Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
XB není motorka z rozumu, takže není. Tuhle sezónu bez potíží, s tuningovými písty H-D Screamin Eagle jezdí líp než nová
Unuděnej vyladěnej nesmrtelnej čtyřvál od Hondy si nekoupím, ani kdyby měl doživotní záruku, protože žádná jízda nebude tou správnou radostí a tudíž sedlat motocykl pozbyde smyslu...
bomba..článek naprosto parádní..hodlám si Bulíka pořídit už delší dobu a toto mě v tom utvrdilo.. ,tak snad seženu nějakého v dobrým stavu. Přeju hodně šťastných kilometru.
Plně se ztotožňuji s vyjádřením o pojišťovně Ko...a a Halbichovi!
Ten člověk by byl schopen přesvědčovat i šéfkonstruktéra od Yamahy, že dělá všechno špatně. Na Lightningu jsem nejezdil, ale mé pocity z Firebolta jsou opačné. Do zatáček se mu moc nechce a na dálnici sedí jako přibitej.
článek celekem zajímavý, mě nejvíce zarazila zmínka o p.Halbichovi , většího kokota jsem neviděl, díky jeho "odborným znalostem a posudkům"se již tři roky dohoduji s pojišťovnou ČPP
Když ji miluješ, není co řešit...
Moc hezky napsaný, jenom bych nechtěl být u toho, když bys jí v zatáčkách přehazoval z jedný starny na druhou přes přední brzdu...
Poutavým způsobem napsaný článek srdcaře s pěknou reklamou i pro servis H-D. Osobně nemám najeto na XB12 tolik desítek tisíc km, ale pár desítek tisíc dohromady na 3 ks Bullíků XB12 už jsem dal a to včetně kufrů i spolujezdce. S rychlostí se zase nějak moc neomezuji , naopak si rád zařádím, kotouč jsem zatím neměnil. Možná by to přišlo až při opravdu delší štrece a neustálých výkyvech v teplotě kotouče (brzda - plyn + nadváha, déšť...), nemůžu soudit. Řešil jsem za 7 let (co si vzpomínám) pouze drobnosti - ložiska v napínáku řemene, čidlo teploty zadního válce, 2x prasklý šroub stojanu a preventivně race oil šnek. Jinak dřou jak mezci za minimální mzdu! Přeji Ti dalších x desítek tisíc km v sedle tohoto "minibiku", ať slouží a dělá jen radost! Cestuj, foť a piš, protože Ti to opravdu jde! Hodně štěstí!
Zdarec
Dobře čitelný článek,který poučil i pobavil.
Taky mám už na moto bezmála 90 tis km,ale neumím to popsat ani z poloviny co ty...
Každopádně přeji ještě spoustu štastných Km na cestách po Evropě.
Není nad svobodu cestovatele v sedle motorky at v horách nebo u moře
Pekny clanek, jen tech zavad je na mne docela dost za 80t km a ten vybrus. Ja mam 7 let Yamahu Majesty 400 1V, mam ji od nove a momentalne najeto 120 000 km, zavady nefunkcni snimac rychlosti (60t km) netesne gufero na klikove hrideli (v 60t a ve 120t km), praskla podtlakova membrana (60t km) a ve 105t km vymena lozisek v zadnim prevodu. Jinak motor porad v kondici a vybrus vubec. Dokonce ani olej nezere.
Pěkné počtení. Regulátor dobíjení je sice nepříjemná porucha, ale lehce opravitelná. Více mě zaráží těch pět kotoučů a výbrus válců...Na mé MG mám 6O tisíc km a stále první kotouče a prakticky neměřitelné opotřebení ve válcích
Kdyz ji milujes, neni co resit! Mam rad srdcare a motorky s charismatem. A uplne rozumim tomu, ze srdcar uctenky moc neresi. Hlavne jezdit a uzivat si to, o tom to je!
Ahoj,
ve 30-ti tísících ojniční ložisko a v 80-ti výbrus. hrůza, běs. Ale já jsem na tom s cestováním na exotech podobně jak ty, na pragovce ED250 po ose v Albánii a Kosovu a ted jsem si koupil dalšího exota Gileru RC600R... holt někteří motorkáři jsou exoti, ale krásní
Jeden kamos mel buela a naprosto me uchvatil, vzhled, zvuk, jak se to cele trepalo, proste vsechno ackoliv jsem fanda hlavne do italu a harleye mi nic nerikaji, tak musim uznat, ze je buel naprosto paradni stroj a jedna z nejzajimavejsich motorek kterou kdo z meho okoli mel mam rad motorky, kterych neni vsude mraky, jsou to srdcovky, ktere nabidnou to, co tuctove "dokonale" motorky ne a radi jim jejich chyby odpustite.
moc pěknej článek i fotky přečetl jsem toho od tebe už dost a vždy supr počtení... Albánie, Norsko, fotografování články mají hlavu a patu, humor, dobrý názory... akorát, že jsi nedal víc jak pět piv za večer, v tom bysme si asi nerozumněli...
a k těm závadám, taky mi jich přišlo celkem dost (ty kotouče, výbrus), ale na druhou stranu ruku na srdce ostatním jezdcům tady - kolik z nás najezdí na jednom biku tolik, většina mění motorky po sezóně po dvou a novýmu kupci "vždy" řeknou, že motorka neměla problém, že akorát měnili olej apod... a ten zbytek zase z velkýho procenta takovouhle recenzi nikdy nenapíše...
Buelly se mi moc líbí a určitě si ho pořídím. jen na něj musím rychle našetřit, aby na mě zbyl ještě nějakej dobrej kousek... nebo pak koupím 1190RS ty snad Erik bude vyrábět pořád
PS: a v článku zmíněná přestavba Buella od Járy se mi taky moc líbí na živo na motosrazu v Poušově vypadala ještě líp jak na fotkách třeba se tam ještě někdy objeví, aby měli i ostatní možnost se pokochat...
Hezká recenze i fotky, je v tom kus života! Ruku na srdce, kdo z nás kluci vůbec napsal recenzi a popsal tak samozřejmě všechny zjištěné chyby na takovou porci kilometrů. Spousta z nás vidí svůj stroj s růžovýma brejlema, nebo ho na fóru hodnotí v prvotním nadšení čerstvě po koupi . Přecijen je to dlouhozdvihový motor, rotují a běhají tam pořádné hmoty... výbrus beru, ložisko moc ne. Je to pěkně napsané, představuji si ten charakter a zjišťuji, že bych si to rád projel. Pěkná recenze!
Wuhuuu, parádní mašina a tvůj popis jí dělá čest
XB není motorka z rozumu, takže není. Tuhle sezónu bez potíží, s tuningovými písty H-D Screamin Eagle jezdí líp než nová
Unuděnej vyladěnej nesmrtelnej čtyřvál od Hondy si nekoupím, ani kdyby měl doživotní záruku, protože žádná jízda nebude tou správnou radostí a tudíž sedlat motocykl pozbyde smyslu...
A není to divný bejt zaláskovanej do něčeho, co se takhle kazí?
bomba..článek naprosto parádní..hodlám si Bulíka pořídit už delší dobu a toto mě v tom utvrdilo.. ,tak snad seženu nějakého v dobrým stavu. Přeju hodně šťastných kilometru.
Plně se ztotožňuji s vyjádřením o pojišťovně Ko...a a Halbichovi!
Ten člověk by byl schopen přesvědčovat i šéfkonstruktéra od Yamahy, že dělá všechno špatně. Na Lightningu jsem nejezdil, ale mé pocity z Firebolta jsou opačné. Do zatáček se mu moc nechce a na dálnici sedí jako přibitej.
Petr
článek celekem zajímavý, mě nejvíce zarazila zmínka o p.Halbichovi , většího kokota jsem neviděl, díky jeho "odborným znalostem a posudkům"se již tři roky dohoduji s pojišťovnou ČPP
Parádní počteníčko
Díky za to, nebývá to tu bohužel běžné.
Paráda
Super napsaný článek Je to od srdce. Tak ať jezdí..
Je to bajk o srdci Ale sype se A to k tomu patří
Když ji miluješ, není co řešit...
Moc hezky napsaný, jenom bych nechtěl být u toho, když bys jí v zatáčkách přehazoval z jedný starny na druhou přes přední brzdu...
Poutavým způsobem napsaný článek srdcaře s pěknou reklamou i pro servis H-D. Osobně nemám najeto na XB12 tolik desítek tisíc km, ale pár desítek tisíc dohromady na 3 ks Bullíků XB12 už jsem dal a to včetně kufrů i spolujezdce. S rychlostí se zase nějak moc neomezuji , naopak si rád zařádím, kotouč jsem zatím neměnil. Možná by to přišlo až při opravdu delší štrece a neustálých výkyvech v teplotě kotouče (brzda - plyn + nadváha, déšť...), nemůžu soudit. Řešil jsem za 7 let (co si vzpomínám) pouze drobnosti - ložiska v napínáku řemene, čidlo teploty zadního válce, 2x prasklý šroub stojanu a preventivně race oil šnek. Jinak dřou jak mezci za minimální mzdu! Přeji Ti dalších x desítek tisíc km v sedle tohoto "minibiku", ať slouží a dělá jen radost! Cestuj, foť a piš, protože Ti to opravdu jde! Hodně štěstí!
Jó, takhle to ze sebe může vysypat jen někdo, kdo to má odjeté a zažité
Zdarec
Dobře čitelný článek,který poučil i pobavil.
Taky mám už na moto bezmála 90 tis km,ale neumím to popsat ani z poloviny co ty...
Každopádně přeji ještě spoustu štastných Km na cestách po Evropě.
Není nad svobodu cestovatele v sedle motorky at v horách nebo u moře
Pekny clanek, jen tech zavad je na mne docela dost za 80t km a ten vybrus. Ja mam 7 let Yamahu Majesty 400 1V, mam ji od nove a momentalne najeto 120 000 km, zavady nefunkcni snimac rychlosti (60t km) netesne gufero na klikove hrideli (v 60t a ve 120t km), praskla podtlakova membrana (60t km) a ve 105t km vymena lozisek v zadnim prevodu. Jinak motor porad v kondici a vybrus vubec. Dokonce ani olej nezere.
Pěkné počtení. Regulátor dobíjení je sice nepříjemná porucha, ale lehce opravitelná. Více mě zaráží těch pět kotoučů a výbrus válců...Na mé MG mám 6O tisíc km a stále první kotouče a prakticky neměřitelné opotřebení ve válcích
No, dal jsem tomu druhou sanci, přežil první nečtivý odstavec a zbytek už byl lepší. Takže prehodnocuji předchozí komentář a celkem chvalim
Gonzo>
Sorry, čtení mě přestalo bavit už v nekonečných souvětích prvního odstavce. Dál jsem ani nečetl.
Motorka pěkná.
docetl jsem to po vetu, "nikdy nevypil za večer pět piv."
dal cist pro me nemelo smysl...
Kdyz ji milujes, neni co resit! Mam rad srdcare a motorky s charismatem. A uplne rozumim tomu, ze srdcar uctenky moc neresi. Hlavne jezdit a uzivat si to, o tom to je!
Ahoj,
ve 30-ti tísících ojniční ložisko a v 80-ti výbrus. hrůza, běs. Ale já jsem na tom s cestováním na exotech podobně jak ty, na pragovce ED250 po ose v Albánii a Kosovu a ted jsem si koupil dalšího exota Gileru RC600R... holt někteří motorkáři jsou exoti, ale krásní
Jeden kamos mel buela a naprosto me uchvatil, vzhled, zvuk, jak se to cele trepalo, proste vsechno ackoliv jsem fanda hlavne do italu a harleye mi nic nerikaji, tak musim uznat, ze je buel naprosto paradni stroj a jedna z nejzajimavejsich motorek kterou kdo z meho okoli mel mam rad motorky, kterych neni vsude mraky, jsou to srdcovky, ktere nabidnou to, co tuctove "dokonale" motorky ne a radi jim jejich chyby odpustite.
moc pěknej článek i fotky přečetl jsem toho od tebe už dost a vždy supr počtení... Albánie, Norsko, fotografování články mají hlavu a patu, humor, dobrý názory... akorát, že jsi nedal víc jak pět piv za večer, v tom bysme si asi nerozumněli...
a k těm závadám, taky mi jich přišlo celkem dost (ty kotouče, výbrus), ale na druhou stranu ruku na srdce ostatním jezdcům tady - kolik z nás najezdí na jednom biku tolik, většina mění motorky po sezóně po dvou a novýmu kupci "vždy" řeknou, že motorka neměla problém, že akorát měnili olej apod... a ten zbytek zase z velkýho procenta takovouhle recenzi nikdy nenapíše...
Buelly se mi moc líbí a určitě si ho pořídím. jen na něj musím rychle našetřit, aby na mě zbyl ještě nějakej dobrej kousek... nebo pak koupím 1190RS ty snad Erik bude vyrábět pořád
PS: a v článku zmíněná přestavba Buella od Járy se mi taky moc líbí na živo na motosrazu v Poušově vypadala ještě líp jak na fotkách třeba se tam ještě někdy objeví, aby měli i ostatní možnost se pokochat...
je to cesta zivotem
pěkný článek at najedeš nejmíň dalších 80tis
moc hezky napsane. Souhlasim s <Melizoy>
Hezká recenze i fotky, je v tom kus života! Ruku na srdce, kdo z nás kluci vůbec napsal recenzi a popsal tak samozřejmě všechny zjištěné chyby na takovou porci kilometrů. Spousta z nás vidí svůj stroj s růžovýma brejlema, nebo ho na fóru hodnotí v prvotním nadšení čerstvě po koupi . Přecijen je to dlouhozdvihový motor, rotují a běhají tam pořádné hmoty... výbrus beru, ložisko moc ne. Je to pěkně napsané, představuji si ten charakter a zjišťuji, že bych si to rád projel. Pěkná recenze!
hezký článek! Přeju mnoho šťastných km!
Krutopřísně dobré fotky