Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pawka - baterka byla vybitá jen jednou, když odešel altík. Na zdi mám Optimate a když motorka stojí déle než týden, jde na nabíječku. V zimě je na nabíječce prakticky pořád. Neřekl bych, že jezdím s vybitou baterkou. V motorce je stále původní akumulátor z výroby a byť podle testeru už je na hraně, stále startuje. Originální alternátor nemá problém zapnuté hefty utáhnout.
Ale dyk já píšu, že každej má svoje. Kdyby ne, jezdí tady samí blackbirdi:) Mně jen přišlo takový dívný, že máš nějakou technologii, v podstatě navíc, která mi nepřipadá nějak speciálně přínosná. Navíc někdy cuká, vyžaduje servisní úkony=peníze navíc atd. Ale nechť! Každýho věc. Je mi ale jasný, vfr-áci se za ni budou prát, jak je skvělá. Na motorce jsem nejel, řekl bych, že teoreticky to tedy bude něco mezi supersportem a třeba právě tím 1100xx. Ještě k tomu CBS: psal jsem, že při agresivnější jízdě samozřejmě přední, ale opravdu dost jsem využíval jen nožní páčky, která brzdi i přední kolo. Bude to i tím, že jsem již pokročilejšího věku a do zatáček jezdím klidně a na jistotu. Tedy brzdím s předstihem a ne zbytečně razantně
Carom asi jseš zvyklej na Jawu ale na normálních motorkách se brzdí hlavně přední brzdou a v krajní nouzi také zadní brzdou. Pokud tě někdo učil něco jiného tak zkus tento systém a uvidíš jak si jízdu na motorce užiješ!
Pro me VFR je neco co neprodam. Ta motorka ma pro me kouzlo a i kdyz jsem nekolikrat chtel zmenu spis jen abych nemel porad to same, tak po svezeni jsem si rekl ze to prodat nejde. Uz jsem jezdil na vsem moznym, ale VFR ma neco co ty ostatni ne.
Kdysi jsem nekde cetl, ze rozvody ozubenymi koly prestali delat kvuli hlukovym normam v EU, ale kdo vi, kde je pravda.
Jinak s tebou souhlasim, jen jsem si pri cteni rikal "aaa, tak tohle me jeste ceka, tohle taky.."
Co se motoru a VTEC tyce, diky nevsednimu projevu si s nim clovek muze hrat jak s dobre vycvicenym psem, presne vi co v kterou chvili potrebuje za povel. Jak rikam, do 6t. zni jako americkej 8valec, nad 7t. jako formule:))).
Musim rict, ze mi VFR prirostla k srdci jako zatim zadna, zvlast v Alpach mi diky lehkosti ovladani, tahu odspoda a spotrebe delala velkou radost.
pocitam ze zatial asi cca 600.000Kc bolo pohltenych...
benal 250K, ost.prev.nakl. 150K?, doplnky 200K?
tuna v europe je prevadzka bajku omnoho viac zatazena danou z PREPYCHu oproti plechovnickam napr. v USA!!! u nas sa preda zlomok bajkov... ale pytat za genuine parts take premrstene sumy to je jednoducho KRADEZ/PODVOD!!!
Ale dyk já píšu, že každej má svoje. Kdyby ne, jezdí tady samí blackbirdi:) Mně jen přišlo takový dívný, že máš nějakou technologii, v podstatě navíc, která mi nepřipadá nějak speciálně přínosná. Navíc někdy cuká, vyžaduje servisní úkony=peníze navíc atd. Ale nechť! Každýho věc. Je mi ale jasný, vfr-áci se za ni budou prát, jak je skvělá. Na motorce jsem nejel, řekl bych, že teoreticky to tedy bude něco mezi supersportem a třeba právě tím 1100xx. Ještě k tomu CBS: psal jsem, že při agresivnější jízdě samozřejmě přední, ale opravdu dost jsem využíval jen nožní páčky, která brzdi i přední kolo. Bude to i tím, že jsem již pokročilejšího věku a do zatáček jezdím klidně a na jistotu. Tedy brzdím s předstihem a ne zbytečně razantně.
Carom- možná tahle mašina proto, že ji můžu využívat na doraz, na plno když chci. S Blackem v klikatých cestičkách na plno nikdy nepojedeš, je méně obratný (a ne že by vfrko byla nějaká štika to rozhodně ne), na občasné svezení na okruh je VFRo taky lepší, na blbnutí taky. No vlastně pro mě ano, někdo jiný to může mít jinak. Jasně zátah je o třídu jinde, ale taky on ten objem je o třídu jinde. Já jsem o Blackovi hodně přemýšlel a zkoušel. Ale pro mě osobně je to super motorka, ale spíš na hodně rychlé cestování. Má všechno co mně stačí na cestování-nejsem moc naročný. Jenže některým lidem může chybět větší univerzálnost, lehkost, použitelnost. Všechno je to jen o potřebách a chutích každého z nás. Zkrátka co ty nechápeš může někomu max. vyhovovat.
Jen k těm brzdám, nevím jak jezdíš, ale asi máš nervy ze železa, páč black bez použití předku je nezastavitelný CBS neCBS...stejně tak jako VFR.
vzdyt staci previnout civky! co chces na tom statoru vymyslet. tyjo 16 tycek,to je masakr. snejtovany lisovany plechy s izolovanym medenym dratem. marze 99%
:-o
Říká se, někdo rád holky, jiný vdolky. Kromě vzhledu nevím, proč toto moto (za mě) kupovat. Jak je psáno, dole to moc nejede (na co teda ten VTEC je?, jen na tahání peněz za nadbytečnou technologii?). Při předjíždění podřazovat až kdoví kam. Na 3 cca 170km/h. Zbytečná mašina, nahradit např. blackbirdem. Jednoduchej stroj, co táhne všude tam, kde je třeba. Dole i nahoře. Výkon krásně dávkovatelnej, nechci jet rychle, agresivně, míň točím plynem. Pohodovka na šestku a kochačka, záleží na mě. Připadá mi, že kolem těchto motorek jsou zbytečný mýty a obavy, že to je moc výkonný. Ale dyk to určuji já, řidič, jak to pojede. Tak netočím, jednoduchý. To už mi připadá nebezpečnější míň výkonej motor, protože nezrychlím tak, jak je třeba v kolizní situaci. Combinated brake system to má taky, dobrá věc. Zvykl jsem si na něj a teď u K2 musím měnit zažitej styl. Na 99% brždění mi bohatě stačilo šlapat jen na nožní, je spojená s pravým předním třmenem. Nemusel jsem přehmatávat na přední páčku, bylo to rychlý. A brzdilo dostatečně. Samozřejmě kromě agresivnějších jízd, kdy se muselo sáhnout i na přední .
Hezky jsem si početl Napsal jsem o své VFR 800Fi r.2001 taky pár řádků (otisknuto v MH leden/únor 2012) nebo teď aktualně to redakce MH dala na web. Teď má najeto 123833km. Nebýt úrazu,už jsem psal článek VFR po 150 000km,tak snad příští sezonu Díky autorovi za pěkný testík
Richia> To je právě, co jsem měl na mysli. To je ta poctivá tradice, ze které se zrodila legenda jménem VFR. Optimisticky věřím, že VTEC 200 tis. km najede. Ale 400 tis., na to bych si nevsadil.
Je jednu poznamku. Mel jsem moznost jet na VFR750 (?) z roku 1992 (+/-). Mela najeto pres 275.000 mill (priblizne 443.000 km) - byla pouzivana kuryrem. Je to neskutecne, ale byla v naproste pohode :(
Ja mam tet najeto na BMW necelych 60.000 a porad neco. Autor clanku vystihnul nektere veci velmi dobre. Napr. na mou motorku nic jineho, nez originalni dily, prote nezezenu. Pokud si nekdo stezuje na cenu nahradnich dilu na Hondu, doporucuji se podivat na cenu nahradnich dilu u BMW Nektere dily se daji zehnat primo od vyrobce, pokud se spokojite s originalnimi dily bez loga BMZ (a kolikrat jsou i kvalitnejsi, napr. desticky Brempo pred destickami od BMW).
Ale s tim se musi pocitat, kdyz si kupujete takovou motorku, ne?
Jinak k autorovi, velmi dobre napsano! A s tech poznamek nekterych pisatelu, no, ani nema cenu komentovat ;)
muscle_biker: Je pravda, že že třeba řetězovky, počet gum a podobné věci tady nejsou. Ale je to na VFR stránkách, kde jsou záznamy po 10 tis. km. Sumárně to tam asi není, ale ti, kteří test pravidelně sledují, jsou v obraze.
Konecne objektivna recenzia a aj nieco nabehane! Viem si predstavit inzerat: 12500KM, nejazdena, skrabanec na vyfuku po pade zo stojanu... tento majitel tam ale nebude pod uvedenym telefonom... Takze konecne zabehnuty bajk, teraz len jazdit zo statorom alebo nabijackou v batohu. Kedysi existoval lpx.cz. Takisto tam bola kopa faktickych poznatkov, bajky pekne porozoberane a vsetko pomerane a nafotene pri 50 alebo 100K prevadzky.
Este by bolo by dobre uviest kolo parov backor a retazi bolo skonzumovanych. Taketo clanky tu JEDNOZNACNE chybaju. Na zahr. weboch nie je problem s recenziami bajkov pri 200-300K.
scslla- ale jo, v pohodě My by jsme se nakonec domluvily Ocenuji jakou sis dal praci s tim člankem, asi to zabralo dost času a hodně lidem to pomuže. Na něco mam trošku jiny nazor, ale to je asi muj problem
Přeju hodně dalšich km a jsem zvědav na 200tis. km
Panáčku, parádní článek. Asi mě inspiroval k tomu, že napíšu taky nějaký elaborát, tentokráte o FI. Mám ho už 12 let
pěkné hodnocení bez přehánění . Je to jenom stroj na každém se může cokoliv pokazit.
Pawka - baterka byla vybitá jen jednou, když odešel altík. Na zdi mám Optimate a když motorka stojí déle než týden, jde na nabíječku. V zimě je na nabíječce prakticky pořád. Neřekl bych, že jezdím s vybitou baterkou. V motorce je stále původní akumulátor z výroby a byť podle testeru už je na hraně, stále startuje. Originální alternátor nemá problém zapnuté hefty utáhnout.
jezdil jsi casto s vybitou baterkou? ty hefty tomu taky dali. proto ti hori vinuti
Ale dyk já píšu, že každej má svoje. Kdyby ne, jezdí tady samí blackbirdi:) Mně jen přišlo takový dívný, že máš nějakou technologii, v podstatě navíc, která mi nepřipadá nějak speciálně přínosná. Navíc někdy cuká, vyžaduje servisní úkony=peníze navíc atd. Ale nechť! Každýho věc. Je mi ale jasný, vfr-áci se za ni budou prát, jak je skvělá. Na motorce jsem nejel, řekl bych, že teoreticky to tedy bude něco mezi supersportem a třeba právě tím 1100xx. Ještě k tomu CBS: psal jsem, že při agresivnější jízdě samozřejmě přední, ale opravdu dost jsem využíval jen nožní páčky, která brzdi i přední kolo. Bude to i tím, že jsem již pokročilejšího věku a do zatáček jezdím klidně a na jistotu. Tedy brzdím s předstihem a ne zbytečně razantně
Carom asi jseš zvyklej na Jawu ale na normálních motorkách se brzdí hlavně přední brzdou a v krajní nouzi také zadní brzdou. Pokud tě někdo učil něco jiného tak zkus tento systém a uvidíš jak si jízdu na motorce užiješ!
Pro me VFR je neco co neprodam. Ta motorka ma pro me kouzlo a i kdyz jsem nekolikrat chtel zmenu spis jen abych nemel porad to same, tak po svezeni jsem si rekl ze to prodat nejde. Uz jsem jezdil na vsem moznym, ale VFR ma neco co ty ostatni ne.
Kdysi jsem nekde cetl, ze rozvody ozubenymi koly prestali delat kvuli hlukovym normam v EU, ale kdo vi, kde je pravda.
Jinak s tebou souhlasim, jen jsem si pri cteni rikal "aaa, tak tohle me jeste ceka, tohle taky.."
Co se motoru a VTEC tyce, diky nevsednimu projevu si s nim clovek muze hrat jak s dobre vycvicenym psem, presne vi co v kterou chvili potrebuje za povel. Jak rikam, do 6t. zni jako americkej 8valec, nad 7t. jako formule:))).
Musim rict, ze mi VFR prirostla k srdci jako zatim zadna, zvlast v Alpach mi diky lehkosti ovladani, tahu odspoda a spotrebe delala velkou radost.
S tou dodávkou dílů už to není vždy do 48hodin jako kdysi. Čekat na díl 14dní bych od Hondy nečekal.
pocitam ze zatial asi cca 600.000Kc bolo pohltenych...
benal 250K, ost.prev.nakl. 150K?, doplnky 200K?
tuna v europe je prevadzka bajku omnoho viac zatazena danou z PREPYCHu oproti plechovnickam napr. v USA!!! u nas sa preda zlomok bajkov... ale pytat za genuine parts take premrstene sumy to je jednoducho KRADEZ/PODVOD!!!
Carom> VTEC právě že speciálně přinosný je. Pochopitelně, nenahradí 300 kubíku objemu.
Ale dyk já píšu, že každej má svoje. Kdyby ne, jezdí tady samí blackbirdi:) Mně jen přišlo takový dívný, že máš nějakou technologii, v podstatě navíc, která mi nepřipadá nějak speciálně přínosná. Navíc někdy cuká, vyžaduje servisní úkony=peníze navíc atd. Ale nechť! Každýho věc. Je mi ale jasný, vfr-áci se za ni budou prát, jak je skvělá. Na motorce jsem nejel, řekl bych, že teoreticky to tedy bude něco mezi supersportem a třeba právě tím 1100xx. Ještě k tomu CBS: psal jsem, že při agresivnější jízdě samozřejmě přední, ale opravdu dost jsem využíval jen nožní páčky, která brzdi i přední kolo. Bude to i tím, že jsem již pokročilejšího věku a do zatáček jezdím klidně a na jistotu. Tedy brzdím s předstihem a ne zbytečně razantně.
Carom- možná tahle mašina proto, že ji můžu využívat na doraz, na plno když chci. S Blackem v klikatých cestičkách na plno nikdy nepojedeš, je méně obratný (a ne že by vfrko byla nějaká štika to rozhodně ne), na občasné svezení na okruh je VFRo taky lepší, na blbnutí taky. No vlastně pro mě ano, někdo jiný to může mít jinak. Jasně zátah je o třídu jinde, ale taky on ten objem je o třídu jinde. Já jsem o Blackovi hodně přemýšlel a zkoušel. Ale pro mě osobně je to super motorka, ale spíš na hodně rychlé cestování. Má všechno co mně stačí na cestování-nejsem moc naročný. Jenže některým lidem může chybět větší univerzálnost, lehkost, použitelnost. Všechno je to jen o potřebách a chutích každého z nás. Zkrátka co ty nechápeš může někomu max. vyhovovat.
Jen k těm brzdám, nevím jak jezdíš, ale asi máš nervy ze železa, páč black bez použití předku je nezastavitelný CBS neCBS...stejně tak jako VFR.
vzdyt staci previnout civky! co chces na tom statoru vymyslet. tyjo 16 tycek,to je masakr. snejtovany lisovany plechy s izolovanym medenym dratem. marze 99%
:-o
Říká se, někdo rád holky, jiný vdolky. Kromě vzhledu nevím, proč toto moto (za mě) kupovat. Jak je psáno, dole to moc nejede (na co teda ten VTEC je?, jen na tahání peněz za nadbytečnou technologii?). Při předjíždění podřazovat až kdoví kam. Na 3 cca 170km/h. Zbytečná mašina, nahradit např. blackbirdem. Jednoduchej stroj, co táhne všude tam, kde je třeba. Dole i nahoře. Výkon krásně dávkovatelnej, nechci jet rychle, agresivně, míň točím plynem. Pohodovka na šestku a kochačka, záleží na mě. Připadá mi, že kolem těchto motorek jsou zbytečný mýty a obavy, že to je moc výkonný. Ale dyk to určuji já, řidič, jak to pojede. Tak netočím, jednoduchý. To už mi připadá nebezpečnější míň výkonej motor, protože nezrychlím tak, jak je třeba v kolizní situaci. Combinated brake system to má taky, dobrá věc. Zvykl jsem si na něj a teď u K2 musím měnit zažitej styl. Na 99% brždění mi bohatě stačilo šlapat jen na nožní, je spojená s pravým předním třmenem. Nemusel jsem přehmatávat na přední páčku, bylo to rychlý. A brzdilo dostatečně. Samozřejmě kromě agresivnějších jízd, kdy se muselo sáhnout i na přední .
Krásně shrnuté články ze stránek VFR clubu přesně ve tvém stylu Tome. Ke 100.000 km gratuluji A že to na ukončení sezony oslavíme je jasná věc
Hezky jsem si početl Napsal jsem o své VFR 800Fi r.2001 taky pár řádků (otisknuto v MH leden/únor 2012) nebo teď aktualně to redakce MH dala na web. Teď má najeto 123833km. Nebýt úrazu,už jsem psal článek VFR po 150 000km,tak snad příští sezonu Díky autorovi za pěkný testík
Richia> To je právě, co jsem měl na mysli. To je ta poctivá tradice, ze které se zrodila legenda jménem VFR. Optimisticky věřím, že VTEC 200 tis. km najede. Ale 400 tis., na to bych si nevsadil.
pan by kludne mohol robit na m.cz redaktora.
Je jednu poznamku. Mel jsem moznost jet na VFR750 (?) z roku 1992 (+/-). Mela najeto pres 275.000 mill (priblizne 443.000 km) - byla pouzivana kuryrem. Je to neskutecne, ale byla v naproste pohode :(
Ja mam tet najeto na BMW necelych 60.000 a porad neco. Autor clanku vystihnul nektere veci velmi dobre. Napr. na mou motorku nic jineho, nez originalni dily, prote nezezenu. Pokud si nekdo stezuje na cenu nahradnich dilu na Hondu, doporucuji se podivat na cenu nahradnich dilu u BMW Nektere dily se daji zehnat primo od vyrobce, pokud se spokojite s originalnimi dily bez loga BMZ (a kolikrat jsou i kvalitnejsi, napr. desticky Brempo pred destickami od BMW).
Ale s tim se musi pocitat, kdyz si kupujete takovou motorku, ne?
Jinak k autorovi, velmi dobre napsano! A s tech poznamek nekterych pisatelu, no, ani nema cenu komentovat ;)
Pěknej článek, VFR je moto mých snů a ted vím co mě čeká a nemine, jakmile si jí jednou koupím budu jí mít napořád. Dík za takové články.
muscle_biker: Je pravda, že že třeba řetězovky, počet gum a podobné věci tady nejsou. Ale je to na VFR stránkách, kde jsou záznamy po 10 tis. km. Sumárně to tam asi není, ale ti, kteří test pravidelně sledují, jsou v obraze.
Konecne objektivna recenzia a aj nieco nabehane! Viem si predstavit inzerat: 12500KM, nejazdena, skrabanec na vyfuku po pade zo stojanu... tento majitel tam ale nebude pod uvedenym telefonom... Takze konecne zabehnuty bajk, teraz len jazdit zo statorom alebo nabijackou v batohu. Kedysi existoval lpx.cz. Takisto tam bola kopa faktickych poznatkov, bajky pekne porozoberane a vsetko pomerane a nafotene pri 50 alebo 100K prevadzky.
Este by bolo by dobre uviest kolo parov backor a retazi bolo skonzumovanych. Taketo clanky tu JEDNOZNACNE chybaju. Na zahr. weboch nie je problem s recenziami bajkov pri 200-300K.
scalla: to jsem rad jinak clanek jako celek je dobrej, zadny mazani medu kolem pusy atd.
Na cestovani moc sportovni? To bude neco pro me...
Super clanek!
chyba
scslla- ale jo, v pohodě My by jsme se nakonec domluvily Ocenuji jakou sis dal praci s tim člankem, asi to zabralo dost času a hodně lidem to pomuže. Na něco mam trošku jiny nazor, ale to je asi muj problem
Přeju hodně dalšich km a jsem zvědav na 200tis. km
Mne to po tych kilometroch ani ako zavady nepridu kaviltne postaneny bajk..kamarat ju jazdi a poviem vam..cez Sturec som sa za nim nenudil..
Ahoj Tomáši, výborné čtení a dobrá volba mašiny, díky za článek a přeji hodně štěstí
Tome díky za super článek. Na konec sezóny se těšíme.
VFRkáři co se známe, co vám tady odpovídat nebudu. My to zapijem na konci sezóny