husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rajce2 (26) napsal 12.03.2013 v 08:01

Nevíte, jeslti se o něm nenatočil i nějakej film? Docela by si to zasloužil celej jeho život - od legendárních vítězství, přes ještě legendárnější návrat v roce 1978 (škoda že ten neni v tom článku víc popsanej), až po kartářkou předpovězenou smrt. Ta mu údajně vyvěštila, že se nedožije více, než 40ti let a že ho zabije náklaďák (což se stalo). A největší fór je, že když žádal svojí přítelkyni o ruku, tak ta mu řekla, že si neni jistá tím, zda chce žít s mužem, kterej se pak někde zabije na trati, načež jí Mike řekl příběh o kartářce a dodal - "vidíš, stejně to nebude na trati"
Takhle prostě vypadá životopis opravdový legendy
Díky za článek, občas je třeba si připomenout, že neexistuje jenom Rossi (který si svůj obdiv samozřejmě zaslouží taky).

imoladu (90) napsal 08.02.2013 v 22:11

O Františku Štastném toho bylo hodně,ale co napsat něco o S.Malinovi když dojel na Monze 3. v 350 na ČZ OHC

milano43 (33) napsal 08.02.2013 v 15:56

Pane Feigl, děkuji Vám.
Při čtení Vašeho článku jsem se vrátil do dětství a před očima mi začal ožívat " film" , kdy jako klučík jsem se svým strejdou fandil ve farince Hajlvůdovi...dodnes si vzpomínám na jeho souboj očima předškoláka, kdy jediné rozlišení pro mě bylo počet výfuků na mašině, jeden měl 4 a jeden 3. Kdo byl kdo, nevím, ale myslím že Mike měl tenkrát jen TŘI a ten druhý 4.( Už si to nepamatuji přesně, možná to bylo obráceně). Jezdili na sobě doslova nalepení. Mike ho i s těmi třemi výfuky předjel - poslední kolo ve farince už vedl a lidi šíleli a já taky. Mile to vyhrál a já se pak hrdě nesl domu po trati protože to vyhrál " ten můj"...Prý jsme pak chtěl doma po otci, aby mi ke kolobrndě přidělal taky výfuky, ale nějak to nešlo a víc už si z toho nepamatuji.
Později, jako starší jsem mu fandil i pak, co jezdil F1.
Ještě jednou moc děkuji za článek, opět jsem díky Vám na chvíli zažil tu atmosféru ze starého okruhu.

Heki (401) napsal 08.02.2013 v 08:52

Mike prostě uměl a měl úroveň

tohart (8) napsal 08.02.2013 v 08:51

Parádní!!
Ještěéé
František Šťastný..

baldur (6) napsal 07.02.2013 v 22:54

Tenhle článek-super práce.Díky za nové informace.Jen tak dál

imoladu (90) napsal 07.02.2013 v 21:41

Dík za článek,o těch trojvítězství jsem věděl ale jako připomínka pro mladší jen víc takových info.

Saly89 (54) napsal 07.02.2013 v 20:25

výborný článek, jen ať jich je víc a víc

brzda123 (24) napsal 07.02.2013 v 20:03

Další skvělý čtení od Franty Feigla
Mike byl PAN JEZDEC

Paprik23 (284) napsal 07.02.2013 v 17:57

Supr článek.. Není co dodat. Kdo umí, umí ...

Trojzubec (7) napsal 07.02.2013 v 12:59

Největší ikona motocyklového sportu. Bez ostychu tvrdím nejlepší jezdec všech dob. Nad jeho přístupem by se měli dnešní jezdci zamyslet...

gresini (4458) napsal 07.02.2013 v 11:59

Mike Hailwood byl fantastický jezdec své doby,měl neuvěřitelné sklony v zatáčkách na tak úzkých pneumatikách a je škoda,že se na něj často zapomíná!!

miramara (1558) napsal 07.02.2013 v 11:02

Super článek




TOPlist