Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkný článek. Škoda, že Stelvio už není ve výrobě. Jsem nově štastným majitelem V85TT, ale to není model, který by měl Stelvio nahradit, je to prostě menší motorka, což mně osobně však vyhovuje. Tak ať dál slouží bez starostí a dělá radost. Dobrá volba.
Super test! Na moj vkus je Stelvio trochu prilis tazke (ale ja zase jazdim vyhradne sam), na druhej strane ma ten spravny genofond Prajem vela dalsich stastnych km a nula poruch!
hezky napsáno a člověk si z toho i něco vezme. Škoda, že mně se ta motorka tuze nelíbí, ale to je nepodstatný, obdivovatelů má jistě dost a jak píšeš, není jich jak octaviii na D1
Klasickej čecháčkovskej příspěvek. Zajímavý je, že se najde vždycky někdo, kdo má absolutně spolehlivou nejlepší motorku, tak ať ti ta lokomotiva slouží, já ti to přeju, ale kdo je kurva na ten názor zvědavej, když je to článek o Stelviu?
Když jsem měl na V Stromu 650 taky 80 tis.a chtěl jsem změnu taky jsem si Stelvio vyzkoušel. Bylo o dost těžší hodně vybrovalo větší spotřeba náklady a cena byly další mínus. Tezko jsem taky hledal co umi proti Stromovi víc. Ale i další adepti dopadly podobně. Každopádně je prima mít motorku která nám padne! Ať je to ta nebo ta! Vašek.
Seikosovy trefné poznámky si na fóru vždy rád přečtu a tehnhle článek byl taky výborně napsaný. Stelvio když vyběhlo, tak se mi moc nelíbilo, časem jsem změnil názor, je tak ošklivý až je hezký (hlavně čumák).
Ještě k těm gumám, Metzeler Tourance jsem měl dost v oblibě, ale poslední várka "made in Brazil" pociťuju zhoršení přilnavosti na mokru. Zkusil jsem tedy HEIDENAU K76, moc očekávání jsem v tuhle značku neměl, je to sice "made in Germany" ale DDR. Překvapivě jsem z těch gum nadšený, takže doporučím je zkusit a jsou cenově příznivé.
Takže díky a mnoho dalších radostných km.
Mam rad taketo citanie. To vam povie ako je na tom ta motorka v skutocnosti. Ja mam tiez vlastnorucne najazdenych 100.tis ale na jednovalci snad sa mi podari spisat nieco podobne...
Výkon motoru postačuje, není třeba pořád zvyšovat u cestovního endura výkon, to nemá při čím dál hustším provozu na silnicích smysl. Dnes už nikomu ani 100 koní v motocyklu nestačí...
ja v tom vidim cistokrevnou radost z bajku i pres jeho pripadna negativa. a tak to ma byt. je uplne u prdele jak se komu libi. dulezity je jen jedno... jestli se libi majiteli a jak mu sedi. me se nelibi, ale chapu ho
Ještě že jsem si NTX pořídil před publikací článku, teď se poptávka určitě zvedne. Nejen suprovej test, ale i skvělej text. Gratuluju a přeju spousty dalších kilometrů v sedle. Pro mne je to zároveň návod co vylepšit, zvlášť tuning z dvd obalu bych rád viděl v detailu. Díky Seikosi
Víc by mi sedělo, počkat s vydáním článku, až bude mít motorka kulatějších 100 tkm. Ale koneckonců, 80tkm je už taky dobrý dlouhodobý test. A tenhle se vážně povedl Chápu, že důvodem vydání je asi hlavně konec výroby/prodeje kvůli Euro 4 , škoda
Pěkný feedback uživatele, co ti dá víc, než tisíc " nezávislých" testů... Škoda , že až budu napřesrok hledat nástupce malýho Stromdy, nebude už asi tento model k mání nový... Sleduji tvoje komenty k motkám v tomto segmentu, má to vždy " hlavu a patu" , jak se říká...Přeji další fajn 80 k .
pekne napísané
Tá spotreba ma u teba prekvapila. Ja mám pôvodnú mapu, jazdím prevažne vo dvojici
a spotrebu mám okolo 5,8. Po tom čo som dal ladák Zard aj 5,5, ked idem sám.
A to jazdím slušné tempo, aj so ženou.
hrouda13: ano su niektoré motorky lokomotívy, ale cb1300ka to naozaj nie je
Dobře ty! Hezký článek na rozloučení se se Stelviem. Škoda, že výroba končí. Zasr... EURO4, potažmo EU. U takových motorek mě mrzí, že nejsem chlap.
Btw. fotka z válení se na náměstí by nebyla?
Krásný popis randění se Stelviem i zážitky z cest Už vím proč zůstanu u GS 1100
Moc pěkný článek. Škoda, že Stelvio už není ve výrobě. Jsem nově štastným majitelem V85TT, ale to není model, který by měl Stelvio nahradit, je to prostě menší motorka, což mně osobně však vyhovuje. Tak ať dál slouží bez starostí a dělá radost. Dobrá volba.
Super test! Na moj vkus je Stelvio trochu prilis tazke (ale ja zase jazdim vyhradne sam), na druhej strane ma ten spravny genofond Prajem vela dalsich stastnych km a nula poruch!
Pěkný článek. To dá víc než nějaké "nezávislé testy". Guziny se mi líbí, uvažoval jsem o norge.
Kolama důle.
hezky napsáno a člověk si z toho i něco vezme. Škoda, že mně se ta motorka tuze nelíbí, ale to je nepodstatný, obdivovatelů má jistě dost a jak píšeš, není jich jak octaviii na D1
Hrouda 13
Klasickej čecháčkovskej příspěvek. Zajímavý je, že se najde vždycky někdo, kdo má absolutně spolehlivou nejlepší motorku, tak ať ti ta lokomotiva slouží, já ti to přeju, ale kdo je kurva na ten názor zvědavej, když je to článek o Stelviu?
tri srdcovy motorky na ktery ve svejch skoro sedmdesati nezapomenu: Jawa 500 2xOHC a pak moto Guzzi V35 a moje posledni V50/III
Hezký! Díky, aspoň vím co mě čeká, měnit gumy a desky
Když jsem měl na V Stromu 650 taky 80 tis.a chtěl jsem změnu taky jsem si Stelvio vyzkoušel. Bylo o dost těžší hodně vybrovalo větší spotřeba náklady a cena byly další mínus. Tezko jsem taky hledal co umi proti Stromovi víc. Ale i další adepti dopadly podobně. Každopádně je prima mít motorku která nám padne! Ať je to ta nebo ta! Vašek.
Pěkně napsáno rád si v budoucnu přečtu pokračování s nájezdem přes 100 tis. Ať baví a šlape i nadále
super napisane motorka je to krasna, Stelvio sa mi vzdy pacilo
Seikosovy trefné poznámky si na fóru vždy rád přečtu a tehnhle článek byl taky výborně napsaný. Stelvio když vyběhlo, tak se mi moc nelíbilo, časem jsem změnil názor, je tak ošklivý až je hezký (hlavně čumák).
Ještě k těm gumám, Metzeler Tourance jsem měl dost v oblibě, ale poslední várka "made in Brazil" pociťuju zhoršení přilnavosti na mokru. Zkusil jsem tedy HEIDENAU K76, moc očekávání jsem v tuhle značku neměl, je to sice "made in Germany" ale DDR. Překvapivě jsem z těch gum nadšený, takže doporučím je zkusit a jsou cenově příznivé.
Takže díky a mnoho dalších radostných km.
S potěšením jsem si početl. Hlavně jsem zvědavý, kolika se dožije? U mě už zůstane nafurt.
M pěkný! Jen víc takových to recenzi!
Mam rad taketo citanie. To vam povie ako je na tom ta motorka v skutocnosti. Ja mam tiez vlastnorucne najazdenych 100.tis ale na jednovalci snad sa mi podari spisat nieco podobne...
Pěkný ...a čtení ještě lepší
Parádně napsané
Moc nechybělo a měl jsem ho taky
Snad budu mít možnost se někdy svézt ...
Výkon motoru postačuje, není třeba pořád zvyšovat u cestovního endura výkon, to nemá při čím dál hustším provozu na silnicích smysl. Dnes už nikomu ani 100 koní v motocyklu nestačí...
ja v tom vidim cistokrevnou radost z bajku i pres jeho pripadna negativa. a tak to ma byt. je uplne u prdele jak se komu libi. dulezity je jen jedno... jestli se libi majiteli a jak mu sedi. me se nelibi, ale chapu ho
Ty fotky mohli být lepší.
Ještě že jsem si NTX pořídil před publikací článku, teď se poptávka určitě zvedne. Nejen suprovej test, ale i skvělej text. Gratuluju a přeju spousty dalších kilometrů v sedle. Pro mne je to zároveň návod co vylepšit, zvlášť tuning z dvd obalu bych rád viděl v detailu. Díky Seikosi
Víc by mi sedělo, počkat s vydáním článku, až bude mít motorka kulatějších 100 tkm. Ale koneckonců, 80tkm je už taky dobrý dlouhodobý test. A tenhle se vážně povedl Chápu, že důvodem vydání je asi hlavně konec výroby/prodeje kvůli Euro 4 , škoda
Pěkný feedback uživatele, co ti dá víc, než tisíc " nezávislých" testů... Škoda , že až budu napřesrok hledat nástupce malýho Stromdy, nebude už asi tento model k mání nový... Sleduji tvoje komenty k motkám v tomto segmentu, má to vždy " hlavu a patu" , jak se říká...Přeji další fajn 80 k .
zajímavá recenze zajímavého stroje jen ses teď odkopal a už to neprodáš jako nepadená neodřená ježděná jen za slunného počasí s nájezdem 8500 km
Velmi pekne čtení na dovolenou
Ahoj, hezky napsané shrnutí. Je to macek, ale to asi všechny stroje této cestovatelské kategorie. Každopádně Moto Guzzi x sempre.
pekne napísané
Tá spotreba ma u teba prekvapila. Ja mám pôvodnú mapu, jazdím prevažne vo dvojici
a spotrebu mám okolo 5,8. Po tom čo som dal ladák Zard aj 5,5, ked idem sám.
A to jazdím slušné tempo, aj so ženou.
hrouda13: ano su niektoré motorky lokomotívy, ale cb1300ka to naozaj nie je
jo jo,100 bodů---- BREVA 1100: 63000KM jenom gufero na kardanu(rv 2005)
Pěkně napsaný, ale chybí mně tam něco nakonec, třeba věta co bude příště.
Dobře ty! Hezký článek na rozloučení se se Stelviem. Škoda, že výroba končí. Zasr... EURO4, potažmo EU. U takových motorek mě mrzí, že nejsem chlap.
Btw. fotka z válení se na náměstí by nebyla?