yamaha_demo_tour




Yuki Race 50 - zkušenosti s moto

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mawerick86 (2) napsal 21.06.2012 v 09:45+2

Pánové čínské motocikly teprve začínají svoji dráhu,mají se ještě hodně co učit a až přestanou šidit materiály na kvalitě tak se teprv budem moct bavit o kvalitním výrobku...zlaté jawky,čz,mz...

belda6 (0) napsal 25.03.2012 v 18:19

Ahoj,
výbornej článek, nám ostatním to pomůže, mám toho sameho, akorád v červeným..Mám dotaz,náhodou schematickej obrazek nebo něco podobnýho co se týče nožního starteru někdo nemá?vysypal se mi ve vnitř půl měsíc a nevím co všechno tam mám být, abych to dobře sestavil, popřípadně objednal...děkuji moc, když tak pište na email 1belda1@seznam.cz..děkuji..

rrss (0) napsal 18.01.2011 v 14:53

Ale takových recenzí už tu pár je, pravda, musí se hledat na fóru, např. //www.motorkar...p;fid=4&vrk=2158

udinar (40) napsal 09.01.2011 v 08:27

Perfektní, neotřelé a hlavně nestranně kritické. Chtělo by to více takových článků, aby si člověk mohl udělat obrázek o zboží, bez příkras reklamy, či zaplacené pozdvihování novináři. U mě jasných 10 b

Ondra11 (16) napsal 08.07.2010 v 10:37

Zdar,
pěkná recenze. Víceméně potvrzuje zkušenosti velké části majitelů s přístupem servisů i nižší kvalitou strojů čínského původu. Majitelé "značkových" skůtrů mě ukamenují, protože to, co napíšu, se psát nesmí:) Mám zkušenost s CPI Oliver City. Najeto 10tis.km, dlouhodobá spotřeba 2,7l/100km. Plasty ok, u jednoho se ulomila úchytka, když mi ho kamarád při nastupování nakop patou:) Jinak vše ok, kromě svíčky vše původní. Nyní sedlám Aprilii Sr50. Je to stříkačka s kompresorem. Přestože značka, nemám pocit, že by to bylo výrazně lepší. Dá se na ní najít spousty plusů, ale také mínusů. Bylo by to na delší výčet, ale Aprilia je jednozančně lepší ve vedení, v brzdách, výkonu, nižší spotřebě PHM a ergonomii (jízda ve dvou není problém). CPI vede v úložném prostoru, podstatně lepší ochraně nohou, v osvětlení (dá se s ním jezdit i za tmy, což u Aprilie možné není). Má tak podstatně lépe konstruovaný hlavní stojan, takže se dá postavit i na písku nebo rozmočeném trávníku. Navíc má v základu boční stojan. Při pojíždění malou rychlostí je podstatně stabilnější, protože má o 10cm níže sedlo a tím i těžiště(při 175 cm dosáhnu na aprilii na zem jednou nohou a druhou se dotýkám špičkou, spolujezdec dosáhne stěží špičkama). CPI má podstatně robustnější elektroinstalaci - větší průřezy vodičů a důvěryhodné konektory a navíc do něj v dešti nezatéká (konstrukčně nedořešeno). Chtece-li namontovat kufr, máte plotnu připravenou, na aprilii musíte namontovat pomocnou kovovou konstrukci a na ní plotnu. Aprilie má také velmi drahé náhradní díly a tento model umí málo kdo servisovat. Mám-li srovnat, pokud dostane aprile 10bodů, tak CPI je za 8. Přihlédnu-li k pořizovací ceně, tak na tom CPI bude možná lépe.

dram (1) napsal 02.07.2010 v 20:06+1

Rád bych všem poděkoval za komentáře a čas věnovaný čtení tomuto článku. Mým cílem bylo na základě zkušeností sdělit, co nejvíce informací. Netvrdím, že všechny čínské "stroje" jsou špatné, nicméně pakliže je takovýchto zkušeností z řad majitelů skůtrů/motocyklů více, leccos to může napovídat...

satanachist (27) napsal 01.07.2010 v 20:51

No, já mám Kentoyu, 5000km a bez problémů. Uvidíme za nějakých dalších x tis. km. Kamoš má CPI Aragon a jeden problém za druhým. Takže ono záleží taky od kusu.

Rady (9) napsal 01.07.2010 v 20:49

No to si poradne rozmysli, at nejezdis vic do servisu jak do prace. Vubec nechapu lidi co za podobne kramy vysoli 30 klacku a pak knouraji ze to nejede.
V testu postradam porovnani s jinym podobnym znackovym skutrem, kde by teprve vynikly nedostatky cinskych skutru. Navic Yuki patri k tem "lepsim" cinskym vyrobkum.

_BoB_ (29) napsal 01.07.2010 v 11:17

Docela jsem zvažoval ,že bych si na cestu do práce něco takového jednou pořídil. (mám to cca 4km). Ale po téhle recenzi a přečtení pár komentářů si to možná ještě 2x rozmyslím ,páč nejbližší servis kde by mi vzali tuhle značku bych měl hodně daleko :-/

acALIEN (-4) napsal 29.06.2010 v 16:17

Ty voe to plexi ja z toho hodim zada. Jak to pak jede, kdyz fouka protivitr ? Jeeezis

Mr.Dreamer (46) napsal 29.06.2010 v 00:51

Koukám, že zlaté CPI.
Hodně mě překvapila ta spotřeba, tak vysokou bych ji vážně nečekal...

1975ak (0) napsal 28.06.2010 v 19:07

Mám Keeway Focus 50 ccm 2T , tedy se to liší jen motorem,
Majel jsem asi 14 000 km a to co popisuješ jsem nezažil, Jen pravda cestou do Chorvatska jsem asi uhnal motor a klesla komprese na 5,0. Takže po 11000 km jsem vyměnil vršek píst-válec. A zasse to běhá. Mám tam ještě rychlejší převod jinak je to standard. Do servisu kromě první jsem nejel, i tu generálku jsem dělal doma

Ymps (4) napsal 27.06.2010 v 21:32

Jsem majitelem stejné značky skútru. Mám akorát New speedy. Technika je více méně stejná a problémy podobné. Cinkání ve variátoru u mě zpravidla vyvolává buď upadlé vodítko variátoru, kdy se např. uvolní jen jedno - jde to poznat na dynamice a nebo pokud je ve variátoru použitý jiný rozměr válečku než by měl být. Jinak dynamika takovéhoto skútru se znatelně zlepší s použitím lepšího variátoru... v mém případě od Malossi. Dokonce se zlepšila i maximální rychlost. Ten kratší čep by právě mohl mít vliv na max. rychlost... v mém případě to byla i restrikce. Jinak největší slabinu takových skútrů je asi zvolený materiál platů. Některé na sebe přesně nelícují a rády praskají. Zkušenost se servisem mám v podstatě identickou a opravdu se divím že jim tak ještě někdo svoje motorky vozí. Mě naposledy vyměnili jeden šroubek u karburátoru za takový šméjd, že nejde odšroubovat - má úplně sjeté drážky na šroubovák!!! navíc je plochý takže nejde povolit ani sikama. Hned jak budu mít více času zajedu do zmíněného servisu a vyžádám si povolení na počkání a pokud mi něco budou chtít naúčtovat tak mu ten šroubek nacpu do nosu a třísknu mu s hlavou o stůl až mu vyletí z uší!

xmickey (1) napsal 26.06.2010 v 11:07

Diky za test, takovych by melo byt vic. Ke skutru - zlatej 12 let starej skutr Gilera runner

alesmoto (36) napsal 26.06.2010 v 04:18

Tak to je správnej test! S tím servisem tě docela natáhli. Výměna oleje v motoru i převodovce + seřízení ventilů na Kymcu 50 je celkem za 700Kč.
A cinkání delší váleček dělat nemůže. Kdyby byl o 2mm delší, posunulo by se vnější kolo variátoru a vzdálenost od zadní řemenice by byla taková, že by řemen při rozjezdu prokluzoval.

nuclear (1) napsal 25.06.2010 v 21:17

já mam youngtimerovou Suzuki gsx 550,a mam poměr pořizovací cena versus kilometry 0,50kč, a stále klesá.
benzínový poměr mam tedy 1,2 na kilák (4na100 opatrně),ale zas nemusim do servisu,ani objednávat plastové válečky, a do kopce můžu vzít třeba další 2 lidi.
lidi kupujte youngtimery.
Akorát na stk při dovozu se obrňte, tam panuje komunismus,strejda si vás prohlédne co jste zač , teprve potom čumí na motorku, neodpustí vůbec nic, a pokud se mu nezdáte vy nebo bajk (úpravy,jiná barva,airbrush,doplňky kterým nerozumí), dělá že nemůže najít homologační číslo aby nemusel nic řešit .maximální .

Rimmerak (-8) napsal 25.06.2010 v 14:54

Konečně jsem byl vyslyšen a objevil jsem opravdový test dlouhodobých zkušeností a utvrdil mě v tom, že Čínské skůtry jsou prostě nespolehlivé. Už je to, že bych musel tlačit skoro nový skůtr do servisu - tlačil jsem naposledy 555 pařeza. U ničeho novějšího tuhle vadu podle mě nelze tolerovat. Nedostupnost a problémy se sehnáním dílů je další věc, která v dnešní době není přípustná. Jediný potěšující je cena. Děkuji za test.




TOPlist