Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tento motor měl válce vedle sebe, proto neměl posunuté časování, byla tu výhoda přímého vyplachování, kdy do jednoho válce se přepouštěcími kanálky dostávala směs z karteru a proudila do druhého válce, kudy vytlačovala výfukovými kanály zplodiny do výfuku.
Posunuté časování má motor s písty za sebou (Puch, DKW, Manet), kde přední píst uzavře výfuk dřív a teprve po té zadní píst uzavře plnění. To mělo výhodu zvlášť u DKW s extra přeplňováním přídavným pístem, kde mohlo dojít k natlačení většího objemu směsy do válce.
Tento motor měl válce vedle sebe, proto neměl posunuté časování, byla tu výhoda přímého vyplachování, kdy do jednoho válce se přepouštěcími kanálky dostávala směs z karteru a proudila do druhého válce, kudy vytlačovala výfukovými kanály zplodiny do výfuku.
Posunuté časování má motor s písty za sebou (Puch, DKW, Manet), kde přední píst uzavře výfuk dřív a teprve po té zadní píst uzavře plnění. To mělo výhodu zvlášť u DKW s extra přeplňováním přídavným pístem, kde mohlo dojít k natlačení většího objemu směsy do válce.
měli taky krásný trial special
mel jsem garelli sport 80,na fotkach neni,ale je tam e nduro ve stylu dakaru a to je aprilia tuareg wind ,jak z praku :D
Zdá se to jenom mě,nebo tam vidím velkou podobnost s mopedy z Jawy a Babetu ?
Pěkdy članek
Garelli si pamatuji ještě z dob, kdy tato továrna vyráběla hlavně nízkoobjemové závodní motocykly a byly docela úspěšné..