě ty máš jeden z těch mála normálních a skvělých motocyklů s nejnormálnějším objemem motoru .
Neplést si výraz "motorkář" a "motocyklista".
"Motocyklistů" je již pomálu.

Doth (1) napsal 25.06.2010 v 15:46

až budou všechny motorky "normální pro normální motocyklisty", přestanu jezdit.

kis-plus (1) napsal 25.06.2010 v 13:10

Pánové nebyli jsme drzí ani sprostý.Ale kdyby FGR byla normální motorka pro normální motocyklisty tak bychom tomuto projektu drželi palce .
Dnešní trend ohromit potencionálního zákazníka je čím víc válců a objemu tím víc motorka

mikes123 (0) napsal 25.06.2010 v 12:29

kis-plus jedině závist,klasika čech.co sem vůbec lezeš

Gonzo (60) napsal 24.06.2010 v 23:33

kis-plus bohuzel nesmyslny je tvuj prispevek

kis-plus (1) napsal 24.06.2010 v 14:03+1

Nevím že jste z toho všichni tak hotový.
Nesmyslná motorka jako NEW V-MAX a podobný monstra.
Další pouze "vyprané" peníze v projektu.
Kolik z Vás si to koupí a bude machrovat.NIKDO protože to je nesmysl už od počátku.
Kam se poděly poctivý a funkčí motorky.Kde jsou ty krásné a elektroniky prosté stroje z konce 20 století?
Kup te si ty novodobé nesmysly a já se Vám budu smát až pojedu kolem
V první zatáčce tohoto mutanta předjede i skvostná YBR 125.
Kolik z Vás umí využít vůbec takový výkon V6 motoru.
Pak se okorát válíte po škarpách a zůstávají po Vás akorát pomníčky

Doth (1) napsal 23.06.2010 v 09:39

...něco typu FZ6 je hnus, nechat kulatý světlomet

Hawk (7) napsal 22.06.2010 v 23:40

Vidím kulatý světlomet...vyměniiit za něco typu FZ6 co používají všichnii

Amík (5) napsal 21.06.2010 v 19:42

Držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do úplného konce a finálního výrobku. Zatím je to však stejně mlhavá a obecná zpráva a fotografie, jako kdyby někdo viděl UFO.

muscle_biker (50) napsal 21.06.2010 v 12:29

ZDAREC! MOTOREVOLUCIA V STREDNEJ EUROPE, ANEB: TREBA TO RIADNE NAPRASKAT KONKURENCII

Páni, mám jednu pekelnu myšlienku už dlhšiu dobu...

ČO TAK NAMONTOVAT DO FGR 2500 TURBO ALEBO KOMPRESOR???

Viem, viem, viem... výkonu bude mat tento atmosferický motor dostatok, ale zvýšil by tak potrebný krutiaci moment v nízkych otáčkach o dalších 30 - 50 percent!!! (a zároven klesla žiznivost o cca dva-tri litre na sto)

Pán Felgr & spol, čo vy na to ???

ferda.66 (38) napsal 20.06.2010 v 20:10

to musela byt fakt fuška,tohle tak detajlne vyretušovat

seikos (975) napsal 20.06.2010 v 18:48

To čekání je nekonečný. Mezitím se nám tu rojí 6V BMW a 6V Horex VR6. Zrovna ten Horex bude největší konkurent FGR a už stojí na kolech a začíná jeho prodej. Rozměry, koncepce a výkony jsou podobné k budoucí FGR. Předpokládám i cena, kolem 20tis €

lomax1400 (0) napsal 20.06.2010 v 14:38

fgr 2500 v6 pokud bude fungovat a pojede alespoň tak dobře jako new max, tak si myslím, že konstruktéři fgr odvedli dobrou práci...
to muscle biker: mám dojem, že jsi na new maxovi ani neseděl, natož jel, když můžeš napsat takovou ptákovinu, že je nic moc a "čoproidní"...

Reski (0) napsal 20.06.2010 v 10:07

sakra práce kdo to zabělil?!!!

Gonzo (60) napsal 18.06.2010 v 17:34

bude se delat jen v bile! kazdy totiz dostane sadu temper a muzes si pak sestivalec nalezite personifikovat :D

FiZzeR (362) napsal 18.06.2010 v 09:27

Bude se dělat i v jiné barvě než bílé?

muscle_biker (50) napsal 18.06.2010 v 08:36



Ano V-NicMoc od yamahy je trochu "přerostlý", s dlhším rozvorom, a takisto ten prekliaty kardan...

Ale hovorím, nič lepšie na zrovnanie bohužial v maloseriovej produkcii nie je...

Predpokladam cenu okolo 30-35 ticíc europských papierikov.

Prečo sa ale tento članok nenachadza v rubrike "články"???
Bajk je takmer hotový, tak prečo taka nedovera ked ho ošahal aj sam najvyžší Topolanek???

BIG TORQUE PROJEKTU ZDAREC!!!

Gonzo (60) napsal 18.06.2010 v 08:11

mmmmm pozor, s Vmaxem bych to vubec nesrovnaval. Predevsim kvuli naprosto odlisne geometrii ramu a prece... jedinecnemu motoru! a navic je to nase

muscle_biker (50) napsal 17.06.2010 v 23:11



ZDAREC!

MOTOREVOLUCIA V STREDNEJ EUROPE, ANEB: TREBA TO RIADNE NAPRASKAT KONKURENCII...

Niekto može namietat že tento bajk nebude mat konkurenciu, ale ja by som ho aj tak šmaril do jedneho vreca s novým V-NicMoc od yamahy. Ten je sice trochu čoproidný, chýbaju nejake tie válce, ale lepšia konkurencia nie je, a 400 kilové trolejbusy GOLD-WING a opachy Triumph Rocket neriešime, páč motorka je na poriadne jazdenie...

Ked sa jaksapatrí poriadne zatahuje pravačkou na yamahe V-NicMoc (Vmax), tak tento strojek robí priemer cca 10 litrov uhorkovej štavy na 100km. Myslím že podobna cifra sa objaví aj u czech-made produktu. Kedže taketo bajky nie su pre socky, tak je to v pohode. Skor ide o to aby mala nádrž objem aspon 28-30L.

Ešte jeden postreh. Ložiska v prevodovke na predlohovom a vývodovom hriadeli sa mi zdaju poddimenzovane vzhladom na výkon verzus krutiaci moment a očakavanu výdrž motora cca 300-500.000 km.

Předchozí
1 2
Následující

TOPlist