journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 16.09.2016 v 19:32

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

nuclearB (5) napsal 30.01.2010 v 17:20

S tou spotřebou souhlasím s autorem. Turistickám tempem jsem se dostal i na 5,8 l/100 km a při střelbě nikdy nad 9 l/100km.
Ta spojka byl opravdu slabý článek stroje. Ono to začalo tím, že se špatně vracel vypínací mechanismus a spojka si vždycky malinko klouzla a pak se to zhoršovalo. Já to pořešil silnějšíma pružinama a silnější vratnou pružinou. Dost taky pomohlo vypínací mechanismus často čistit a dobře mazat.
Hlavně kdo měl ročníky 96-97, tak mu měla být měněna nádrž, jednotka a tuším termostat. Jinak došlo k tomu, co píše někdo níž: přidřené ojnice a benzín v oleji.
Taky byl problém naladit podvozek, ale komu se to podařilo, tak rozhodně nebyl zklamán.

Miky1300 (5) napsal 08.05.2009 v 22:54

Potřeba do 6 litrů? A při jakejch otáčkách a rychlostech? Mě to žere snad i trávu kolem silnice a pořád nemůlžu přijít na to jak jezdit aby to nežralo... Ale jinak úžasnej stroj,přesedlal sem na telátko z fazera, kterýho sem měl asi měsíc, a před ním byla nejaký roky jawka 350.Když člověk u jízdy myslí, tak se i takový tele dá zvládnout.

HonzaRST (0) napsal 29.02.2008 v 11:17

To "nevim kdo to psal" Jak můžeš napsat takovouhle blbost, že VTR Sp proti TL-ku nejede. Taky jsem Tl-ko měl a můžu konstatovat, že to byla nejhorší motorka vůbec. Jízdní vlastnosti, jestli se tomu dá tak rikat, byly nepřijatelný. Rotační tlumič nebyl zrovna správná volba. Jednou projel člověk zatáčku po uchu a podruhý se pomalu nemohl trefit na silnici. Pri vysokých rychlostech 230 se rám dostával do kmitů, což mělo za následek vlnění celého stroje. Neustálé problémy ze vstřikováním ( pořád jsem to odvzdušnoval) a motor toho výkonu taky moc nepobral, jestli to mělo sto koni na motoru tak to bylo hodně. VTR firestorm neni taky nic moc. Když jsem si Tl kupoval, tak Vtr byla další varianta. Jenže nakonec zvítězilo Tl, protože je prostě hezčí. Ale proti SP je to uplně jiná hra na uplně jiným hřišti. Já osobně preferuji jenom dvouválce, ale Tl-ko bych si už nikdy nekoupil.

Rampaged (0) napsal 29.12.2007 v 23:21

Pripada mi to jako takove vetsi SVcko

DRIVERX_CIPIS (0) napsal 16.10.2007 v 20:34

zdar no nevim s tou vydrzi ale me moto stalo 108tis.jezdilo sezonu a druhou tak pred pulkou sezony ko motoru.go stalo 40tis a po zajeti za 5tydnu zase ko!motoru.pak jsem ji prodal za 30tis!pote precetl testy z cmn a bylo to jasny vsechny tl se zadiraji na ojnicich a klice za 1tis km pribude v motoru mnohny az 1l benzinu!u te moji tak 0.5L za 1tis.km.coz se vsak zahy projevuje na opotrebovanosti ojnic a klikovce atd.nejlip kdyz si prectete testy.jo a na oleji jsem nesetril!a to nemluve o tzv.kickback efektu kdy se pri akceleraci zacnou riditka mlatit ze strany na stranu!jinak motorove maso a to sem mel sice jen 105k verzi ale je uplne hodna(strikacka) vlezl jsem na ni po fzr600 r.v.94.spotreba brutal 9.6L na 100km.pri 220km/h.jinak tak do 6L na 100km.je hodne sexy ale jak rikam kvuli motoru uz nikdy.(ani zadarmo)suzuka chtela predbehnout v roce 97 hondu VTR1000F na vystave a narychlo sestrojila TL a takle ten vytvor dopadl!jo mel jsem tam rovne riditka super ovladani a snizeny plexi.at vam to jezdi a bez nehod ja jsem si moc nepojezdil!

mates.tl (2) napsal 25.09.2007 v 22:05

vskaz pro v-max-death vlastnim tento motocykl a i kdybych měl dělat generalku po každych 50 tis tak to stoji zato ,de vidět žesi na tl eště neseděl bo bysy mluvil jinak.skus a pak piš.

smazany18322 (0) napsal 08.09.2007 v 09:44

Mám stejnej problém se spojkou, tak topřez zimu budu muset nechat opravit, jen doufám, že tonebude majlant <br />
Jinak plná spokojenost.....brutva každymcoulem. Jen ty ladákymusim pošefit.....nevite onejakejch? Klidně jetejch.<br />
At to šlape

Bull-Intruder (0) napsal 14.06.2007 v 21:10

je to super masinka

smazany4860 (0) napsal 14.02.2007 v 09:57

2 : V-MAX-SMRTAK<br />
<br />
Ty jsi tomu tedy nasadil opravdu korunu ... .<br />
Tak to ti melo dat a mel jsi si opravdu pomoci a to v mnohem . Nejlepe tim , ze by jsi si precetl , ale opravdu precetl neco vice nez testy Motorradu . <br />
Vzdyt Tvuj zebricek hodnot je nejak prehazeny ... (za legendu muze prece kdokoliv povazovat jakykoliv motocykl , k tomu aby byl motocykl legendarni prece nemusi byt vykonny nebo jinak technicky vyspely ) .<br />
Copak sem pises takove nesmysly o zahy ukoncene vyrobe ? Zajimal jsi se vubec nekdy o to od kdy do kdy se oba modely TL-ka vyrabely ? Joo , jina vec je ta kdy Suzuki prestala vyvijet model S a zacala se venovat modelu R .<br />
Proc vubec s pojmem TL spojujes svuj nazor o tom , ze motor neni drzak pokud najede pouhych 50 000 km ? Tento nazor prece muzes projevovat v diskuzi o cestovnich / cestovne sportovnich motocyklech , ale neplect ho do diskuze o superbiku .<br />
Co tu vubec pises o nevysokych )) otackach TL-ka a o nedokonalosti TL-ka ? Nemusim zde prece nikomu pripominat , ze v pripade TL 1000 S probirame motocykl vyvijeny pro rok 1997 . Opravdu by jsem ti doporucil neco precist o tom proc a za jakych okolnosti byl vyvijen . Soucasne si prohledni nabizene stroje stejne koncepce od konkurence v te same dobe a take zabor nos do technickych udaju , do pouzitych novych technickych fines u TL-ka ( a pak se mrkni na to co jsi napsal : &quot;nema cokoliv technicky prevratneho&quot;

Interceptor (108) napsal 04.02.2007 v 11:30

Tak mi to nedá a nemůžu si pomoct a musím se tu ohradit oproti několika niže napsaným příspěvkům. Začnu už jen tím, že je TL legenda. To opravdu není a zřejmě ani nikdy nebude. K tomu nemá ani vyjímečný výkon ani cokoliv technicky převratného, nenapadá mě skutečně nic. Už jen to, že jeho výroba skončila tak záhy nesvědčí o jistotě pánů od Suzuki o totální povedenosti tohoto stroje. Sám jsem měl možnost vyzkoušet Sko a přiznávám, že je to brutální nářez, plný emocí , a vzhledově se mi také líbí takže nic extra proti, ale..<br />
Další věcí, proti které bvch se chtěl ohradit je to, že motor je &quot;vyslovený držák&quot; To opravdu není!! Nepovažuji motor za držák když najede 50t.km. Po přečtení vyhodnocení testu časopisu Motorrad na 50t.km mám důvod si to myslet dvojnásob. Po tomto testu a rozebrání motoru, bylo naznáno, že část převodovky, části spojky, pohon olejového čerpadla a další díly byly zralé na GO, ač před koncem testu bylo vše plně funkční. Závěrem bylo řečeno, že motor je dimenzován právě na oněch cca.50t.km a pak už záleží pouze na zacházení během jejího života. Takže je možné najet bez zásahu do motoru 80t, ale jde spíš o naprosté výjímky. Takže bych byl opatrný s výrazem &quot;opravdový držák&quot; zejména pak když vezmem v potaz v jakém spektru otáček motor nejčastěji pracuje.(nejsou rozhodně nijak vysoké). Tímto bych nerad někoho odradil, TL je stroj, za kterým se každý otočí, ale k dokonalosti má daleko. Tak ať všem jezdí

smazany4860 (0) napsal 31.10.2006 v 00:33

Cau Jardo !<br />
Souhlasim s Tebou . TL-ka jak eSkova tak eRkova verze jsou uz nadherne legendy . Take ji nikdy neprodam

smazany19785 (0) napsal 23.07.2006 v 08:00

horni matky prednich tlumicu povolit tak aby byly videt 4 linky<br />
<br />
sroubu nahore v prednich tlumicich ( v tech matkach ) povolit od dorazu o 3/4 otacky<br />
<br />
serizovaci sroubky komprese dole na prednich savlich povolit od dorazu o 1 a 1/4 otacky<br />
<br />
Zadni tlumic :<br />
<br />
serizovaci sroub vpravo po smeru jizdy ( u nadrzky brzd. kapaliny ) povolit od dorazu o 2 a 1/4 otacky )<br />
<br />
serizovaci sroub na opacne tj. leve strane zadniho tlumice povolit o 1 a 1/4 otacky od dorazu<br />
<br />
Tot rika muj manual pro zakladni nastaveni tlumicu perovani

smazany4860 (0) napsal 25.01.2006 v 19:31

Cau Bacile ! <br />
<br />
Mam TL-Sko nove a najeto zatim jen 9000 km a dosud zadna zavada , motor je v zakladu davno znamy a osvedceny drzak a i cela motorka me stale neprestava upoutavat , takze doporucuji . <br />
<br />
- ze ma model 97 ostrejsi nastaveni zapalovani-vstrikovani , to je prece emotivnejsi... . Ale i origo motorka se da prece preprogramovavat , a to nemluve o dalsim ladeni Power Commanderem , vyfuky a filtrem .<br />
<br />
- se zadnim tlumicem nemam problem ani na okruhu a to myslim , ze jsem na okruzich stredne dobrej . Ale i to se v prip. problemu da resit vymenou za OHLINS ( 900 USD ) nebo PENSKE ( 700 USD ) . <br />
<br />
- Proti VTR vice srdecni zalezitost s pusobivejsim a emotivnejsim designem , USD vidlema , naporovym sanim , vstrikovanim , otackomerem s bilym podkladem , imitace karbonu nafuku nap. sani a palubovky .<br />
<br />
- myslim , ze az ted postupem casu lidem dochazi jaka TL-Sko byla nadherna individualitka

smazany4860 (0) napsal 22.11.2005 v 15:36

To Mr. Yoshimura<br />
<br />
Mozna nejlepe az po GSX-R 750 . Ale pokud jses alespon trochu zodpovedna osoba , ktera to bude zkouset pekne pomalu a postupne , tak i po SV 650 to nebude problem . <br />
<br />
Ja sel do GSX-R 750 (1999) po Jawe 350 a uplne v pohode , protoze jsem si samozrejme vedom , ze se to vse musi zkouset postupne a po malych castech

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.10.2005 v 00:31

Ted v sobotu mi kamos pucil TL na vyzkouseni, tak sem hned zkousel po zadnim a je to hruby (oproti 4valci). Tak vyklepanej sem z nejaky motorky uz dlouho nebyl.Super.

smazany4860 (0) napsal 24.09.2005 v 06:21

Dik

smazany4860 (0) napsal 19.09.2005 v 06:26

Myslim , ze pravda je tak nekde mezi nami . Proto asi nova GSX-R ma toto seriove . A je opravdu dost situaci kdy jsem rad , ze toto zarizeni mam .

smazany4860 (0) napsal 30.08.2005 v 05:04

To FiltrR1 : mas pravdu , ale pouze v tom pripade , kdyz jezdis cele leto pouze na jednom , dvou max. trech okruzich , ktere velmi dobre znas a mas davno zazite .<br />
<br />
Sam take urcite uznas , ze pri stridani vetsiho mnozstvi okruhu a hlavne zpocatku pri hledani vhodne stopy a najezdove rychlosti na nich se casto stava , ze na premysleni o tom &quot;jakej tam mam zrovna kvalt&quot; se uz casu nedostava a pak prijde toto zarizeni vhod .

smazany4860 (0) napsal 10.06.2005 v 17:43

Uz jsem to tu napsal . Jde hlavne o zavodni okruh . Vetsina mych kamaradu , kteri na okruhy jezdi to tam ma namontovane . A kazdy dalsi clovek ktery casto provozuje svoji mmotorku na okruzich ti rekne bez vahani to same co ja a muzes mit cit pro motor sebevetsi . Protoze je pri takovem zapalu jizdy pri tak velkem rozsahu 6-ti rychl. stupnu opravdu mnohem jednodussi , rychlejsi a myslenek mene odebirajici obcas mrknout jednim okem na display a ujistit se tak o spravnosti zarazene rychlosti . Hlavne pri podrazovani pred zatackou . Nejednou se mi i vetsine jinym stalo , ze pri ostrem vyjezdu ze zatacky byla zarazena 3-ka namisto 2-ky a nemel jsem tak spravne otacky a tim padem samozrejme hlavne vykon pri jejim vyjezdu anebo naopak jsem chtel pred zatackou radit dolu 2-ku , ale ona tam uz byla a ja to brnknul do neutralu . V jednom horsim pripade dokonce kamarad na Hayabuse pri podrazovani smerem dolu pred zatackou na konci cilove rovinky v domeni ze jde z 3-ky na 2-ku sel prave uz z one 2-ky na 1-ku , ta 1-ka se mu tam podarila opravdu dostat , zadni kolo slo do smyku a on vylitnul z ty zatacky rovne a spadnul .

smazany7108 (0) napsal 27.05.2005 v 07:27

V tech.udajich je uvedeno, ze predni vidlice je ,,klasicka,,. To uz je USD klasika? A indikace zarazene rychlosti? To snad pro zaky autoskoly, kam tahle motorka urcite nepatri! Na co potrebujes ocima sledovat kvalty? Ty nemas cit pro motor? Jezdis podle prirucky?

smazany4860 (0) napsal 12.04.2005 v 17:47

A prave informace o stavu paliva se mi zda plne dostatecna , je to sportovne stroha motorka a zatezovat ji nejakym palivovym budikem je dle meho nazoru zbytecnost . Takto maji info o palivu i GSX-Rka a staci to , kdyz pri poslednich 4-litrech v nadrzi blika a pri poslednich 2-litrech uz sviti oranzova kontrolka trvale .<br />
Spise by jsem uvital indikator zarazeneho rychl. stupne . Proc tohle moderni motorky poslednich let nemaji ? Na okruhu v zapalu jizdy MOC dobra vec . Proc to nektere starsi motorky mely seriove a proc to dnes nema snad zadna bezna seriovka ??? Proto to pak musim resit drahym ( cenove , i casove pri instalaci ) doplnkem od www.acumen-electronics.co.uk




TOPlist