Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rudo, díky moc za článek, o ST 1300 tu toho moc není, tak se každá informace hodí. Koukám po této hondici jako ojetině, ceny už klesly, tak už na ni možná budu mít taky.
Děkuji Walto za uznání. Jsem rád že se ti i jiným článek líbíl. Snažil jsme je napsat podle toho jak motorku vidím já, běžný uživatel. Jinak jak se zmiňuješ s tím odpružením a utlumením je to pravda. Po úpravě je to bez problémů. Měj se hezky a ať už koupíš cokoli, tak ať ti dělá jen radost.
Mílí motorkáři (všichni bez rozdílu věku či typu mašiny),<br />
neblbněme a mějme k sobě úctu a respekt, který mnozí vyjadřujeme mávnutím ruky při míjení se na cestách. Není to super?<br />
Za tento článek - DÍKY , kéž by takových bylo víc.<br />
Takže VŠEM - krásné počasí, teplo, mašinu dle gusta a hlavně jízdu bez nehody či jiného karambolu!
Myslel jsem tím jistou nestabilitu při vysokých rychlostech. U ST 1100 i koneckonců u ST 1300 do r.v. 04 byly tyto "muchy" zmiňovány. Proto modely ST 1300 r.v. 04 a mladší mají jiné, pevnější rámy. To ale neznamená, že předchozí modely jsou špatné! Jen je stále co zlepšovat a to je dobře. Tak ať ti to Mavericku dobře jezdí. Viděl jsem tvůj profil a jsi z Brna. Možná se někdy potkáme.
No nevim co mysli autor pod vlneni ramu u ST 1100 ja jsem pri plne zatizene moto 120kg(ja)+100kg(spolujezdec)+35kg(3 kufry) absolutne nic necitil a jel docela svizne za 5,9l/100km,ba naopak jsem vubec nepoznal rozdil jako kdyz jedu sam.Jo jeden je - vice dosahnu na zem nohama.
to Shollochov: ty budes asi jednim z magoru co si ty slidery brousi v Buchlovskych horach.K dobremu motorkari patri predevsim rozum, ktery ty asi nemas dle toho co jsi vyplodil za kravinu.
Jo a jen tak mimochodem, jeli na ní Ti z vás co jí tak kritizují? Jinak Rudo dík za článek. STX je super parník , já na něm jezdil. Ale i na GRX-R 1000. Taky super, ale nekoupil bych si ji. Takže trochu tolerance pro všecny. každého bere něco jiného a proto dělají tolik různých mašin, ne?
Alexi: ....my víme své <br />
<br />
Picasso: ...jedny z mála rozumných názorů,co tady zazněly.<br />
<br />
Každému tady,bych přál zažít pár měsíců v Thaisku,Laosu,Malaisii,nebo jiné podobné zemi.<br />
Samozřejmě mají pravidla sil. provozu,ale stejně je nikdo moc nedodržuje,neboť platí jedno hlavní: dělej si co chceš,ale nesmíš nikomu ublížit! Pokud někoho zabiješ vlastní blbostí-popraví Tě,nebo nevylezeš už nikdy z lágru. <br />
Jak jednoduché a účinné. Jen v tzv. civilizovaných zemích musí vymýšlet milióny nesmyslných předpisů,příkazů,zákazů a jiné buzerace....
