Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mooc hezkej stroj jen by třeba yamaha mohla pochytit trošku novejch rifů třeba v podobě Upsidových vidlý a nějakých maličkostí co by potěšily oko,třeba by i stačily nějaký pěkný polepy. Ale je nádherná rozhodně to nebudou vyhozené peníze
je to pěkné, viděl sem to na živo obutý na enduro kolech, ale ty motardový mi k tomu sedí víc... Jinak být mi 16 tak do toho du, ale muselo by se to prodávat tak za 50tis. resp. muselo by se to dělat dýl, aby se to dalo sehnat jetý
Vsude se snad psalo, ze puvodne mela byt Blata vlastni konstrukce. Potom snad kvuli EURU padla volba na Morini.
Co se tyce mozností reklam atd., tak reklama se pouziva jen na to co clovek potrebuje, tj. spis na kartacek na zuby nez na motorku. Motorka se nekupje podle reklam, ale srdcem.
Chlapi...Sice drahý to je..ale Stačí to...nečekal sem že tady bude článek Od Čtvrtka mě stojí v garáží a nemůžu si stěžovat!!
Jak se někdo ptal spotřeba se pohybuje kolem 3L/100Km.
Pohodlná jízdečka zatím zajíždím
Vycházím z toho ,že kamoš ten motor konstruoval..A mám takovej pocit ,že říkal ,že je to Yama..ale to bylo ještě v době když Blata za něco stála, takže finální verzi nvm..
Rakosi- no nevim kde jsi na te hovadince byl ze to vychazi z Yamahy.. kdyz je to Motor Morini a myslim ze par bilbordu nemuze stat hodne... nebo nejake reklamy treba c CMN.. motocykl atd...
Nic ve zlem, ale ten do nebes zvednuty blatnik a to neco pod svetlem. Pusobi to na me dojmem lacineho tuzingu. Motor a asi i podvozek budou trida a trida urco bude i cenovka.
Nevíte jakou to má spotřebu?Já o takové mašině uvažuju.Zatím dělám řidičák a potřeboval bych pro začátek něco na čem bych mohl získat zkušenosti, ňákou malou,lehkou,úspornou,která by byla dobrá do města a na takové pohodové ježdění.
Jde vidět tvoje informovanost..Z čeho si myslíš že motor Blaty vychází? (žeby z yamahy) ,dál nevím co je na vodníku špatnýho..Blata nedělá reklamu protože nato nemá peníze..
blata je cenove a pouzityma komponentama urco lepsi.. a vodnik? dalsi vec co se na dvace muze posrat... skoda za Blata nedela velkou reklamu.. pac plno lidi ani nevi ze je tady ta moznost.. ale ja bych nemenil ani za nic .. na to dam krk
Grifindoor: mozna proto, ze motardy pri zavodech litaji castecne po asfaltovem okruhu a castecne po "mx" trati. Motard by si podle nas mel poradit predevsim s asfaltem, ale take s lehcim terénem. Ryze motokrosove masiny na mosteckem nebo jinem silnicnim okruhu se na nasich strankach nejspis nedockas, sorry
Tk kdyby mi bylo 16 a měl bohatýho papínka, tk nechci na silnici nic jinýho než tohle WR-X. Ale za ty hříšný prachy tam taky moh bejt otáčkoměr. K testu, nevim, proč berete motarda na mx trať, v tom případě se těšim na test nějakého mx speciálu až ho budete prohánět s drapákama po mosteckym autodromu... :
Je to moc pěkný, ovšem pro Čechy vzhledem k ceně nezajímavé... určitě pár bohatých to synkovi v 16 koupí, ale pro obyčejné české lidi je fakt nejlepší řešení, koupit si na ty 2 roky novou čínu a pak se poohlídnout po něčem silnějším
jednoduchý, Yamaha hledala řešení, jak tomu agregátu zjednodušit výplach. Když vezmeš za heft R125, tak docela trvá, než se ručička vydrápe někam nahoru. Když vezmeš za WRko, je to znatelně lepší, ale za cenu toho, že jsou ty svody takhle na ráně.
Za tyhle peníze už pořídíte novou Husqvu SM 125. Ty ceny už se dostávaj za hranici reality. Jak píše Frki. Dříve se číny kupovali, protože byly levný a lidi o nich nic nevěděli. Teď vědí, že to moc nevydrží, ale na ty dva roky je to lepší, než v motorce utopit přes 40 tisíc při prodeji.
velmy sa mi tato masina lubi uz sa neviem dockat na 16ku
Mooc hezkej stroj jen by třeba yamaha mohla pochytit trošku novejch rifů třeba v podobě Upsidových vidlý a nějakých maličkostí co by potěšily oko,třeba by i stačily nějaký pěkný polepy. Ale je nádherná rozhodně to nebudou vyhozené peníze
nova se uz da sehnat kolem 80 tis.. to uz se mi zda celkem prijatelny
Škoda,že tenhle stroj neuvidíme na výstavě v Brně. Jsou tam velké problémy a možná,že Motosalon ani nebude Prý to má být i s Yamahou v Praze.
Tak spotřeba 3l/100km když je to v záběhu je naprosto luxusní!
je to pěkné, viděl sem to na živo obutý na enduro kolech, ale ty motardový mi k tomu sedí víc... Jinak být mi 16 tak do toho du, ale muselo by se to prodávat tak za 50tis. resp. muselo by se to dělat dýl, aby se to dalo sehnat jetý
Vsude se snad psalo, ze puvodne mela byt Blata vlastni konstrukce. Potom snad kvuli EURU padla volba na Morini.
Co se tyce mozností reklam atd., tak reklama se pouziva jen na to co clovek potrebuje, tj. spis na kartacek na zuby nez na motorku. Motorka se nekupje podle reklam, ale srdcem.
Ale zpet k Yamaze jo ?
Motorku sem vložil do databáze, tak se můžete podívat, popřípadě oznámkovat Děkuji...kdo by potřeboval nějaké info o motocyklu rád podám
zase něco pro mladý dravce...jen do toho
Chlapi...Sice drahý to je..ale Stačí to...nečekal sem že tady bude článek Od Čtvrtka mě stojí v garáží a nemůžu si stěžovat!!
Jak se někdo ptal spotřeba se pohybuje kolem 3L/100Km.
Pohodlná jízdečka zatím zajíždím
Nj, za ty prachy si to muzou nabouchat
pěkný
Vycházím z toho ,že kamoš ten motor konstruoval..A mám takovej pocit ,že říkal ,že je to Yama..ale to bylo ještě v době když Blata za něco stála, takže finální verzi nvm..
Rakosi- no nevim kde jsi na te hovadince byl ze to vychazi z Yamahy.. kdyz je to Motor Morini a myslim ze par bilbordu nemuze stat hodne... nebo nejake reklamy treba c CMN.. motocykl atd...
Nic ve zlem, ale ten do nebes zvednuty blatnik a to neco pod svetlem. Pusobi to na me dojmem lacineho tuzingu. Motor a asi i podvozek budou trida a trida urco bude i cenovka.
Nevíte jakou to má spotřebu?Já o takové mašině uvažuju.Zatím dělám řidičák a potřeboval bych pro začátek něco na čem bych mohl získat zkušenosti, ňákou malou,lehkou,úspornou,která by byla dobrá do města a na takové pohodové ježdění.
Jde vidět tvoje informovanost..Z čeho si myslíš že motor Blaty vychází? (žeby z yamahy) ,dál nevím co je na vodníku špatnýho..Blata nedělá reklamu protože nato nemá peníze..
blata je cenove a pouzityma komponentama urco lepsi.. a vodnik? dalsi vec co se na dvace muze posrat... skoda za Blata nedela velkou reklamu.. pac plno lidi ani nevi ze je tady ta moznost.. ale ja bych nemenil ani za nic .. na to dam krk
Moc pěkná, ale ten svod...
Hergot, takhle a se stejnými rozměry by mohlo vyjet nový XT660
Odkaz na reportaz ze zavodu supermoto, ve ktere je na fotkach hezky videt dva ruzne povrchy trati:
//www.motorkari...a-v-chebu-13872.html
Grifindoor: mozna proto, ze motardy pri zavodech litaji castecne po asfaltovem okruhu a castecne po "mx" trati. Motard by si podle nas mel poradit predevsim s asfaltem, ale take s lehcim terénem. Ryze motokrosove masiny na mosteckem nebo jinem silnicnim okruhu se na nasich strankach nejspis nedockas, sorry
Tk kdyby mi bylo 16 a měl bohatýho papínka, tk nechci na silnici nic jinýho než tohle WR-X. Ale za ty hříšný prachy tam taky moh bejt otáčkoměr. K testu, nevim, proč berete motarda na mx trať, v tom případě se těšim na test nějakého mx speciálu až ho budete prohánět s drapákama po mosteckym autodromu... :
Je to moc pěkný, ovšem pro Čechy vzhledem k ceně nezajímavé... určitě pár bohatých to synkovi v 16 koupí, ale pro obyčejné české lidi je fakt nejlepší řešení, koupit si na ty 2 roky novou čínu a pak se poohlídnout po něčem silnějším
11 KW / 137 kg- to nepojede. Cena 109 tis. Kdo si tohle koupí??? Zlatá 2T husqvarna SM 125. Proč dávají 4T motory do 125. Je to líne jak veš.
Chystáte se na test blaty 125?
jednoduchý, Yamaha hledala řešení, jak tomu agregátu zjednodušit výplach. Když vezmeš za heft R125, tak docela trvá, než se ručička vydrápe někam nahoru. Když vezmeš za WRko, je to znatelně lepší, ale za cenu toho, že jsou ty svody takhle na ráně.
nechápu jak tka někdo mohl vymyslet ty svody 50cm zbytečné trubky
Je to Pěkný,ale na 125tku asi fakt moc drahý,asi bych se taky kouknul po něčem levnějším.Blata je na tom lépe,jen není moc v podvědomí lidí.
Za tyhle peníze už pořídíte novou Husqvu SM 125. Ty ceny už se dostávaj za hranici reality. Jak píše Frki. Dříve se číny kupovali, protože byly levný a lidi o nich nic nevěděli. Teď vědí, že to moc nevydrží, ale na ty dva roky je to lepší, než v motorce utopit přes 40 tisíc při prodeji.