husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Banditoss (0) napsal 15.10.2013 v 11:14

Sériové XJR totiž k úpravám do populárního stylu café-racer přímo vybízí: dvojitý kolébkový rám, vodou chlazený motor, vzadu dva klasické tlumiče – to je solidní základ pro stavbu.
Vodou chlazený motor??

Pavlusha (1) napsal 13.07.2013 v 23:16+1

XJRo se mi vždy líbilo. Mám Sevenfifty od Hondy - retro podobné tomuto. Xjra znám a tohle nové je ošizenec,který vzledem proti starému je pozadu. Neměli by šetřit na každé blbosti a nachat retro retrem.
Pokud do něj časem pujdu,tak karbec s dvouma laufama.Tak má vypadat pořádná motorka
P.

Manzak (5) napsal 30.06.2013 v 14:45

Vidim tu spoustu nazoru, ze uz to neni ono. Tak ja vam povim muj, jsem hodne rad, ze zmizly konecne ty 2 trumpety u zeme. Jeden lauf, jeste jakz takz klasickeho tvaru je presne co se mi libi. Konecne! Ted se mi ta motyka poradne libi, skoda ze ostatni vyrobci to vidi jinak.
Kua hosi, to je nas tak malo, ze ostatni vyrobci z Japonska ani neuvazuji o prodeji v Evrope? Kazdopadne tleskam Yamaze, ze s tim vyjela i u nas. Skoda jen treba kawasaki zrx1200daeg.

BikeZ (2) napsal 25.06.2013 v 18:55

Je krásná, a především je to voňavý svezení...

KamilS (4) napsal 25.06.2013 v 09:19

Kraaasa, já tyhle mašiny prostě miluju! Měl jsem 5 let alternativu od Suzuki (GSX 1400) a s láskou na ni vzpomínám. Držím palce Yamaze, aby si tu krásnou motorku udržela ve výrobě!

George1P (9) napsal 25.06.2013 v 00:00

Souhlas s výtkami na výfuky, chrom... ještě bych přidal povzdech nad "úsporami" a direktivami EU k emisím ohledně "distribuce" paliva. Karburátory jsou holt karburátory...

XJ900S (16) napsal 24.06.2013 v 18:06

Ta původní do 2006 se liší ještě krásnýma chromovanýma kolenama, nehyzdí ji ta tepelná clona před vstřikama a ta černá guma položená na motoru. I starší varianta zadních Öhlinsů vypadala lépe, o sedadlu nemluvě. Na druhou stranu jsou ty nové tlumiče lépe vyladěné a pozitivem jsou i nižší řidítka. K tomu zadnímu světlu - když se podíváte zblízka, je kolem něj ve spodní části všude černý molitan - nevědět, že je to originál z fabriky, tak si řeknu něco o hodně amatérském tunignu - na tovární úpravu fakt bída

T-Diesel (0) napsal 23.06.2013 v 09:57

Jasnacka, dva laufy, "valecna" kombinace barev... to nemelo chybu. Za sebe jeste dodam dalsiho opomijeneho krasavce teto tridy - Kawa Zephyr ZR 750/1100.
A jeste k clanku - spousta fotek, ale z poloviny jedna jako druha, opakujici se...

Vratas61 (26) napsal 22.06.2013 v 22:05+1

K tomu chromu: budíky byly vždycky plastové. Blok motoru hliník. Takže tady asi o úspory nešlo. Točí se to pořád kolem těch dvou laufů a zadního světla. S nimi prostě vypadala lip. A ještě jedna věc: s karburatory má lepší zvuk. Podle mě měla zůstat jak byla a nebo měla bejt víc modernizovaná. Ale za tu cenu je to pořád super motorka.

fapeko (-3) napsal 22.06.2013 v 09:18

Je krize no a to se podepisuje aji na motorkách ...dám 1 lauf ,žádny chrom,motor stříknu černou barvou a hned to je o 1000Eur levnější.
No kdybych si ji chtěl koupit tak určitě jdu do staršího modelu s chromem ,laufama atd. prostě klasická klasika

STIER (0) napsal 21.06.2013 v 19:19

měl jsem ji 4 roky,jedina porucha hřídel v kyvce a sek.řetez.Stará dobrá práce,jednoduchá na udržbu,super ovladatelnost i pro mne(165cm 72kg)plně natavitelny podvozek relativně super dojezd...Když zastavite někde na kávu každy se podiva protoze je tam co videt...žádny plasty co by něco zakrývali

zmulin (371) napsal 21.06.2013 v 15:21

Pokud to v Yamaze mysleli jako připomínku osmdesátek,tak se jim to podle mě povedlo.Ani mi nechybí chrom(v tý době už se moc nepoužíval) a i ten jeden lauf mi nevadí.Jenom mohl bejt trošičku hezčí.
Mimochodem Vratas1 mi toho jednou větou o jízdních vlastnostech řek víc,než článek

LiborK (37) napsal 21.06.2013 v 11:22

Odstraňte kanalizační rouru z boku motorky, nandejte hezké dva laďáčky a není co řešit.

gresini (4459) napsal 21.06.2013 v 09:22

chce to za každou cenu zpět dva laufy a bude znovu super,té černé barvy že přibylo mi nevadí,ba naopak

Frodo89 (3) napsal 20.06.2013 v 23:04+1

Od dob co s výrobních linek sjižděj jen ty s černym motorem... a kastrované na jeden lauf, už XJRko není to co bývavalo před lety 2007... Ale jinak

boldor (3) napsal 20.06.2013 v 22:44+1

...opravte ten "vodou chlazený motor" v článku

iman (25) napsal 20.06.2013 v 22:05

Ten Yard je dokonala ukazka ako sa da nieco krasne a dokonale totalne sprasit...Hnus...

rarach69 (0) napsal 20.06.2013 v 22:01

desta (30) napsal 20.06.2013 v 20:49+1

XJR1300 je krásná klasická motorka a bez chromu vypadá více drsně Jen škoda těch výfuků

basett (3) napsal 20.06.2013 v 20:40

Mám ji doma 14 dní, voňavečku...

ThomasVFR (8) napsal 20.06.2013 v 19:07

Nevím kdo ,kdy říkal XJR superbik a na začátku osumdesátých let se tato motorka ani nevyráběla . Snad na začátku devadesátých let toto označení měly GSX-R , GPZ ,VFR , FZ ...

Ta zmiňovaná XJR 1300 je parádní mašina i po 20 letech .

ferda.66 (38) napsal 20.06.2013 v 17:56-1+1

me se taky líbila s chromem,a na ten jeden vyfuk se da taky zvyknout,hodne lidi tam stejne hned hodi ladak,a tahle verze je fakt vic do sportovna

mmprelude (17) napsal 20.06.2013 v 17:46-2

vodou chlazený motor??? a mimochodem tohle je nejméně povedená stavba café raceru jakou jsem kdy viděl.

Martyp (75) napsal 20.06.2013 v 14:17+1

fapeko&Klasika - přesnš tak, naprostej souhlas..XJR má mít dva kónický laufy,chromový světlo i budíky, tak jí to slušelo nejvíc!A ještě k tomu tohle "modern" zadní světlo..Ne-e,to tam taky nepatří... :( Holt, časy jsou k těmhle bikum zlé...

Paulo (2561) napsal 20.06.2013 v 14:12+1

Krása... jen jsem nepřišel na chuť jen jednomu laufu. A s menším množstvím chromu je ještě zajímavější.

fapeko (-3) napsal 20.06.2013 v 12:49+2

Už to není co to bylo , chybí dva výfuky,chrom světlo a budíky ...nelíbi se mi

Klasika (5) napsal 20.06.2013 v 11:25+4

Tohle už není ono Dva výfuky, chromové budíky a světlo, barevné provedení Sarron replica... nejkrásnější XJR všech dob

Vratas61 (26) napsal 20.06.2013 v 11:12

Měl jsem dva roky RP19 (jeden výfuk) a ujel jsem na ní asi 10tis. km. Je to opravdu klasika v dobrým i ve zlým. Podvozek není pro rychlíky a vždycky si jede tak trochu svou cestou. Myslím, že když už odešli od karburátorů a dvou laufů, mohli taky udělat něco víc s podvozkem. Ale je krásná...

pajapaja (37) napsal 20.06.2013 v 11:08

není jedna z posledních,pánové.Což takhle CB400 ss , všechny možný SR atd atd ,jen do Evropy se skoro nic nevozí zřejmě proto,že jsme nezajímavý malý trh,nebo proto,že marketingoví
"specialisté" rozhodli že se nám nebudou líbit .

Váňa (33) napsal 20.06.2013 v 10:11

Samozřejmě

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist