yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pajulín (0) napsal 11.08.2014 v 17:59

Ahoj, všichni! Neměl jsem Yuki 125 RS, ale měl jsem Yuki 250 CSR, je to navenek dosti podobné, ale dvouválec vodou chlazený, najel jsem cca 8000km. Koupeno 2010, prodáno 2012 na konci roku. Nejsem technik, tak se omlouvám za "technický popis". Stran motoru nebyl problém, jezdila dobře, po rovince i 140km/h s větrem v zádech, ale normálně max. 130km/h, zkoušel jsem to i s GPS abylo to tak. Jezdil jsem na ní při pěkném počasí do práce, vzdálenost od domu asi tak 60km, tedy 60 tam a 60 zpět, nešetřil jsem ji, zkěnilk jsem v průběhu práci a poslední rok jsem jezdil většinu po dálnici, takže na plný plyn celou cestu. Byla to moje první motorka a měl jsem ji rád, design vypadá slušně atd. Potíže byly: asi tak na 4000km byla vůle řadící páky, nedalo se to přitáhnout, nakonec se mi stalo při jízdě domů, že jsem radící páku na objímce od oné osičky tisícihranové utrhl a zůstala kam jsem ji kopl, tedy vztyčena vzhůru, dojezd cca 20km na 2-3 byl děsný zážitek... pomohla pak podložka a v servisu, kde na mne nekoukali skrze prty to nějak dali do pucu, protože běžným způsobem se to utáhnout nedalo (příliš tuhé oko za šroubkem nešlo přitáhnout). V ziměljsem vyndal baterku, ale pásovina, co ji drží byla tak tenká, že jsem ji utrhl, takže musel pomoci kamarád se svářečkou. Sem tam se uvolnil nějaký šroubek, takže vypomohl kamarád automechanik, udělal nový závit a s větším šroubkem zase běžela dále. Na 5000km se objevila vůle, či "komíhání" ručičky od tachometru...v servise nabídli výměnu tachoemtru, až přijdu na garančku, jenže při jízdě z kopce, kdy jsem dosáhl neuvěřitelných asi rychlostí, se mi ručička zachytila o kontrolky při dolním okraji budíku a pak jsem ve městě koukal, jak jezdí všichni okolo, abych tak nějak tu 50km rychlost měl. Tož jsem se pak rozjel do serviso-prodejny, kde byli nesmírně vstřícní, žádný "čínský přístup" typu, když sis to koupil, tak se top. PO cestě ale mi praskl chladič, naštěstí kousek od místa určení a na vrcholu kopce, takže jsem doplachtil, ale zastříkán chladící směsí... K tomu nějaké ty prasklé plasty za sedlem, nedotažitelný šroubek od obou zrcátek hned od novoty, takže v úvodu užívání mi sem tam bimbala ale prodejce to bez řečí vyměnil za jiné. Po 2 letech byly výrazně orezlé celé výfuky, ale měl jsem to hodně stát venku bez garáže. Celkově ale nehodnotím jen negativně, jela dobře, výkon na mé začínání dostatečný, zabalil jsem se na ni i na krátkou dovču. Někdo tady psal i to, že když by měl Yuki, tak by si kdosi odsedl. S Yuki jsem toto opakovaně zažil, že se se mnou v motohospodě nebavili, když mrkli, co mám napsáno na nádrži. Sranda byla, když jsem jezdil s tankvakem, který zakrýval nápis Yuki. To se se mnou přátelil kde kdo, motorka vypadala dobře, na prdeli nápis 250CSR nikdo moc neznal, ale jak jsem sundal tank vak a přiznal značku, tak debatování ustalo. Taky poučení. Ale potkal jsem i řadu lidí, co tohle nerozlišovali a byli fajn. Štěstí jsem měl, že jsem ji tenkrát dotáhl do servisu 2 týdny před projitím záruky, dali vše do pucu a zařídili slušný prodej. Šel jsem se na ni podívat pár dní před prodejem, vypadala skvěle, málem jsem ji zase odvezl domů, ale odvlekli mne zavčasu. Nejsem mechanik, jsem uživatel. Myslím, že principiálně to není za ty prachy úplně špatný stroj za předpokladu, že jste fanda do řezání závitů, používání svářečky, nátěrových hmot, atd atd. pro kluka z dědiny, co se umí povrtat v technice a nechce jet do Chorvatska a zpět na dovču, tak kolem komína za ty prachy dobrý.

Mikos153 (0) napsal 02.06.2014 v 20:25

Měl sem ji necelé 2 roky, dokonce i v červené a ty pruhy sem tam měl dřív než na to v Yuki přišli. Pneu duro jsou nic moc ale po přechodi na pirreli diablo se z motorky stal vcelku zajímavej stroječek. za najetých 18000 sem krom klasického servisu nemusel dělat vubec nic nikde povolenej šroubek a ani prasklej plast. Za další do té nádrže se vleze 21 litrů několikrát odzkoušeno a tankoval sem zhruba po necelejch 800km (která 125 vám to nabídne?) Do zatáček padá sma a dosti čitelně se vede ikdyž furt stupačky sou moc nízko a výfuk se stojanem brzo vytváří efektní jiskry. Kor pro mladý střelce parádní volba, dosti často na ni vzpomínám ale bohužel roky přibejvali a nějak mě nebavilo jezdit 100km+ štreky ve dvou tak sem ji vyměnil za kawu gpz500, ale na Do práce paráda s cenou šli dolů já jí kupoval za 45000kč takže fakt nevidím problém do ní jít je to už opravdu poctivá motorka co si zaslouží aby se o ni mluvilo, a abych jen nechválil yuki tak třebas kamarád si v ten samej den co já kupoval 125 csr a to je ukrutná tragedie, praskání plastů, vibrace jak kráva vcelku se kroutí a dokonce po asi 1000km prasklej rám pod sedlem hold je to model od modelu. Povedlo se jim jen sm, tr a rs (shodné motory v licenci suzuki) zbytek se opravdu tvaří jako ''čínan''

ThomsonMotorson (108) napsal 01.06.2014 v 08:42

U nás jich jezdí dost. Ne tonto model, spíše scoot, ale jezdí. Popravdě jsem trochu zvědav, jak budou jezdit za 5let. Ale vzhledem k ceně, to nebude taková tragédie. Uvidíme za čas.. Přál bych těm majitelům, ať vše maká jak má

robert-fiskandl (8) napsal 27.05.2014 v 17:14

Pěkná jednoduchá 125, pokud to funguje jak má, tak to může být fajn motorka. Časem se ukáže jestli je to i spolehlivý a odolný stroj. Pro mně je překvapení, že se mi může líbit čínská motorka.

Míra (210) napsal 27.05.2014 v 07:53

rrss : BMW a Honda je trochu rozdíl.
Před lety jsem koupil nového Transalpa a cca po roce prodal skoro za stejné peníze.
Taky jsem přemýšlel o BMW,ale cena je o dost vyšší.

callowsick (463) napsal 27.05.2014 v 07:50+1

nadávání nám Čechům jde.
Produkce motorek už o dost míň a když nepočítáme docela povedenou Blatu, která se snad už ani neprodává, nemáme nic, co by RSko kvalitativně převyšovalo...

yamaharider (27) napsal 27.05.2014 v 01:01-4

Oznaceni RS u tohoto vraku z ciny konkretne me neskutecne urazilo !

Steve-CZ (259) napsal 26.05.2014 v 22:45+1

Ano, motorky této značky jsou nesmírně levné zboží, ale lidé dnes nemají moc peněz, zvlášť pak ti mladší a tak je asi dobře, že se to sem vozí. A spíš ještě se mají Číňani co učit, nemyslím si, že chtějí za každou cenu ušetřit na výrobě, protože například ty jejich klasické "budíky" s poctivou mechanikou přijdou hodně draho, tam naopak šetří všichni ostatní uznávanější výrobci a už řadu let montují to odporné digitální svinstvo, které si mimochodem nechávají udělat za pár haléřů zrovna v Číně.

martosd (-2) napsal 26.05.2014 v 19:33-3+1

RSku mám jezdí parádně akorát jsem musel koupit laďák jelikož předchozí majtel na něj padl jinak jede perfektně je fakt že ty gumy za studena nedrží ale jak se zahřejou tak drží dobře a kolikrát sem v zatáčkách předjel i tolik oblíbenou hondu cbr 125 z větrem v zádech jede 140 a to nekecám mám nalítáno 11 000 a furt bez závad pár bylo ale to bylo mým zaviněním jenom bych chtěl opravit omyl z článku zadní tlumič je stavitelný bez problémů jenom se musí vymontovat z motorky a je to tam přes kroužky každopádně koupil sem ji za 20 000 a sem s ní absolutně spokojenej a ať si ostatní nadávaj že je to šrot kámoš si koupil nového loncina smál se mi že se mi to za chvilku rozsype a po 6 000 se mu rozsypal píst i z válcem a to bylo tím že sedne na studenou motorku a dává tomu plnej plyn dyš se i k číně chováte slušně tak i ta vydrží jinak všem přeju hodně kiláků bez nehod a někdy na cestě. :D

VladkaH (3) napsal 26.05.2014 v 16:20+3

A já mám taky Yuki a zatím ji nedám z ruky ( než se vyjezdím ).A na kluky jsem taky - protože jsem holka.

Janiin (14) napsal 26.05.2014 v 13:23+1

No, z diskuze je vidět, jak si Yuki pokazila v počátečních letech pověst a teď ji bude jen těžko napravovat. I když zdejší diskuze jsou tradičně negativní (a pravděpodobně i dost málo reprezentativní - viz několik tisíc shlédnutí a třicítka komentářů) úplně ke všemu - buď je to hnusný (moc moderní/málo moderní/stejné jako všichni ostatní/...), nebo se to určitě rozpadne, nebo je to drahý

Na druhou stranu test je vcelku nicneříkající. Souhlasím se seikos: u téhle motorky (vlastně ideálně u všech motorek) chci vidět test po 15-20 tisících km a konkrétní seznam poruch, oprav a úprav a jejich náklady (plus spotřebu - ať si můžu udělat představu, kolik mě bude stát vlastnictví té motorky, ne jen její pořízení. A jestli se mi vyplatí na ní dojíždět do práce, nebo ji radši používat jen na výlety). V standardním testu na pár stovek km (snad aspoň to) tady uspěje snad 99,9 % motorek, což je koneckonců asi i v pořádku - motorky se vyrábí víc než století, takže úplně to zmrvit je dnes už spíš kumšt.

JA-NE (767) napsal 26.05.2014 v 12:04-1+1

ty vole, šak vypada lepsie jak honda CBF125.Ta je pri tomto YUKI jak obluda..

rrss (0) napsal 26.05.2014 v 07:36+1

Mr. Dreamer: trefný nick - přeji sladké sny... ono totiž: "Raději koupím za 50 Hondu nebo Yamahu a pak jí za 40 prodám, než vzít za 40 Čínu a prodat jí za 20" - haha... koupil jsem BMW v nové ceně 260 za pouhých 150 a v době, kdy jsem ho prodával, mělo cenu 90 - poměr je jasný - třetinová cena po 15 letech. Kámoš si minulý týden koupil jeté R850R za 65 000 a podotýkám, že vypadalo jako funglovka, jen mělo chcíplou baterku, žádné jiné investice.
Mám na Yuki 38 000 km a tak nějak si říkám, že při 9 000 km ročně (na BMW 15 000 ročně) mohu srovnávat, na rozdíl třeba od těch, co ani na jednom neseděli :) S přechodem jsem rozhodně spokojen. Padal jsem z BMW i z Yuki - tolik ke gumám - kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti.
Yuki mi slouží k účelu, k němuž jsem si ji vybral - couračky po ČR a okolí, max. 600 km denně To je také odpověď polopostovi - kluci, opravdá máte nicky s vypovídající hodnotou.

husatko (16) napsal 25.05.2014 v 22:29+2

vyzeraju stale lepsie tie motorky, aj s kvalitou to asi islo hore, ale stale by som radsej volil ojetinu v tej cene.

Mašík. (2) napsal 25.05.2014 v 14:02-2+3

mám kamaráda co měl čínskou motorku, několikrát jsem měl možnost se na ní svézt, a doufám že už se mi to nikdy nestane, najeto kolem 12 tisíc a motorka popraskané plasty od vibrací, přetrhané množství lanek,kouřilo to jak by to byl 2tkt, popraskaná asi stovka žárovek, a nemluvě o tom že se mu při 15 tisících přelomila klikovka vejpůl, jo sice sehnal jetej motor za 3 000 ale, tohle fakt ne, kord když se dají za tuhle cenu sehnat ojeté 125 hondy co dokážou při slušném jednání namotat přes 60 tisíc km.

letatko (2) napsal 25.05.2014 v 12:11-1+2

Nevím, o čem zde většina lidí píše...všichni to znají jen z doslechu atp, atp, atp.
Zaprvé, YUKI není žádná čínská značka, ale je to česká firma, která do ČR dováží motorky od několika čínských firem.
Zadruhé, já mám Lifan 250SM (u nás prodávaný jako YUKI 250SM), najeto cca 8tis km, a žádný problem nebyl. Po 2tis jsem vyměnil řetěz za náš od ČZ a je tam doted.
Jediný ´problem´, který jsem kdy měl byl s českou firmou YUKI. Přístup jejich zamestnanců odpovídá tomu většinově vašemu - nj. čína...
Náhradní díly mají nehorázně předražené a snaží se na nich vydělávat. Potřeboval jsem dva (z vlastní blbosti) a oba jsem ve finále sehnal rychleji za 1/5 cenu, než nabízí oni - ty stejné díly, jen rovnou z číny...

Byla to moje první motorka, mám ji stále a nedám na ni dopustit...do města je uplně boží...
Jedné stopě zdar

pernik92 (163) napsal 25.05.2014 v 10:04-1+1

Mr.Dreamer: já kupoval Kymco v oficiální prodejně Honda a žádný problémový prodej nebyl. V jeden den se na motku podíval a na druhý den koupil a byla doma.
Taky jsem slyšel že Kymco používá starší technologii od Hondy ale to je mi celkem jedno. Mě zajímá spolehlivost

Co se týče Yuki 125 RS tak ji měl kámoš a příjemně mě překvapila. I přes skoro stejné technické parametry jako moje Kymco tak R-ska jela podstatně víc, navíc má krasnej zvuk, širší pneu a vypadá více sportovně.
Kdo chce novou motorku se sportovním nádechem ale nemá dostatek peněz tak je toto ideální volba

Mr.Dreamer (46) napsal 25.05.2014 v 09:14-5

pernik92: Ale Kymco je normální dcera Hondy, jen prostě s kvalitou, za kterou by se honda styděla (myšleno, že třeba 1 z 20 kusů je nedodělek). Jinak používají normální výrobní postupy z Hondy, troufnu si tipnout, že když Honda obnovuje vybavení, tak to staré dostane Kymco, také technologii používají trochu starší, což často ale vůbec nevadí.
Osobně si myslím, že Kymco je z čínské flotily to nejlepší (ale i tak bych si jí nekoupil, kvůli problémovému prodeji).

polopost (67) napsal 25.05.2014 v 00:57-1+2

jestli starýho japonce, nebo novou Yuki, tak mám jasno.
Nevím proč někdo staví jako prioritu "novotu" za cenu všeho ostatního.
Snad každej majitel Yuki o něčem vykládá a snad vždycky použije v tom vyprávění něco o tom, že jí to odpustí, nebo že se přece od podobný motorky nedá to a ono očekávat... Tak proč si nekoupit motorku od značky která to umí a bejt nadšenej spíž z toho, když ta motorka něco odpustí mě?
To jak mluvěj majité Yuki mi připomíná majitele jaw.
to, že se někde něco serem nebo to nefunguje dokonale pořád omlouvaj a tý motorce to promíjej, ale pořád něco řešej. jenže oni to maj ze srdečních důvodů, milujou klasiku, nebo stroj po dědovi, nebo českou značku.. u Yuki jezdců mi připadá, že milujou akorát pocit, že to koupili za pár

Hondasl (107) napsal 24.05.2014 v 22:29-1+3

made in china, jediná záruka je ta, že dřív zničíte motorku než se sjede první pneumatika. Pár lidí znám, co vlastnili vergla této značky, byli z toho nadšení dvakrát. když si ji dovezli dom(výkon, cena) a pak když se ji podařilo prodat.

Míra (210) napsal 24.05.2014 v 22:28-1+1

Majki Yuki, urve ti ruky
Já to znám malinko jinak : kdo má Yuki,š-ká kluky.
Souhlasím s Mr.Dreamer.Čínská motorka je po deseti letech skoro neprodejná.

šelba. (27) napsal 24.05.2014 v 21:25-1+2

Yuki, Kymco ? Ty mají společné jen to, že jsou oba z Asie. Ale to i Japonci.

pernik92 (163) napsal 24.05.2014 v 20:53-2+5

jsou tu odpůrci značky Yuki a přitom na těch motorkách ani nejeli. A pak tu jsou příznivci/odpůrci těchto motorek, kteří ale na nich mají něco naježděno.
Asi nemusím říkat, která skupina má objektivnější názor. Bohužel jde špatně poznat který odpůrce na motorce jel nebo nejel.

Já sice nemám Yuki ale Kymco a spokojenost. Je to alternativa pro ty, kteří nemají moc peněz a přitom chtějí novou motorku. A každý kupující přece ví že si nekupuje japonce a drobné nedostatky motorce odpustí.

Já zkušenost mám bohatou a další číny či thaiwance bych se nebál

Majki (672) napsal 24.05.2014 v 18:40+3

Yuki, urve ti ruky

Mr.Dreamer (46) napsal 24.05.2014 v 18:22+3

Problém s Čínou ale není po první jízdě, ale třeba po 10 letech. Raději koupím za 50 Hondu nebo Yamahu a pak jí za 40 prodám, než vzít za 40 Čínu a prodat jí za 20.

BorekS (96) napsal 24.05.2014 v 14:10+2

Nevím, jestli je článek placený od značky, ale kdybych měl tuhle motku v hledáčku (nemám!), vzal bych si víc z toho, co tu napsal "lukasr125". Evidentně to lépe zhodnotí někdo, kdo na tom najel aspoň 10 tis. km...

lukasr125 (2) napsal 24.05.2014 v 13:53-1+3

Sám jsem tuto motorku vlastnil a v mnohých věcech musím s redaktorem souhlasit. Jistě má svoje muchy např. díky zmíněnému stojanu mi motorka nejednou málem spadla, ale stačilo 10 minut práce s flexou, COčkem a vše bylo OK(nechápu proč to nedokážou v číně). Nebo vybrabrace a praskající žárovky... Ale to jsou všechno známe věci. Ovšem motorově je to držák! Já měl najeto kolem 18K a kromě měnění kapalin, seřizování vůlí nebylo nic jiného potřeba. Možná je to také tím, že motor je 100% kopie Suzuki GN/DR 125.

SuperSic58 (1307) napsal 24.05.2014 v 13:34-3+1

Pěkná dvacka, a za solidní peníz. Jednoduchá technika, přístup k ventilům, karbec. 2 kotouče mazec Já mam čínu už 6 let a za ty prachy super laciná sranda

PBM2 (114) napsal 24.05.2014 v 13:07-1+1

To BaRT_Czech: ale já jsem neřekl, že je fajn dobrý nájezd, jen že redaktor přiznal, že gumy nejsou žádný zázrak a že se dá přezout, nic víc, ale nic méně. Cílovou skupinou je začátečník, ale určitě víš sám, že i u značkových gum musíš ujet nějakou vzdálenost, aby se zachodily a odstranily se z nich zbytky toho sajrajtu, co zbyl po vyklopení z formy. A přesto spousta lidí jezdí na hraně, i když se o tom všude mluví, od internetu až po prodejce. A jestli půjde někdo gumu vyměnit nebo ne, je jen na něm, stejně jako to zajetí. Nezastávám se gum z Číny jako takových, i když i u podstatně známějších značek se najdou typy, které jezdci nemusí a vyloženě před nimi varují, hlavně na mokru nebo podélném značení. Sám mám čínu od koupě a zatím mě nenechala ve štychu ani za deště, ani na mokru, ani jindy. Možná světlá výjímka, možná se toho dočkám za čas. Jen jsem chtěl říct, že redaktor nemazal nikomu med kolem pusy, že je všechno hezké, po koupi že ho čekají jen světlé zítřky, ale že připomenul i negativa. Určitě ne všechny, ale jsou tam. Kdyby i v některých jiných recenzích na internetu u o dost dražších a známějších značek řekli všechno, i to, co není moc fajn...

bledemon (126) napsal 24.05.2014 v 11:49+2

o gumách na rs psal hawk z čmn toto:
"Je všeobecně známo, že čínské pneumatiky patří obecně mezi ty méně kvalitní. S obutými Dury však až takový problém nebyl a to ani na vodě, na které jsme projezdili většinu času. Samozřejmě se musí s citem"

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist