yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Olaf.Peterson (0) napsal 06.03.2010 v 15:10

Spotřeba 4l co píšou v testu je hrozně vysoká, s Jawou 350 jsem jezdil za 4,2-4,4! Čtyřtakt by měl žrát míň než dvoutakt z roku raz dva.

Mike70 (70) napsal 24.07.2008 v 11:01

Měl sem možnost jí prohlížet zblízka a musím říct, že Yamaha nemá smysl pro detail. Je to takový odfušovaný. Lak na rámu i ráfkách je hroznej. Chrom na řidítkách taky a všude na hliníku otřepy. Ovšem to jsem pozoroval i u silnějších Yamaha motorek. Honda je prostě Honda

smazany4034 (0) napsal 22.12.2007 v 17:27

250tky mají rozhodně budoucnost, je to zatím taková nedoceněná kategorie... já osobně bych do srovnání zahrnul i jinou českou mašinku, která tu byla dávno před jawou 250 TRAVEL, myslím tím ČZ 200 roadster (někdo může namítat, že je to ital, ale motor je 100% český a motorky se montovaly ve Strakonicích), výkon tohoto stroje se pohybuje kolem 17 koní (je to přeci jen 200ccm)a je dostatečně sportovní. Jetá motorka se dá se sehnat za nějakých 40 tisíc . Pro holky a začátečníky je to super stroj... jen by to chtělo více náhradních dílů

xX-macek-Xx (0) napsal 20.12.2007 v 12:47

yamaha suzuki

CErin (0) napsal 19.12.2007 v 19:50

Garfield: Taky o Tobě jsem mluvil )

kojot (22) napsal 19.12.2007 v 10:53

Vidim, že se tu rozhořela diskuse co srovnávat a co ne. Srovnávat si přeci může každý to co chce ne? Jestli jeho potřeby jsou takové... Vím že výkřiky jakože koupit MZ je 5x levnější jsou na pikaču. Ale kdo na MZ jezdil vi co moto zvládne. Je pravděpodobnější srovnávat dnešní produkci a dle toho co se nám do redakce dostane to tak děláme. Chtěli jsme testnout i Jawu 250 a bohužel... Taktéž honda nedopadla... Uvidíme co se povede příští rok..

Lord_Lee (21) napsal 19.12.2007 v 01:24

pokud myslíš starou MZ tak tu zavřeli už v 90tých letech a výroba se přesunula do turecka kde se starý dobrý ETZ pod značkou kanuni dělalo myslím ještě nedávno. Jinak v německu výroba pokračuje pod fabrikou MuZ ( motorky pořád značka MZ ) a dělaj toho poměrně dost, jen se do česka moc nedovážej. Jinak nevím kde jsi vzal že MZ čoudí, beru že čoudí když do ní leješ M2T ale s tím by čoudilo všechno. Tady to přirovnání ber jako nadsázku, jen že to má papírově podobný parametry. I když u MZ na to jak je stará tak pořád nevypadá tak hrozně jako např. jawa ze stejnejch let.

CErin (0) napsal 18.12.2007 v 17:39

Tak nevím, proč srovnávat YBR zrovna s MZ...<br />
Ze své role řeknu asi tolik; Yamaha si hlídá kvalitu, ať už je stroj vyrobenej kdekoli. Potvrdilo se mi to u čínského YBR 125 se kterým jsem zdolal 50 000 km. Nebyl žádný problém... Což se zase o Jawě, Yuki a jiných 125 říct třeba nedá (klidně o tom můžeme diskutovat, ale už jsem těch popisů pročetl dost). Věřím, že YBR 250 zvládne ještě víc, než 125. A že s ním budou motorkáři spokojení. Kamoš měl 250 půjčenou a doveděl jsem se jen samé superlativy, podobně jak se píše v tomto článku. Myslím, že Yamahu lze zcela určitě doporučit

ScooterBil (1) napsal 18.12.2007 v 08:28

to Kluk &gt; myslel sem samozdřejmě klasickej kolébkovej. Příhrady sou trovhu někde jinde

ScooterBil (1) napsal 17.12.2007 v 21:09

Martas Znojmo &gt; Stačí A18.<br />

ScooterBil (1) napsal 17.12.2007 v 21:08

Měl sem jí půjčenou na jeden den a musim říct že mě nadchla. Je to mnohem silnější než 125 (ani ne výkon jako krouťák je upně jinde) a líbil se mi rám, kterej držel opravdu pěkně. Nebyl problém jí brousit hlásiče a nevlnila se. Jezdil sem sice jen v jednom ale na trubkáč je to myslim víc než dobrý. <br />
Je to jedna z adeptek na novou motku. Ještě počkam na Ninju 250R a uvidim...

amazonka (-3) napsal 17.12.2007 v 17:17

Já ji vlastním a musím říct, že je to naprosto super stroj ve své kategorii, spotřebu mám do 3,5 litru, maximálka něco malinko přes 140 km/hod, starty za studena na jediný dotyk startéru, je neuvěřitelně lehoučká a ovladatelná, takže všem, co po ní koukají, ji můžu doporučit




TOPlist