Kawasaki ZRX 1200
Zdroj: Článek byl převzat z portálu moto-svět.cz | Text: Martin, moto-svět.cz | Foto: Kawasaki | Zveřejněno: 26.2.2011 | Zobrazeno: 57 139x
Kapitoly článku
|
Naměřené výkony
Na grafu je dobře vidět charakter průběhu výkonu na zadním kole. Výkon na zadním kole je oproti továrním údajům snížen o ztráty, které vznikají při přenosu na zadní kolo. Je dobře vidět mírný propad okolo 6000 otáček a víceméně lineární průběh výkonu. Všimněte si také průběhu kroutícího momentu - ve 3000 ot/min je k dispozici skoro 3/4 maxima, to je důvod té typické medvědí síly. Maximum výkonu leží na hodnotě 80 kW při 9200 ot/.min. a maximální točivý moment je 88 Nm při 8000 ot./min.Zrychlení z 0 na 100 km/h ke 4,0 sekundy. Je to způsobeno hlavně tím, že nemůžete hned použít plný plyn, protože byste skončili na zádech. Takže nejdřív nechat sklouznout spojku, pak ji zalehnout na předek a přidat plnej. Podotýkám, že tohle není tachometrová stovka, ale skutečná. Tachometr pak při této stovce ukazuje něco okolo 110 km/h. Jenom něco málo přes 50 metrů je třeba k rozjetí na 100 km/h. Zrychlení z 0 na 160 km/h trvá 8,1 sekundy a je třeba na 210 metrech odřadit do trojky. Na 180 km/h zrychlí ZRX za 10,6 sekund na 300 metrech.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz