husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fernando1 (0) napsal 31.05.2019 v 09:14

Něco mezi bmw, ducati, suzuki... nevim no

zmulin (371) napsal 19.05.2019 v 08:06

Alfa umí zábavný i SUV,Forester XT je taky veselej...V Dubaji stavěj velikanský baráky a nemaj kanalizaci
https://youtu.be/-pQdjwliLMA

Guzo (221) napsal 18.05.2019 v 16:28

https://m.youtube.com/watch?v=-L4VVFEUcmc

Mig_35 (345) napsal 17.05.2019 v 19:56

Největší baráky na světě staví v Dubaji a je za tím především škvára:(
Bezpohlavni BMW jsou diesely, SUV a čtyřkolky :) benzin jsem měl i Turbo dvoulitr a byl super...

CR500 (142) napsal 17.05.2019 v 13:14+1

MIGu Cinane dnes dokazou doopravdy i obdibuhodne velke veci! Nejvetsi nebo take jiny nejdelsi most asi tezko muze byt kopie kdyz jinde nez v cine takto NEJ most neni. Asi to take je umeni nadimenzovat...sem cumnel jak predne 10dni po tom co jsem na motorce prejizdel most v Janove pak spadnul.. a paradoxne pritelkyni cestu do monaka rikal jake je tato cela vysoka cesta fantasticke dilo.
Ono otazka jestli jsou pro cinany vubec litry obchodne zajimave..predmesicem sem byl na Bali =tam je tolik motorek, kam se hrabou pomerem mistni auta. Muzou jezdit kuli pocasi cely rok a tam neni zadna motrka >300ccm!!. Podbne trhy budou pro cinu rozhodne zajmavesi nez pro nas tady par nadsencu v EU co jezdime radi skoro 300kmh po dalnici
zmulin> Potvrzu ze u BMW elektronickou parkovaci brzdou se skutecne meni zadni desticky velice brzy. Byl to u me v praci vlastne prvni pozadavek na tuto servisni funkci(rozevrit servo-bez diag zadni desky totiz nevymenis). Za spotrebu desek muze tusim jejich "spatne" nastaveni hillholderu. Zajimave ze na mem mestske fiatu hillholder zadni desky nezere . Uznavam ze na bejvalky bmw byl zas hillholder prijemnejsi. (ta mela presne ten velice casto pouzivanej "BMW" nafoukanej bezpohlavni benzinak 1.6 PSA peugot jaks zminoval )
Ja tady neoslavuju jen cina produkty jako vzdy nejlepsi, ale rikam ze bychom se meli soustredit vice na vyvoj technologie nez na marketing "premiovych" znacek. Jinak nas cina zachvilku technicky skutecne prevalcuje!

Mig_35 (345) napsal 17.05.2019 v 10:23

asi to bude hnusné, ale oni umí nejlíp posloužit. aby se jim řeklo co mají udělat a jak a oni to udělají... tvůrčí činnost bych jim zatím nepřenechával.

zmulin (371) napsal 17.05.2019 v 08:51

Mig35: Já to vim probůh.Pred cca 10ti lety sme na IAA ve Frankfurtu koukali na ty “káry” co chtěli prodávat v Evropě.Jeste ani neuměli náročnější tvarování plechů,jako se používá třeba i na oktavkach a pristrojovky byly ozdobený krizakama...No a vzhledem k tomu,ze jim tam všichni serou technologie,tak už koukam tohle umej taky.Uz zbejva si jen zaplatit designéra.Jizdni vlastnosti už dneska podle zadání umí říct i programátoři her pro děti.Proc myslíš,ze třeba zrovna na SUV od BMW měníš při sviznejsim používání dřív zadní destičky,než přední?Uz serou na složitý testování a ladění podvozku a všechno dohánějí asistentama.Stejne jezdí většina pomalu.

Jenže koukni třeba na CF moto,ty už maj designéra.Sice jim to děla Kiska pučenej od KTM,ale už pojedou po svým a za chvíli v ČR uvidíš jejich první ostrý naháče 990.Budou nejdřív levnější a až se nacpou na trh,tak to bude stát skoro stejně jako japonsky motorky.Klasickej postup..Můžeme se vztekat,můžeme nesouhlasit,ale to je tak všechno.
Já si stejně radsi furt koupím asi nějakou pastiku z Itálie.
Mimochodem ty letadla nějak ted nelitaj ani Američanům,jenže tam to neni o posměchu,ale spíš o tom kolik lidi by mělo jít sedět ..

Mig_35 (345) napsal 16.05.2019 v 23:02

Probůh Zmulíne, zde je LandWind X7:

a zde jeho předobraz, LR Evoque

otázka č. 1 - proč kopírují Číňani známé značky?
otázka č. 2 - bude to mít stejné jízdní vlastnosti jako Land Rover?

Papoušek se naučí slova, ale básničku nenapíše. Možná za padesát let. Zatím všechny čínské automobily víceméně budí posměch. A trvá to už minimálně deset let. Čím náročnější výrobek, tím víc se projeví náskok technologického vývoje. Ano, napodobit jednoválcovou malorážku třeba nebude tak strašně složité, obzvlášť, když je to v podstatě přebrandovaná indická motorka. Ale litrový supersport asi ještě dlouho z Číny neuvidíme...
A to znovu opakuji, že podvádějí na všech frontách a peněz mají jako šlupek. Lítají nějaké čínské dopravní letadla?
Ano, to co popisuješ bylo v historii, pak tam přišli komanči a bylo vymalováno

zmulin (371) napsal 16.05.2019 v 20:02+1

Koukam samy novinky se dozvidam o naturelu a historii Číňanů.V době,kdy se v Evropě veslovalo,Vikingové premejsleli,kdy je ta bouřka zažene do Ameriky a Kryštof jeste ani zdaleka nebyl na světě,Číňani objeli svět na dzunkach asi tak 15x větších,nez Santa Maria.Postavili si takovou zidku,vymysleli papír,strelnej prach atdatd...
V Číně vyrabej i ty Japonci,páč sice o nejakou dobu pozdeji,ale jdou úplně stejnym stylem dopředu jako oni.Ono i těm Japoncům nejakou dobu trvalo,nez se naučili vyrábět ty svy motorky aby mohly konkurovat a taky to nebylo hned.Myslim,ze máme to štěstí,ze jsme svědky jejich nástupu a budeme si muset zvyknout.Mimochodem kola uz tam svarujou i ty nejdražší značky,páč sou si vědomy toho,ze to uz dávno umej nejlíp například ..
Elektronika na který to tady písem je vyrobena kde a umí to někdo podstatně lip?
Aspoň ze to odemykani otiskem vymysleli Češi

Pepa248 (1) napsal 16.05.2019 v 19:45+1

Poznámka k údajnému okopírování automatické spojky od Jawy Hondou - nešlo o žádnou krádež, Honda oficiálně koupila licenci a kupodivu nikdy tuto spojku nepoužila. Napsal to také ve své knize bývalý šéfkonstruktér Jawy p.Křivka. Navíc v té době byla Honda se svými výrobky kilometry před Jawou. Ale laikům nevysvětlíš, že není spojka jak spojka a existuje spousta technických řešení. Tuto spojku dobře znám a spojovat ji se spojkou v SuperCubu je úsměvné a svědčí o naprosté neznalosti šiřitelů tohoto bludu.

puffybodie (390) napsal 16.05.2019 v 11:25+2

Problem je spise v tom, ze nejen v tomto smeru je Evropa uplne pokroucena. "Znacky" neustale zvedaji ceny, "Cina" nevyresila servis, dily, kvalitu nekde zlepsila, nekde ne a cenu uz nastavili treba jen 20k pod "znacku".

Zatimco v USA, Asii a podobne daji "znacky" u dealeru na skladove zasoby z lonska 50% dolu. Takze stroj misto 130 tis., stoji jen 65 tis. funglovka atp. To by meli i jine prodeje tady u nas. Zacina to az prilis pripominat situaci s auty kde vetsinu novych kupuji firmy a ne lidi.

stráťa (104) napsal 16.05.2019 v 08:44

Myslím že otázka není jestli se vyplatí ušetřit nákupem Číny ale spíš jestli má smysl připlácet za nákup "značky". Přijde mi že poslední dobou je to s s uznáváním záručních oprav nejen motorek docela špatný.

Hillock007: Powercruiser je nesmysl s jakýmkoliv výkonem tak proč nedělat nějakej pro ty kterým se ta "kategorie" líbí ale mají jenom řidičák A2.

Guzo (221) napsal 16.05.2019 v 08:30

Ale veď ja to nepopieram,že vykrádali. Ale vyrábali vo vyššej kvalite a hlavne sa učili. Je to iný naturel,iný prístup. A myslím,že aj japonský priemysel bol pred vojnou omnoho rozvinutejší,takže mali na čom stavať.

puffybodie (390) napsal 16.05.2019 v 08:22

Guzo> Japonci ale taky zacinali tim, ze jine "vykradli", treba poloautomatickou spojku od Jawy a pak toho vychrlili pres 100 milionu v Cubu a pokracuji v tom doted v novem SuperCub 125

Guzo (221) napsal 16.05.2019 v 07:59

Namiesto otáznika tam mala byť bodka .

Guzo (221) napsal 16.05.2019 v 07:53

HiddenSnake (4) napsal Včera v 21:12
Premyslim, za jak dlouho bude recenze na neco slusnyho s objemem kolem 600- 800 ... z ciny. Jsou cestou jakou sli Japonci na zacatku, akorat o moc rychlejc.

Práveže vôbec nejdú japonskou cestou. Japonci síce kopírovali tiež,ale pridali aj čosi navyše. Veď najprv sa presadili na športovom poli,až potom v civilnom sektore. A ako som už písal,kvalitou ,zázemím a lepšou cenou.
Chcel si test,tu ho máš: https://www.motorka...39760.html?kid=44956
Takéto testy ale veľmi nevypovedajú o výrobnej kvalite ,ktorú tu preberáme.
Pár chlapcov to tu má,všetci sú nadšení z ceny,ale neaktualizujú. Ale je pravda,že najstaršia registrácia má rok. Tak som skúsil niečo vygoogliť : https://www.productreview.com.au/listings/cf-moto-650nk
Treba si uvedomiť,že recenzované motorky sú s nízkym nájazdom km a majitelia sú nadšení z ceny.Problémy sa teda zatiaľ nemuseli prejaviť u všetkých. Typický číňan s nevyrovnanou kvalitou.
V tej diskusii pod testom zazneli dokonca názory že CF je kvalitnejšie ako jeho predloha Kawa?

papiboy (1259) napsal 16.05.2019 v 07:45+1

Pekne sa tu riešia národnostné otázky, tak vám to spestrím: Komu sa nepozdávam, pokojne mi môže nadávať do feferónov ...

Názor na motocykel: Číňan sa zachoval relatívne korektne, nenazval to JAWOU ...

neodhalitelny (12) napsal 16.05.2019 v 07:33

to Mig_35: ta Panamera holt "dobrej" kousek. Bohuzel ani auta za takovy penize nemontuje "peclivy a spolehlivy nemec", ale "spatne sem se vyspal Turek"...

to puffybodie: ja si naopak myslim, ze se vymejslet da :) sice treba na 10 blbejch napadu prijde 1 genialni... ale pak je to "wow" :)

puffybodie (390) napsal 16.05.2019 v 07:25

Jen tak mimochodem, kdyz to slavne BMW nekopiruje, vsechno si vymyslelo samo a vsechno je bez problemu, tak jak je mozne, ze kdyz zacali v roce 1923, tak do K100 o mnoho let pozdeji museli pouzit motor z Peugeot auta, ktery byl navic fakt drzak a treba do F800 jsou plne bazary motoru do 10.000 pro ty, kteri tolik stesti nemeli

Jsou to motorky, co se tyce ergonomie, tvaru nebo vzhledu uz nejde vymyslet nic noveho a bude se to navzajem sobe podobat pokud nepocitam studie motorek ala pro Batmana, ktere dobre vypadaji, ale jezdit se na tom neda ani vydrzet (i BMW nedavno ukazovalo nejakou takovou ptakovinu)

Cina kvalitni motorky vyrobit umi, ale v drtive vetsine pripadu se nevyplati do Evropy dovazet kvuli hromade nesmyslnych predpisu. USA jsou na tom v tomhle smeru mnohem lepe.
Tak nebo tak je hlavnim problemem zde dily a servis. Dily by meli odpovidat cenove i porizovaci cene stroje, ale neodpovidaji a jsou mnohem drazsi nez u znacek a treba uz po 2 nebo 3 letech nedostupne a je to problem i u "lepsich" znacek jako treba Sym.

Jen jako takovou perlicku i v Evrope jsou znacky co nabizeji pekne mopedy treba (v USA se to prodavalo taky) , jsou to dvoutakty a plni EURO 4 //www.tomos.si/en/moped/classic/

puffybodie (390) napsal 16.05.2019 v 07:14

majky72> Neomlouvej se, mas pravdu

majky72 (131) napsal 16.05.2019 v 06:56+2

PasarloPipa: chlape ty dnes ideš ...len tak na okraj, onehdá som prechadzal cez Vítkov a zrovna najbelšie to tam nebolo , inak z bryndzožrutov som tu asi momentalne sam . No a prosim ťa mohol by si mi poslať fotky českej lietadlovej lode (mimochodom predbehli vás činania ty už svoju vyrabaju ), stealth lietadla a čo ešte ? aha rakety ...počkaj prepač neviditelne lietadlo už mate slavny albatros odkedy ste sa spojili z boeyngom, už ich nevidno apropo vieš o tom že najvykonnejší motor preňho vyvinuli ty čo len borovičku a žinčicu chlascu ...dobre podme nižšie nakladne auta, ehm tak osobne auta, škoda aha nemecky koncern a čo hiundaj nooo počkaj tušim azia ale ánoooo mam to, slavna jawa ...no nič, vlastne počkaj pivo a prdelačku maje perfektne
p.s. ospravedlnujem sa všetkym bratom čechom ktorých som sa dotkol ale lezu mi na nervy sproste, neopodstatnene a neodvôvodnene naražky typu blby Slovak hlavne ked ani trocha nesuvisia z temou

Mig_35 (345) napsal 16.05.2019 v 05:24

Hele já BMW nepovažuju za “uber” značku. Zvlášť, když jedeš po městě a potkas jich pět za sebou. Uznávám, ze to vypadá jako machrovani. Ale když mi někdo napíše, jak je to nespolehlivý křáp, tak bych se rad ohradil. Mám za ty roky nějakou osobní zkušenost. A když známý co měl Panameru Turbo S řešil 22 zarucnich oprav a třikrát nedojel domů!!! s autem za 5M..,
Vyprosil bych si označení “hater”. Podívejte se, co dokázali korejské automobilky za posledních deset-dvacet let. A vývojem, ne zlodejinou. Čína jde úplně jinou cestou, navíc jsou to komouši, kamarádi se Severní Koreou a Putinem.

Přeji všem potenciálním kupcum tohoto stroje, at jim slouží.
Ale uklidňuje me, ze 99% zdejších mudrlantů si stejně radši koupí za tyhle peníze ojetý stroj renomované značky s historií a hlavně budoucností:)

plejtvak (79) napsal 16.05.2019 v 04:24

Motorka vypadá hezky, a může být i dobrá. To že je to Čína neznamená že je to šmejd. Dnes už ne. Ale za ten naprosto noname výtvor chtějí moc peněz

Dan66 (74) napsal 16.05.2019 v 00:32

Hrůza a to nejen ten produkt. Všichni co chválí "Čínu" a tvrdí, že nám stejně nic jiného nezbývá, by si měli vzpomenout na své předky díky kterým tady jsou.

Pesoun (30) napsal 16.05.2019 v 00:02

Nic proti. Osobně si nedovedu představit, že na to budu za 5let shánět nějaký náhradní díl. Na 30let starýho veterána od BMW si objednám díl v pondělí a v pátek ho mám na prodejně. Kdybych uvažoval o nějakém nízkoobjemu s delším horizontem provozování, půjdu určitě do nějaké zavedené značky.

zmulin (371) napsal 16.05.2019 v 00:02

Mig:Je hezký,jak si vlastně svojí oblíbenou značku sestřelil sám Myslim,ze tebou zmiňovaná 4,4 byla i motorem roku ve svy kategorii?Ale je jich tak málo,ze je to fuk.Radovy sestky opravdu umej a 1.6 čtyřválec zas ve spolupráci s PSA pěkně posrali...To je ale fuk.Ja psal o celkovým pocitu z jejich aut.

Tady ale pokud jde o čínskou motorku,kterou srovnavas s německým “originálem” píše par lidi,který stejně ale ani nenapadne si ani jednu z nich koupit,ze tohle má šanci,je to za dobry prachy a pravděpodobně to ani nebude blbě fungovat.Samozrejme v rámci záruky a po delší době (jestli nemám i tak ještě růžový brejle) se začne teprv ukazovat důvod rozdílu v ceně .
Každopádně tohle i malý BMW sou udělaný v Asii a jen jedna je za rozumný prachy..

Mimochodem naprostá většina zkušeností s cinskejma moto pochází pouze od skútrů typu Yuki a podobnější sraček typu Autokelly za větší odběr,který nemaj se standartní čínskou výrobou zas tolik spolecnyho.Ze jim padne blbej plast jo,ale jezdit to u nich do práce opravdu furt musí..

Hillock007 (3) napsal 15.05.2019 v 22:42-1

Powercruiser s parametry: objem 312 cm3, výkon 35 koní maximální točivý moment 30 Nm - to jako ehm vážně?

Targus (430) napsal 15.05.2019 v 22:25

Vcelku nechápu preventivní nářky potenciálních zájemců o koupi tohoto stroje.
1/ identifikace motorů se už nevede,
2/ motorky nepodléhají pravidelnému měření emisí při TK.

Co brání potenciálnímu zájemci v případě fatální závady svůj motor zahodit a do rámu vložit jiný?

A pokud bude mít stejný zdvihový objem, tím lépe!

Pro zručného mechanika je to otázka jednoho dne. A pokud se nejedná o stroj s přestřelenou "elektrifikací" (kilometry neznačené kabeláže z bezpočtu čidel do polobezpočtu vzájemně propojených řídících jednotek), není se čeho obávat.

Jinak deklamovat svů postoj k této rejži nemá cenu. Jen hledím na diskuzi a přemítám, kdo z VELKÝCH (ala Huawei, Apple a spol.) dřív vymyslí virtuální fackování. Aspoň by se bylo na co dívat...

CZ175_1967 (105) napsal 15.05.2019 v 22:12

Neodhalitelny, Mig_35: Migu, nedá se nic dělat, musíš do garáže a pěkně si vyfotit ksicht u každého Tvého stroje. Nepřevlíkej se, klidně i v pyžamu - alespoň uvidíme, co se teď nosí

CZ175_1967 (105) napsal 15.05.2019 v 22:07+2

No a teď konečně taky k tý motorce. Na fotkách vypadá zpracování pěkně, o tom, že se "inspirovali" jinde, není pochyb, ale pokud to chtějí prodávat bez servisního zázemí, tak vzhledem k počtu elektrických "pomocníků" bacha, aby k tomu bylo hned s novou mašinou odpovídající elektrické schéma

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist