yamaha_demo_tour




Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:09

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

BNDL (0) napsal 09.07.2015 v 12:23

Mám na ni najeto 1000km.
Brzdí ok..
Jediná slabost je ... Jezdec

Rebel83 (43) napsal 07.11.2014 v 00:45

MAG: přední kapota 50-67 litrů

Na Partsdepotu za 11003,- což je dokonce o nejeden litr méně než na zx10r

Petak76 (4) napsal 18.04.2014 v 11:04

...tak po tomto článku mam chť si tuhle krásku hned jít koupit:)...příjemné čtení:)

LERAKAREL (25) napsal 17.02.2014 v 23:14

Jepta: Busa slabý brzdy?

mag. (21) napsal 07.02.2014 v 10:24+1

Jedem 3 sezonu a ještě furt nic jiného nechci.
Divný většinou jsem už vždycky koukal po jiné.
Nu tuhle motorku má koule jen omezené množství lidí.
Za celou dobu co jí mám, jsem potkal na silnici jen 3x Busu.
I z tohoto hlediska je prostě super. Akorát ta cena dílů, když jsem rozlámal po jemném pádu kapotu doslova NASRALA. Přední kapota 50tis z Německa nebo 67 z čr, ale když jí miluješ není co řešit. Takže za 14dní zase jako nová. Kdo chce Busu, musí na to mít ze všech směrů a úhlů .

motorkar123 (14) napsal 30.01.2014 v 18:55

martjan_1098: nebo zda mají koule na to zmáčknout tu páčku pořádně

jirkavfr (1) napsal 30.01.2014 v 18:40+1

mam ji v garaží a mužu jen kvitovat tento článek

martjan_1098 (283) napsal 30.01.2014 v 14:03

otázkou je, kdy ti, kterým busa údajně nebrzdila, naposledy měnili brzdovku, že ?

motorkar123 (14) napsal 29.01.2014 v 21:06

Na Hayabuse jsem pár tisíc nalítal a musím říct, že je to skvěle vyvážená motorka. Rád na ní budu vzpomínat. Je super univerzální - cestování OK a sem tam vostřejší jízdu také zvládne...Jo a brzdí dobře

Jepta (4) napsal 28.01.2014 v 19:44-1

já měl XX rv.2000, kamoš Busu rv.2001 a do 300km/h jsme byli furt vedle sebe, tak o jaké zadupání konkurence mluvíte? jinak nehaním ani jednu motorku, každá má něco do sebe,,, jediný negativní bod pro busu jsem viděl to že oproti XX měla strašně slabé brzdy

BorisVTR (5) napsal 14.06.2013 v 12:38

Prevezel sem sa v živote na dvoch Busach.Je to luxusne zvezeni ale nechcel bych to.U nas nejsu na to uspusobene cesty a aj na dalnici ked sa chceš vyblbnut to aby si potom čekal nejaku pozvanku z fotečku od dopravneho inspektoratu že ta namerali.Proste je to u nas malo využitelny bike.

Ducati996UK (120) napsal 10.05.2013 v 12:37-2+1

je to prostěj jen Hayabusí porno, nic víc. Tohle by napsal každej o svoji nejlepší :D motorce. Busa je ale šílená komerce,miliarda článku jak je nejlepší a letí 500km za minutu. Mě by se moc líbilo takovýhle porno třeba o R1 s BigBangem od roku 2009

umělec2 (10) napsal 08.05.2013 v 22:05+4

Myslím, že Hayabusa je supr motorka a je vhodná hlavně pro začátečníky. Prostě selekce jako prase. Jen opravdovej motorkář to přežije. Nepřežije, to není možný. Možná si ji pořídím. Důchod totiž určitě nedostanu tak na co kurva čekat?! Jen ty vejfuky trošku zaříznu, zrcátka dám do piči otevřu sání aby to trošku jelo. Možná přidám kompresor

Ducati996UK (120) napsal 08.05.2013 v 12:42+1

no každopádně Black-Busa-zx12r jsou užasný stroje,a jestli udělá jedna druhou o čumák je jedno. ted když je na světě nová zzr 1400

jirkavfr (1) napsal 07.05.2013 v 17:33

od lonska už je taky doma a plna spokojenost

jean192 (153) napsal 06.05.2013 v 09:54

Inak spomínaný black bola moja vysnívaná motorka, len som na ňu nemal peniaze, tak mám aspoň FJ. A neľutujem.
Ale stále sa mi black veľmi páči. Hayabusa ma skôr vždy ohúri mohutnosťou a tým aero tvarom, ale je to jednoducho iné ako XX.

Coolasice (0) napsal 05.05.2013 v 15:46+1

Přes všechny spekulace z doby,než se ZX 12 objevil,se při většině testů ukázalo,že ZX 12R je o něco pomalejší než Hayabusa...Vyjnato z knihy Motocykly snů od Rolanda Browna

SensationBlaack (-18) napsal 05.05.2013 v 10:50-1

Ducati996UK: ZX12R sundala Busu na zrychleni do nevim jaky rychlosti ale do nejaky proste ale na maximalku ji nedala...

Ducati996UK (120) napsal 04.05.2013 v 17:55-1+1

Coolasice: v roce 2000 porazila ZX12R Busu. Nevim na jak dlouho, ale ta první otevřená dvanáctka v roce 00 Busu sundala.

Coolasice (0) napsal 04.05.2013 v 06:37-1

Někdo prohlásil v Motohausu že 170koní je už pro autoškolu,tak oboje motorky sou defakto sračky co nejedou

SensationBlaack (-18) napsal 04.05.2013 v 06:27+2

LERAKAREL: rozumne jsi to napsal zadni kyvka ano souhlasim kdyz jedu na doraz neni ten zadek nejlepsi,co se tyce predku s tim takovej problem nemam a rozkmitvani riditek ano to se stava v pripade ze to solís ale s poloprazdnou nadrzi aspon v mem pripade jinak takove problemy nemam... O to na co budopu lidi koukat na srazu uz mam zazito za x let... Lidi prochazim kolem R6 atd atd ale u XX se vzdycky zastaví to je uz subjektivni rekl bych.

LERAKAREL (25) napsal 03.05.2013 v 23:50

sensationBlaack.Proč tady tak zarputile prosazuješ XX proti Buse.Každá má svoje .XXjsem měl 4 roky Busu už 5sezonu.GRASSEL má ve většině věcí pravdu.XX velká slabina je přední vidlice ,naložená motorka se potápí, při akceleraci rozkmitání řidítek.Kyvka se taky občas zavlní. Tohle BUSA absolutně nezná ,je neuvěřitelně stabilní.XX má nádherně sametovej motor bez vibrací,ale na BUSE je cejtit ta síla i když víc brní. Vzhled XX mi na dlouho učaroval a pořád se mi asi líbí víc.Když ale někam přijedou tyhle dvě motorky spolu bude většina lidí zírat na BUSU.Je škoda ,že HONDĚ nestálo za to XX zmodernizovat,asi to nebylo ekonomicky výhodný,ale jak dokazují příspěvky k článku tyhle "superstroje"lidi stále vzrušujou.Nebuď tak zahleděnej do svojí XX je stejně jako BUSA už překonaná .

RomanXX (14) napsal 03.05.2013 v 19:39

Busa a její provedení je fakt super. Ale XX je pro mne velmi dobrý ba co dím výborný cesťák. Vím o čem mluvím. Ano je to v provedšení VW, ale motor je zlatý!!!

Coolasice (0) napsal 03.05.2013 v 19:37-2

Uděláme Buse klasické sání bez náporu a bude v pi...

Coolasice (0) napsal 03.05.2013 v 19:34

Já mám motor krmený karbcema a né náporem V tp mám maximálku psanou 290km/h

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.05.2013 v 14:03

jean192,skywalker.L: presne tak

jean192 (153) napsal 03.05.2013 v 13:45-1+2

Coolasice, ak buse stačí na väčšiu maximálku 10k oproti XX, tak má jednoznačne lepšiu aerodynamiku Busa. Požadovaný výkon rastie kvadraticky s rýchlosťou.

SensationBlaack (-18) napsal 03.05.2013 v 10:47

Jeste bych mel vyzdvihnout zev roce 99 prisla limitovka XX s kompetnim systemem akrapovic a prevrtanym motorem na obsa 1199 bez systemu 180koni a se systemem 200 ja jen ze busa ma v zakladu 175 konicku a porad ma o 100kobiku vic

Richia (2) napsal 02.05.2013 v 23:37

No, pokud vim, prvni motorka, ktera mela xenony byla K1300Gt. Jinak Busa, nic moc. Jednoznacne pomalejsi nez K1300S do 185Km/h pak diky naporovemu sani dostava K1300S na zadek.Je zajimave, kdyz je tak perfektni, proc se s ni nikdyy v nemecku nepotkam? Jenom same BMW a obcas i Kava Jinak vse je to o jezdci. Jizde zdar!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist