globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majky72 (131) napsal 11.06.2016 v 02:44

jurcajosef_com ...lenze redaktor písal väčšie kolečko a nie menšie

SojkinXR6R (22) napsal 30.05.2016 v 13:16

Pročpak tam neni nikde vidět pan jezdec
Ikdyž taky bych si asi nenechal vyblejsknout ksift na internet s touhle motorkou :)

Mojmír366 (-8) napsal 27.05.2016 v 20:48

Určitě se bude dát koupit pod jinou značkou levněji.Já jsem koupil před šesti lety Mikilon enduru a nový za 20000Kč.A přitom se u nás prodával skoro za pade.A to bych nedal,protože jsem věděl že si ho budu muset dodělat k obrazu svém.A jsem sním spokojen.Zatím ujeto bez jakékoli závady cca 16000 km.Spotřeba zhruba 3,2 l.

SuperSic58 (1307) napsal 27.05.2016 v 19:57

Mam čínskýho pitbajka, kterej má za sebou 8 let a 400 mth rasování v terénu a světe div se, furt drží a lítá jak drak. Tahle yukina nevypadá vubec špatně, ale 40 tyček bych za to nedal, to raději ojetého japončíka. I když neni vyloučený, že i ten jetej japončík bude před smrtí..

Hogon (75) napsal 27.05.2016 v 07:04

Simson

Robinsson (-13) napsal 27.05.2016 v 06:44

pespes takže za debilitu majitele taky zodpovida motorka?

Pavlik88 (2) napsal 27.05.2016 v 01:28

škoda že ta zadní brzda je takový pádlo, to mi bije do očí, jinak to vypadá hezky a spolehlivost motorky, no mám svůj názor ale nechám to být :D

Valheru_KOKr (0) napsal 26.05.2016 v 22:17

No nevím... Mám Yuki (sice skútr, ale taky Yuki)... Stejnou blbost bych znova neudělal. Stroj zatím jezdí, ale to že jezdí mi bere čas, kdy se opečovává vše co už začíná zkomírat. Dlouho sjem si říkal, jak jsem s tím vyčůral.. Yuki za pár kaček a ostatní jezdí jak blbouni na drahejch značkách stejně. No chytrému napověz, hloupého kopni... já ten kopanec zkrátka potřeboval :D

pespes (18) napsal 26.05.2016 v 17:03+2

Vypadá to pěkně... ale nemůžu dostat z hlavy příhodu jak před lety u testovacího yukičopra 250 upadaly cestou z pyramidy do redakce baňky žárovek a kutálely se volně v parabolách a ve finále jeden aktivní redaktor objevil pod sedlem zdánlivě "rozpojený" konektor, který když spojil, shořela komplet eletrika od světel... Od dovozce jsme si vyslechli svoje - "jak vás to vůbec mohlo napadnout spojit, to se NESMÍ!" :), nicméně otazník nad kvalitou Yuki strojů mám v hlavě stále.

panTerek (82) napsal 26.05.2016 v 16:28

Jednu dobu se mluvilo o 250, tu bych na takové to domácí žvýkání do práce, na koupák, pro rohlíky zkusil. 125 bych asi za chvíli uhnal

Myna (15) napsal 26.05.2016 v 16:09

Za mě super, takovej přerostlej Simál

krizik1 (62) napsal 26.05.2016 v 15:29

Prej pro vysloužilý motorkáře Po zádech vejfukem bys potřeboval redaktorskej

Honánek (7) napsal 26.05.2016 v 15:06+1

Jó, někdo holt rád papá uheráček a jinýmu zase stačí gothaj.

sixxi (4) napsal 26.05.2016 v 14:49+2

Juki se musí vyzkoušet na vlastni kůži. P 3. tisících propálený pist to se jen tak nepovede. Pokud rádi jezdite do servisu a cestou sbirate odpadle součástky tak super stroj.

koho (6) napsal 26.05.2016 v 14:43-1

Jo jo,je to fakt pěkný...moc pěkný akorát že :
"...kdo má YUKI m...á kluky..."

Toni (53) napsal 26.05.2016 v 13:30

Taky povedený.
Jo, mít v 16 na výběr z toho co je teď...

čeplin (2) napsal 26.05.2016 v 13:21

špatně to nevypadá , ale ten buben vzadu

honza108 (319) napsal 26.05.2016 v 12:22

Samozřejmě čína se všemi problémy asi.. Ale mě se to normálně líbí takhle od klávesnice

DOMINATOR (1260) napsal 26.05.2016 v 10:41+1

Mi to připomína krosku 90 ale souhlasim s elevator

YAGA (1) napsal 26.05.2016 v 10:38-1

Cituji a souhlasím,
LEVNÁ POMSTA

neznamyScooterD (1088) napsal 26.05.2016 v 10:21

ve francii 8mej nejprodávanější stroj, skoro 2tis prodaných kusů za r 2015

elevator (-5) napsal 26.05.2016 v 10:13

Nevypadá to špatně, ale když už bych chtěl retro 125, tak bych 10 tyček přidal a vzal Masaie 125. Dotaženější vzhled, lepší brzdy. //www.deltamics.cz/cs/ctyrkolky-prodej-ctyrkolek-skutr-skutry-moto-traktor-traktory/motocykly-50-125/masai-125-dark-road.html

Zelinář (292) napsal 26.05.2016 v 10:02

Kazda vec ma sveho kupce. Jsem presvedcen, ze se teto motorky musi prodat minimalne ... 2-3 kusy

HonzaHus (62) napsal 26.05.2016 v 09:37

Pěknej testík a je dobře, že mají mlaďasové z čeho vybírat.
Navíc jde o jednoduchou motorku, při jejíž údržbě a opravách se něco naučí a pochytí, jako kdysi my na starých Jawách.
Před nějakýma dvěma, nebo třema rokama to vypadalo, že dovozce Yuki vyrukuje s větším Manxmanem 250, např. Motohouse ho měl ve svém katalogu a jeden tu údajně už i jezdil. Škoda, že z toho sešlo.
Ve Francii dokonce prodávají i klasickou čtyřstovku:
//www.mash-motors.fr/moto-mash-five-hundred-400cc-rouge.html
Stojí skoro 4000 éček, přičemž tahle testovaná 125tka 2245 Eur (tj. Frantíci ji mají o 50 % dražší (!) než my - dovozce Yuki rozhodně není tak nenasytný, jako Mash).
Prostým přepočtem by pak taková 400ka Yuki mohla vyjít na nějakých 75 tisíc, což za 27 koníků v retrohávů by nebylo vůbec zlé. Není to ani půlka ceny nové Yamahy SR 400.

Rosi45 (41) napsal 26.05.2016 v 09:15+2

Jó,tohle mít před čtyřiceti lety - to bych měl bab a vůbec bych neměl problém s tím,že je to ze spřátelené ČLR.

ALW (30) napsal 26.05.2016 v 09:12+1

Zvažoval jsem novou Yuki přesně jak píše redaktor, pro syna, kterýmu je 16 a dělá si A1. Nakonec jsem sehnal velmi málo jetou Yamahu YBR 125 za 30 tis. a myslím, že je to lepší varianta, všechno funguje jak má. Sice se to dělá taky v Číně, ale oproti klasickým čínám, co jsem vyzkoušel, je to rozdíl
A původní kupec byl z toho druhého konce spektra zájemců o malorážky, při koupi nové motorky mu bylo 76 let Osobně budu rád, když si v tom věku taky ještě budu moc koupit motorku a přehodím přes ní nohu

gio9 (30) napsal 26.05.2016 v 09:01

nepleteš se...spletl se redaktor
... za 40 tyček mít novou motorku je dobrý...ale co dál ... asi bych si pak rval vlasy že za 40 tyček jetej japonec slouží líp/vypadá líp/je lepší... a není to Yuki

jurcajosef_com (8) napsal 26.05.2016 v 08:51-1+6

"Na druhou stranu stopětadváca nemá problém ani s rozjezdem na dvojku, takže zvýšení maximální rychlosti půjde snadno vyřešit menším předním kolečkem sekundárního převodu." Rekl bych, ze s mensim prednim koleckem bude motorka silnejsi, ale se stejnyma otackama motoru bude mit mensi rychlost, takze se maximalka naopak snizi. Nebo se pletu?




TOPlist