Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím, máte zjištěno nebo dokázal byste mi poradit, kde bych mohl sehnat informace o dovozu M-72 do Československa? V kterých letech, které výrobní ročníky a v jakém množství byly dovezeny? Kolik jich šlo do armády a kolik do milicí? V kterých letech se vyřazovaly? Děkuji moc.
Zdravím, článek jistě není špatný, ale osobně si myslím,
že přes osvětu u ruzných vědomých podvodů při prodeji také
neznalé veřejnosti degraduje pohled na skutečné boxery BMW a
třeba mě jako vlastníka originálu to trochu mrzí.
Ještě k sovětské M72, není pravdou, že jsou jich plné motoburzy, zde se musím ohradit. Tam jsou k prodeji různé
variace boxerů, ale většinou s kyvnou zadní vidlicí a modernější přední. Sám objíždím mnoho takových akcí a najít
opravdu pěknou M72 není rozhodně nic všedního. Spíš se to za
posledních osm let, stalo spíše kuriozitou. Původní válečnou
kopii M72, včetně detailů odvozenou od BMW R71, jsem viděl k prodeji pouze jednou a stála obdobné peníze jako BMW.
CO se týče svárů na motorkách:
nedělejme si iluze.
Honda koncem 70 let dělala sváry jako traktorista v půli lánu, když mu v pátek odpoledne prask kardan,
viděl jsem křivě nasazené "botky" pod motorem kde se sbíhaj trubky (pravda vidět to normálně není),
nebo Yamaha Virago 535 což je moderní motorka s drahými díly jako vepř - CÓčkem automatem udělaný svár s kusem drátu a kuličkami všude okolo a to celé pochromované - v případě poškození si to koupíte za 3000 korun
- je to asi držák stupaček-
takže žádné štráchy.
Nejhorší jsou korejská jízdní kola- to je cvrkot jak to lítá z mašiny, i kdyby něco zjistili, než to zastavěj,
tak maj 2 lodní kontejnery nacvakané,
němci je s tím vyhodí, tak to dovezou sem.
A tady to stálo 6000 to blbé kolo, výrobní čas 30 sekund, materiál- stejný jako zábradlí v obchoďáku.
Lze kontaktovat archiv BMW, ale ne všechny materiály vám budou zpřístupněny. Některé se dle slov BMW nedochovaly, a některé nejsou prostě k dispozici. Mohu se pokusit zprostředkovaně zajistit písemné materiály toto dokládající. Ovšem kladné vyřízení zaručit nemohu.
To jsem si tedy početl, velmi děkuji! Chtěl bych se zeptat, zdá máte důkaz, že licenci sověti od BMW zakoupili. To, že byly zakoupeny motocykly je průkazné, existuje záznam v expediční knize, ale o té licenci jsem neslyšel.
Zdravím, máte zjištěno nebo dokázal byste mi poradit, kde bych mohl sehnat informace o dovozu M-72 do Československa? V kterých letech, které výrobní ročníky a v jakém množství byly dovezeny? Kolik jich šlo do armády a kolik do milicí? V kterých letech se vyřazovaly? Děkuji moc.
Zdravím, článek jistě není špatný, ale osobně si myslím,
že přes osvětu u ruzných vědomých podvodů při prodeji také
neznalé veřejnosti degraduje pohled na skutečné boxery BMW a
třeba mě jako vlastníka originálu to trochu mrzí.
Ještě k sovětské M72, není pravdou, že jsou jich plné motoburzy, zde se musím ohradit. Tam jsou k prodeji různé
variace boxerů, ale většinou s kyvnou zadní vidlicí a modernější přední. Sám objíždím mnoho takových akcí a najít
opravdu pěknou M72 není rozhodně nic všedního. Spíš se to za
posledních osm let, stalo spíše kuriozitou. Původní válečnou
kopii M72, včetně detailů odvozenou od BMW R71, jsem viděl k prodeji pouze jednou a stála obdobné peníze jako BMW.
Vyborny fundovany clanok. Rozsiril si mi obzor. A co sa tyka falzifikatov, je kneuvereniu coho su ludia schopny... ostava mi rozum stat!
CO se týče svárů na motorkách:
nedělejme si iluze.
Honda koncem 70 let dělala sváry jako traktorista v půli lánu, když mu v pátek odpoledne prask kardan,
viděl jsem křivě nasazené "botky" pod motorem kde se sbíhaj trubky (pravda vidět to normálně není),
nebo Yamaha Virago 535 což je moderní motorka s drahými díly jako vepř - CÓčkem automatem udělaný svár s kusem drátu a kuličkami všude okolo a to celé pochromované - v případě poškození si to koupíte za 3000 korun
- je to asi držák stupaček-
takže žádné štráchy.
Nejhorší jsou korejská jízdní kola- to je cvrkot jak to lítá z mašiny, i kdyby něco zjistili, než to zastavěj,
tak maj 2 lodní kontejnery nacvakané,
němci je s tím vyhodí, tak to dovezou sem.
A tady to stálo 6000 to blbé kolo, výrobní čas 30 sekund, materiál- stejný jako zábradlí v obchoďáku.
čest Tvé práci! hodně dobrý článek
Krásny článok, chce to ďalší
Jo dík, zase něco trochu vím.
Lze kontaktovat archiv BMW, ale ne všechny materiály vám budou zpřístupněny. Některé se dle slov BMW nedochovaly, a některé nejsou prostě k dispozici. Mohu se pokusit zprostředkovaně zajistit písemné materiály toto dokládající. Ovšem kladné vyřízení zaručit nemohu.
To jsem si tedy početl, velmi děkuji! Chtěl bych se zeptat, zdá máte důkaz, že licenci sověti od BMW zakoupili. To, že byly zakoupeny motocykly je průkazné, existuje záznam v expediční knize, ale o té licenci jsem neslyšel.