journeyman_brezen




Suzuki TL1000R pro WSBK: Problémové dítě, co nikdy nezávodilo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (197) napsal 21.12.2018 v 19:50

FiZzeR
pán na videu je zřejmě závodník ))

dewwil (50) napsal 17.12.2018 v 21:28

Jo, závoďák to byl luxusní, tady je ta Yoshimura kompletní tak jak jezdila v AMA SBK

..Roko.. (7) napsal 17.12.2018 v 10:46+1

Ona Suzuki obecně s TLkama zmatkovala a je to podle mě převeliká škoda. TLS sešito horkou jehlou, aby Honda neměla VTR o rok dřív a TLR viz. tady, ani to vlastně nevyzkoušeli a bum konec. Přitom Honda si počkala a sfoukla Duc vlastní zbraní hned 2x. TLR ve wsbk určitě chybělo

Honzis (44) napsal 17.12.2018 v 10:40

Ano, byla to fotka GSX-R600 Fabrizia Pirovana. Díky za reakce. Přehozena na logičtější místo

Cooker (2) napsal 17.12.2018 v 07:14

Po dlouhé době článek, kterej jsem četl od začátku až do konce … nadále víc takových

mari (36) napsal 16.12.2018 v 15:35

Moc pěknej článek , trochu nostaligie nikdy neuškodí.

Tele jsem kdysi moc chtěl a v tý modro-bílý to byla a je prostě pecka.Slyšet naživo s laďákama je nazapomenutelnej zážitek Nakonec to u mě ale stejně vyhrála Busa...

zdenyrr (729) napsal 16.12.2018 v 14:50

V2 v závodní verzi to vypadá fakt hustě.. škoda těch chyb

technasia (1915) napsal 16.12.2018 v 13:41

vzpomínám v 1998 bylo modro-bílý TL-R hvězdou Holešovický výstavy.stálo na nejvyším podstavci a celkově Suzuki měla nejhezčí stánek.proti tomu tehnejší star nová R1 se krčila v rohu.jj za mě taky ZXR 750 JaL,ZX-7R,první generace ZX-6 a 9,Fire blade 1994.Kawa měla jasně nejhezčí a nejlepší motorky

hluska (152) napsal 16.12.2018 v 13:07+1

Foggyho 916 mela 172 koni na zadnim kole??? to musel bejt hukot jinak super clanek a TLR je bozi

Piki (61) napsal 16.12.2018 v 11:30

Dobré čtení, krásná motorka s příběhem...

tantito (9) napsal 16.12.2018 v 11:02+1

Velmi ma tesia taketo clanky, krasne teľa ta TLrka, kedysi som mal tu cest s TLskou.. Z tej doby tiez ZX7R,ZX9R a Busa

petr1000001 (197) napsal 16.12.2018 v 10:28+1

WenCa (2) napsal Včera v 11:24
+1

Hezkej clanek, suoer fotky, jen si dovolim upozornit, ze cca v pulce clanku je fotka GSXR a rekl bych 600 podle predni vidlice a brzd, ma na sobe cislici 1

Ona to bude zřejmě ta co tam o ní píšou,že na ní Fabrizio vyhrál titul ve sportech a tak zůstalo tele stranou...

Jinak počtení a vzpomínky parádní,já v té době jezdil jak Firestorma,tak i SP2 a to bylo vážně něco..
Když porovnávám 2/4 válce,říkám,že 2V tě kope před sebou a 4R tě táhnou na bunjegumně za sebou a i když obě letí jako kráva- dejme tomu při stejné rychlosti 2kil, je ten pocit u obou parádní a zároveň nesrovnatelný.. Osobně dávám přednost-na okruhu 4v řadě a max otáčky kdy je ten nárůst ukrutnej a přes to plynulej , na silnici mě baví V2 , kdy každej kopanec válce katapultuje motorku o metr vpřed a pocitově jede jako prase od nuly,aniž by to muselo hned letět v 15tis otáčkách..

Právě zvažuju,( už nějaký pátek) že pořídím DL1000 kde tenhle motor je...
(od rv 2014 která mně nadchla na rozdíl od většiny i svým vzhledem .. 2018 ála DR Big s rovným zobákem už se mi tak nelíbí..)

Destroyer (237) napsal 15.12.2018 v 22:01

veľmi pekná víkendová tradícia, prečítať si nejaký Alanov článoček v takmer rodnom jazyku.
PS: videli ste už reklamu na TL1000R ? Tam vidno ako vážne to vtedy s týmto konceptom mysleli
https://www.youtube.com/watch?v=2Gf6sL9VCyM
https://www.youtube.com/watch?v=8YdSWoGfpZE

dewwil (50) napsal 15.12.2018 v 21:59

Super čtení, tyhle motorky mám rád

TDM851 (4041) napsal 15.12.2018 v 20:35+1

ZX7R souhlas, ale dál mám RSV mile
Ale záleží na vkusu každého soudruha

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.12.2018 v 18:53-1+1

TLR je po ZX7R druha nejhezci motka vsech dob, kam se hrabe ital. A klidne bych ji jako druhou motku bral.

mysak_ (1) napsal 15.12.2018 v 16:40+1

chooki jedno tlr komplet v carbonu bude za nedlouho hotove

blackblues (1503) napsal 15.12.2018 v 15:50

Nadherna motorka a uznavana i pres jeji neduhy...ta se povedla a i ted je z ni clovek na mekko a klido by se na ni vratil v case bez elektroniky a jineho bazmechtu,co nepotrebuje.
Tohle je cista nadhera a opravdu zazitkova vec.
Moje srdcovka

Frankie (717) napsal 15.12.2018 v 15:26+4

Moc příjemné čtení o době, kdy se výrobci nebáli zkoušet nové možnosti i za cenu slepých uliček.
Dnes je to přesně naopak. Vše spěje k větší uniformitě a vyrovnanosti...jakýmkoliv "výstřelkům" brání peníze, konkurence a stále přísnější svazující normy a omezení.

Díky za článek !

vinokurov (494) napsal 15.12.2018 v 14:50

Krásné vánoční počtení, doufejme že jich bude více

Hashish (0) napsal 15.12.2018 v 14:44

Bo TL-R...

ScottRussell (27) napsal 15.12.2018 v 14:08+6

Články od Alana jsou skvělé. Velké díky redakci, že oživila někdejší spolupráci ze Supermota a Motocyklu. Alan skvěle píše, umí jezdit a byl "u toho". Je radost číst takhle fundované články o tak nádherných motocyklech.

chesterfield (72) napsal 15.12.2018 v 13:20

diky moc pekny clanek vice takovych

Meli (195) napsal 15.12.2018 v 12:59

Vzpomínám ze jsem kdysi na showroomu sedl na TLR a strašně žasl jak vysoko má sedlo a nízko řídítka... A to byla sériovka. Teď mám vlastně následníka motoru v garáži... takže úplně zbytečná akce od Suzuki to nebyla

Mario81 (7) napsal 15.12.2018 v 12:50

Parádní článek

YOSH_BOY (51) napsal 15.12.2018 v 12:13

Jo zo je Pirovano gsxr600 o kterym tam píšou

WenCa (2) napsal 15.12.2018 v 11:24+1

Hezkej clanek, suoer fotky, jen si dovolim upozornit, ze cca v pulce clanku je fotka GSXR a rekl bych 600 podle predni vidlice a brzd, ma na sobe cislici 1

chooki (99) napsal 15.12.2018 v 11:24+1

Jo, tak TLR je pecka a k mojej Ducati a ZXR by sa mi hodila a je na must have zozname. Bohužiaľ niečo pekné nájsť v suzuki farbách mega problém, a aj články ako tento má dosť zneisťuju...na okruh asi teda fakt nie
Na foto TOPka komplet v karbonu z grécka...

PetrAT (74) napsal 15.12.2018 v 10:49

Pěkná vzpomínka

BlackSabbath (433) napsal 15.12.2018 v 10:45

YOSH_BOY> To je něco pro tebe...
Super článek, jeden lepší, jak druhej od A. Cathcarta. Jen tak dál... O těchto speciálech se to čte jedním dechem. Příště třeba o SBK GSXR nebo nějakém Yoshimura speciálu...O K5/6 by to bylo parádní vánoční čtení...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist