husqvarna_svartpilen_801_2




SUZUKI RF 600R r.v. 1993

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:31

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

Boss.trx850 (3) napsal 23.03.2005 v 21:06

Já jsem BYL taky hrdým majitelem RF600R r.v.93 v červené barvě a-la Ferari.Je to nejkrásnější mašina,která se v té době vyráběla. Motor je v tahu o dost silnější než v té době vyráběné CBR,ale ztrácí ve špičce a hendikepem této mašiny byla jen její hmotnost. Měl jsem ji s laďákem VIPER a od té doby co jsem ji prodal jsem ještě hezčí zvuk neslyšel.Měl jsem jen problémy s převodovkou.Ve vysokých otáčkách mi vyskakoval a zase zaskakoval druhý rychlostní stupeň.Není to jen ojediňelý případ. Stávalo se to u více modelů SUZUKI s té doby (řady RF a GSX-R). Kdyby se vám tato závada objevila,okamžitě rozeberte motor a vyměňte řadící automat a popřípadě dotyčnou řadící vidličku.Pokud budete mít štěstí ušetříte si investici za asi 5500kč za dvě převodová kola,která se provozem s touto závadou poškodí.Jinak motor jako takový šlape jako hodinky. Přehřát ho nejde a byl ¨jsem ho nucen vyskoušrt i v tříhodinovém slejváku a prujezdem několik kilometrů po zatopené silnici s motorem z části pod vodou (kde CBR RR mnohem novějšího ročníku přestávala jet)bez sebemenších problémů a vynechávání zvládla tuto brutální jízdu. Já jsem ji jen trochu vylepšil ovladatelnost v nižších rychlostech popuštěním vidlí v brýlích o 5mm.Brzdy postačující, pohodlí spolujezdce strašné. Jen jednou jsem se na ní nechal svézt a už to nikdy neudělám. Mám 175cm a tvrdé sedlo v kombinaci s vysoko umístěnýma stupačkama=humus. Jezdec je zato na tom o poznání lépé.Spotřebu jsem i při velmi střídmé jízdě nedostal pod 5,8l. <br />
Přeju všem RF-ákům mnoho skvělých km na této nádherné mašině. Jo a ta modrá ji taky moc sluší. <br />
BOSS

Energy (0) napsal 10.01.2005 v 11:39

Zdarec, co se týká toho vlnění, tak to asi bude fakt tou pneu, já sice normálně 170 v zatáčkách nejezdím, ale párkrát na okruhu jsem to vyzkoušel (měl jsem obutý nový Dunlopky D220 vpředu i vzadu) a v pohodě. Ještě zkontroluj, jestli máš nastavení stejný předpětí na obou nohách přední vidle. <br />
S tou váhou zavazadel - normálně jezdím s tankvakem a 42 l Givi vzadu, a i se spolujezdkyní je to v pohodě. Trochu problém je, když jedem na dovolenou, třeba předloni do Itálie - půjčil jsem si ještě boční brašny, všechno bylo narvaný k prasknutí a celkem to dělalo asi 40 kg zavazadel + mých 75 kg + 60 kg přítelkyně a to už nebylo ono, zadní centrál šel občas na doraz i na dost mírné nerovnosti (byl samozřejmě nastavenej max. na tvrdo), motorka byla celkově o dost línější, musel jsem ji pořád držet v otáčkách a tím pádem i dost stoupla spotřeba. Loni už jsme na cestách trochu zredukovali zavazadla, berem jen to opravdu potřebný a v pohodě. <br />
To pohodlí spolujezdce je relativní, někomu samozřejmě může připadat větší, jinýmu menší, moje přítelkyně si občas stěžuje, i fakticky je to sedlo docela tvrdý, ale zase to není vyloženě cestovní motorka. Fakt je, že přítelkyně vydržela i 800 km na jeden zátah, tak to zas tak hrozný být nemůže. V srovnání s nějakým supersportem je to komfort ale Goldwing to taky není.<br />
Ale rozhodně nechci říct, že by se s RFkem nedala jezdit velká turistika, jenom už plně zatížená není tak živá jak normálně a ten komfort je spíš o zvyku.<br />
Pavel<br />
<br />

smazany4789 (0) napsal 11.12.2004 v 13:22

Ahoj, je fajn, že jsem si mohl o téhle motorce přečíst nějakou &quot;recenzi&quot;, koupil jsem RF-u (600 R, r.v. 94) asi před měsícem a najel jsem na ni cca 300 km na všemožných silnicích, abych poznal, jestli mě šestka zaujme, jak výkonem motoru, tak ovladatelností. Předtím jsem sedlal 2 sezony Yamahu XTZ 660 Tenere a dříve ještě s přítelkyní (dnes již manželka ) jsme na ní něco procestovali a spokojenost byla na obou stranách. Manželce se nejvíc líbilo, že tam byl pohodlný &quot;posaz&quot;, kontrolovaný zezadu velkým kufrem GIVI, a navíc, jak jsem později zjistil, cestovní rychlost do 170 km/h, pro ni byla ještě přijatelná. (Nad 200 - řev a tlak stehnama na moje boky - zkušenost na půjčené GSX - R 750).<br />
Tím navazuji na pár otázek spojených s RF-ou, protože jízda na ní, mě docela dost &quot;dostala&quot;. Nad 3000 otáček solidní akcele - na šestistovku - a i dobrá ovladatelnost, ikdyž v zatáčkách nad 170 km/h přišlo vlnění (přední pneu nehorázná hadice - a novou jsem už bohužel nestihl..tedy doufám, že to bude tím - potvrzeno i servisem-) a tak tě prosím o odpověď. Těším se totiž velmi na na sezonu 2005 a někdy v průběhu května se chystáme na větší &quot;výlet&quot; (nejspíš Francie, Itálie atd.), a jelikož nestihnu motorku víc poznat, budou pro mě Tvoje zkušenosti návodem a motivací, a předem za ně děkuji.<br />
Tedy: Zmiňoval jsi, že pohodlí pro spolujezdce není úplně to pravé a že je třeba dbát na přiměřenou váhu zavazadel..Můžeš prosím blíže specifikovat?? Mám vzadu opět největší kufr od GIVI a &quot;tankbágl&quot;.. Co se týče zmiňované cesty, výhodou bude, že s námi pojede doprovodná dodávka s posádkou našich drahých poloviček, pokud nebudou chtít cestovat v tandemu..Ještě musím dodat, že manželka na motorce (RF) bohužel ještě neseděla, jednak má určité výhrady (je to silnice - rychlost a tak..), a zároveň jsem nestihl moc pěkné počasí, nabídka na koupi přišla v listopadu..<br />
Pak bych měl ještě pár dotazů, ale jak tak koukám, na komentář už jsem se rozkecal víc, než dost. Budu se těšit na odpověď, alespoň psaní a povídání pomůže zahnat touhu po projížďce.<br />
Měj se fajn a krátkou zimu přeje...Mirek (Liberecko).




TOPlist