Tak, můj komentář zde přibyde s číslem 101.<br />
<br />
Neberme potaz zmrzlináře, ty mráčky, co se kolem nás, cestovatelů jen mihnou (máme-li štěstí a nepotkáme-li je ve svém pruhu poté, co nezvládli pravou zatáčku a nejlépe při předjíždění nás coby vrchol svého adrenalinového umění smetli).<br />
S mým mužem patříme mezi cestovatele, ano ty prďoly, co se většinou plácají v rychlostech do 130 km/h a natočí za rok něco 15 tis. km. Prohlídli jsme spoustu silniček, výhledů a ještě více jich zůstává na mapě a čekají na uskutečnění.<br />
Je fakt, že PE není na vyblbnutí - je to pan cestovatel. I naše mašiny jsou z podobného těsta. Na blátivé vyblbnutí máme staré dobré, hodné XT... No, už má také skorem 40tis. nalítáno)<br />
<br />
Posuzovat tyto cestovatelské stroje podle "maximálky" a "jestlY" mě na tom dohoní "poliši" - přátelé - "pyliště si vrdele". U cestovatele mě spíš zajímá krouťák, kterým mě vytáhne v případě nutnosti z podceněné zatáčky a pohodlí při cestování. Ano, třeba i tak nudném, že jedu 400 km po dálnici.<br />
<br />
Už teď si nadávám, že reaguji.Bavili jsme se s mužem o tomto článku a především reakcích na něj. Říkala jsem si, že na blbouny reagovat nebudu. Ale tohle mi fakt nedalo.... <br />
Hezký den, krátkou zimu a vždy šťastný návrat srdečně přeje Marcela
<br />
to k1200gt: promiň, na gt jsem nějak pozapoměl... ale na registrovaných jsem ho nenašel, rád bych se dověděl informace od někoho jiného, než od redaktora po 500 km, nebo tovární propagandy. Proto ještě jednou díky Rudovi a já jdu hledat více o gt
Pro úplnost bych rád ještě upozornil na časopis MOTO house 9/2005, kde testovali BMW R 1200 RT, Triumph Sprint ST, Yamahu FJR a Hondu Pan European. V posledním letošním čísle v tomtéž časopisu pak test BMW R 1200 TR, BMW K 1200 GT, Yamaha FJR a Honda pan European. <br />
Jinak děkuji za vaše ohlasy. Všechny zdraví Ruda.
To calen: Tak jsem se dobře podíval a hle, co jsem objevil:<br />
Blade RR<br />
<br />
Musel bych se stydět sám před sebou,abych se zařadil mezi Vás - nudné hltače kilometrů,kteří jen tupě,jako berani čumíte před sebe a hlídáte si na tacháči předepsanou rychlost a protože nemáte na to,aby jste si odírali slidery v zatáčkách,lítali po zadním a podobné radosti,které k mašině a OPRAVDOVÉMU motorkáři patří,sedláte tyhle děsný obludy a ještě se snažíte někoho přesvědčit,že to je super. <br />
<br />
Takže jak jsi to myslel, že to tady nikdo nenapsal???
Já zabrousil na tento článek, protože je nejvhodnější doba na pořízení motorky na další sezónu. Pár jich už mám, protože jsem dospěl do věku, kdy už prachy nejsou až takový oproblém a prodat tu svou mi je vždycky líto. Mám od každého něco, můžu brousit slidery na SV, hrabat bláto na TE, brousit boty na SM či jen tak volně si ofukovat pleš na M800. Chtěl jsem pro změnu GS Adventure, ale v prodejně mi pro jeho okamžitou absenci půjčili na víkend ukázkové 1200RT. Prvních 100km jsem toužil ho vrátit(vyjížděl jsem z Prahy okolo 16 hod ven...) a jen stud mi v tom zabránil. Jenže po 300km jsem si začal zvykat a po čtyřech dnech a dvou tisících km (ti byli nadšeni...)vím, že se na motorce dá i cestovat i ve dvou, aniž se večer cítím zlámaný jak gřešle. Rozhoduju se mezi LT, RT, FJ a ST, snažím se vyhledat maximum informací. Jsem vděčný za každý článek a názor a Rudovi děkuji. Jen aby se další nenechali znechutit přiblblými poznámkami fundamentálních "čistých motorkářů". Já okruhy miluju, poslední dobou jezdím i SM a těsně po Vorlovi jezdím na trať v Milovicích se pokoušet o jeho napodobení a je to přinejmenším stejný adrenalin. Ale proto neodsuzuju "páprdy" na chooperech (ten jediný mi moc k srdci nepřirostl)nebo cesťácích. Svezte se chlapci a pak suďte. Já sám byl překvapen, jak moc se mi to líbilo. Jen čekat od jablek jinou chuť než od hrušek...
Rudo díky za hezký počtení. Přeju s ST hodně zážitků a nenech se otrávit těma pár blbečkama co si tu rozmražujou pubertu nebo zvětšujou svoje zamindrákovaný ego. <br />
Zaplaťbůh že se mezi mýma kamarádama ve věku 20-55 a jezdícíma od RR až po LT podobný paka nevyskytujou. Stará pravda praví, že čím prázdnější hlava, tím víc duní. V tomto případě ke škodě nás všech, bo pro nezaujatýho to vypadá přesně tak jak napsal Frenki.
-super napsný článek <br />
-souhlas s Alexem na "Mistry světa v plném provozu" <br />
-motka je jako ženská...každému se líbí jiná-tak proč musí nějací dementi plivat na něco,co se zrovna jim nelíbí ????<br />
-taky hodně cestuju,ale asi svižněji.Jelikož mám záda díky sportu v docela dezolátním stavu,sedí mi více ergonomie Busy,než npž Europana,nebo Varana,který jsem taky měl....,ale v žádném případě tyto křižníky nezatracuju ....<br />
<br />
Každopádně: hodně štastných kilometrů !!!!
Ahoj Rudo<br />
meli by te zamestnat v njakem motocasopise jako vzdy jsi svym clankem nesklamal.Tady jde videt u nekterych jak pohrdaji jinymy a to si myslim ze neni dobre.Pamatujes urcite kolikrat nestihaly Burgmanovi650 ani zalehavacky?Ja mel:CX500,CB750,VFR750,Burgmana650 a nyni LT a myslim ze na dalkove cesty jsou tyto nase parniky to nej.Hudba,rychlost a pohodli.Kde toto hledat na najke zalehavacce kde clovek ma celou vahu na rukou?po meste parada ale 1000km asi tezko!Mam rad vsechny motorkare a nekastuji se i kdyz mam BMW jak nekteri rozsirujou.Kdyby mi nabizela jina firma toto pohodli tak bych si koupil jinou.Mnoho stastnych kilometru preji z teplych krajin.
myslim ze odsuzovat nekeho ze ma mastodonta je pekna blbost.kazdymu sedi neco jinyho.a dyz nekdo napise ze kdo neosira sledery apod,tak by si zaslouzil par pres hubu.osobne nejsem priznivec cestovnich motorek,ale klazdej ma jinej vkus,hlavne kdyz se rady motorkaru zvetsuji.....
To Richard: Když si přečteš svůj předešlý příspěvek včetně Tvého odvolání se zvednutým palcem na Zdenála, nemůžeš se divit tomu, že jsi byl zařazen mezi tu chátru, za kterou se většina motorkářů stydí. Tímhle posledním příspěvkem jsi se uvedl na pravou míru, ale příště dej pozor, jak věci, které píšeš, zní. Ne každý pochopí, jak jsi to myslel, pokud to nenapíšeš dostatečně jasně.
když jsme letos opouštěli Faro,tak na nás stovky lidí kolem silnic mávalo,tady jsme v očích veřejnosti za gaunery(viz. nedávné téma na Impulsu)Sypání písku vesničany na liběchovské silnici je tomu důkazem.Jak už tu kdosi psal,je jen otázkou času,kdy nás(motorky) řidičská většina(auta) nějak omezí.Časově či místně.Jako kamiony.Chtělo by to alespoň jednou opustit vaše amatérská závodiště u Buchlova aj. a vyrazit na západ,abyste prozřeli.
moje rec Jira <br />
ten muj mastodont vazi 265kg a sem si jist ze v zatackovitejch usecich bych leckterymu supersportu stacil bez sebemensich problemu, je to o ricdicovi a ne o motorce
Pánové, přete se tady jestli je ST1300 neohrabanej mastodont tak bych něco dodal.Jezdím do práce na mašině a jednou jsem v Brně potkal GoldWinga jak doslova uháněl. Fakt jsem byl jak opařenej, vždycky jsem si myslel že tahle mašina se svýma 500 kilama se musí na každé křižovatce vlastní vahou poroučet k zemi Tenhle borec ale jel doslova dynamicky, dokonce zabrzdil před přechodem v náklonu na křižovatce v zatáčce, proplétal se mezi auty, jako kdyby ta jeho motka vážila ne 500, ale 50 kilo.Na svojí Kawě jsem mu s těží stačil a to po městě jezdím často a mašinu už mám myslím docela v ruce. Osobně bych sice tak těžkou motorku vzhledem ke svým fyzickým a finančním poměrům nechtěl, ale už dávno vím že záleží hlavně na motorkářovi jak pojede a jet sportovně se dá i s GoldWingem, tak proč ne s ST1300... <br />
A machýrci co mají prázdné výfuky, prázdné hlavy a zásadně oslňují dálkovými světly ve dne v noci ti jen kazí pověst všem slušným motorkářům. A svalnatý řeči o jízdě 250 po vesnici to je taky k pláči, nejhorší ale je že tihle gauneři většinou vezmou ssebou i plno neviných lidí.Tohle je můj názor a klidně se do mě pusťte že jsem sračka.<br />
<br />
Já jezdím na staré GPZ 550 z roku 82.
Ať si každý koupí co chce a na co má. Osobně bych si takový cesťák nekoupil. Myslet si ale, že člověk, kterej jede 130 je slušnej a ohleduplnej, tak to je trochu zcestné Ohleduplnej člověk na sportovním stroji může jet klidně 250 a nikoho nemusí ohrožovat. Skoro ve 47 letech se tak chovám a z motky každejch 14 dní nepadám. Jako cesťák bych si vybral ST3. Je to ale věc názoru. Autorovi dík za pěknej článek a spoustu šťastnejch kiláků.
Rudo, díky moc za článek, o ST 1300 tu toho moc není, tak se každá informace hodí. Koukám po této hondici jako ojetině, ceny už klesly, tak už na ni možná budu mít taky.
Děkuji Walto za uznání. Jsem rád že se ti i jiným článek líbíl. Snažil jsme je napsat podle toho jak motorku vidím já, běžný uživatel. Jinak jak se zmiňuješ s tím odpružením a utlumením je to pravda. Po úpravě je to bez problémů. Měj se hezky a ať už koupíš cokoli, tak ať ti dělá jen radost.
Mílí motorkáři (všichni bez rozdílu věku či typu mašiny),<br />
neblbněme a mějme k sobě úctu a respekt, který mnozí vyjadřujeme mávnutím ruky při míjení se na cestách. Není to super?<br />
Za tento článek - DÍKY , kéž by takových bylo víc.<br />
Takže VŠEM - krásné počasí, teplo, mašinu dle gusta a hlavně jízdu bez nehody či jiného karambolu!
Myslel jsem tím jistou nestabilitu při vysokých rychlostech. U ST 1100 i koneckonců u ST 1300 do r.v. 04 byly tyto "muchy" zmiňovány. Proto modely ST 1300 r.v. 04 a mladší mají jiné, pevnější rámy. To ale neznamená, že předchozí modely jsou špatné! Jen je stále co zlepšovat a to je dobře. Tak ať ti to Mavericku dobře jezdí. Viděl jsem tvůj profil a jsi z Brna. Možná se někdy potkáme.
No nevim co mysli autor pod vlneni ramu u ST 1100 ja jsem pri plne zatizene moto 120kg(ja)+100kg(spolujezdec)+35kg(3 kufry) absolutne nic necitil a jel docela svizne za 5,9l/100km,ba naopak jsem vubec nepoznal rozdil jako kdyz jedu sam.Jo jeden je - vice dosahnu na zem nohama.
to Shollochov: ty budes asi jednim z magoru co si ty slidery brousi v Buchlovskych horach.K dobremu motorkari patri predevsim rozum, ktery ty asi nemas dle toho co jsi vyplodil za kravinu.
1 reakce
Jo a jen tak mimochodem, jeli na ní Ti z vás co jí tak kritizují? Jinak Rudo dík za článek. STX je super parník , já na něm jezdil. Ale i na GRX-R 1000. Taky super, ale nekoupil bych si ji. Takže trochu tolerance pro všecny. každého bere něco jiného a proto dělají tolik různých mašin, ne?
Panove to je nejluxusnejsi motorka na ktere jsem mel tu čes si sjet sice na upravene verzi pro policejne odili čr a byla to parada
Alexi: ....my víme své <br />
<br />
Picasso: ...jedny z mála rozumných názorů,co tady zazněly.<br />
<br />
Každému tady,bych přál zažít pár měsíců v Thaisku,Laosu,Malaisii,nebo jiné podobné zemi.<br />
Samozřejmě mají pravidla sil. provozu,ale stejně je nikdo moc nedodržuje,neboť platí jedno hlavní: dělej si co chceš,ale nesmíš nikomu ublížit! Pokud někoho zabiješ vlastní blbostí-popraví Tě,nebo nevylezeš už nikdy z lágru. <br />
Jak jednoduché a účinné. Jen v tzv. civilizovaných zemích musí vymýšlet milióny nesmyslných předpisů,příkazů,zákazů a jiné buzerace....
2Marcela:
Tak, můj komentář zde přibyde s číslem 101.<br />
<br />
Neberme potaz zmrzlináře, ty mráčky, co se kolem nás, cestovatelů jen mihnou (máme-li štěstí a nepotkáme-li je ve svém pruhu poté, co nezvládli pravou zatáčku a nejlépe při předjíždění nás coby vrchol svého adrenalinového umění smetli).<br />
S mým mužem patříme mezi cestovatele, ano ty prďoly, co se většinou plácají v rychlostech do 130 km/h a natočí za rok něco 15 tis. km. Prohlídli jsme spoustu silniček, výhledů a ještě více jich zůstává na mapě a čekají na uskutečnění.<br />
Je fakt, že PE není na vyblbnutí - je to pan cestovatel. I naše mašiny jsou z podobného těsta. Na blátivé vyblbnutí máme staré dobré, hodné XT... No, už má také skorem 40tis. nalítáno)<br />
<br />
Posuzovat tyto cestovatelské stroje podle "maximálky" a "jestlY" mě na tom dohoní "poliši" - přátelé - "pyliště si vrdele". U cestovatele mě spíš zajímá krouťák, kterým mě vytáhne v případě nutnosti z podceněné zatáčky a pohodlí při cestování. Ano, třeba i tak nudném, že jedu 400 km po dálnici.<br />
<br />
Už teď si nadávám, že reaguji.Bavili jsme se s mužem o tomto článku a především reakcích na něj. Říkala jsem si, že na blbouny reagovat nebudu. Ale tohle mi fakt nedalo.... <br />
Hezký den, krátkou zimu a vždy šťastný návrat srdečně přeje Marcela
pajus, zkus to a uvidis
<br />
to k1200gt: promiň, na gt jsem nějak pozapoměl... ale na registrovaných jsem ho nenašel, rád bych se dověděl informace od někoho jiného, než od redaktora po 500 km, nebo tovární propagandy. Proto ještě jednou díky Rudovi a já jdu hledat více o gt
Pro úplnost bych rád ještě upozornil na časopis MOTO house 9/2005, kde testovali BMW R 1200 RT, Triumph Sprint ST, Yamahu FJR a Hondu Pan European. V posledním letošním čísle v tomtéž časopisu pak test BMW R 1200 TR, BMW K 1200 GT, Yamaha FJR a Honda pan European. <br />
Jinak děkuji za vaše ohlasy. Všechny zdraví Ruda.
To calen: Tak jsem se dobře podíval a hle, co jsem objevil:<br />
Blade RR<br />
<br />
Musel bych se stydět sám před sebou,abych se zařadil mezi Vás - nudné hltače kilometrů,kteří jen tupě,jako berani čumíte před sebe a hlídáte si na tacháči předepsanou rychlost a protože nemáte na to,aby jste si odírali slidery v zatáčkách,lítali po zadním a podobné radosti,které k mašině a OPRAVDOVÉMU motorkáři patří,sedláte tyhle děsný obludy a ještě se snažíte někoho přesvědčit,že to je super. <br />
<br />
Takže jak jsi to myslel, že to tady nikdo nenapsal???
2 reakce
Já zabrousil na tento článek, protože je nejvhodnější doba na pořízení motorky na další sezónu. Pár jich už mám, protože jsem dospěl do věku, kdy už prachy nejsou až takový oproblém a prodat tu svou mi je vždycky líto. Mám od každého něco, můžu brousit slidery na SV, hrabat bláto na TE, brousit boty na SM či jen tak volně si ofukovat pleš na M800. Chtěl jsem pro změnu GS Adventure, ale v prodejně mi pro jeho okamžitou absenci půjčili na víkend ukázkové 1200RT. Prvních 100km jsem toužil ho vrátit(vyjížděl jsem z Prahy okolo 16 hod ven...) a jen stud mi v tom zabránil. Jenže po 300km jsem si začal zvykat a po čtyřech dnech a dvou tisících km (ti byli nadšeni...)vím, že se na motorce dá i cestovat i ve dvou, aniž se večer cítím zlámaný jak gřešle. Rozhoduju se mezi LT, RT, FJ a ST, snažím se vyhledat maximum informací. Jsem vděčný za každý článek a názor a Rudovi děkuji. Jen aby se další nenechali znechutit přiblblými poznámkami fundamentálních "čistých motorkářů". Já okruhy miluju, poslední dobou jezdím i SM a těsně po Vorlovi jezdím na trať v Milovicích se pokoušet o jeho napodobení a je to přinejmenším stejný adrenalin. Ale proto neodsuzuju "páprdy" na chooperech (ten jediný mi moc k srdci nepřirostl)nebo cesťácích. Svezte se chlapci a pak suďte. Já sám byl překvapen, jak moc se mi to líbilo. Jen čekat od jablek jinou chuť než od hrušek...
Rudo díky za hezký počtení. Přeju s ST hodně zážitků a nenech se otrávit těma pár blbečkama co si tu rozmražujou pubertu nebo zvětšujou svoje zamindrákovaný ego. <br />
Zaplaťbůh že se mezi mýma kamarádama ve věku 20-55 a jezdícíma od RR až po LT podobný paka nevyskytujou. Stará pravda praví, že čím prázdnější hlava, tím víc duní. V tomto případě ke škodě nás všech, bo pro nezaujatýho to vypadá přesně tak jak napsal Frenki.
-super napsný článek <br />
-souhlas s Alexem na "Mistry světa v plném provozu" <br />
-motka je jako ženská...každému se líbí jiná-tak proč musí nějací dementi plivat na něco,co se zrovna jim nelíbí ????<br />
-taky hodně cestuju,ale asi svižněji.Jelikož mám záda díky sportu v docela dezolátním stavu,sedí mi více ergonomie Busy,než npž Europana,nebo Varana,který jsem taky měl....,ale v žádném případě tyto křižníky nezatracuju ....<br />
<br />
Každopádně: hodně štastných kilometrů !!!!
Moc peknej clanek ! Myslim, ze by ses jako redaktor neztratil Jen tak dal!
Pěknej článek
Ahoj Rudo<br />
meli by te zamestnat v njakem motocasopise jako vzdy jsi svym clankem nesklamal.Tady jde videt u nekterych jak pohrdaji jinymy a to si myslim ze neni dobre.Pamatujes urcite kolikrat nestihaly Burgmanovi650 ani zalehavacky?Ja mel:CX500,CB750,VFR750,Burgmana650 a nyni LT a myslim ze na dalkove cesty jsou tyto nase parniky to nej.Hudba,rychlost a pohodli.Kde toto hledat na najke zalehavacce kde clovek ma celou vahu na rukou?po meste parada ale 1000km asi tezko!Mam rad vsechny motorkare a nekastuji se i kdyz mam BMW jak nekteri rozsirujou.Kdyby mi nabizela jina firma toto pohodli tak bych si koupil jinou.Mnoho stastnych kilometru preji z teplych krajin.
pardon...melo byt neodira....dyz ti úpismenka sou hned vedle
myslim ze odsuzovat nekeho ze ma mastodonta je pekna blbost.kazdymu sedi neco jinyho.a dyz nekdo napise ze kdo neosira sledery apod,tak by si zaslouzil par pres hubu.osobne nejsem priznivec cestovnich motorek,ale klazdej ma jinej vkus,hlavne kdyz se rady motorkaru zvetsuji.....
To Richard: Když si přečteš svůj předešlý příspěvek včetně Tvého odvolání se zvednutým palcem na Zdenála, nemůžeš se divit tomu, že jsi byl zařazen mezi tu chátru, za kterou se většina motorkářů stydí. Tímhle posledním příspěvkem jsi se uvedl na pravou míru, ale příště dej pozor, jak věci, které píšeš, zní. Ne každý pochopí, jak jsi to myslel, pokud to nenapíšeš dostatečně jasně.
to Hovez: sorry za toho tupce, ale stejně nevím o co ti jde inženýre...
když jsme letos opouštěli Faro,tak na nás stovky lidí kolem silnic mávalo,tady jsme v očích veřejnosti za gaunery(viz. nedávné téma na Impulsu)Sypání písku vesničany na liběchovské silnici je tomu důkazem.Jak už tu kdosi psal,je jen otázkou času,kdy nás(motorky) řidičská většina(auta) nějak omezí.Časově či místně.Jako kamiony.Chtělo by to alespoň jednou opustit vaše amatérská závodiště u Buchlova aj. a vyrazit na západ,abyste prozřeli.
moje rec Jira <br />
ten muj mastodont vazi 265kg a sem si jist ze v zatackovitejch usecich bych leckterymu supersportu stacil bez sebemensich problemu, je to o ricdicovi a ne o motorce
Pánové, přete se tady jestli je ST1300 neohrabanej mastodont tak bych něco dodal.Jezdím do práce na mašině a jednou jsem v Brně potkal GoldWinga jak doslova uháněl. Fakt jsem byl jak opařenej, vždycky jsem si myslel že tahle mašina se svýma 500 kilama se musí na každé křižovatce vlastní vahou poroučet k zemi Tenhle borec ale jel doslova dynamicky, dokonce zabrzdil před přechodem v náklonu na křižovatce v zatáčce, proplétal se mezi auty, jako kdyby ta jeho motka vážila ne 500, ale 50 kilo.Na svojí Kawě jsem mu s těží stačil a to po městě jezdím často a mašinu už mám myslím docela v ruce. Osobně bych sice tak těžkou motorku vzhledem ke svým fyzickým a finančním poměrům nechtěl, ale už dávno vím že záleží hlavně na motorkářovi jak pojede a jet sportovně se dá i s GoldWingem, tak proč ne s ST1300... <br />
A machýrci co mají prázdné výfuky, prázdné hlavy a zásadně oslňují dálkovými světly ve dne v noci ti jen kazí pověst všem slušným motorkářům. A svalnatý řeči o jízdě 250 po vesnici to je taky k pláči, nejhorší ale je že tihle gauneři většinou vezmou ssebou i plno neviných lidí.Tohle je můj názor a klidně se do mě pusťte že jsem sračka.<br />
<br />
Já jezdím na staré GPZ 550 z roku 82.
Pan Europen for ever!!! A když budete chtít, koukněte, co jsem z něj udělal já I když jen z jeho staršího kolegy...
Ať si každý koupí co chce a na co má. Osobně bych si takový cesťák nekoupil. Myslet si ale, že člověk, kterej jede 130 je slušnej a ohleduplnej, tak to je trochu zcestné Ohleduplnej člověk na sportovním stroji může jet klidně 250 a nikoho nemusí ohrožovat. Skoro ve 47 letech se tak chovám a z motky každejch 14 dní nepadám. Jako cesťák bych si vybral ST3. Je to ale věc názoru. Autorovi dík za pěknej článek a spoustu šťastnejch kiláků.