husqvarna_svartpilen_801_2




80 tisíc kilometrů s Moto Guzzi Stelvio 1200

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hansdorf (199) napsal 03.11.2023 v 15:40

Krásný popis randění se Stelviem i zážitky z cest Už vím proč zůstanu u GS 1100

Dickee (9) napsal 29.05.2020 v 19:56+1

Moc pěkný článek. Škoda, že Stelvio už není ve výrobě. Jsem nově štastným majitelem V85TT, ale to není model, který by měl Stelvio nahradit, je to prostě menší motorka, což mně osobně však vyhovuje. Tak ať dál slouží bez starostí a dělá radost. Dobrá volba.

sushi7474 (5) napsal 26.11.2016 v 21:52

Super test! Na moj vkus je Stelvio trochu prilis tazke (ale ja zase jazdim vyhradne sam), na druhej strane ma ten spravny genofond Prajem vela dalsich stastnych km a nula poruch!

Šimi57 (-3) napsal 23.09.2016 v 20:08+1

Pěkný článek. To dá víc než nějaké "nezávislé testy". Guziny se mi líbí, uvažoval jsem o norge.
Kolama důle.

Michal1011 (19) napsal 19.09.2016 v 22:45+1

hezky napsáno a člověk si z toho i něco vezme. Škoda, že mně se ta motorka tuze nelíbí, ale to je nepodstatný, obdivovatelů má jistě dost a jak píšeš, není jich jak octaviii na D1

skopuzzi (26) napsal 19.09.2016 v 20:59+4

Hrouda 13

Klasickej čecháčkovskej příspěvek. Zajímavý je, že se najde vždycky někdo, kdo má absolutně spolehlivou nejlepší motorku, tak ať ti ta lokomotiva slouží, já ti to přeju, ale kdo je kurva na ten názor zvědavej, když je to článek o Stelviu?

sered (113) napsal 19.09.2016 v 10:42

tri srdcovy motorky na ktery ve svejch skoro sedmdesati nezapomenu: Jawa 500 2xOHC a pak moto Guzzi V35 a moje posledni V50/III

hungadunga (9) napsal 19.09.2016 v 09:02

Hezký! Díky, aspoň vím co mě čeká, měnit gumy a desky

valasek (153) napsal 18.09.2016 v 18:31+1






Když jsem měl na V Stromu 650 taky 80 tis.a chtěl jsem změnu taky jsem si Stelvio vyzkoušel. Bylo o dost těžší hodně vybrovalo větší spotřeba náklady a cena byly další mínus. Tezko jsem taky hledal co umi proti Stromovi víc. Ale i další adepti dopadly podobně. Každopádně je prima mít motorku která nám padne! Ať je to ta nebo ta! Vašek.

Vlnič (199) napsal 18.09.2016 v 16:56

Pěkně napsáno rád si v budoucnu přečtu pokračování s nájezdem přes 100 tis. Ať baví a šlape i nadále

JA-NE (767) napsal 18.09.2016 v 11:20

super napisane motorka je to krasna, Stelvio sa mi vzdy pacilo

Humusus (25) napsal 17.09.2016 v 19:09+2

Seikosovy trefné poznámky si na fóru vždy rád přečtu a tehnhle článek byl taky výborně napsaný. Stelvio když vyběhlo, tak se mi moc nelíbilo, časem jsem změnil názor, je tak ošklivý až je hezký (hlavně čumák).
Ještě k těm gumám, Metzeler Tourance jsem měl dost v oblibě, ale poslední várka "made in Brazil" pociťuju zhoršení přilnavosti na mokru. Zkusil jsem tedy HEIDENAU K76, moc očekávání jsem v tuhle značku neměl, je to sice "made in Germany" ale DDR. Překvapivě jsem z těch gum nadšený, takže doporučím je zkusit a jsou cenově příznivé.
Takže díky a mnoho dalších radostných km.

Podas (6) napsal 17.09.2016 v 16:10

S potěšením jsem si početl. Hlavně jsem zvědavý, kolika se dožije? U mě už zůstane nafurt.

2lizard (8) napsal 17.09.2016 v 14:34

M pěkný! Jen víc takových to recenzi!

deluxa (347) napsal 17.09.2016 v 14:00+1

Mam rad taketo citanie. To vam povie ako je na tom ta motorka v skutocnosti. Ja mam tiez vlastnorucne najazdenych 100.tis ale na jednovalci snad sa mi podari spisat nieco podobne...

banda1250 (30) napsal 17.09.2016 v 12:14

Pěkný ...a čtení ještě lepší

Petr_TA (29) napsal 17.09.2016 v 10:39

Parádně napsané
Moc nechybělo a měl jsem ho taky
Snad budu mít možnost se někdy svézt ...

klukfuk (-128) napsal 17.09.2016 v 10:03-2+2

Výkon motoru postačuje, není třeba pořád zvyšovat u cestovního endura výkon, to nemá při čím dál hustším provozu na silnicích smysl. Dnes už nikomu ani 100 koní v motocyklu nestačí...

Eso_Rimmer (383) napsal 17.09.2016 v 09:37+2

ja v tom vidim cistokrevnou radost z bajku i pres jeho pripadna negativa. a tak to ma byt. je uplne u prdele jak se komu libi. dulezity je jen jedno... jestli se libi majiteli a jak mu sedi. me se nelibi, ale chapu ho

petrumr (-185) napsal 17.09.2016 v 08:40-8

Ty fotky mohli být lepší.

spike-cz (137) napsal 17.09.2016 v 08:35

Ještě že jsem si NTX pořídil před publikací článku, teď se poptávka určitě zvedne. Nejen suprovej test, ale i skvělej text. Gratuluju a přeju spousty dalších kilometrů v sedle. Pro mne je to zároveň návod co vylepšit, zvlášť tuning z dvd obalu bych rád viděl v detailu. Díky Seikosi

Martic (13) napsal 16.09.2016 v 23:20

Víc by mi sedělo, počkat s vydáním článku, až bude mít motorka kulatějších 100 tkm. Ale koneckonců, 80tkm je už taky dobrý dlouhodobý test. A tenhle se vážně povedl Chápu, že důvodem vydání je asi hlavně konec výroby/prodeje kvůli Euro 4 , škoda

Gloj (0) napsal 16.09.2016 v 22:42

Pěkný feedback uživatele, co ti dá víc, než tisíc " nezávislých" testů... Škoda , že až budu napřesrok hledat nástupce malýho Stromdy, nebude už asi tento model k mání nový... Sleduji tvoje komenty k motkám v tomto segmentu, má to vždy " hlavu a patu" , jak se říká...Přeji další fajn 80 k .

Lombardo (0) napsal 16.09.2016 v 22:25

zajímavá recenze zajímavého stroje jen ses teď odkopal a už to neprodáš jako nepadená neodřená ježděná jen za slunného počasí s nájezdem 8500 km

pkKun (12) napsal 16.09.2016 v 22:17

Velmi pekne čtení na dovolenou

Kulasec (56) napsal 16.09.2016 v 21:12

Ahoj, hezky napsané shrnutí. Je to macek, ale to asi všechny stroje této cestovatelské kategorie. Každopádně Moto Guzzi x sempre.

alexa7 (101) napsal 16.09.2016 v 19:52

pekne napísané
Tá spotreba ma u teba prekvapila. Ja mám pôvodnú mapu, jazdím prevažne vo dvojici
a spotrebu mám okolo 5,8. Po tom čo som dal ladák Zard aj 5,5, ked idem sám.
A to jazdím slušné tempo, aj so ženou.

hrouda13: ano su niektoré motorky lokomotívy, ale cb1300ka to naozaj nie je

huf69 (0) napsal 16.09.2016 v 19:28

jo jo,100 bodů---- BREVA 1100: 63000KM jenom gufero na kardanu(rv 2005)

petrumr (-185) napsal 16.09.2016 v 18:35

Pěkně napsaný, ale chybí mně tam něco nakonec, třeba věta co bude příště.

JeckyllHydova (28) napsal 16.09.2016 v 17:40

Dobře ty! Hezký článek na rozloučení se se Stelviem. Škoda, že výroba končí. Zasr... EURO4, potažmo EU. U takových motorek mě mrzí, že nejsem chlap.
Btw. fotka z válení se na náměstí by nebyla?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist