Moto reklama

Motorkáři.czQuadmania.cz



registrovat se |zaslat heslo



Moto reklama
Autodrom Sosnová

Komentáře k článku V Brně bez Stonera!

  Myska

Myska (85.160.22.xxx) napsal 14.08.09 v 11:21:

at se brzo uzdravi,, ani do brna nejedu kdyz nejede

  Chlup

Chlup (90.179.235.xxx) napsal 12.08.09 v 16:21:

Škoda, teď nevím, komu fandit
Přeju mu, ať je co nejdřív ready

  Peťulka2

Peťulka2 (95.82.132.xxx) napsal 12.08.09 v 15:41:

To je mi líto, že tam nebude

  CharlitoCZ

CharlitoCZ (213.235.113.xxx) napsal 12.08.09 v 13:20:

by mě zajímalo jaká záhadná nemoc se z toho vyklube, tak snad to nebude nic vážnýho

  Dave8452

Dave8452 (82.209.8.xxx) napsal 12.08.09 v 11:01:

Doufám že se dá brzy dokupy, je to skvělý závodník.

 

AKRO (85.207.188.xxx) napsal 11.08.09 v 22:07:

Porybnej - Copak ti pan Mikšík udělal? Není to spíš něco osobního?

 

Ladin46 (78.157.167.xxx) napsal 11.08.09 v 19:52:

Evo

 

Evo (78.98.229.xxx) napsal 11.08.09 v 19:34:

A jeste neco. Rossi je fakt super. Jen tak ho nikdo v historii nepredstihne. Ale , prosím Vás, p**** se z neho.

 

Evo (78.98.229.xxx) napsal 11.08.09 v 19:25:

No. Reknu , ze z nekterych vyjadreni jsem zustal v soku. Obvinovat Stonera , ze nepojede jen proto, ze nema formu, nebo ze Ducati letos nejede je fakt irelevantni. Je to smesne a ubohe zaroven.Tohle mohl vypustit jen nemocnej mozek, nebbo nekritickej , fanatickej Rossiho obdivovatel. A neslucuje se to i se zdravou logikou. Vzdyt kazde dobre umisteni a body jsou uspech , prestiz, prachy . A kdyz ted tri zavody nepojede bude to velka strata.Uvahy o sabotovani mohou vyjit jen z mozku, kterych IQ je asi tak max.80.

 

PityGPX (88.146.144.xxx) napsal 11.08.09 v 19:15:

Tak ja proti Bossovi nic nemám, jsem sice napsal že to slovo senzace chapu především jako pozitivum ale on tam v článku napsal že senzace může být jak pozitivní tak negativní. A vůbec, odteďka tady na tomhle webu nebudu nic řešit

 

Ladin46 (78.157.167.xxx) napsal 11.08.09 v 19:03:

Já teda taky k článku:přicházíme o velký boj se Stonerem,v Brně předloni vítěz,loni pád z prvního místa.Ačkoli Vale prohlásil,že by ho sjel,tak kdoví.Už tak je málo jezdců na špici,veliká škoda pro naše oči.Senzace není kolotoč pro děti a to,že pro Stonera je další rok bez titulu v polovině sezóny jistá,si myslím senzací je.

 

PityGPX (88.146.144.xxx) napsal 11.08.09 v 16:53:

Akro: Souhlas, Bosso je borec.

 

AKRO (85.207.188.xxx) napsal 11.08.09 v 15:23:

Já se tady musím pana Mikšíka zastat! Drtivá většina jeho článků se mi líbí!Přece snad dokážeme být nad věcí kvůli jedné nepovedené větě o senzační zprávě o Stonerovi?

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 11.08.09 v 09:37:

lionracing: Naprosto souhlasím Novinář by měl být nadvěcí.Někteří autoři by nejspíš chtěli aby se to tady jmenovalo www.ducatijenejlepsi.cz Snad má vedení redakce soudnost a i nadále to budou www.motorkari.cz Chci objektivitu a ne autora z jehož článků je zřejmé komu nebo čemu fandí.

  lionracing

lionracing (89.176.15.xxx) napsal 11.08.09 v 09:08:

Připadá mi trochu divné to p.s. NECHÁPU jak se múže autor vyjadřovat koho má a nemá rád. své osobní názory by si měl nechat pro sebe! zneužívat toho že člověk má mediální sílu je trochu zarážející. Prostě bych to nečekal, měli by si na to dávat pozor

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 11.08.09 v 07:46:

Zase kdyby Sete jel tovární motorku ukazalo by se jek na tom je.Kdyz si vzpomenu na prispevky po ohlaseni jeho navratu do MotoGP většina ho videla stabilne na bedne a nekteri jako mozneho mistra sveta Asi i proto Malboro team nepovolal Troye Nebo mozna oni chteli,ale on nemel zajem hazardovat se svoji povesti na nepovedene motorce.

  jawista39

jawista39 (89.235.19.xxx) napsal 11.08.09 v 01:59:

Akro souhlas. Sete se už neměl vracet.

 

AKRO (85.207.188.xxx) napsal 11.08.09 v 01:20:

PityGPX - Tak ty bys na Stonerovu motorku nasadil Seteho? A co by na ní asi tak předvedl? V letošní sezóně většinou nestačil ani na ostatní,co Ducati taky jezdili! Sete je už dávno mimo a poslední nebo předposlední místo na Stonerově motorce - to bych mu vzhledem k jeho dřívějším výsledkům kdy jezdil absolutní špičku,určitě nepřál!

 

AKRO (85.207.188.xxx) napsal 10.08.09 v 23:57:

Problém je,že ta Ducati už nejede ani se Stonerem. A že by to vytrhl Kalio nebo Fabrizio se mi nechce moc věřit! O důvod více letos Brno nebrat!

  ChenziiR1

ChenziiR1 (85.70.162.xxx) napsal 10.08.09 v 21:53:

mě to logičtější nepřipadá:řekl bych že Sete je už pro Ducati nostalgie ,kdežto Mika a Michel možné naděje Italů.Nic proti Setemu...

 

Kelomír (88.100.67.xxx) napsal 10.08.09 v 21:53:

Článek je dobrej, jen ten dodatek se mi moc nelíbí. Stoner je dobrej jezdec to jo, ale Vale je Pan Jezdec. Ale toto je jen můj názor. Nikomu ho nevnucuji.

 

PityGPX (88.146.144.xxx) napsal 10.08.09 v 20:37:

No mně by spíš napadlo logičtěji Sete do Marlbora a Pramac bez změn, když má Sete už zkušenosti s letošní Ducati a tak by ho dali jako náhradníka když je bez práce teď Kor když ten tým zná z roku 2006, hehe. Beztak je ale šance že Casey bude v paddocku na testech pokud se budou testovat nové mašiny na rok 2010 tak tam může být jako host, Max Neukirchner byl též v paddocku při sbk a nejezdil.

  ferda.66

ferda.66 (80.78.145.xxx) napsal 10.08.09 v 20:35:

preju brzke uzdraveni.
Ted uz me do Brna nelaka nic,na nasince ve 250 se kouknu v bedne.
jjj...slysel sem dobre?Kdosi tu psal o Fabriciovy.jjj,vrazte ho tam,je to spravny Kamikaze ,ten to tam rozčísne

  Orgovany

Orgovany (89.235.30.xxx) napsal 10.08.09 v 20:35:

Škoda, dává tim šanci tomu prckovi na Hondě na 3. místo celkově .
Jen nechápu proč na místo Stounera dali Kallia a na jeho místo Fabrizia když to mohli udělat logičtějc. Fabrizia dát místo Stounera a Kálio by mohl zůstat tam kde má být.
Ale jsem zvědav na oba jak si povedou . .

  viki999

viki999 (212.96.178.xxx) napsal 10.08.09 v 20:00:

Casey drž se

  Angel

Angel (85.13.106.xxx) napsal 10.08.09 v 19:05:

To je škoda, že Casey nepojede
... sice mám nejradši Rossiho, ale myslím si, že každej z těch kluků, co jedou MOTO GP je borec a vždycky je na co se koukat.
Tak snad se Casey vrátí v pořádné formě

 

CBR-rr (213.192.31.xxx) napsal 10.08.09 v 18:52:

To je senzačni sprava jak cyp, vy v te redakci se nechte vyšetřit, nejste nahodou z Blesku

  Reeken

Reeken (62.129.34.xxx) napsal 10.08.09 v 18:41:

Jsem zvědav na Fabrizia a držím mu palce!!!best of the world is WSBK

 

ZZR1200 (88.100.131.xxx) napsal 10.08.09 v 18:36:

Být Rossim, tak už mě to ani nebaví...když odpadne jediný reálný konkurent(nepočítaje Lorenza za stejnýho týmu).. Přeji rychlé uzdravení..
S tou MotoGP by se mělo něco udělat... Zlatý dvoutaktní pětistovky...

  ChenziiR1

ChenziiR1 (85.70.162.xxx) napsal 10.08.09 v 18:22:

ŠKODA,v brně by zajel dobře...

  Bubrak ZX10R

Bubrak ZX10R (165.72.200.xxx) napsal 10.08.09 v 18:05:

Nejlepsi je Melandri na Kawasaki Jinak Kejsi at se samozrejme hlavne uzdravi , tohle nema cenu podcenovat.

  Vale.Doctor

Vale.Doctor (90.178.149.xxx) napsal 10.08.09 v 18:02:

Myslim ze casey udelal spravnej krok, sice je skoda ze v brne nepojede, ale na druhou stranu nema cenu aby jel a myslim ze on sam vi jak na tom je a kdyby to slo tak jede protoze tyhle "blazni" (at uz gp,motokros,atd.) jedou jakmile to jde, narozdil od fotbalistu (balerinek),ale taky jsem zvedavej co predvede mika na tovarne (ikdyz necekam extra vysledek, protoze je to rozdil oproti pramacu) a na fabrizia (snad nepredvede neco jako v brne benu spiesovi :D, tim si me moc neziskal), na zaver bych rekl ze i kdyby byl casey ok tak by na valeho asi nemel ikdyz je to jezdec par exelans a jedinem kterej umi s dukatkout na bednu

  YBR

YBR (81.25.21.xxx) napsal 10.08.09 v 18:00:

fandim Valemu...ale tohle me mrzi...rozhodne to ted bude jeste nudnejsi nez to bylo a jestli se Valemu povede titul, bude mit o to mensi cenu kdyz Casey nemuze poradne zabojovat. Je to vazne skoda...hlavne at je brzo fit a muze pridelavat nam fanouskum Yamahy vrasky na cele

  Blackforce

Blackforce (85.93.105.xxx) napsal 10.08.09 v 17:27:

To mě mrzí, těšil jsem se, že v Brně vyhraje . Casey s Ducati na to má. Nevadí, zdraví je přednější. Přeji mu brzské uzdravení a do posledních čtyř závodů samé vítězství. To aby nahlodal psychyku japonských značek, tak jak se mu to podařilo v sezóně 2007.

 

xy (89.102.128.xxx) napsal 10.08.09 v 17:19:

fullgas1:

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 10.08.09 v 17:09:

Anti: Prosím te nebud s tou Hondou trapny! Proste lidi na to maji svuj nazor a jestli je nekdo rad ze Stoner nejede tak je to podle me antisportovec!!

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 10.08.09 v 17:06:

larry: Odpovím ti jak si JÁ -a to podtrhuji- myslím že to je s tou jeho ůdajnou nemoci: Určite to neni tak,že nechce jezdit jak to tady nekdo podsouva.Stoner se obrovsky nadře na to aby byl tam kde je,myslím,že absolutně nejvíc ze vsech a co to odnese hlavně? Psychika a v tom myslím bude jeho problem.Je to mladej kluk a Rossi ma v tomhle oproti nemu obrovskou vyhodu.Je z toho na kaši a o to víc ma muj obdiv za to že je JEDINÝ kdo dovede duknu jezdit.A proč pár závodů vynecha? Na to ať si každý odpovi sam.

  Anti

Anti (193.165.148.xxx) napsal 10.08.09 v 17:03:

Proč se v tom nejvíc rýpají hlavně fanoušci Hondy?Proč se v tom rýpáte vůbec?Stoner nepojede je to dobře?Přidá to straktivitě závodů?Je důležitější aby to byl pěkný závod,nebo aby vyhrál "ten váš"?
Je to sport,jednou je nahoře ten,podruhý onen.

  Harlejíček

Harlejíček (212.96.178.xxx) napsal 10.08.09 v 16:55:

DaliborRR: Ducati nejede a přitom je Casey třetí...??? To je nějaký divný, nebo ne??? A co třeba Hondy...ty jedou od začátku sezony??? Nebo Suzuki ... ty taky jedou???
Je to plně profesionální sport a rozhodně jakýkoli jezdec nepřestane jezdit z toho důvodu že je z čehokoli frustrovanej. Myslíš že si například v NHL troufne hráč vynechat třeba půl sezony jenom proto, že 10 zápasů nevstřelí branku??? To prostě není možný.

  Larry

Larry (62.77.123.xxx) napsal 10.08.09 v 16:50:

Dalibore...je mi jedno jak to komentují v zahraničí...a není v tuto chvíli ani důležitý, že se to zrovna týká Stonera.a co se týká těch levot.chtěl bych vidět TOP manažery,jak seděj někde v ústraní a řešej technickej problém...ať už v MotoGP nebo třeba ve F1...a nevědí si rady s technickými problémy a tak se dohodnou na nejvyšší úrovni,že budou hrát komedii, domluvěj se v tomto případě s Ducati...se sponzorama...a s jezdcem.a budou hrát komedii a srát na všechno...opravdu si myslíš,že by to na týhle úrovni někdo takhle vymyslel a realizoval??...myslíš si, že by sponzoři a třeba i ten Stoner s tím byli svolní??...myslíš si,že tito TOP manažeři, TOP inženýři, TOP vývojáři jsou mrdalové,kteří se schovají za vymyšlenou nemoc jezdce???

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 10.08.09 v 16:34:

Larry: Jestli to je na mě tak musím reagovat.Je mi fuk co kde kdo píše o jeho "nemoci" Kdo trošku umí anglicky nebo jeste lip italsky zjisti jak to komentuji v zahranici.Já si myslim,že proste dukna letos nejede jak loni nebo předloni a Stoner je z toho samozřejmě spatny.Jinak mas k zavodum hodne blizko a nechtej mi tvrdit,ze v zavodech se nedeji levoty.Tvrdit,že v kolotoči jako je MotoGP tomu tak není je hodne "úsměvný"! Čím víc peněz se kde točí..tím víc všechno smrdí.To je ve svete businessu jasně daná věc.

  Máma-RM

Máma-RM (90.179.208.xxx) napsal 10.08.09 v 16:24:

Ty vole hoši s vámi to hodně zamávalo... tak holt nejede, no a co? beztak na to prostě letos nemá a ostatní dost porychlili. Nemám ho rád a jsem rád že pojede Kalio, jsem zvědav jak s tím pojede, Fabrizio by byl better, prostě se s tím smiřte hoši. Já se těším na domácí scénu, tak na Kubu Korfneila a hlavně na Marca :) 33 RULEZ

 

Fullgas1 (89.173.154.xxx) napsal 10.08.09 v 16:15:

Vy ste ale banda komediantov... Take sprostosti som uz dlho necital...

  Larry

Larry (62.77.123.xxx) napsal 10.08.09 v 16:10:

je "úsměvný" tady číst názory,že se za tím vším skrývá slabá forma Stonera,nebo nevýkonnost Ducati...opravdu si vy chytrolínci myslíte,že v tak velkým kolotoči peněz a značkové prestiže,jakou je MotoGP,by někdo hrál nějakou levotu? opravdu si myslíte,že by někdo z kterékolv stáje,schovával problémy motorky, nebo slabou formu jezdce za jeho špatný zdravotní stav?...rivalita sem...rivalita tam...Stoner versus Rossi,to už tady bylo 1000x a ještě bude, ale opravdu se tentoktát divím,že nejste schopni ani tenhle fakt brát jako skutečnost a respektovat to.

  tommyfire

tommyfire (85.93.184.xxx) napsal 10.08.09 v 15:44:

jaxe nauci prohravat tak bude zdravej

  Rado_

Rado_ (78.108.150.xxx) napsal 10.08.09 v 15:34:

gauner . nefandím ani jednomu z nich, jsem férový

  DaliboRR

DaliboRR (78.157.171.xxx) napsal 10.08.09 v 15:32:

alda82: Yamahy? Jeho poslední dva články byli o Ducati.Stoner prý je nemocný myslím,že jediný problém co má je ten,že mu letos prostě nejede motorka.No..nejede :-/je třetí a to jde..na duknu

  Gauner

Gauner (77.48.213.xxx) napsal 10.08.09 v 15:31:

Rado: jasně, dyby se jednalo o 46 tak je to otřesná událost..takhle je to senzační, víme

  jawista39

jawista39 (89.235.19.xxx) napsal 10.08.09 v 15:30:

Pro náš brněnský závod je to velké ochuzení. Přeji panu Stonerovi brzké uzdravení a návrat do špičkové formy. Pamatuji špičkového Freddieho Spencera, ve své době jsem mu hodně fandil. A ještě teď mě mrzí, že se tento jezdec na výsluní motocyklové silnice už nikdy nevrátil.

  Rado_

Rado_ (78.108.150.xxx) napsal 10.08.09 v 15:27:

Slovnik cizich slov. senzace -> >> událost způsobující překvapení, vzrušení, údiv

takže.?? není to senzace?


Nejste přihlášeni.

Anonymní uživatelé nemůžou přidávat komentáře. Prosím přihlašte se v pravé horní části stránky nebo se zaregistrujte. Děkujeme.


Moto reklama
Soutěž o volné jízdy v Mostě s Racetrack service
Soutěž o volné jízdy v Mostě s Racetrack service

Poslední letošní podnik Agentury Racetra...


MS MX1 a MX2 Benelux a další mistr
MS MX1 a MX2 Benelux a další mistr

Předposlední Grand Prix si motokrosaři o...


Joyride 2010 - Špičková podívaná
Joyride 2010 - Špičková podívaná

Už posedmé se sešli vyznavači extrémních...


Grand Prix Indianapolis - neděle
Grand Prix Indianapolis - neděle

Američtí diváci si během domácí Grand Pr...


Shoya Tomizawa podlehl svému zranění
Shoya Tomizawa podlehl svému zranění

Sympatický japonský jezdec Shoya Tomizaw...


Tragédie v Indy
Tragédie v Indy

Závod na okruhu Indianapolis se bohužel ...


Niccolo Canepa
Niccolo Canepa

Ital Canepa vzal útokem nejvyšší mety v ...


Jules Cluzel
Jules Cluzel

Jules Cluzel patří mezi velké naděje fra...


Stefan Bradl
Stefan Bradl

Stefan Bradl již od mládí inklinoval de ...




Novinky na Quadmania.cz


TOPlist
Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce