globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
blackkkk (0) napsal 16.08.2014 v 21:36

Jestli tohle je čínský design tak co je potom ta vaše Blata, mimozemský design ? :D :D

roberto.cz (-1) napsal 05.08.2009 v 00:22

acALien- tak to na sebe davej bacha kamo! jinak urco se svez je to legrace.. hlavne pro tee to bude legrace
tak davej an sebe pozor a v poradku se nam vrat

acALIEN (-4) napsal 04.08.2009 v 23:00

Cormac nejezdi, je to mrdka , prdlo mi lanko spojky (10 000km) v zaruce, ale lanko neni na sklade v CR, takze cekam, az mi ho odnekud laskave poslou :D

Cormac (39) napsal 04.08.2009 v 20:50

Nu, AcAlien, snažil jsm se aby to bylo pochopeno
Ať ti ti jezdí, čus.

acALIEN (-4) napsal 04.08.2009 v 13:50

Cormac dobre napsano .

acALIEN (-4) napsal 04.08.2009 v 13:49

roberto.cz Sem tam nekoho na semaforech naseru, ale jinak brazdim CR v pohodovem tempu, abych si to tu jeste uzil, nez zase zmizim na Island. Jinak regisrtuji uz slusnej pocet Blatek na silnicich, jsem zvedavej, kdy mi to nekdo pujci :D, asi si zajedu do tovarny na test...

Cormac (39) napsal 04.08.2009 v 13:13

AcAlien se nediv, že tě člověk nepochopí, když jediný tůj komentář byl, že je to trapný a uvozovky naznačují, že se na motorku koukals skrz prsty.
Motorka pro každýho znamená něco trochu jinýho, někomu jde o rychlost a výkon, jinýho zajímá praktičnost, že ju třeba sám vytlačí z garáže
Pro tvou potřebu je jistě 125 4T na hovno, jiným bude vyhovovat. Například na rozbité polňačce je 100km/h až až.

roberto.cz (-1) napsal 04.08.2009 v 11:08

acALIEN- dekuju..jsme te dlouho nevidel. jak zijes? co motka porad si davas r6 k snidani? mej se pekne

SuperSic58 (1307) napsal 04.08.2009 v 10:26

Krásná, ale nějaká těžká ne? to k tomu dávaj bonus pytel cementu?

acALIEN (-4) napsal 03.08.2009 v 23:54

roberto.cz tyhle sragory s Blatou nesrovnavej , Blata se i pri 125ccm a 4T na silnici hejbe svizne.

acALIEN (-4) napsal 03.08.2009 v 23:48

Cormac ty jsi me vubec, ale vubec nepochopil, neponizuju ty motorky, samotnemu se mi to libi ty joudo,ale kdyz, tak aspon 250, at to aspon trosku jede, bo 125ccm s 15ti konema ma ve dvou lidech co delat s tramvaji...jooo 125cmm NSR 2T 23kw to jelo :), proste 125 4t je na hovno a rikej si co chces...a ta moje masina je taky na hovno, ale aspon je hezka, teda me se libi

Anti (391) napsal 03.08.2009 v 22:20

MaraTT-R:Jenže to je ten nepoměr.Není problém v tom,že když to je určeno pro mládež,že podvozek je měkký.Je to klasické soft enduro.Ale pokud je to pro šestnáctileté,proč to má tak vysoko sedlo?Dneska jsou i velké mašiny se sedlem podstatně níž.Zvlášť když se počítá více s asfaltem.

roberto.cz (-1) napsal 03.08.2009 v 22:02

WR je pekne ale porad mi na nem neco chybi co Blata ma...

cccp (0) napsal 03.08.2009 v 20:24

myslím, že Blata na WR vede, navíc je za 84 000

iVlada (80) napsal 03.08.2009 v 18:03

Cormac, Concorde a MaraTT-R: mate naprostej recht,souhlas! kdyz jsem v 16-ti mohl prohnat simsona "enduro" byl jsem stastnej jako blazen! dosta tekrat pod zadek tohle proste je potreba vedet za jakym ucelem endurko chci koupit...tyhle universaly musi plnit dane limity a pro denodenni litani a obcasny blatoblbnuti mladym strelcum urcite staci.pokud jsou zavodni ambice,jsou tu ostry soutezni endura-jejich provoz je na bezne jezdeni tak trosku nakladnejsi a o pohodli ani nemluvim blatu zdar

Cormac (39) napsal 03.08.2009 v 15:35

Ta cena se mi zdá trochu moc vyšponovaná, jinak pro 16 letý bych řekl dobrá volba.

Pro acALIEN, co napsal:
125ccm 4T ma smysl tak do scooteru, nechapu, proc to vubec do ,,motorek" davaj, je to trapne, kdyz vasb do kopce nalozi autobus.

Mě spíš přijdou trapný tvoje řeči, sorry, ale nepřeháníš to trochu? Pilotům F16 nejspíš příjdou trapný výkony té tvé máši a pak jsou tu kosmonauti a start raketoplánu...
V sedmnácti jsme jezdili na Jawách a Čízách po polňačce k rybníku a bylo nám to fuk. Hlavně, že bylo na benzín a motorky nás někde nenechali. To bylo důležitý. Navíc deset koní stačí, aby to bylo rychlejší než běžnej autobus.

Concorde (0) napsal 03.08.2009 v 10:54

Tajy si myslím to co MaraTT-R... Pro starší ta motorka nemá moc smysl, ale v 16 je to bomba... Pěkný článek a samozřejmě i fotky...

nello (0) napsal 03.08.2009 v 09:22

Jinak, článek a pěkný foto

nello (0) napsal 03.08.2009 v 09:20

Koukám, samá kritika na pěkný WRko 125.

Nevím, co byste chtěli ve třídě pro 16ti letý kluky, aby to mělo super výkonný motor??! Naopak je to velmi povedený stroj. Jestli je design činský, jak se tu píše, tak nevím no o tom tu ani nemusíme debatovat, čína je hodně pozadu.

Ohledně k tomu podvozku, jak se v testu píše, většinou to bude brázdit po asfaltkách, to je prostě realita, do školy, po škole sem tam polňačky, zablbnout si v lese a na koupák. Na tohle ten podvozek je v pohodě.

Asi to vidím z jiné stránky než vy, vžijte se do 15-16ti let, a když máte to štěstí že vám to rodiče koupí(nepatříte mezi ty "chudé"), tak budete skákat radostí když to bude v garáži.

Hlavně to tu neporovnávejte s velkýma motorkama, např. ostrýma endurama apod., což je tu docela zvykem

KTM-EXC-2TPower (1) napsal 03.08.2009 v 02:54

Jediné hezké na tom je ta spotřeba takže to těm dnešním klukům rodiče možná pořídí Je to hnus ale to bílé X-ko už vypadá líp. Akoráta nevím na co má ten přední kotouč jak 70-ti koňové Super-Moto No myslím že zlaté DT 80 2T

alesmoto (36) napsal 03.08.2009 v 00:41

To koleno je fakt divný. Ale ani se tomu moc nedivím - euronormy přidusí dneska každou motorku. Ten katík museli někam nacpat

-LOTR- (2) napsal 02.08.2009 v 22:12

123km/h ne přímo v normální pozici, tak jako uvítal bych kolik to dá na rovině při normálním sezení - 90km/h slabý, 100km/h lepší, 110km/h není si na co stěžovat

Pivko (85) napsal 02.08.2009 v 22:02

Japonci začali dohánět číňany? Jdu blit velebnosti.

FRELA (0) napsal 02.08.2009 v 18:45

osobně bych vyházel designery z Yamahy snad všechny.nová YZ je toho jasně příkladem a tohle není o nic lepší.

Anti (391) napsal 02.08.2009 v 18:14

Mě je spíš divné,proč to má označení jako ostrý stroj,vysoko sedlo,celkem dlouhé zdvihy a přitom obyčejné měkké šavle.Zvláštní kombinace.

acALIEN (-4) napsal 02.08.2009 v 14:25

125ccm 4T ma smysl tak do scooteru, nechapu, proc to vubec do ,,motorek" davaj, je to trapne, kdyz vasb do kopce nalozi autobus.

iVlada (80) napsal 02.08.2009 v 14:13

Ramy jsou naprosto odlisne. Tady je link na testik WR250 z lonskeho roku:
//www.motorkari...-12501.html?kid=8731

manaposledni (0) napsal 02.08.2009 v 13:42

zeptam se...jsou schodné rámy na 125 vs. 250 WR?a jenom jiné motory?jako je to třeba na YBR?díky

Dalibor666 (0) napsal 02.08.2009 v 13:14

podle mě je ta nádrž zbytečně malá

wario (126) napsal 02.08.2009 v 13:07

pekny potrapeni chudinky

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist