globalmoto_duben_nolan




BMW R1150RT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pipinkawa (0) napsal 23.03.2023 v 17:59

Pipinkawa (0) napsal 23.03.2023 v 17:54

Desmodue (2) napsal 08.06.2021 v 19:46

Mimochodem Skyair tu motorku prodal loni na jaře..Vím to přesně protože jsem ji koupil..

pale (6) napsal 27.07.2011 v 19:01+3

Pánové, každá motka má něco, ale za mě jsem po BMW vyzkoušel několik motorek a příští rok asi opět BMW.Má mouchy, ale podvozkově nemá chybu, jak tlumení, odezvy řízení apod. Skvěle sladěný kompromis. Poznáte rozdíl, až nějaké BMW s Teleleverem a Paraleverem vyzkoušíte a ten rozdíl je vážně markantní.

AP123 (-5) napsal 23.05.2011 v 16:09-5+1

Tak jo. Všichni jsme paf a věříme, že to podělané BMW je to nejúžasnjší.

Zedsdead (293) napsal 22.05.2011 v 18:14+1

Tenhle typ motky sice neni moje kategorie, ale kdyz na cestach lilo a byla zima, tak jsem tem typkum na BMW jen tise zavidel...

JulDiK (0) napsal 18.05.2011 v 15:26


Motka je to krásná, vím o čem mluvím, vždyť jsem pod ní ležel

chalupář (18) napsal 16.05.2011 v 11:01

Corpse> možná tu jsou neobjektivní názory z jedné nebo druhé strany, ale na rozdíl od tebe nikdo vulgární

Charlie_Kladno (7) napsal 16.05.2011 v 07:49

henena> tak jo .. něco zajímavého o mé motorce ... já se prostě pod 9l spotřeby nedostanu

skyair> kdybych tě neznal, tak bych řekl .. dobrá reklama... ale souhlasím s tím jak to vidíš ... vím totiž, že ty rozhodně víš co píšeš (jen ta váha tohoto stroje s tebou dokáže při manipulaci slušně zacvičit absence zpátečky je u takto těžkého stroje velkou chybou)

Henena (0) napsal 11.05.2011 v 20:20

No koukám ,že jen člověk napíše nějaký svůj názor,hned se objeví plno kritizujících ,,kolegů",ale že by někdo z nich napsal něco zajímavého o své motorce to neeee A jestli z těch co haní superlativy si na takovou motku vůbec kdy sedl

Corpse (0) napsal 08.05.2011 v 08:13

každý má rád tu svou motorku, a že nejsi objektivní? kdo dneska je, ser na ně

jpb (1) napsal 04.05.2011 v 14:26+1

mardock : ... jen jsem dopsal pár objektivních informací,
každý si stejně vybírá tu svoji mašinu více srdcem.

Důležité je moci a mít na čem, s kým a kam jet

mardock (73) napsal 04.05.2011 v 12:41

jpb: takže si mám koupit PAN a ne nic jinýho, protože by to bylo jen horší?

jpb (1) napsal 04.05.2011 v 11:15

Zdravím všechny cestovatele !
Po přečtení všech příspěvků přeci jen doplním něco za sebe.
Porovnávat různé stroje má smysl v dané kategorii.
Silniční tourery dělím na : jízda solo rovně, jízda duo rovně a jízda duo curve = PAN
Jízda solo curve je již více sporttourer.

Posilovač brzd na motorce nemá co dělal, potřebuji hlavně citlivé a přesné dávkování.
Dual bzrdy jsou u tourerů standard. ABS jistě, když brzdím až do ABS, tak jde již o prů..., a ABS pomůže ustát naložený stroj.
Tourer nemá mít žádné "ušlechtilé" vibrace.
Spotřeba a dojezd je důležitý parametr.
Spotřeba duo= 500 kg na PANu je :
podle předpisů za 5l, průměr všude 5,5l, německá dálnice za 6l.
Při nádrži 29 l je to vždy dojezd přes 500 km.
PAN s plexi vysunutým na doraz je již cabriolet.
A k aerodynamice dodám jen, že když stojí vedle sebe PAN a jiné, tak není co dodávat.

ZephyreX (0) napsal 03.05.2011 v 22:17

je pravdou, že mu to brzdí pekelně jednou mi v tempu zmizel za zatáčkou a když jsem jí vzal za ním málem jsem do Pavla napálil byla tam na silnici větev dost blízko od vrcholu té vracečky a Skyair skoro stál mě jsem teda co dělat a stejně jsem se nevešel musel jsem na dělící čáru a ještě kousek za ní a mé přední kolo daleko předjíždělo jeho zadní u Rťáku dost mě to překvapilo a takovýho mastodonta

skyair (1) napsal 03.05.2011 v 19:52

PDG> Rozumím tvým pocitům. Pokusím se být víc pragmatik, než nadšený optimista. V jedné stopě jezdím s malou přestávkou už jezdím skoro 45 let a vystřídal jsem nespočet jawek a čezetek. V sedmdesátých letech jsem měl HD WLC, co tu zbyla od války po UNRA. Zajezdil jsem si na skůtru Manet i na Nortonu. Počátkem 90 let jsem vozil motorky ze Švýcarska a konečně jsem si tak mohl vyzkoušet i SS - většinou japonce. Řada z nich ještě dnes jezdí. Přiznávám, že BMW mezi nimi nebyly. Teprve v půlce 90tých let jsem si sednul na GS 1100. Nejsem endurista, tehdy se mi zdála ošklivá, ale ta pohodlnost mě zaujala. Kolem padesátky jsem měl období čoprů. Jeden z nich mám ještě dnes. Takže si myslím, že už mohu trochu srovnávat a být i dost objektivní.
Opravdu RT s tím sériovým posilovačem a ABS brzdí výrazně dobře. A plexíky? Měl jsem možnost vyzkoušet různé štítky a štíty a i při mé menší výšce (176cm) jsem zápasil s turbulencemi, byl jsem pohazován poryvy větru, krční svaly dělaly co mohly a v dešti jsem by ostřikován z okrajů plexi. Na RT taky, ale o dost menší míře. S prodlouženým GIVI je to srovnatelné s Burgmanem. Navíc je tu možnost el. nastavení. Lepší pohodlí už je jen na LT nebo GW. Ale to je opravdu jiná kategorie. Nepatřím k nesmiřitelným obdivovatelům jedné značky a to, že mě RT tak zaujalo přišlo až s jeho pořízením. A že popis té německé "mrchy" je jaký je, odpovídá mým zkušenostem a radostí s ní.

PDG (2) napsal 03.05.2011 v 16:40

Skyair> o srovnávání motorů nemluvím, to by bylo dost neobjektivní. Ale napsat že tahle motorka má nejlepší a nejbezpečnější brzdy v kategorii?? Nejlepší aerodynamiku?? to je prostě srovnání . Spotřeba je podle stylu jízdy, cestovně s VFR jezdim za 5,5l/100km takže dojezd taky 400km (ale dá se tím prohnat 8l/100km) a dá se tak jet skoro na všem . Taky celkem cestuju, takže časem asi koupim něco podobného, i když nevim jestli todle na mě není příliš dokonalé (neprší na tom, nefouká na tom, jezdí to prakticky samo, brzdí to skoro na místě, tak nevim jestli jsem tam vůbec potřeba JÁ ) Přeju hodně kilometrů bez nehod.

Krouta (0) napsal 03.05.2011 v 13:43

Je sice fakt, že jsem měl co dělat, abych se prokousal až na konec článku (reklamy totiž k smrti nenávidím ) ale ruku na srdce - kdybych psal recenzi o své motorce, taky tam asi moc mínusů nebude. Kdyby mi nevyhovovala, tak ji přece nemám.
Tahle "brambora" se mi docela líbí (o dost víc než ta subjektivní "recenze"), navíc se dá ojetina pořídit za dost dobrý peníz. Takže přeji hodně pohodových kilometrů a ať dál slouží ke spokojenosti.

skyair (1) napsal 03.05.2011 v 12:33

Mikni> No čekal jsem, kdy se ozve někdo s Wingem. Souhlasím s tvým úsměvem ... ale luxusní autobusy jsou už v jiné kategorii. Přiznávám, že pro ně mám taky slabost

PetrL3 (27) napsal 03.05.2011 v 12:26

Pěkná motorka pro starší pány, kteří nechtějí nikoho oslňovat, ale chtějí už mít pohodlí a pocit sucha a bezpečí. Já dávám za 1, protože mám pro nadšení pochopení a neberu to jako že už nic lepšího neexistuje.

mikni (103) napsal 03.05.2011 v 12:23

...na to hodnocení můžu jen říct ha ha ha

skyair (1) napsal 03.05.2011 v 12:07+1

PDG> Srovnání RT 1200 s FJR a Pan E už bylo publikováno. A bylo víc o subjektivních pocitech jezdců a tak je to vždy. Srovnávat dvouválec s čtyřválci je těžké. Jednoduchost nebo složitost, výkon, technické parametry. V podstatě uživateli na dlouhé cestě je to jedno.
Základní požadavky na dobrý cesťák jsou jasné: spolehlivost, pohodlné sezení pro řidiče i spolujezdce, ovladatelnost, jízdní vlastnosti, relativní ochrana před nepřízní počasí a dostatečný úložný prostor. Nezanedbatelná je spotřeba paliva, velikost nádrže a interval výměny pneu. Skoro dost požadavků pro konstruktéra
Když jsem hledal ten svůj cesťák, vybíral jsem mezi FJR (které jsem si vyzkoušel)a BMW. Víc mi vyhovovalo RT. A rozdíl mezi R1150RT a R1200RT? Základ konstrukce je stejný. Inovace v designu, v elektronice a vyšším výkonu jsou samozřejmě znatelné, nicméně i v ceně. Dal jsem na rady a zkušenosti majitelů obou RT a za slušný peníz mám motku, která mi vyhovuje.
Hodnocení ojetých motocyklů má smysl především pro ty, co váhají, jaké cestovní BMW si koupit a hledají doporučení. A pokud se nerozhodují pro novou - tak se nebojím říct, že je to dobrá volba. U ojeté motky vždy s rizikem serióznosti prodávajícího.

preker (8) napsal 03.05.2011 v 12:03

to neni zhodnoceni, ktere autor "slibuje" na zacatku clanku .. to je spousta blafu, ktere si najdu v kazde recenzi ...

steve2 (103) napsal 03.05.2011 v 11:41

I když to vypadá jako PR, je to pravda. Sám mám BMW 1100RT, je to moje 16.motorka a osobně si myslím, že pro ježdění na silnicích v běžném provozu je to to nejlepší co je a to bez ohledu na současné novinky. Samozřejmě pro závodění, na okruh, na masírku a nebo do terénu jsou vhodnější jiné motorky. Ale v cestování po silnicích nemá BMW vůbec konkurenci.

PDG (2) napsal 03.05.2011 v 11:03

Otázka je s čim se to BMW srovnává. Nevim jestli v porovnání s PanEuropenem, FJR atd je to až taková bomba.
Ale cesťák je to určitě parádní.

mitak80 (-1) napsal 03.05.2011 v 10:54

BMW RT skutečně je skvělá. Vlastně moje vysněná motorka hned po té mojí :) Nicméně tento článěk vyznívá tak, že tato deset let stará motorka je tak boží, že je vlastně úplně zbytečné, že BMW začalo prodávat novou R1200 RT

deep-sk (474) napsal 03.05.2011 v 10:37

tiez mi to prislo trocha ako PR clanok od BMW, ale uznavam ze ma cestovanie musi byt ta masina paradna

3beda (9) napsal 03.05.2011 v 09:39

šmudla - Mám rádio zapojené 2x 50W na K100LT a po namontování tuningových repráků o průměru pouhých 100mm je hudba v pohodě slyšet v přilbě i ve 140km/h, s originálníma tak od 90 bylo slyšet prd. Jen když pak zastavíš tak hraješ jak lunapark

bohumil (0) napsal 03.05.2011 v 09:37

Gdysik sem ju scel,bohužel při víšce 200cm mě lezů kolena ven s kapotáže.Proto mám uš šesté rok GS,nejakí muški bi se na něm našli, třeba ty přilepený na pleksiskle

skyair (1) napsal 03.05.2011 v 09:13

Nu vida, jak se to tady rozbíhá. Připouštím, že jsem erťáka hodnotil po ujetých sedmi tisících kilometrech a všem kdo na ní nikdy nejeli se omlouvám, že ji hodnotím víc než kladně. Bylo to před více než rokem a dnes už mám na ní ujeto o téměř dalších třicet tisíc více. A na hodnocení nic neměním. Možná mám tuhle motku rád, ale to klidně přiznávám.
Co se mi nelíbí? To, že je RT na místě těžký ingot, že má tvrdé řazení a obvyklé vibrace boxera, což jsou notoricky známé projevy u všech modelů R1150. Kdo chce skutečný cesťák a ne motorku na které se dá jen někam dojet, pak ani dnes nemá až tak velký výběr. A i po deseti letech vývoje se dá tahle brambora ve své kategorii úspěšně srovnávat s obdobnými cesťáky.
A jen dodatek. Není na prodej a ještě pár roků nebude. Narozdíl od stejně starých motek nebude mít najeto "jen" 29900 km a i v druhé stovce tisíc kiláků se s ní nebudu bát vyjet dál než za humna...
Zdraví vás Horst(skyair)Fuchs

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist