globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
X-crosseR (0) napsal 06.02.2011 v 11:43

velmy sa mi tato masina lubi uz sa neviem dockat na 16ku

Freedomák (18) napsal 03.12.2009 v 22:33

Mooc hezkej stroj jen by třeba yamaha mohla pochytit trošku novejch rifů třeba v podobě Upsidových vidlý a nějakých maličkostí co by potěšily oko,třeba by i stačily nějaký pěkný polepy. Ale je nádherná rozhodně to nebudou vyhozené peníze

Tommyk (0) napsal 19.09.2009 v 18:18

nova se uz da sehnat kolem 80 tis.. to uz se mi zda celkem prijatelny

chubby110 (0) napsal 01.09.2009 v 15:50

Škoda,že tenhle stroj neuvidíme na výstavě v Brně. Jsou tam velké problémy a možná,že Motosalon ani nebude Prý to má být i s Yamahou v Praze.

bahnomil (0) napsal 01.09.2009 v 08:38

Tak spotřeba 3l/100km když je to v záběhu je naprosto luxusní!

Gagle (0) napsal 31.08.2009 v 22:52

je to pěkné, viděl sem to na živo obutý na enduro kolech, ale ty motardový mi k tomu sedí víc... Jinak být mi 16 tak do toho du, ale muselo by se to prodávat tak za 50tis. resp. muselo by se to dělat dýl, aby se to dalo sehnat jetý

babuka (0) napsal 31.08.2009 v 21:50

Vsude se snad psalo, ze puvodne mela byt Blata vlastni konstrukce. Potom snad kvuli EURU padla volba na Morini.

Co se tyce mozností reklam atd., tak reklama se pouziva jen na to co clovek potrebuje, tj. spis na kartacek na zuby nez na motorku. Motorka se nekupje podle reklam, ale srdcem.

Ale zpet k Yamaze jo ?

Peky-DR (0) napsal 31.08.2009 v 21:19

Motorku sem vložil do databáze, tak se můžete podívat, popřípadě oznámkovat Děkuji...kdo by potřeboval nějaké info o motocyklu rád podám

devastator (-4) napsal 31.08.2009 v 21:12

zase něco pro mladý dravce...jen do toho

Peky-DR (0) napsal 31.08.2009 v 21:11

Chlapi...Sice drahý to je..ale Stačí to...nečekal sem že tady bude článek Od Čtvrtka mě stojí v garáží a nemůžu si stěžovat!!
Jak se někdo ptal spotřeba se pohybuje kolem 3L/100Km.
Pohodlná jízdečka zatím zajíždím

acALIEN (-4) napsal 31.08.2009 v 19:57

Nj, za ty prachy si to muzou nabouchat

Jarky (1) napsal 31.08.2009 v 19:31

pěkný

..Roko.. (7) napsal 31.08.2009 v 19:12

Vycházím z toho ,že kamoš ten motor konstruoval..A mám takovej pocit ,že říkal ,že je to Yama..ale to bylo ještě v době když Blata za něco stála, takže finální verzi nvm..

roberto.cz (-1) napsal 31.08.2009 v 18:41

Rakosi- no nevim kde jsi na te hovadince byl ze to vychazi z Yamahy.. kdyz je to Motor Morini a myslim ze par bilbordu nemuze stat hodne... nebo nejake reklamy treba c CMN.. motocykl atd...

babuka (0) napsal 31.08.2009 v 17:58

Nic ve zlem, ale ten do nebes zvednuty blatnik a to neco pod svetlem. Pusobi to na me dojmem lacineho tuzingu. Motor a asi i podvozek budou trida a trida urco bude i cenovka.

bahnomil (0) napsal 31.08.2009 v 17:58

Nevíte jakou to má spotřebu?Já o takové mašině uvažuju.Zatím dělám řidičák a potřeboval bych pro začátek něco na čem bych mohl získat zkušenosti, ňákou malou,lehkou,úspornou,která by byla dobrá do města a na takové pohodové ježdění.

..Roko.. (7) napsal 31.08.2009 v 15:03

Jde vidět tvoje informovanost..Z čeho si myslíš že motor Blaty vychází? (žeby z yamahy) ,dál nevím co je na vodníku špatnýho..Blata nedělá reklamu protože nato nemá peníze..

roberto.cz (-1) napsal 31.08.2009 v 14:20

blata je cenove a pouzityma komponentama urco lepsi.. a vodnik? dalsi vec co se na dvace muze posrat... skoda za Blata nedela velkou reklamu.. pac plno lidi ani nevi ze je tady ta moznost.. ale ja bych nemenil ani za nic .. na to dam krk

carlos38 (7) napsal 31.08.2009 v 13:54

Moc pěkná, ale ten svod...

Hošíček (5) napsal 31.08.2009 v 13:44

Hergot, takhle a se stejnými rozměry by mohlo vyjet nový XT660

iVlada (80) napsal 31.08.2009 v 13:12

Odkaz na reportaz ze zavodu supermoto, ve ktere je na fotkach hezky videt dva ruzne povrchy trati:

//www.motorkari...a-v-chebu-13872.html

iVlada (80) napsal 31.08.2009 v 13:01

Grifindoor: mozna proto, ze motardy pri zavodech litaji castecne po asfaltovem okruhu a castecne po "mx" trati. Motard by si podle nas mel poradit predevsim s asfaltem, ale take s lehcim terénem. Ryze motokrosove masiny na mosteckem nebo jinem silnicnim okruhu se na nasich strankach nejspis nedockas, sorry

SuperSic58 (1307) napsal 31.08.2009 v 12:35

Tk kdyby mi bylo 16 a měl bohatýho papínka, tk nechci na silnici nic jinýho než tohle WR-X. Ale za ty hříšný prachy tam taky moh bejt otáčkoměr. K testu, nevim, proč berete motarda na mx trať, v tom případě se těšim na test nějakého mx speciálu až ho budete prohánět s drapákama po mosteckym autodromu... :

Kiedis (-1) napsal 31.08.2009 v 12:34

Je to moc pěkný, ovšem pro Čechy vzhledem k ceně nezajímavé... určitě pár bohatých to synkovi v 16 koupí, ale pro obyčejné české lidi je fakt nejlepší řešení, koupit si na ty 2 roky novou čínu a pak se poohlídnout po něčem silnějším

Jirka_K (0) napsal 31.08.2009 v 12:27

11 KW / 137 kg- to nepojede. Cena 109 tis. Kdo si tohle koupí??? Zlatá 2T husqvarna SM 125. Proč dávají 4T motory do 125. Je to líne jak veš.

Bronek204 (0) napsal 31.08.2009 v 12:09

Chystáte se na test blaty 125?

Hawk (7) napsal 31.08.2009 v 11:37

jednoduchý, Yamaha hledala řešení, jak tomu agregátu zjednodušit výplach. Když vezmeš za heft R125, tak docela trvá, než se ručička vydrápe někam nahoru. Když vezmeš za WRko, je to znatelně lepší, ale za cenu toho, že jsou ty svody takhle na ráně.

TomeKX2 (0) napsal 31.08.2009 v 11:29

nechápu jak tka někdo mohl vymyslet ty svody 50cm zbytečné trubky

kostis1 (51) napsal 31.08.2009 v 10:58

Je to Pěkný,ale na 125tku asi fakt moc drahý,asi bych se taky kouknul po něčem levnějším.Blata je na tom lépe,jen není moc v podvědomí lidí.

Hawk (7) napsal 31.08.2009 v 10:14

Za tyhle peníze už pořídíte novou Husqvu SM 125. Ty ceny už se dostávaj za hranici reality. Jak píše Frki. Dříve se číny kupovali, protože byly levný a lidi o nich nic nevěděli. Teď vědí, že to moc nevydrží, ale na ty dva roky je to lepší, než v motorce utopit přes 40 tisíc při prodeji.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist