globalmoto_duben_nolan




Moto Guzzi 500 Bicilindrica: Metuzalém motocyklového závodění

Dlouhověkost není charakteristickou vlastností továrních závodních motocyklů. Nejdříve coby výrobce hledáte ten správný formát, a když konečně dostanete vítěze, snažíte se ho udržovat pořád krok před konkurencí. S jednou motorkou závodíte, druhou vyvíjíte. Představa, že jedna motorka zůstane konkurenceschopná 18 nikoli měsíců, nýbrž let, a ještě dokáže vyhrát závod MS v posledním roce své existence, je poměrně bizarní – ale stalo se. Honda NSR500 tohle dokázala, ovšem před ní to byla ještě mýtická Moto Guzzi 500 Bicilindrica. Na scénu přišla v roce 1933 a v roce 1951 na ní Fergus Anderson vyhrál švýcarskou Grand Prix.

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz



TOPlist