husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Maeslo (9) napsal 19.12.2015 v 16:15

Wuhuuu, parádní mašina a tvůj popis jí dělá čest

Buellrider (79) napsal 09.10.2014 v 12:38+1

XB není motorka z rozumu, takže není. Tuhle sezónu bez potíží, s tuningovými písty H-D Screamin Eagle jezdí líp než nová

Unuděnej vyladěnej nesmrtelnej čtyřvál od Hondy si nekoupím, ani kdyby měl doživotní záruku, protože žádná jízda nebude tou správnou radostí a tudíž sedlat motocykl pozbyde smyslu...

Itall (10) napsal 24.09.2014 v 15:28

A není to divný bejt zaláskovanej do něčeho, co se takhle kazí?

pawkagsxr (0) napsal 30.08.2014 v 22:39

bomba..článek naprosto parádní..hodlám si Bulíka pořídit už delší dobu a toto mě v tom utvrdilo.. ,tak snad seženu nějakého v dobrým stavu. Přeju hodně šťastných kilometru.

pem (1) napsal 07.05.2013 v 13:59+1

Plně se ztotožňuji s vyjádřením o pojišťovně Ko...a a Halbichovi!
Ten člověk by byl schopen přesvědčovat i šéfkonstruktéra od Yamahy, že dělá všechno špatně. Na Lightningu jsem nejezdil, ale mé pocity z Firebolta jsou opačné. Do zatáček se mu moc nechce a na dálnici sedí jako přibitej.

Petr

garis66 (0) napsal 14.04.2013 v 20:04

článek celekem zajímavý, mě nejvíce zarazila zmínka o p.Halbichovi , většího kokota jsem neviděl, díky jeho "odborným znalostem a posudkům"se již tři roky dohoduji s pojišťovnou ČPP

zahra (0) napsal 14.04.2013 v 18:23

Parádní počteníčko
Díky za to, nebývá to tu bohužel běžné.

ub88 (9) napsal 12.04.2013 v 23:33

Paráda

Kufr (15) napsal 12.04.2013 v 21:22

Super napsaný článek Je to od srdce. Tak ať jezdí..

SuperSic58 (1307) napsal 12.04.2013 v 20:45

Je to bajk o srdci Ale sype se A to k tomu patří

Honza-K (830) napsal 12.04.2013 v 18:11

Když ji miluješ, není co řešit...
Moc hezky napsaný, jenom bych nechtěl být u toho, když bys jí v zatáčkách přehazoval z jedný starny na druhou přes přední brzdu...

Amík (5) napsal 12.04.2013 v 16:13

Poutavým způsobem napsaný článek srdcaře s pěknou reklamou i pro servis H-D. Osobně nemám najeto na XB12 tolik desítek tisíc km, ale pár desítek tisíc dohromady na 3 ks Bullíků XB12 už jsem dal a to včetně kufrů i spolujezdce. S rychlostí se zase nějak moc neomezuji , naopak si rád zařádím, kotouč jsem zatím neměnil. Možná by to přišlo až při opravdu delší štrece a neustálých výkyvech v teplotě kotouče (brzda - plyn + nadváha, déšť...), nemůžu soudit. Řešil jsem za 7 let (co si vzpomínám) pouze drobnosti - ložiska v napínáku řemene, čidlo teploty zadního válce, 2x prasklý šroub stojanu a preventivně race oil šnek. Jinak dřou jak mezci za minimální mzdu! Přeji Ti dalších x desítek tisíc km v sedle tohoto "minibiku", ať slouží a dělá jen radost! Cestuj, foť a piš, protože Ti to opravdu jde! Hodně štěstí!

kopr1 (10) napsal 12.04.2013 v 15:55

Jó, takhle to ze sebe může vysypat jen někdo, kdo to má odjeté a zažité

bisop (13) napsal 12.04.2013 v 14:37

Zdarec
Dobře čitelný článek,který poučil i pobavil.
Taky mám už na moto bezmála 90 tis km,ale neumím to popsat ani z poloviny co ty...
Každopádně přeji ještě spoustu štastných Km na cestách po Evropě.
Není nad svobodu cestovatele v sedle motorky at v horách nebo u moře

janon (1) napsal 12.04.2013 v 11:44

Pekny clanek, jen tech zavad je na mne docela dost za 80t km a ten vybrus. Ja mam 7 let Yamahu Majesty 400 1V, mam ji od nove a momentalne najeto 120 000 km, zavady nefunkcni snimac rychlosti (60t km) netesne gufero na klikove hrideli (v 60t a ve 120t km), praskla podtlakova membrana (60t km) a ve 105t km vymena lozisek v zadnim prevodu. Jinak motor porad v kondici a vybrus vubec. Dokonce ani olej nezere.

Stadakk11 (277) napsal 12.04.2013 v 01:25

Pěkné počtení. Regulátor dobíjení je sice nepříjemná porucha, ale lehce opravitelná. Více mě zaráží těch pět kotoučů a výbrus válců...Na mé MG mám 6O tisíc km a stále první kotouče a prakticky neměřitelné opotřebení ve válcích

ZZR1200 (127) napsal 12.04.2013 v 01:11

No, dal jsem tomu druhou sanci, přežil první nečtivý odstavec a zbytek už byl lepší. Takže prehodnocuji předchozí komentář a celkem chvalim

Forty (10) napsal 11.04.2013 v 23:19+1

Gonzo>

ZZR1200 (127) napsal 11.04.2013 v 23:01-1+1

Sorry, čtení mě přestalo bavit už v nekonečných souvětích prvního odstavce. Dál jsem ani nečetl.
Motorka pěkná.

Gonzo (60) napsal 11.04.2013 v 21:48+2

docetl jsem to po vetu, "nikdy nevypil za večer pět piv."
dal cist pro me nemelo smysl...

tomzak (48) napsal 11.04.2013 v 21:45+1

Kdyz ji milujes, neni co resit! Mam rad srdcare a motorky s charismatem. A uplne rozumim tomu, ze srdcar uctenky moc neresi. Hlavne jezdit a uzivat si to, o tom to je!

dejw (1) napsal 11.04.2013 v 21:12

Ahoj,
ve 30-ti tísících ojniční ložisko a v 80-ti výbrus. hrůza, běs. Ale já jsem na tom s cestováním na exotech podobně jak ty, na pragovce ED250 po ose v Albánii a Kosovu a ted jsem si koupil dalšího exota Gileru RC600R... holt někteří motorkáři jsou exoti, ale krásní

Hery22 (20) napsal 11.04.2013 v 21:12

Jeden kamos mel buela a naprosto me uchvatil, vzhled, zvuk, jak se to cele trepalo, proste vsechno ackoliv jsem fanda hlavne do italu a harleye mi nic nerikaji, tak musim uznat, ze je buel naprosto paradni stroj a jedna z nejzajimavejsich motorek kterou kdo z meho okoli mel mam rad motorky, kterych neni vsude mraky, jsou to srdcovky, ktere nabidnou to, co tuctove "dokonale" motorky ne a radi jim jejich chyby odpustite.

Forty (10) napsal 11.04.2013 v 20:58

moc pěknej článek i fotky přečetl jsem toho od tebe už dost a vždy supr počtení... Albánie, Norsko, fotografování články mají hlavu a patu, humor, dobrý názory... akorát, že jsi nedal víc jak pět piv za večer, v tom bysme si asi nerozumněli...

a k těm závadám, taky mi jich přišlo celkem dost (ty kotouče, výbrus), ale na druhou stranu ruku na srdce ostatním jezdcům tady - kolik z nás najezdí na jednom biku tolik, většina mění motorky po sezóně po dvou a novýmu kupci "vždy" řeknou, že motorka neměla problém, že akorát měnili olej apod... a ten zbytek zase z velkýho procenta takovouhle recenzi nikdy nenapíše...

Buelly se mi moc líbí a určitě si ho pořídím. jen na něj musím rychle našetřit, aby na mě zbyl ještě nějakej dobrej kousek... nebo pak koupím 1190RS ty snad Erik bude vyrábět pořád

PS: a v článku zmíněná přestavba Buella od Járy se mi taky moc líbí na živo na motosrazu v Poušově vypadala ještě líp jak na fotkách třeba se tam ještě někdy objeví, aby měli i ostatní možnost se pokochat...

motoseznam (0) napsal 11.04.2013 v 20:34

je to cesta zivotem

BaRT_Czech (45) napsal 11.04.2013 v 20:17

pěkný článek at najedeš nejmíň dalších 80tis

_Sparrow_ (16) napsal 11.04.2013 v 20:11

moc hezky napsane. Souhlasim s <Melizoy>

Melizoy (7) napsal 11.04.2013 v 20:07+1

Hezká recenze i fotky, je v tom kus života! Ruku na srdce, kdo z nás kluci vůbec napsal recenzi a popsal tak samozřejmě všechny zjištěné chyby na takovou porci kilometrů. Spousta z nás vidí svůj stroj s růžovýma brejlema, nebo ho na fóru hodnotí v prvotním nadšení čerstvě po koupi . Přecijen je to dlouhozdvihový motor, rotují a běhají tam pořádné hmoty... výbrus beru, ložisko moc ne. Je to pěkně napsané, představuji si ten charakter a zjišťuji, že bych si to rád projel. Pěkná recenze!

Conrades (0) napsal 11.04.2013 v 20:06

hezký článek! Přeju mnoho šťastných km!

Rakosnicek. (14) napsal 11.04.2013 v 19:56

Krutopřísně dobré fotky

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist