Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
iVlada > Vy jste tu motorku vážili nebo kde jste vzali ten údaj 129 Kg? Podle mě je to nějaká kravina, přece novej model nebude těžší než ten předchozí.. Dík
Výkon u 450 není zas tak podstatný, páč bude "dostatečný". Důležitější je jeho průběh, a to se papírově udat nedá, musí se zkusit. Problémem je, podle mě, vysoká hmotnost.
Nevím, viděl jsem ji na veletrhu a seděl jsem na ní a vcelku sem byl zklamanej co se týče vizuelní stránky. Jinak mračna drátků a všeho možnýho co v lese v mžiku otrháte, jak kdyby byla určená jen na silnici a nepočítalo se s tím že ji sem tam někdo zahodí. Jinak byla menší co do výšky, ale zase o to širší. Asi se na ní bude dobře jezdit, ale na první pohled absolutně nezaujala.
Tech 129kg je skoda, za motorku, ktera je kratsi, ma mensi svetlou vysku a mensi nadrz nez jeji predchudce. Jinak me zarazi tahle fotka: //www.motorkar...5/21295/IMG_4493.jpg
To upevneni podsedlaku na vystupek na ramu misto do ty kapsy mi prijde takovy nepekny. Asi potrebovali udat airboxy ze staryho WR a neveslo se jim to do podsedlaku z novy YZ nebo jak mam tomuhle rozumet.
A taky pouziti toho pravekyho nahodu (cidla) tachometru na prednim kole je ostuda. Tak nejak jsem cekal, ze to velky gufero co doseda na duralovy stred kola (a vydira tam drazku) uz patri minulosti. Tak snad priste...
Je to kravina. 129kg váží včetně homologačního kitu.Jinak o 6kg míň
iVlada > Vy jste tu motorku vážili nebo kde jste vzali ten údaj 129 Kg? Podle mě je to nějaká kravina, přece novej model nebude těžší než ten předchozí.. Dík
Výkon u 450 není zas tak podstatný, páč bude "dostatečný". Důležitější je jeho průběh, a to se papírově udat nedá, musí se zkusit. Problémem je, podle mě, vysoká hmotnost.
Temer vsichni vyrobci vykon ostrych endur zamerne neuvadeji
Proč chybí informace o výkonu? Celkem podstatná věc
Hlavne OSTREJ motor tedy porad namaha oprava
Uz zadnej drzak co predeslej.
Nevím, viděl jsem ji na veletrhu a seděl jsem na ní a vcelku sem byl zklamanej co se týče vizuelní stránky. Jinak mračna drátků a všeho možnýho co v lese v mžiku otrháte, jak kdyby byla určená jen na silnici a nepočítalo se s tím že ji sem tam někdo zahodí. Jinak byla menší co do výšky, ale zase o to širší. Asi se na ní bude dobře jezdit, ale na první pohled absolutně nezaujala.
Má to suchou váhu asi 120 kg? Není to nějaký omyl?
ta váhe je na ostrý enduro fakt hodně , škoda - chtělo by to tak o 10 kg míň aby zapadala do třídy.
Tech 129kg je skoda, za motorku, ktera je kratsi, ma mensi svetlou vysku a mensi nadrz nez jeji predchudce. Jinak me zarazi tahle fotka: //www.motorkar...5/21295/IMG_4493.jpg
To upevneni podsedlaku na vystupek na ramu misto do ty kapsy mi prijde takovy nepekny. Asi potrebovali udat airboxy ze staryho WR a neveslo se jim to do podsedlaku z novy YZ nebo jak mam tomuhle rozumet.
A taky pouziti toho pravekyho nahodu (cidla) tachometru na prednim kole je ostuda. Tak nejak jsem cekal, ze to velky gufero co doseda na duralovy stred kola (a vydira tam drazku) uz patri minulosti. Tak snad priste...
Peknej test Neni ta váha 129 kg nějak moc? Predchozí model má něco kolem 124 kg s náplněma...