husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smazany53869 (0) napsal 02.12.2007 v 15:06

To Hany: Co třeba Yamaha R6

smazany53127 (0) napsal 06.10.2007 v 02:24

Hezký téma,tak zkusim shrnout jen trochu těch doufám nezaujatejch poznatků ode mě.První můj model byl 00-01-extrémně shrbený posaz a při přechodu ze zavřeného plynu do přidání nastával nepříjemný efekt výstřelu(jelo to dole výrazně hůř než GSXR ze stejného roku),další model 02-03 plynulý přechod při přidání spravila nepřímá stříkačka-o mnoho lepší než karburátory minulého modelu;no a vozil jsem se i na modelu 05 který mi přišel silnější jen od 8000ot. nahoru )konec konců je to tak i papírově)s tím že motorka více točí a má pro jezdce příjemnější posaz než oba předchozí modely.K výkonu jen to,že v Alpách mi stačilo řadit v těch správnejch úsecích 1,2 a občas 3 zrovna tak jako u nás třeba v mostě a točit i přez 10500ot abych si to ve výjezdech po zadnim užil; záda mi po 647 km výletu neboleli.Na R1 trpí spíše předloktí,zápěstí či ramena-to podle toho jak vysokej chlapák na tom jede.já bych si dnes nevybral jinou značku snad jen zase R1-GSXR se mi prostě se dvěma vejfuama nelíbí; ale po montáži PowerComanderu,BMC a koncovky Leo Vince na model 02-03 mi to jede jako série GSX 1000-k5(zrychlení srovnáno s kamarádem na GSXR 1000 na 4,5 a 6 rychl.st.na dálnici směr Teplice) a celá ta sranda loni vyšla nebouraná se všema srandičkama včetně tl.řízení Öhlins jako dovoz z Itálie na 178000 ale GSXR za ty prachy nikdo nedal-jela holt lepší…Takže jezdim a nevymejšlim zatim nic novýho a dražšího-prostě spokojenost při spotřebě od 6 po 10 litrů naturálu

MajoKE (51) napsal 28.07.2007 v 22:05+1

Fantasticka veta.<br />
<br />
Protože sportovní „litry“ svými možnostmi bohatě přesahují schopnosti většiny jezdců, je vzhled jedním z klíčových atributů při rozhodování o koupi.

smazany42109 (1) napsal 27.07.2007 v 19:54+1

To Richi .Zalezi na co tu motorku chces pouzivat<br />
Jestli chces motorku na cestovani tak je ZZR oproti R1 jasna volba ale na okruhu by to bylo asi jasny...

sasha (0) napsal 27.07.2007 v 13:06

jacobo: Pravda je tam někde venku na okruhu..

sasha (0) napsal 26.07.2007 v 21:48

jacobo: ne, to jsi mě špatně pochopil, to jako nechci vůbec srovnávat, obě mašiny jsou o něčem jinym a je to hlavně na tom, kdo na ni sedí.. jenom, že jsem docela koukal.. vlastně to obhajoval tim, že jak má RSV větší krouťák, tak na každý zatáčce měl na jiný mašiny 2-3 metry, ale na rovinkách podle mě zase musel ztrácet.. netušim, jak to přesně bylo.. to jen tak &quot;jedna babka povídala&quot;...

sasha (0) napsal 25.07.2007 v 21:44

R1 je mooooc krásná mašina, kdysi jsem ji hodně chtěl, ale nakonec jsem se rozhod pro Aprilii RSV 1000 a myslim, že spokojenost... možná budu kecat pořádný hovadiny, ale slyšel jsem od jednoho majitele RSV, že když si ji čipnul, hodil laďáky a laděný svody, tak dal na okruhu i R1..(předpokládám starší verzi, jak je tahle novinka) Jinak dlouhý vzdálenosti nejsou žádná prdel na supersportu.. prdel mě sice nebolí, ale zápěstí sice trpý...

Jirkaa (0) napsal 25.07.2007 v 17:29

po těch 1500 km ti upadne pr.el

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2007 v 14:32

Wario: Vykon je treba hodne dobrej kdyz se po zadnim zaradi 3ka a klesa to dolu, tak aby to jeste ten motor zvladnul vytahnout zpatky.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2007 v 14:20

lynx: CEC jsem 2x jel na svoji ZX9, cas sem mel 2:41 loni, letos 2:49, s antihopem verim, ze bych se dostal na 2:35 pohodlne, protoze vim kde delam chybu Jedno to proste neni ani u horsich jezdcu.

KawaSV (94) napsal 25.07.2007 v 13:49+1

Strojek je to pěkný,což o to.Ale po tom,co jsem na Yamahu dnu testnul na okruhu,nebyl jsem z toho nadšen.Měřím 190,připadal jsem si na tom jak na minibiku.Výkon 180 koní,ale tak nějak využitelnej jen na okruhu.Na normální provoz zcela k ničemu.Ano,někomu to na okruh vyhovuje,ale ruku na srdce,kolik najezdí ročně km na okruhu oproti normálnímu provozu?Pokud není člověk závodníkem.A za ty prachy....Nevím,na jiném supersprtovním litru jsem nejel,třeba jsou takové všechny.Takže:na okruh bomba,jinak pro mě k ničemu stroj.Ale každýmu vyhovuje něco inýho,že ano.

lynx (98) napsal 25.07.2007 v 08:54

to watts ?: další motorkář teoretik. &quot;To samý na pěkný silnici&quot; je vše vypovídající věta. Ještě bych dodal v kraťasech, teniskách a hurá na Dubou. Doufám, že jsi to myslel jako ironii.

Jirkaa (0) napsal 24.07.2007 v 21:27

Je krásná a bude to zase slušná raketa . Kdybych ty prachy měl , tak bych si jí určitě nekoupil . Na okruhu nejezdím a použitelnost na našich silnicích nulová . Běžný smrtelník ten výkon stejně nikdy nevyužije !!!

Perňa_81 (33) napsal 24.07.2007 v 19:51+1

To Pavel R1:<br />
Kdyby tohle dokázal někdo zorganizovat, tak Čermoně nebo Pragera bych klidně uvítal jako objektivního pilota. Vím jistě, že vývoj na stopkách znát bude, ale kolik by to v reálu bylo?? Možná zajímavější srovnání než nekonečný R1 vs. GSXR...<br />
A zároveň by to odpovědělo na otázku, jak velkej smysl má pro amatéra rvát pytle peněz do tuningu už takhle dobrý mašiny z krámu.

Perňa_81 (33) napsal 24.07.2007 v 19:40+1

Můj kámoš na totální sérii 2006 (kromě koncovek výfuků kvůli bengálu) to tam jede 2:13.3! Mně se to podařilo na 05 v podobný &quot;neúpravě&quot; za 13.7, ale mám tedy vzadu Ohlins.. Věřím tedy, že daleko lepší fára by to zmáknul na tomhle za 2:10 a určitě by se u toho dost pobavil, jak krásně to máme &quot;nastavený&quot; <br />
Proto by mě zajímalo, kdyby přesednul na sérii 2007, kolik by znamenal rozdíl na stopkách.. 1s, 2s?? Chtěl bych jí na závody, ale nevím, jestli je o tolik lepší anebo mám raději pilovat styl na 2005 <br />
Asi řeším kraviny, ale z hlediska určení motorky pro superstock závody mně to nedá spát. Na silnici musí bejt potenciál nevyužitelnej, ale je to pastva pro oči, takže mi vůbec nevadí, když jí budu potkávat klidně 5x denně s vysmátým riderem za řidítkama

chruda (1) napsal 24.07.2007 v 13:21+1

za tech 2:10 bych to klidne i ubeh kdyby na me na konci cekala tahle kraska.... (2:10 ale ne 2min a 10sec..ale 2hod a 10 min )

lynx (98) napsal 24.07.2007 v 11:00+1

Perňa#81: tak Haga tam bouchnul 1:59:68 se speciálkou, tak se sérií by to ON nejspíš za 2:10 zvládnul. Nejlepší čas na posledních CEC byl 2:17:.. . Jinak souhlasím s tvým hodnocením a přidal bych se i k tvému zájmu o takový srovnávací test.

Perňa_81 (33) napsal 24.07.2007 v 10:48+1

Tohle je to, co by mě zajímalo nejvíc. Srovnání starší sériové R1 (98-01), mezimodelu 02-03, předchozího 04-06 s tímto novým např. v Brně a hlavně s kvalitním pilotem za řidítky. Myslím, že by se potvrdil &quot;madův&quot; názor, že 07 je zkrátka zase o něco dál a hranice 2:10 na sérii je na tomto modelu pokořitelná. Na první R1 já tvrdím že NE! Okruh a závody jsou jediný místo, kde se dá objektivně posoudit práce vývojářů... Na silnici přinese stejnou radost i starší model.<br />
Pro mě je tahle R1 v současnosti nejlepší litr

lynx (98) napsal 24.07.2007 v 09:03+1

Bubrak: netvrdím, že je jedno, co si koupíš. Jenom tvrdím, že většina jezdců nevyužije ani potenciál starších modelů, a tak ani další zlepšení moc nevyužeje (nejedná se o atihop, spíš o nějaké to kilčo). Zajeď si na CEC a uvidíš, že mnohem větší rezervy jsou v jezdcích, než ve strojích. A to před těma borcema smekám - jdou se vyřádit na okruh a ne do plného provozu. Prostě podle mě je to nádherná mašina plná perfektních technických vychytávek, ale kolik z nás na ní udělá Brno za 2:20?

LuigiCB1300 (4) napsal 24.07.2007 v 01:59+1

je to super masina, vyjeli sme s kamikem co ji ma a seriovej zvuk je proste krasnej a nezada si s ladakem .. bilocervena je uzasna .. trosku sme se honili a musim rict ze zrychleni to ma velmi pekny .. ale v zatackovitejch terenech nebo pri vetsim provozu mi neujel .. mel rezervu a ja jel na hrane, nicmene super stroj pro lidi co maji ambice na velky rychlosti (podle mne nad 240km/h a nejlepe na okruhu)<br />
jinak gratulace yamaze za relativne velkej update jejich top supersportu .. je to urcite stroj jen pro zkuseny jezdce, jinak je to hazard .. jednim slovem fantazie a druhym slovem -&gt; sem rad ze mi bohate staci max 245 km/h a sila odspoda mne bavi vic nez jen tocky nahore .. nicmene davam hodne palcu pac po honde i aymaha umi

nadutec (0) napsal 23.07.2007 v 21:17

Pokud ti masina strili do vyfuku neni dobre serizena. Ad rychlost .... souhlas s *

Perňa_81 (33) napsal 23.07.2007 v 18:41+1

Si říkám, že zase takovej rozdíl to bejt nemůže, no a &quot;novR1&quot; mně tu zasazuje zase dalšího brouka do hlavy.. <br />
Je promakaná, o tom žádná! A vede si skvěle i ve stockových závodech <br />
Hned bych měnil za 05ku

Ashitaka (1) napsal 23.07.2007 v 15:36+1

tak mě se R1 hodně zamlouvá má nabroušenější vzhled a vemte si třeba takové CBR1000RR...to má taky skoro pořád stejnej vzhled...ale nevím jak u koho...mě se neokouká ani u jedné mašiny a technicky je vymakaná...ale jen pro ty, co fakt umí jezdit...takže já asi skončím u nějakýho pětikila

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.07.2007 v 15:23

lynx: Jemne rozdily a technicke finty pozna kazdy kdo trochu vic jezdi. Antihopem pocinaje a rozdilem vahy 5kg konce. Ze 99% jezdcu nema na moznosti motocyklu ani z x % a tudiz je jedno jaky si koupi je takova lacina nepravdiva fraze, kterou casto slycham.

smazany1688 (1) napsal 23.07.2007 v 12:50

ok, zhresil sem ... vychazel sem z oficialnich informaci, tech 300 MV Agust, asi nebylo povazovano za seriovy motorky<br />
<br />
the truth is out there ...

smazany48510 (1) napsal 23.07.2007 v 12:37+1

Extremní bike pro extremní bikery. Lidi vyžadují podobné strojky, ale asi jen hrstka z nich využije potenciál tohoto motocyklu...

21 (-1) napsal 23.07.2007 v 12:20-1

Jen mě mrzí, že drtivá většina redaktorů šíří tu lež o prvním motocyklu s proměnnou délkou sání a hrají tak do karet japoncům, kteří vědí, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

smazany1688 (1) napsal 23.07.2007 v 10:46+1

2pavelxm: mas pravdu, prvni byla Agusta - Yamaha si privlastnuje prvenstvi mozna kvuli tomu, ze F4 mela variabilni sani jen v omezene serii Tamburini

lynx (98) napsal 23.07.2007 v 09:53+1

Tak takhle nějak vypadá technický vrchol. S GSX-R to je asi to nejlepší co se dá v dané třídě pořídit. Což naprosté většině (včetně mě) může být jedno, protože ty jemné rozdíly a technické finty jsou pod prahem možného vnímání. Prostě špičková okruhovka pro vyježděné borce s velkým srdcem a talentem. Palců nahoru bych dal hodně (už jenom pro ten parádní vzhled), ale nepovažuju tyto stroje za určené pro běžný provoz a hodnotit okruhové speciály by ode mě byla drzost




TOPlist