Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jo a mimochodem model g12 má obsah 650 a 750tka je g15 a výroba začala 1964 a hlavní odbytiště byla amerika v evropě se jich moc nenajde a vyráběly se do roku 1967 a mají motor norton totožný s atlasem nebo prvním commandem
13223: Máš pravdu, dík za upozornění, opraveno
V r. 1958 totiž skončila první generace modelu s "Teledraulic" teleskopy, modernizovaná verze se vyráběla až do r. 1966.
shán íme díly na g 80 ví někdo o něčem? 732144249
Jo a mimochodem model g12 má obsah 650 a 750tka je g15 a výroba začala 1964 a hlavní odbytiště byla amerika v evropě se jich moc nenajde a vyráběly se do roku 1967 a mají motor norton totožný s atlasem nebo prvním commandem
Do čech se dovezla jedna série a to rok 1964 ale nevím kolik kusů ale odhaduji to tak na 200
No to je fofr! Díky!
13223: Máš pravdu, dík za upozornění, opraveno
V r. 1958 totiž skončila první generace modelu s "Teledraulic" teleskopy, modernizovaná verze se vyráběla až do r. 1966.
Autor článku sděluje, že výroba modelu G80 skončila v roce 1958. Ale v roce 1963 se dovážel do ČSSR. Neuvěřitelné.
Jejich dvouválce byly sympatický. Táta říká, že žít v době, kdy se vyráběly, jezdil by na nějakým taky. Aniani líbí.
Norton a Matchless, to je krásná klasika...
Vím o tom svoje , pořád jezdí jako za mlada!
Škoda těchto kvalitních Anglických značek...
Krasna klasika...
Souhlas s GarageCafe...
Nádherné stroje. Já je chci.
Pěkný článek
Jó, opravdické motorky, o tom si už dneska můžeme nechat zdát.
Legenda super článek, značka s tradicí a rodokmenem Nádherné motocykly , ať žije klasika.