globalmoto_duben_nolan




Suzuki SV 650

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pila2 (7) napsal 30.01.2023 v 20:10

Předně moc díky za super článek.
Letos se svým SV 650 K2 vstupujeme do společné 15 sezony a rozhodně doufám, že nikoliv poslední. Z hlediska km jsme aktuálně někde okolo 63000 km...
Asi vše co bylo napsáno, tak mohu podepsat.
Přesto, že jde o "malou" motorku tak mě pořád baví - vlastně její negativa jsou zábavná pozitiva
Jen doplním, že cukání při jízdě v dešti dle mého odstraní spíše koupě nového těsnění k fajfce - i když při té příležitosti je dobré zprůchodnit i kanálek.
Pokud jde o přední brzdu tak se mi osvědčili brzdové destičky Brembo SA. Přeci jen to brzdy trošku "upgraduje". Každopádně při prudkém brzdění jdou na limit přední tlumiče - doporučuji pomáhat si zadní brzdou (používám brzdové destičky AP Racing) - celkově to brzdný manévr dosti zklidní + využívat podřazování.
Spotřebu mám stabilně lehce pod 6 l/100 km.
Spotřeba oleje je stále celkem neměřitelná.
Ze závad mi akorát shořel regulátor napětí - dle mého je naprosto nesmyslně schován pod zadním sedlem, tj. nechladí se. Vyřešeno díky firmě VAPE - jejich regulátor by měl být lépe dimenzován.
Pak odešel hlavní konektor u baterky - celkem levná výměna. Pak už jen ucpané karburátory, ale to je problém biosložek v benzínu.
Asi jediné co mě trochu štve je rozměr přední pneu 120/60, což trošku omezuje výběr pneu.
Laděný výfuk neřeším - přijde mi, že se originální výfuk trošku vypálil a zvuk je pořád lepší a lepší...

Franz77 (1) napsal 10.10.2015 v 23:00+1

10 bodou za recenzi i za motorku, doufám že ji furt máš! Tak leta letoucí pořád "kupuju 6B" ale vždy pak mám něco jinýho, SVčko mi bylo doporučováno, ale srdcovka bandit ze mě nechtěl pustit kořen, ale díky této recenzi zřejmě půjdu do SVčka páč tahle recenze je tak krásně přesvědčivě zaujatě napsaná, že je třeba ji odzkoušet a nadělit si ji pod frňákovník.

bulldogbiker (-3) napsal 06.11.2014 v 22:14

SV je fakt dost dobrý

Itall (10) napsal 13.11.2013 v 12:08

128k: To bych tedy neřekl, mám také 190 cm a vybíral jsem mezi KTM 390 Duke, Hondami CB 500 nové řady a SV 650 S. Po vyzkoušení zbyly 2 možnosti z hlediska "poskládání se" na stroj při mé výšce. Suzuki SV 650 a Honda CB 500X. Nakonec mám SV 650 S se stejnou hmotností, jako CB 500X a vyšším výkonem. Nepociťuji nějaké nepohodlí. Druhá věc je jak na tom vypadám, ale to zas nevidím . Zaujala mě spotřeba paliva při zajíždění do 5000 ot. Bude to někde lehce přes 3 litry.

128k (0) napsal 05.07.2013 v 14:06+1

Perfektní popis, jel jsem na ní , úžasný tah odspodu , dobrý zvuk. Řekl bych jen , že ergonometricky je nastavena pro motorkáře s výškou asi do 170 cm.
Já při své výšce skoro 190 cm jsem měl dost problém se na ni vydat, tak abych měl pěkně k noze šajtrpáku a brzdu a ještě viděl na tachometr. To se při mé výšce asi s touto motorkou nedá skloubit. Asi je dělaná podle malých Japonců. Takže - pro velké chlapy - rozhodně NE.

momo71 (3) napsal 12.06.2012 v 21:43

Pekny popis. Pekny stroj.

dzusinka (10) napsal 08.05.2011 v 22:30

Kvůli tomuhle článku jsem si vlastně SV pořídila :). Navzdory četným ústním doporučením mi až tenhle článek dal pocit, že na ni mám.

rNick (0) napsal 21.04.2010 v 07:44

V této barvě jsem vlatnil jeden kousek - spokojenost.

jar73 (1) napsal 11.04.2010 v 14:04+1

Krásné fotky

mechtuar (0) napsal 04.04.2010 v 18:30

Makos z toho si nic nedělej taky se nemůžu dostat pod 7 litrů
teda ještě sem nezkoušel vypnout motor a odrážet se nohama to by možná zabralo
Jinak super článek o super moto :)

Frank.Dux (0) napsal 27.03.2010 v 18:30

Makos: no ten laďák tam byl po předchozim majiteli a co to bylo fakt nevim, ale bylo to fakt strašný (nějakej noname).

gregi (0) napsal 27.03.2010 v 12:41

Makos: To ti teda nejak chlasta..

Frank.Dux: A co tam mas za ladak?Ja mam doma oba laufy a obcas je prohodim a jede to uplne stejne a spotreba taky stejna..Akorat s tim ladakem se mi to mnohem vic libi,ale to je vec nazoru..

Frank.Dux (0) napsal 26.03.2010 v 22:26

SV 650S mám druhým rokem, původně tam byl laďák. Asi po měsíci šel přič a nastěhoval se zpátky originál (lepší projev motorum, znatelně). Spotřebu celkem neřešim, ale jel sem ve středu s kámošem asi 220 km a při dotankování na plnou to bylo cca 12,5l (5,7l na 100 km). Jinak už se tu vše psalo.

Článek je celkem dobrej, ale přechválenej. Já sem spokojenej, na začátek super stroj, ale časem určitě poustoupím o něco vějš (SV1000 a pak GSX-R 1000).

Makoš (6) napsal 25.03.2010 v 20:29+1

no co člověk to názor eSVo mám třetí sezónu a namůžu si stěžovat... jen liju benzin a olej ... + nějakej ten běžnej servis...
moc nesouhlasim s tim centrálem tankovat se dá v pohodě v sedě... plus si myslim že ten štítek take není pokud nejedeš dlouhou štreku nezbytnej ... celkem rád si ho občas sundam... co teda nechápu je ta spotřeba ... mě ta mrcha žere 8 litrů... a to je seřízená jak švýcarský hodinky...

DaliboRR (1) napsal 25.03.2010 v 20:01

ymrich:

ymrich (2) napsal 25.03.2010 v 02:22

K L vs V: pokud otočíte L zhruba o 45 stupňů doleva, vznikne něco jako V - lze tedy říci, že L je podkategorií V. Ke stejnému závěru došli i v Suzuki. Když uváděli SV na trh, mělo se po vzoru TL jmenovat SL, ale usoudili, že V je rozšířenější a srozumitelnější pro všechny a nakonec ho i použili. Jen pro info. Zdar a díky za reakce.

Allesio (0) napsal 24.03.2010 v 22:20

Pěkně napsáno, jsem rád, že mi taky jedno SV stojí v garáži... Jen s tím laďákem si dovolím nesouhlasit. Já to beru spíš jako prvek pasívní bezpečnosti a chci aby o mě lidi a zvlášť plechovkáři věděli

Edudant (2) napsal 24.03.2010 v 21:00+1

Z mého pohledu a zkušeností je to opravdu vynikající stroj
Dobrý motor, kvalitní zážitky a to při malých rychlostech díky krouťáku.
Pohodlná, zábavná, ekonomická, hezká... prostě super

giksero (-1) napsal 24.03.2010 v 20:26

Proti gustu žádný "dišputát" Suzuki mám moc rád, jistě je to skvělá motorka, ale napohled ať se na mě nikdo nezlobí - je vyloženě škaredá.

Geonova (5) napsal 24.03.2010 v 19:44

Je to super motorka. Kompaktní, lehká a pro středně zkušeného jezdce ideální , kdo nemá na dražší stroj...

Pjercak (48) napsal 24.03.2010 v 19:20

Dobre pocteni ,SV je jake je nekomu sedne jinemu ne mě baví ,ale pomalu koukam po něčem jiném 2valcovem do L
Motor do V či do L no ma 90°

DaliboRR (1) napsal 24.03.2010 v 19:18+1

Majitel "motorky" co neví jak má uložené válce...fakt super Hlavně,že se líbí tobě..na ostatní věci se vykašli

KarelIV (0) napsal 24.03.2010 v 18:47

Souhlasím. Sám mám SV650 S rok 2002 s karburátory. Ta polokapota je znát, ale zase jsou řidítka dole pod brejlema tak je to víc na záda. Přidal jsem delší štítek o cca 5cm typu spoiler, zadní blatníček s integrovaným krytem řetězu a místo sedla spolujezdce kryt a tak se tam vejde víc věcí když jedu sám. KarelIV

Milan1963 (272) napsal 24.03.2010 v 18:29

Hezky napsáno.Mně sice Suzuki moc neříká,ale SV 650 bude asi povedená motorka.A ten Mercedes 170 V na poslední fotce máš taky?Parádní...

Jounas (20) napsal 24.03.2010 v 18:27+1

No jasně. SV je dvouvál do "V". Ne do "L". To by se jinak nejmenovalo SV že jo:). Jinak SVčko je super motorka, ale jsem pro kapotovanou versi S. Klín pod motor, laďák, hustější olej do vidlic a můžeš se honit skoro sevším . Já osobně jezdil na hodně věcech. Z toho třeba na Bushe, R1 nebo Monster S4R ale můžu říct že SV mi má pořád co říct a kdykoli bych se na něm rád zase svezl. Máš super motorku kámo

BlondMonik (0) napsal 24.03.2010 v 18:24

Tahle původní a ještě ve žlutý,no je to fakt krasavice.Chtěla jsem požádat o radu,jelikož jsem začátečnice.Občas jsem seděla akorát tak na strojích kamaradů,když mi to svěřili,ale teď dlouho nic Myslíte,že když s ježděním teprve pořádně začínam,že bych Sv 650 zvládla i jako docela drobná ženská? předem dík

nuclear (1) napsal 24.03.2010 v 18:10

jo, ale chválím to, že majitel "už má pořízeno" a že se nechystá zas prodávat a za tejden by měl zas něco jiného

nuclear (1) napsal 24.03.2010 v 17:54

Tahle původní SV je hezčí díky svému ještě trubkovému rámu, ta nová je hrozná. Povedla se,a Suzuka do toho dostala i jakési svoje charisma dokonce to má asociace s těmi starými naháči z 80 let, ale opačně zas -nedělejme si iluze, je to odpověď na Ducati Monster za takové nějaké peníze.

Naked-man (0) napsal 24.03.2010 v 16:39

Kýbl matek

Hanys22 (1) napsal 24.03.2010 v 14:39

Absolutně mi uniká smysl tohohle článku ... TO nebylo co napsat???

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist