Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdarec, je to sice několik let staré téma, ale já mám x-maxíka nově. Tacho mi ukazuje sice až 150,ale GPS ukazuje o 20km míň. Taky Vám to tolik proměřuje?
Nemám od toho vůbec žádné papíry,tak ani nevím, kolik se tam vejde oleje a jaký tam nalít. Máte prosím nějaký manuál se základními informacemi. Mám prvního skútra a nic o tom nevím, co kde je. Např. u zadního kola trčí nějaké 2 trubičky a já nemám tucha wo co gou.
Díky x-maxíkovi měním svůj pohled na skútry. Výborný stroj do města a blízkého okolí!
Pořád mi nejde do hlavy,když 250 umí 150Km/H,k čemu jsou ty 650 a 800?Megalomanství jako na motocyklovém trhu.Honda pošle do světa novou VFR s obsahem o půlku větším,ale "vyžehlí" si to tak že na 125 dá automatické zdechání...
Děkuji za bezva článek,x-maxe už jsem letos pořídil a mohu potvrdit chválu redaktora na tento stroj,jsem fakt spokojenej.Na mém profilu mám trochu povídání a nějaké ty fotky.Ještě se tu někdo ptal na servisní interval,tak pokud jste myslel výměnu oleje,tak ta je po 3000km,což je sice častěji než u většiny strojů,ale osobně s tím nemám žádný problém a to ani finanční,neboť olejová náplň je pouhých 1.2litru...
Michal WR250: jo jo přesně tak do kopce ve dvou v klidku 120.
650ccm: Variator by měl vydržet po dobu životnosti stroje, jestli myslíš řemen, pak tato součást je diskutabilni jako gumy nebo řetěz, někomu vydrží pneumatika 8 tis km někomu 14tis km. Někomu řetěz vydrží 18tis km, někomu 30tis km. Ale podle mne co mam zkušeost (ne s tímto strojem)tak řemen variátoru se mění někde kolem 20tis km. Běžné používání žádný ježdění po zadním a pod... Zároveň se mění i válečky atd.. Jinak je to bezudržbové. Při každé návštěvě ti v servisu řeknou. Musí ho prohlížet! Je to v servisce každých 6 tis km.
Jo a těch 150 km/hod dle tacháku to dá úplně v pohodě, i do nromálního kopce to valí 120 km/hod. Laďák tomu dal lepší průběh, hlavně spodek a krouťák, na maximálce přidal jen málo. Mám to s homolog. ucpávkou, bez ní to jede ještě víc (jako kráva), ale randál strašnej, nedá se to, kam se hrabe moje otevřený WR250F
2650ccm: cestovat se na tom dá úplně v pohodě, dokonce jsme na tom jeli ve 2 (já 180 cm, moje třetinka 178 cm) ČR-SR-Polsko (asi 3 tis. km) a naprosto bez problémů. Máme na tom ještě origo top case v barvě (všechno žlutý, bomba stroj ). Vydrží to všechno možný, jezdí bez poruchy, náklony až na stojánek nebo na výfuk (záleží kam to klopíš ). Je to přesně stroj na pomezí motorky a skútru: jízdní vlastnosti a pohodlí motorky a praktičnost a ochrana skútr.
Jo - je to pěkná mašinka.
Nevíte někdo, jaké to má servisní intervaly? Ono by to totiž bylo asi použitelné i jako lehký cesťák - dostatečná rychlost, skvělá ochrana, výborná spotřeba, ... Jen ten variátor a jeho servisní intervaly mi vrtají hlavou.
Ahoj, zdravím všechny. Z vlastní zkušenosti musím říct, že je to nejlepší skůtr na kterém jsem jezdil. Jede 150km/h, což je fakt slušný. Ale jedno doporučení: kdo si nekoupí Leo Vince, ať to nechá doma (super zvuk a výkon) , bohužel se i brutálně zvedla spotřeba.
Prej maximalka 180 km/h leda ze skaly.
180km/h podle GPS dosahuje tak Burgman 650 a Gilerra 800GP.
U 250 bych to videl jako ostatni kolem 130km/h už podle těch parametru motoru.
Zdarec, je to sice několik let staré téma, ale já mám x-maxíka nově. Tacho mi ukazuje sice až 150,ale GPS ukazuje o 20km míň. Taky Vám to tolik proměřuje?
Nemám od toho vůbec žádné papíry,tak ani nevím, kolik se tam vejde oleje a jaký tam nalít. Máte prosím nějaký manuál se základními informacemi. Mám prvního skútra a nic o tom nevím, co kde je. Např. u zadního kola trčí nějaké 2 trubičky a já nemám tucha wo co gou.
Díky x-maxíkovi měním svůj pohled na skútry. Výborný stroj do města a blízkého okolí!
Anti: výbuch nebo ví bůh ? Ale myslím že určitě a zatnou tomu tipec elekrostroje ...a myslím, že se toho dožijeme dost rychle.
A zastaví se to gde?Když už jdou seriové stroje přes dva litry...
AnTi: Protože na těch 150 zrychlí o třetinu/polovinu rychleji? Protože to trh chce? to by se dalo argumentovat donekonečna..
Pořád mi nejde do hlavy,když 250 umí 150Km/H,k čemu jsou ty 650 a 800?Megalomanství jako na motocyklovém trhu.Honda pošle do světa novou VFR s obsahem o půlku větším,ale "vyžehlí" si to tak že na 125 dá automatické zdechání...
Děkuji za bezva článek,x-maxe už jsem letos pořídil a mohu potvrdit chválu redaktora na tento stroj,jsem fakt spokojenej.Na mém profilu mám trochu povídání a nějaké ty fotky.Ještě se tu někdo ptal na servisní interval,tak pokud jste myslel výměnu oleje,tak ta je po 3000km,což je sice častěji než u většiny strojů,ale osobně s tím nemám žádný problém a to ani finanční,neboť olejová náplň je pouhých 1.2litru...
Michal WR250: jo jo přesně tak do kopce ve dvou v klidku 120.
650ccm: Variator by měl vydržet po dobu životnosti stroje, jestli myslíš řemen, pak tato součást je diskutabilni jako gumy nebo řetěz, někomu vydrží pneumatika 8 tis km někomu 14tis km. Někomu řetěz vydrží 18tis km, někomu 30tis km. Ale podle mne co mam zkušeost (ne s tímto strojem)tak řemen variátoru se mění někde kolem 20tis km. Běžné používání žádný ježdění po zadním a pod... Zároveň se mění i válečky atd.. Jinak je to bezudržbové. Při každé návštěvě ti v servisu řeknou. Musí ho prohlížet! Je to v servisce každých 6 tis km.
Jo a těch 150 km/hod dle tacháku to dá úplně v pohodě, i do nromálního kopce to valí 120 km/hod. Laďák tomu dal lepší průběh, hlavně spodek a krouťák, na maximálce přidal jen málo. Mám to s homolog. ucpávkou, bez ní to jede ještě víc (jako kráva), ale randál strašnej, nedá se to, kam se hrabe moje otevřený WR250F
2650ccm: cestovat se na tom dá úplně v pohodě, dokonce jsme na tom jeli ve 2 (já 180 cm, moje třetinka 178 cm) ČR-SR-Polsko (asi 3 tis. km) a naprosto bez problémů. Máme na tom ještě origo top case v barvě (všechno žlutý, bomba stroj ). Vydrží to všechno možný, jezdí bez poruchy, náklony až na stojánek nebo na výfuk (záleží kam to klopíš ). Je to přesně stroj na pomezí motorky a skútru: jízdní vlastnosti a pohodlí motorky a praktičnost a ochrana skútr.
FRAG: Je to v technickych udajich. Opravime na 140 Km/hod. Diky. Jarda
For 650ccm - variator by mel vydrzet nejmin 10t km.
Jo - je to pěkná mašinka.
Nevíte někdo, jaké to má servisní intervaly? Ono by to totiž bylo asi použitelné i jako lehký cesťák - dostatečná rychlost, skvělá ochrana, výborná spotřeba, ... Jen ten variátor a jeho servisní intervaly mi vrtají hlavou.
Pro FRAG: kde je napsáno, že to má maximálku 180? Na tachometru se ručíčka přehoupne přes 140 ale o stoosmdesáti jsem nikde nepsal..
Ahoj, zdravím všechny. Z vlastní zkušenosti musím říct, že je to nejlepší skůtr na kterém jsem jezdil. Jede 150km/h, což je fakt slušný. Ale jedno doporučení: kdo si nekoupí Leo Vince, ať to nechá doma (super zvuk a výkon) , bohužel se i brutálně zvedla spotřeba.
hodně v pohodě, ale není nad Runnera 200/03-04. Jinak je dost gut, jen ta cena.
Moc pěkný skůtřík.Uvažoval jsem o něm taky asi před 2 roky, nakonec jsem se ale rozhodl jinak.Bohužel cena přes 125tKč byla docela dost. :
Prej maximalka 180 km/h leda ze skaly.
180km/h podle GPS dosahuje tak Burgman 650 a Gilerra 800GP.
U 250 bych to videl jako ostatni kolem 130km/h už podle těch parametru motoru.