husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
FCMC (0) napsal 04.10.2020 v 23:51



Moja Maa?a..
2007
in Progress..
Not Finished..

pepř (0) napsal 16.04.2008 v 09:21

lubin: tak to máš pravdu

wries (47) napsal 11.04.2008 v 20:17

Pardon! "s" jezdcem, samozřejmě.

wries (47) napsal 11.04.2008 v 20:15+1

Krásný fotky. Zejména ty z jezdcem
Jinak XJR s jedním laufem, to fakt není ono

lubin (13) napsal 09.04.2008 v 07:50

ubin: vysvětli mi prosím co tím myslíš jednostranně zaměřená MT-01, díky

no, není to vyloženej cesťák, ani motorka na řádění (těžká), ani na sport.bla, bla.je to od Yamahy prostě cosi, co je strašně krásný,asi to dobře jede (nejel jsem) a vyblbneš se na tom. Jenže!!! Všechno jen napůl. Ono to totiž všechno dohromady naplno ani nejde. Je to mašina, která, ať chceš nebo ne, se kupuje hlavně kvůli charizma a vzhledu a to tak, že dle prodejnosti málo. Tím netvrdím, že bych ji nechtěl mít v garáži. Chtěl a jak. Vždycky asi zůstane (bohužel) narozdíl od "tuctovek" málo prodávaným klenotem.
Myslel jsem to spíše tedy z pohledu kupujícího, než z toho, co mašina umí a zvládne. Není v ničem nejlepší nebo na špici a to se jaksi lidem nelíbí. (sám nevím proč).

pepř (0) napsal 08.04.2008 v 11:34

lubin: vysvětli mi prosím co tím myslíš jednostranně zaměřená MT-01, díky

hluska (156) napsal 07.04.2008 v 15:05+1

Ja jenom nechapu, proc ma XJR kvuli euro3 jednu koncovku(kdyz tam patrej DVE!!!) A GSX-R 1000k7 kvuli euro3 ma dve,kam podle myho nazoru patri JEDNA uz jenom kvuli uspore hmotnosti. Tak to uz sem z toho eura na palici!! :

fockewulf (14) napsal 07.04.2008 v 11:57

Fotky jsou opravdu nádherné, chválím

trungsi (0) napsal 03.04.2008 v 18:03

Jo klidně si počkám na motorku,která stála 300tis,ale budu vědět,že je to klasika a kvalita.Např.Pár let zpátky jsem měl jawičku.Měl jsem orig. pad. rám a nehodu.Rám se sice sroloval,ale "zachránil" mi nohu(jen zlomená holení kost)Když jsem to dával zpět dohromady tak jsem šel k panu "Lindnerovi"(suzuki liberec)kde jsem chtěl zakoupit nový padací rám.Byl sice chromovaný.Dokonce i víc vzpěr.Takže jse myslel bezpečnější a tvrdší.omyl.Nevím kde to vzal nebo odkud dováží,ale ten rám se dal ohnout rukama!Síla trubky v tom rámu byla 10x menší než u originálu!Takže jsem pro si připlatit!!!Mimochodem němci dělají ložiska do klikovek v plastovém pouzdře.Po generálce motoru jsem najel 700km a mohl jsem jí dělat znovu!!!Takže opravdu radši připlatit.

BigJohn (0) napsal 03.04.2008 v 08:09

Lubin: čoveče XJ900 má pravdu. Těch sto tisíc ,v rozdílu cen ,už nemá takovou hodnotu jako dřív.

sherm14 (1) napsal 02.04.2008 v 22:56

MT 01 je paradni akorat se mne nelibi laufy a svetlo je moc futuristicke

XJ900S (16) napsal 02.04.2008 v 21:08+1

No ber v podtaz, že jaksi dolar měl dvojnásobnou hodnotu než nyní, takže ty reálný úspory nejsou až tak markantní. Co se týká estetiky, je Yamaha dle mého názoru stále výrobce s nejlepším propracováním detailů ( nevzhledné odlitky motorů Honda atd - Hondaři sorry, auto mám Hondu , plastové budíky Bandita atd. ) a to jak motoru, tak rámu a spol. Mě trošku vadí, že dnes už mizí motocykly, které se přímo jako klasikové vyjíjejí od počátku - motorem počínaje, rámem konče. Dneska to je všechno zmutovaný dohromady, a to se mě nelíbí lol

lubin (13) napsal 02.04.2008 v 20:56

Šetří se všude. Svým způsobem je to dobře. Vždyť XJR stávala před několika lety 319000 Kč a dnes ji seženeš za 220000,- tedy o sto klacků míň. Sorry, ale připlatit si 10-20 tisíc za chromovaný svody a lauf.mě osobně to za to nestojí.
Neštří japonští inženýři ale my zákazníci, kteří už nevíme, za kolik bychom to chtěli kupovat. A marže musí být, to je jasný, takže jdou dolů materiály.
To, že má ten novej lauf přívěru (což je snad dobře) už nikdo nepíše, to že lak na nádrži je v exklusivní kvalitě, taky nikdo nenapíše (nedávno jsem viděl nový Varadero a jeho "pomeranč" na nádrži). Nová Xjéra je udělaná solidně a na tom není co měnit. A pokud Yamaze věříš, když máš XJ900, tak do čeho jinýho by si chtěl na trhu jít??? Pak už zbývá jen nádherná, avšak jednostranně zaměřená MT-01.

XJ900S (16) napsal 02.04.2008 v 20:10

Chtěl jsem si letos taky koupit XJR1300. Bohužel kromě kromě odpornýho vstřikování, jednoho nevzhledného výfuku mě ještě vcelku dost odpuzujou nevzhledné nerezové svody, která mívala XJR nádherně chromované ( jako moje XJ900S ). Zjevně už japonští inženýři neví kde ušetřit. Já bych radši těch 10-20 tis. připlatil, protože klasika má být nádherná se vším všudy, což se nyní zrovna říct nedá. Fakt zvážim, jestli do ní jít

BigJohn (0) napsal 02.04.2008 v 08:34

2 sstanda: Nemyslim si, že mám R1 , ale vim na co se používá takový to , co máš na pravym konci řidítek. Když s tim budeš točit, tak XJR pojede. Když s tim budeš točit pořádně, tak i XJR pojede pořádně. A bude i pořádně chlastat.

vikik (1) napsal 01.04.2008 v 20:03

Škoda,XJR vždycky byla TA motorka,poslední opravdová klasika,kterou jsem si chtěl koupit až na to budu mít prachy,papíry a taky věk...nechápu co to s ní provedli...

lubin (13) napsal 01.04.2008 v 19:18

lubin: pises .. "Srovnávali jsme zrychlení s kamošovou ZRX 1200, která je jakýmsi nepsaným etalonem třídy v síle a zrychlení" ..

kdes to sebral takovou srandu, "nepsany etalon třídy" .. ?? za prvy to zni pekne a zadruhy je to hódně moc silny tvrzení ..

Luigi.aby si se dobře vyspal, tak opravuji.nejlepší je Honda CB1300 a to bezkonkurenčně ze všech naháčů, rám se nekroutí, má nejlepší brzdy,motor nejvíc tahá za ruky z konkurentů co si jen předtsaviti dovedeš.
Potom má Honda nejlepší sedlo, posez, řidítka, zrcátka,zvuk, startuje jen co se na ní podíváš, proto je v zimě v garáži zakrytá dekou. Kawasaki stejně jako Yamaha a Suzuki GSX jsou šroty a zdaleka nedosahují Hondě ani na paty. Už je to Luigi lepší??? Už Tě hlava nebolí ty kluku jeden zamilovanej
No...sranda musí bejt ne??? Když máme ten Apríl.
Luigi a víš, že Yamaha měla nejlepší elasticitu ze srovnání s Banditem 1250 a Hondou CB???
Test Motocykl červenec 2007, zrychlení z nuly na 100km/h vždy píšu v pořadí Honda, Suzuki, Yamaha: 3,4 3,2 3,3.
Z nuly na 140 5,8 5,7 6,0
Elasticita 100-140: 4,2 4,1 3,7
Elasticita 140-180 4,9 5,5 4,8

Ano, Yamaha je dobrá na elasticitu hlavně díky kratšímu stálému převodu, kdy její maximálka je 213km/h u Hondy je to pak 230 km/h. Kdo však využívá často rychlosti nad 200km/h na takovéto motorce???

Prostě Luigi.CB není taková jak byla před svatbou
Ale co je dobré, že jsi pořád zamilovaný.vždyť motorky jsou naše milenky.
Kdybych kdysi nezačal sedlat krásnou XJR 1200, asi bych dneska sáhl po nové Hondě, ale když ty žebra jsou tak krásný.mám rád prostě holky, co mají velký kozy a uzkej pas.

SStanda (0) napsal 01.04.2008 v 15:43

Mam XJR r.v 2000 a je to poradny kus stroje, karburatory a hlavne dva laufy, no proste nadhera, za nic bych ji nemenil. Model 2008 je fajn, ale ja na sve stare ocenuji, ze se netvari jako sportovni, nepodleza Euronormam, trosku se ty trubky krouti, no bodejt ne kdyz to neni supersport a zadny drobek A spotreba nekde tadz uvadenzch 12l, ja jezdim za 6l a nemam pocit, ze chci zelenym zabickarum snizovat emise vyfukovych plynu tim, ze jedu pomalu. Takze by to chtelo trosku seridit, nebo si prestat myslet, ze ma dotycny majitel R1ku.
Vice na //www.xjr.estranky.cz

Ritchy (30) napsal 01.04.2008 v 00:08

ale má to dva budíky, tak je to cajk

LuigiCB1300 (4) napsal 31.03.2008 v 23:27

lubin: pises .. "Srovnávali jsme zrychlení s kamošovou ZRX 1200, která je jakýmsi nepsaným etalonem třídy v síle a zrychlení" ..

kdes to sebral takovou srandu, "nepsany etalon třídy" .. ?? lol lol lol za prvy to zni pekne a zadruhy je to hódně moc silny tvrzení ..

trungsi (0) napsal 31.03.2008 v 22:09

To bych si pak musel koupit nové xjr s jedním poblitým laufem.poblitým prot,že bych poblil hned co bych viděl

trungsi (0) napsal 31.03.2008 v 22:09

To bych si pak musel koupit nové xjr s jedním poblitým laufem.poblitým prot,že bych poblil hned co bych viděl

trungsi (0) napsal 31.03.2008 v 22:08

No aby ze mě nebyl spíš letec.

BigJohn (0) napsal 31.03.2008 v 21:59

Neboj Trungsi, pojedem se spolu párkrát projet a bude z tebe dravec.

trungsi (0) napsal 31.03.2008 v 21:47

Nazdar hošani(obzvlášť pro Big Johna)Kdo může srovnávat jsem i já.Do nedávna jsem vlastnil xjr 1200sp z roku 1995 dá se říct jedno z prvních kdy se to vše rozjíždělo.Bylo hóóódně těžký když se to dávalo na hl.stojan,ale pohodlné na cestování široké sedlo pohoda.nejsem dravec takže kroucení rámu jsem nezažil.Spíš to o pepřím na rovině kde jedu co to jde.spotřeba se mi nikdy nevyšplhala nad 8 litrů při takovéto jízdě.Při pohodě mi to žralo 6 až sedm..
Jinak zátah se mi zdál super.Teď mám xjr 1300sp r.2005 a sedlo pohodlnější.Cestování ještě lepší spotřebu nevím mám ho krátce.Líp se ovládá a ten zátah.fakt pohoda.Taky myslím,že to je poslední rok co se tyhle motorky fakt povedly.Pak už začali nechutný změny...Jeden Lauf?To si dělaj prdel ne???Je fakt,že laďák je laďák,ale to je změna,kterou si udělá kdo chce.Ale viděli jste někdy "dědu" kterej chce motorku s jedním laufem a takhle ještě nahoru???Prostě měli nechat dva a kdo chce tak ať si tam dá jeden "laďák".Myslím,že by špatný nápad by nebylo udělat nějaké modifikace.Prostě jeden lauf a dva.A každý koupí tak jak chce.to samé s ostatníma dílama.světlo...vstřikování atd.
Mějte se a hodně kilometrů.David "Verča"

megacruiser (38) napsal 31.03.2008 v 21:34

Snad ani nedomýšlet co se stane s motorkama po zavedení euro4, když už euro3 způsobilo takový poničení mnoha skvělých mašin (XJR, GSX, Bandit 600,..), v některých případech úplný vyřazení z výroby. To už budeme asi vozit 2x těžší katalyzátor než kolik bude vážit motor a 5 lambda sond k tomu. Já jsem chtěl teď koupit novou mašinu, ale všechny co jsem zkoušel a mají euro3 běží divně ve srovnání s karbcema, jakoby se zpožděním při prudkým přidání nebo ubrání plynu a tak nějak bez života. Potom už je nanic i skvělej vzhled některých novinek pokud motory mění otáčky pomalu skoro jako auta. No ještě budu zkoušet a jinak asi nějaká starší málo jetá mašina to jistí...
Jo a ještě jeden podraz na nás chystají jsem slyšel: jakmile bude v benzínu 10% biolihu, málokterá starší mašina to zkousne bez poškození, počítá se s větší oxidací v palivovým systému a s poškozením ventilových sedel. No už se těším.

BigJohn (0) napsal 31.03.2008 v 20:58

No nevim co napsat jinýho, než už bylo psáno. Hlavně ten výfuk. Dvy původní výfuky byly klasa. Když už jeden, tak laďák a pořádnej. Né takovouhle divnou rouru, s hliníkovym špuntem na konci. Zadní světlo je zvláštní. Připadá mi, jako by to bylo originální světlo, překryté plastem se dvěma výřezy. Kdyby alespoň nějak upravili podsedlovku kolem světla, aby to tak nebylo do očí. jak kdyby to ukradli z R1 a narychlo nabastlili na XJR. Taky řidítka. Kdy už někoho ve výrobě napadne, že se tahle těžká mašina ovládá mnohem líp se širokýma řidítkama.
Co se týče mého XJR, tak jsem na tom trochu podobně jako Lubin, pořád hledám šestku. Ta fakt chybí.
Jinak spotřeba je u mě hrozná. Jezdim tak za 7L a výš. Někdy i za 12L. Ale to je daň za upravy na motoru.
Co se týče zátahu, tak si nemůžu ztěžovat.
A podvozek? Hrůza. Předek je nedostačující a rám je jak žvejkačka.

Jedno na závěr:
XJR je pěkná klasika, ale pořádnou mašinu si z ní musí udělat každej sám.

slon (9) napsal 31.03.2008 v 20:40

U Gsx 1400 bylo odebrání laufu megadůvodem poklesu prodeje..Tuším že u XJR 1300 tomu bude taky tak. U mě naprostá degradace na klasickém vzhledu . Jinak OK. nebo KO ???

lubin (13) napsal 31.03.2008 v 18:57

Kucííí...zapomněli jste pochválit práci plně seřiditelných tlumičů, která se, řekl bych výrazně zlepšila, budoucí majitelé se nemusí bát startů po zimě (v mínus sedmi to jde natočit napoprvé) a pohanit zrcátka, kterým jsem musel dodat delší tyčky, aby bylo něco taky vidět.
Jen se spotřebou nesouhlasím.ať dělám, co dělám, nedovedu to dostat nad 6,5 litru. Při záběhu jsem měl průměr 5,5-5,7 a teď, a to si myslím, že si to užívám se dostanu v průměru na 6,2. Fakt nekecám. Myslím, že kdybych jezdil jako "prase" a tímto se omlouvám testujícím, dostal bych to snad nad sedm. Ale osm litrů kluci.jak se to dělá???
Základní obutí Dunlop D220 je vcelku "slušný", o čemž můžou vyprávět stupačky a zátah (srovnávám se starou XJR 1200) je o kvalt jinde. Takže pětka tahá jako dříve čtyřka a já se snažím pořád rvát nohou neexistující šestku.
Vstřikování je naladění skutečně jemně, pocitově jsou dva mimořádně příjemné zátahy v jízdě. Jeden je při 2500 otáčkách (tam to všechno začíná) a druhý je přesně ve 4000, kdy se motor krásně uklidní a vystřelí Tě vpřed konstatním zátahem, který končí v osmi.
Srovnávali jsme zrychlení s kamošovou ZRX 1200, která je jakýmsi nepsaným etalonem třídy v síle a zrychlení a XJR je na tom v zátahu stejně nebo lépe, rozhodně ne hůře.
Vstřikováním se podařilo docílit vyrovnanějšího a dříve začínajícího průběhu krouťáku oproti předchozím modelům.
Tož hlavně opatrně kucííí a kdo uvažujete o nové XJR se stříkačkou a potřebujete vědět nějaké detaily, nebojte se napsat. Jsem v databázi pod nickem Lubin.
Hodně šťastných km.

redmanXXL (11) napsal 31.03.2008 v 17:01

Nádhera, moje tajná láska. Jsem sice na dvouvály, ale pokud bych někdy šel do opravdu velký motky, pak XJR.

Ten jeden vejfuk to trochu kazí, ale to pořešej laďáky. Mám raději symetrické mašiny.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist