husqvarna_svartpilen_801_2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Elen.4 (0) napsal 05.02.2011 v 12:04

Nemohl by mi někdo poradit co s Vistou.. nestartuje za studena..ale baterka točí...díky moc

Viper54 (0) napsal 08.06.2009 v 22:02

Vistu jsem měl skoro 5 let a nemůžu si na ní stěžovat.Stopětadváca přece není o výkonu a jízda kolem 80 km/hod.byla pohodová,spotřeba okolo 3 l/100km.

Hiro (0) napsal 13.01.2009 v 16:39

Mám ji 3 roky a zatím bez problému motor šlape bezvadně a zvládá bez problému delší trasy osobně mám 1200 Km za den a vše OK. Nějaký ty mouchy to má taky třeba doporučuju dát pod přídavná světla a plasty gumu a taky to chce lepší řetěz. Jediným problémem je asi tachometr životnost cca 3000 km už mám asi 3 Pak už jen běžný věci jako svíčka,spojkové lanko, a žárovky. Sem s ní naprosto spokojen

Lalin (1) napsal 08.02.2008 v 09:33

smazany20860 (0) napsal 23.02.2007 v 23:25

Podle mého názoru nejsou Yuki zas tak špatnou volbou. Sám mám Yuki 125 sport, kterou tu bohužel netestovali. Není špatná, ale vyžaduje přístup mechanik-kutil, je to systém dodo (dodělej doma). Dnes mám na ní najeto 21000Km. Spotřeba se mi pohybuje kolem 2,2/100, což je slušný. Záběh mi trval kolem 14tis km, poznal jsem to tak, že motocykl postupně táhnul do kopců stále lépe a ještě po 10tis stoupal výkon, který jsem v 15tis změřil na ISŠA Brno: 7,5kW, 8,8Nm na zadním kole. Vážnější závady se mi zatím vyhýbají. Servis si dělám sám, jsem automechanik. Dal jsem si tam svíčku NGK s Pt elektrodou (doporučuji), Namontoval H4 světlomet z Jawy 350 magneto to utáhne a dobíjí dobře, pod sedlem v plastech udělal kapsičky a do blatníku namontoval plastovou vložku aby voda nestříkala na elektriku zadního světla. Ze závad se mi uklepal držák přístrojů, tak jsem si ho vyměnil a budíky stáhl k řídítkám, aby se neklepaly, protáčelo se lanko náhonu tachometru (vyměnil jsem ho), povoloval se mi pod váhou motokufru zadní nosič, tak jsem ho provrtal a poztahoval (je málo bytelný), dále také má horší antikorozní ochranu a je potřeba stříkat rezistinem ML, krátká hadička odplynování baterie způsobila loupání a korozi zadní vidlice od elektrolytu, dal jsem tam delší hadičku a vidlici vymontoval očistil a natřel hemeritem (pasuje hadička na ostřikovače automobilů). Olej měním podle vzhledu a jak moc voní po benzinu, nejpozději ale po 4000km. Další motocykl bych chtěl s motorem chlazeným vodou a 250-500ccm.

bumla (0) napsal 28.12.2006 v 23:58

Letos v létě mě čekala GO motoru na mé Jawě 350, tak jsem si říkal že bych ji prodal a koupil si jinou, měl jsem možnost se svýst na několika motorkách mezi nima byla Yuki sport a Yuki Star. Yuki Sport si koupil kamarád a jsou s ní jen problémy pramenící z vybrací, je to již několikráte měněné zadní světlo a kastlíky, ale jinač s ní problémy nebyli. Na Yuki stár jsem se svezl u prodejce, jede pěkně, motor je na silentblocích, stejně tak stupačky, myslim si že by to nebylo marné. Já jsem se nakonec rozhodnul nechat si svoji Jawu 350, GO motoru mě přišla na 6000,- což mi nepříjde zase tolik když najela od výroby 55 tis. km, spotřebu má kamarád na Yuki 3l, já jezdim za 3.8l a co se týče svezení tak je Jawa daleko živější, hlavně jízdu ve dvou bych na Yuki radši nekomentoval, ale za ty peníze mě příjde docela slušná motorka, ale moje náklady za 5 let na Jawě i s pořízenim 19.000,- samozřejmě bez benzínu.

jsedlar (0) napsal 01.10.2006 v 12:20

Mischa<br />
Opravdu, před koupí motocyklu by si měl každý pořádně uvědomit na co jej chce a co od něj očekává. Předejde tak svému zklamání a nespokojenosti, kdy potom kydá hnůj na koupenou motorku, ale ta za to nemůže. Jestli mi záleží na rychlosti, akceleraci a adrenalinu - koupím si sportovní mašinu patřičného obsahu a výkonu. Podle vkusu naháče nebo kapotáž. Někomu se líbí enduro ( já je nemohu ani vidět podle mne je to koza - ale někomu se líbí, tak proč ne?) tak ať si ho koupí i když do terénu vůbec nikdy nepojede. Kdo chce pohodovou jízdu bez velkého řazení a bez ohledu na maximální rychlost ale spíš s důrazem na dobrý kroutící moment tak ať si koupí cruisera nebo choppera. Proto je lépe se před koupí poradit se zkušenými a nejlépe si to odzkoušet, je-li to možné, na vlastní kůži.<br />
A také každý má jiný vkus. Já na příklad jsem odchovanec Harleyů ( měl jsem jich postupně 6<br />
sedmsetpadesátky WLC a jednu 1200 se sajdou z roku 1934. Takže mně se líbí choppery s pohodlným posazem, případně cesťáky - ale naháče. Říkám, že motor je na motocyklu to nejkrásnější, task proč to schovávat pod kapotáž.<br />
Ale každý má svůj vkus. Teď mám Yuki 125 Vista ( i když bych snesl 250ku) a jsem spokojen. Je mi 72 let, a je to můj 121 motocykl za život.

jsedlar (0) napsal 30.09.2006 v 23:13

Rád bych věděl kde &quot;jinde &quot; stojí Yuki 250 v přepočtu 23000Kč a odkud pochází informace že v Číně přijde Yuki 125 na našich 15000? Když někdo uvádí taková čísla, měl by uvést i pramen .Jinak je to jako &quot;jedna paní povídala&quot;, čili na prd.

jsedlar (0) napsal 30.09.2006 v 23:09

Dnes už dávno neplatí, že vše, co je čínské je špatné. Stejně se to tvrdilo o Japoncích po II.světové válce. Když se stavěl most přes řeku Qwai tak ještě neznali pořádně ani pravý úhel. A kde byli za 10,20 le a kde jsou dnes? Týká se to třeba i zbraní. Hlaveň okopírované naší ČZ 75 v čínské NZ 75 je lepší nejen materiálem, ale i zpracováním než naše ČZ. Pokulhávala kvalita povrchu, ale i to je dnes srovnatelné. A u těch motorek je to podobné. Taky je nutno si uvědomit, že každý hlavně píše, když si má na co stěžovat, a málo, když by měl něco chválit, protože kvalitu považuje za samozřejmé. A hlavně je třeba vždy porovnávat užitnou hodnotu s cenou.<br />
Čína vyváží spoustu výrobků a komponentů do celého světa, mají kvalitní materál, velmi levnou pracovní sílu a dělat kvalitně se už také naučili. Takže ne vše co je z východu, je apriori na prd.

smazany18475 (0) napsal 21.09.2006 v 12:59

Zdravím všechny, měl jsem Vistu 125 necelý rok, najel jsem s ní 5400 km a musel jsem ji prodat. Za tu dobu na ni praskl 3x výfuk, přestal fungovat otáčkoměr a rychloměr, praskl padací rám a upadl levý kufr. Kromě těchto drobných závad neustále praskají žárovky a vypadávají šroubky.

smazany30625 (0) napsal 27.08.2006 v 13:38

Zdarec Kucí,jsem začátečník s motorkama a potřeboval bych poradit jaká motorka je asi tak nejlepší pro začátčníka.Na webu jsem se dočetl že Yuki Vista 125 je uplně ideální.Tak se chci zeptat jesli je to fakt pravda nekoho zkušenějšího.Za odpovědi předem Ď.

Pollman (0) napsal 16.08.2006 v 19:13

to karec: Ahoj, mám YUKI VISTU 125 přes rok (druhou sezónu), najeto cca 3500km a bez vážných problémů. Jedna prasklá žárovka, trochu zlobil přerušovač blinkrů, v servise bez keců dali nový. Pokud se chceš naučit, nebo jen tak v klidu povozit a zároveň se nezruinovat, můži Ti YUKI doporučit. Já ji koupil taky na oživení starých zvyků a myslím, že jsem neprohloupil. Z řečí &quot;taky&quot; motorkářů, kteří neuznávají nic jiného, že &quot;standard&quot; si vůbec nic nedělej. Možná, že až jednou pojedeš na YUKI kolem takového machra, co bude svou MAŠINU zoufale tlačit, bude Ti vděčný za pomoc.. Takže se rozhodni podle sebe. Není to Harley ale ani sračka. Prostě low end motorka. Nic víc, nic míň.

LSbiker (0) napsal 18.09.2005 v 09:33

Ale je to dobra motorka

Jarda (281) napsal 17.09.2005 v 22:02

To: Johny D<br />
Test CBF 250 uverejnime koncem rijna.

MedaSV (56) napsal 15.09.2005 v 20:56

Nevim kolik meri a vazi redaktor,ale vypada na tom srandovne.Tahle motka si proste hraje na neco co vubec nejni Prijde mi to jako nejaka hracka na <br />
baterky...A max kolem 60km/h-tak to uz je snad lepsi starej simpl né?No proste nelibi vubec.Ale jenom muj nazor

smazany8378 (0) napsal 15.09.2005 v 18:56

Potvrzuju problémy s elektroinstalací u číňanů, mám betku, všechno super, ale tu zasranou elektriku budu muset předělat.