Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro Fizzera: takový překlep se vyrobí snadno, zejména na notebooku: v průběhu psaní člověk škrtne o touchpad a posune kurzor kousek jinam. Tím se část psaného textu vsune jinam, než má, a tak vznikl tento podivný slovní patvar.
To samozřejmě pisatele neomlouvá, má si to po sobě přečíst, než to plácne na sklo.
V článku jsou věcné chyby: závodníci jezdili s odstupem aleje za sebou ve stejném směru, ne v opačném, to by hrozila kolize, takhle jen předjetí - proto stíhací závod.
Motocykl páně Marčíka je replika, takže nebyl vyroben v Ústí n/L v r. 1904 - přesto je třeba před ním i jeho majitelem hluboce smeknout.
Ano, bylo to "pošušňáníčko" pro oči i objektiv. Jen mě mrzelo - a mrzí, že ke strojům nebylo možno sehnat podrobnosti. Pan Marčík na svých stránkách repliku "Javůrka" krásně popsal, ale u ostatních chyběla data nejen na cedulkách, ale vůbec nebyla k dispozici. A přitom tam byly k vidění takové zajímavosti! Nejen ten "řadový 4válec do V", ale i svižná DKW s motorem nad zadním kolem a mnohé jiné stroje. O karbidové "vychytávce" s přepínáním světel jsem se dozvěděl až tady! Škoda! Myslel jsem, že se něco dočtu na stránkách pardubického VCC, ale taky ne (nebo neumím hledat).
a ja kdysi nekde prohlasil jaok vtipek radovy 4val do V a ted koukam ze jsem nemlel jen tak nejakou kravinu ale ze to existuje:D mazec a ten mini boxer od BMW je taky dobry
Čtyřválce na začátku dvacátého století vyráběly i sériově. Produkovala je například belgická zbrojovka FN. Do dnešních dnů se dochovaly původní dvoukolky
Pro Fizzera: takový překlep se vyrobí snadno, zejména na notebooku: v průběhu psaní člověk škrtne o touchpad a posune kurzor kousek jinam. Tím se část psaného textu vsune jinam, než má, a tak vznikl tento podivný slovní patvar.
To samozřejmě pisatele neomlouvá, má si to po sobě přečíst, než to plácne na sklo.
V článku jsou věcné chyby: závodníci jezdili s odstupem aleje za sebou ve stejném směru, ne v opačném, to by hrozila kolize, takhle jen předjetí - proto stíhací závod.
Motocykl páně Marčíka je replika, takže nebyl vyroben v Ústí n/L v r. 1904 - přesto je třeba před ním i jeho majitelem hluboce smeknout.
Ano, bylo to "pošušňáníčko" pro oči i objektiv. Jen mě mrzelo - a mrzí, že ke strojům nebylo možno sehnat podrobnosti. Pan Marčík na svých stránkách repliku "Javůrka" krásně popsal, ale u ostatních chyběla data nejen na cedulkách, ale vůbec nebyla k dispozici. A přitom tam byly k vidění takové zajímavosti! Nejen ten "řadový 4válec do V", ale i svižná DKW s motorem nad zadním kolem a mnohé jiné stroje. O karbidové "vychytávce" s přepínáním světel jsem se dozvěděl až tady! Škoda! Myslel jsem, že se něco dočtu na stránkách pardubického VCC, ale taky ne (nebo neumím hledat).
FiZzeR dík za upozrnění za překlep nad je to opravené
Nechytej za slovo! ( i kdyz v tomto pripade za "poradny" slovo )
může mi někdo vyložit pojem "nejvzdálenastníkanějšího"?
a ja kdysi nekde prohlasil jaok vtipek radovy 4val do V a ted koukam ze jsem nemlel jen tak nejakou kravinu ale ze to existuje:D mazec a ten mini boxer od BMW je taky dobry
Čtyřválce na začátku dvacátého století vyráběly i sériově. Produkovala je například belgická zbrojovka FN. Do dnešních dnů se dochovaly původní dvoukolky
tak to Torpedo nemá chybu.. čtyřválec do V a ještě za sebou! Vidím poprvé a paráda