Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
acALien- tak to na sebe davej bacha kamo! jinak urco se svez je to legrace.. hlavne pro tee to bude legrace
tak davej an sebe pozor a v poradku se nam vrat
Cormac nejezdi, je to mrdka , prdlo mi lanko spojky (10 000km) v zaruce, ale lanko neni na sklade v CR, takze cekam, az mi ho odnekud laskave poslou :D
roberto.cz Sem tam nekoho na semaforech naseru, ale jinak brazdim CR v pohodovem tempu, abych si to tu jeste uzil, nez zase zmizim na Island. Jinak regisrtuji uz slusnej pocet Blatek na silnicich, jsem zvedavej, kdy mi to nekdo pujci :D, asi si zajedu do tovarny na test...
AcAlien se nediv, že tě člověk nepochopí, když jediný tůj komentář byl, že je to trapný a uvozovky naznačují, že se na motorku koukals skrz prsty.
Motorka pro každýho znamená něco trochu jinýho, někomu jde o rychlost a výkon, jinýho zajímá praktičnost, že ju třeba sám vytlačí z garáže
Pro tvou potřebu je jistě 125 4T na hovno, jiným bude vyhovovat. Například na rozbité polňačce je 100km/h až až.
Cormac ty jsi me vubec, ale vubec nepochopil, neponizuju ty motorky, samotnemu se mi to libi ty joudo,ale kdyz, tak aspon 250, at to aspon trosku jede, bo 125ccm s 15ti konema ma ve dvou lidech co delat s tramvaji...jooo 125cmm NSR 2T 23kw to jelo :), proste 125 4t je na hovno a rikej si co chces...a ta moje masina je taky na hovno, ale aspon je hezka, teda me se libi
MaraTT-R:Jenže to je ten nepoměr.Není problém v tom,že když to je určeno pro mládež,že podvozek je měkký.Je to klasické soft enduro.Ale pokud je to pro šestnáctileté,proč to má tak vysoko sedlo?Dneska jsou i velké mašiny se sedlem podstatně níž.Zvlášť když se počítá více s asfaltem.
Cormac, Concorde a MaraTT-R: mate naprostej recht,souhlas! kdyz jsem v 16-ti mohl prohnat simsona "enduro" byl jsem stastnej jako blazen! dosta tekrat pod zadek tohle proste je potreba vedet za jakym ucelem endurko chci koupit...tyhle universaly musi plnit dane limity a pro denodenni litani a obcasny blatoblbnuti mladym strelcum urcite staci.pokud jsou zavodni ambice,jsou tu ostry soutezni endura-jejich provoz je na bezne jezdeni tak trosku nakladnejsi a o pohodli ani nemluvim blatu zdar
Ta cena se mi zdá trochu moc vyšponovaná, jinak pro 16 letý bych řekl dobrá volba.
Pro acALIEN, co napsal:
125ccm 4T ma smysl tak do scooteru, nechapu, proc to vubec do ,,motorek" davaj, je to trapne, kdyz vasb do kopce nalozi autobus.
Mě spíš přijdou trapný tvoje řeči, sorry, ale nepřeháníš to trochu? Pilotům F16 nejspíš příjdou trapný výkony té tvé máši a pak jsou tu kosmonauti a start raketoplánu...
V sedmnácti jsme jezdili na Jawách a Čízách po polňačce k rybníku a bylo nám to fuk. Hlavně, že bylo na benzín a motorky nás někde nenechali. To bylo důležitý. Navíc deset koní stačí, aby to bylo rychlejší než běžnej autobus.
Nevím, co byste chtěli ve třídě pro 16ti letý kluky, aby to mělo super výkonný motor??! Naopak je to velmi povedený stroj. Jestli je design činský, jak se tu píše, tak nevím no o tom tu ani nemusíme debatovat, čína je hodně pozadu.
Ohledně k tomu podvozku, jak se v testu píše, většinou to bude brázdit po asfaltkách, to je prostě realita, do školy, po škole sem tam polňačky, zablbnout si v lese a na koupák. Na tohle ten podvozek je v pohodě.
Asi to vidím z jiné stránky než vy, vžijte se do 15-16ti let, a když máte to štěstí že vám to rodiče koupí(nepatříte mezi ty "chudé"), tak budete skákat radostí když to bude v garáži.
Hlavně to tu neporovnávejte s velkýma motorkama, např. ostrýma endurama apod., což je tu docela zvykem
Jediné hezké na tom je ta spotřeba takže to těm dnešním klukům rodiče možná pořídí Je to hnus ale to bílé X-ko už vypadá líp. Akoráta nevím na co má ten přední kotouč jak 70-ti koňové Super-Moto No myslím že zlaté DT 80 2T
123km/h ne přímo v normální pozici, tak jako uvítal bych kolik to dá na rovině při normálním sezení - 90km/h slabý, 100km/h lepší, 110km/h není si na co stěžovat
Jestli tohle je čínský design tak co je potom ta vaše Blata, mimozemský design ? :D :D
acALien- tak to na sebe davej bacha kamo! jinak urco se svez je to legrace.. hlavne pro tee to bude legrace
tak davej an sebe pozor a v poradku se nam vrat
Cormac nejezdi, je to mrdka , prdlo mi lanko spojky (10 000km) v zaruce, ale lanko neni na sklade v CR, takze cekam, az mi ho odnekud laskave poslou :D
Nu, AcAlien, snažil jsm se aby to bylo pochopeno
Ať ti ti jezdí, čus.
Cormac dobre napsano .
roberto.cz Sem tam nekoho na semaforech naseru, ale jinak brazdim CR v pohodovem tempu, abych si to tu jeste uzil, nez zase zmizim na Island. Jinak regisrtuji uz slusnej pocet Blatek na silnicich, jsem zvedavej, kdy mi to nekdo pujci :D, asi si zajedu do tovarny na test...
AcAlien se nediv, že tě člověk nepochopí, když jediný tůj komentář byl, že je to trapný a uvozovky naznačují, že se na motorku koukals skrz prsty.
Motorka pro každýho znamená něco trochu jinýho, někomu jde o rychlost a výkon, jinýho zajímá praktičnost, že ju třeba sám vytlačí z garáže
Pro tvou potřebu je jistě 125 4T na hovno, jiným bude vyhovovat. Například na rozbité polňačce je 100km/h až až.
acALIEN- dekuju..jsme te dlouho nevidel. jak zijes? co motka porad si davas r6 k snidani? mej se pekne
Krásná, ale nějaká těžká ne? to k tomu dávaj bonus pytel cementu?
roberto.cz tyhle sragory s Blatou nesrovnavej , Blata se i pri 125ccm a 4T na silnici hejbe svizne.
Cormac ty jsi me vubec, ale vubec nepochopil, neponizuju ty motorky, samotnemu se mi to libi ty joudo,ale kdyz, tak aspon 250, at to aspon trosku jede, bo 125ccm s 15ti konema ma ve dvou lidech co delat s tramvaji...jooo 125cmm NSR 2T 23kw to jelo :), proste 125 4t je na hovno a rikej si co chces...a ta moje masina je taky na hovno, ale aspon je hezka, teda me se libi
MaraTT-R:Jenže to je ten nepoměr.Není problém v tom,že když to je určeno pro mládež,že podvozek je měkký.Je to klasické soft enduro.Ale pokud je to pro šestnáctileté,proč to má tak vysoko sedlo?Dneska jsou i velké mašiny se sedlem podstatně níž.Zvlášť když se počítá více s asfaltem.
WR je pekne ale porad mi na nem neco chybi co Blata ma...
myslím, že Blata na WR vede, navíc je za 84 000
Cormac, Concorde a MaraTT-R: mate naprostej recht,souhlas! kdyz jsem v 16-ti mohl prohnat simsona "enduro" byl jsem stastnej jako blazen! dosta tekrat pod zadek tohle proste je potreba vedet za jakym ucelem endurko chci koupit...tyhle universaly musi plnit dane limity a pro denodenni litani a obcasny blatoblbnuti mladym strelcum urcite staci.pokud jsou zavodni ambice,jsou tu ostry soutezni endura-jejich provoz je na bezne jezdeni tak trosku nakladnejsi a o pohodli ani nemluvim blatu zdar
Ta cena se mi zdá trochu moc vyšponovaná, jinak pro 16 letý bych řekl dobrá volba.
Pro acALIEN, co napsal:
125ccm 4T ma smysl tak do scooteru, nechapu, proc to vubec do ,,motorek" davaj, je to trapne, kdyz vasb do kopce nalozi autobus.
Mě spíš přijdou trapný tvoje řeči, sorry, ale nepřeháníš to trochu? Pilotům F16 nejspíš příjdou trapný výkony té tvé máši a pak jsou tu kosmonauti a start raketoplánu...
V sedmnácti jsme jezdili na Jawách a Čízách po polňačce k rybníku a bylo nám to fuk. Hlavně, že bylo na benzín a motorky nás někde nenechali. To bylo důležitý. Navíc deset koní stačí, aby to bylo rychlejší než běžnej autobus.
Tajy si myslím to co MaraTT-R... Pro starší ta motorka nemá moc smysl, ale v 16 je to bomba... Pěkný článek a samozřejmě i fotky...
Jinak, článek a pěkný foto
Koukám, samá kritika na pěkný WRko 125.
Nevím, co byste chtěli ve třídě pro 16ti letý kluky, aby to mělo super výkonný motor??! Naopak je to velmi povedený stroj. Jestli je design činský, jak se tu píše, tak nevím no o tom tu ani nemusíme debatovat, čína je hodně pozadu.
Ohledně k tomu podvozku, jak se v testu píše, většinou to bude brázdit po asfaltkách, to je prostě realita, do školy, po škole sem tam polňačky, zablbnout si v lese a na koupák. Na tohle ten podvozek je v pohodě.
Asi to vidím z jiné stránky než vy, vžijte se do 15-16ti let, a když máte to štěstí že vám to rodiče koupí(nepatříte mezi ty "chudé"), tak budete skákat radostí když to bude v garáži.
Hlavně to tu neporovnávejte s velkýma motorkama, např. ostrýma endurama apod., což je tu docela zvykem
Jediné hezké na tom je ta spotřeba takže to těm dnešním klukům rodiče možná pořídí Je to hnus ale to bílé X-ko už vypadá líp. Akoráta nevím na co má ten přední kotouč jak 70-ti koňové Super-Moto No myslím že zlaté DT 80 2T
To koleno je fakt divný. Ale ani se tomu moc nedivím - euronormy přidusí dneska každou motorku. Ten katík museli někam nacpat
123km/h ne přímo v normální pozici, tak jako uvítal bych kolik to dá na rovině při normálním sezení - 90km/h slabý, 100km/h lepší, 110km/h není si na co stěžovat
Japonci začali dohánět číňany? Jdu blit velebnosti.
osobně bych vyházel designery z Yamahy snad všechny.nová YZ je toho jasně příkladem a tohle není o nic lepší.
Mě je spíš divné,proč to má označení jako ostrý stroj,vysoko sedlo,celkem dlouhé zdvihy a přitom obyčejné měkké šavle.Zvláštní kombinace.
125ccm 4T ma smysl tak do scooteru, nechapu, proc to vubec do ,,motorek" davaj, je to trapne, kdyz vasb do kopce nalozi autobus.
Ramy jsou naprosto odlisne. Tady je link na testik WR250 z lonskeho roku:
//www.motorkari...-12501.html?kid=8731
zeptam se...jsou schodné rámy na 125 vs. 250 WR?a jenom jiné motory?jako je to třeba na YBR?díky
podle mě je ta nádrž zbytečně malá
pekny potrapeni chudinky