ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

A SPIRIT a.s., DISTRIBUTOR MOTOCYKLŮ A MOTOCYKLOVÉHO PŘÍSLUŠENSTVÍ, PŘIJME ASISTENTKU (A) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ PRO PRAŽSKOU CENTRÁLU

Náplň práce:

• zpracování internetových objednávek a dohled nad logistikou zakázek
• organizační a administrativní podpora, úkoly spojené s chodem obchodního oddělení
• každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery
• správa a aktualizace zákaznické databáze, smlouvy, administrativa
• zajištění chodu recepce

Požadavky a předpoklady:

• SŠ vzdělání (technický směr výhodou)
• výborné komunikační schopnosti
• příjemné vystupování, smysl pro pořádek a time management
• odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost
• obchodní praxe v oboru internetového prodeje
• znalost anglického jazyka – schopnost přijmout hovor, vyřídit objednávku, předat vzkaz
• pokročilá znalost PC: MS Office
• bydliště v Praze
• flexibilita
• nástup ihned
• řidičský průkaz sk. B (A výhodou)

Benefity:

• zázemí stabilní tuzemské společnosti s 20-ti letou tradicí v atraktivním oboru
• příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
• možnost dalšího profesního rozvoje
• možnost zapůjčení testovacích motocyklů a skútrů
• motivující mzda
• příspěvky na stravování
• místo výkonu práce: Praha

Ostatní informace:

• Místo pracoviště: Vrbova 1427/19, Praha 4 - Braník
• Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
• Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou
• Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva s tří-měsíční zkušební lhůtou
• Pevná pracovní doba: Po-Pá: 9:00 – 18:00h (přestávka na oběd)
• Nástupní plat: 15000 Kč/měsíc + bonusy
• Požadované vzdělání: středoškolské s maturitou (technické zaměření výhodou)
• Požadovaná znalost cizích jazyků: angličtina

Životopisy zasílejte na: kamila.cermakova@yshop.cz

Děkujeme za Váš zájem. Pokud nebudeme do tří týdnů na Vaši nabídku reagovat, dali jsme při výběru přednost jinému uchazeči.

Odpovědět na inzerát

TOPlist