husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
japm80 (-1) napsal 06.10.2014 v 22:49-1

Ten kto vymyslel tento odporný hybrid by mal dožiť v uránových doloch! Dúfam,že to upadne do zabudnutia rovnako rýchlo, ako to vyšlo na trh. Keď už trojkolka , tak dve kolá vzadu. Ale v predu? To je blbosť ako voda v koši!

JirkaB (16) napsal 20.09.2014 v 10:25+2

Dalším krokem vývoje bude hadraplán

kawa...pavel (101) napsal 19.09.2014 v 06:43+2

Je supr, právě na pozim, v zimě a brzo na jaře to ocení ten kdo jezdí denně do města do práce na skútru, já se taky na xenteru furt stresuju že padnu na tlamu na přechodu kterej je za každým kruháčem a klouže jak prase.
Kupodivu prodejce mě od toho zrazoval, je to prej na nic, a jen "móda" a horší než obyč skútr...no nevím, za mě jak ojezdím xentera , jde do garážky.

Steve-CZ (259) napsal 18.09.2014 v 20:47-2+1

Vždycky mi stačilo buď auto nebo motorka. Nic mezi tím. Ale dobře, je to pořád lepší než nebezpečné, technicky pochybené čtyřkolky, které podle mě patří jedině na pole a do lesa.

MajoKE (51) napsal 18.09.2014 v 16:17

Je to perfektny skuter, kvoli nemu som siel na vystavu 800km, vtedajsi prototyp bol omnoho skaredsi.
Spodna cast je dobre chranena, skratka mestsky ideal! Ked ma niekto dospele deti a garaz skvela vec pre vsetkych.

Nie je to pre motorkarov, ale pre motocyklistov.

jean192 (153) napsal 18.09.2014 v 15:20

miramara ďakujem, nevšimol som si to

SuperSic58 (1307) napsal 18.09.2014 v 14:57-1

Mě to přijde jako vozítko pro invalidy. Ale budiž, teď si na skútra můžou troufnout i dřeváci

miramara (1558) napsal 18.09.2014 v 13:34+1

jean192-máš to v tech.dokumentaci 3,2l

sered (113) napsal 18.09.2014 v 12:13

Technicky a hlavne mechanicky sofistikovany levny reseni trojkolky, jednim slovem PARADA! Ne kazdej chce nadlitra prospikovanyho elektronikou. Na couracky po meste idealni priblizovadlo. Vubec bych se nezlobil mit to v garazi!

Janiin (14) napsal 18.09.2014 v 11:47

Ale jo, nevypadá to špatně... I když upřímně si myslím, že jedna z hlavních výhod tříkolky je hlavně v tom zpřístupnění vyšších objemů pro Bčkaře díky většímu rozchodu předních kol. Já bych asi volil úsporu nákupem klasické 125-ky, nebo za stejnou cenu vyšší objem motoru (to spíš, pro pocit sucha a bezpečí chci být na cestě mezi městy rychlejší, než náklaďáky).
Váňa: rovnováhu musíš umět furt, ne? Naklání se to, nemá to parkovací brzdu a stabilizátor náklonu, takže i na křižovatce musíš hodit nožku hezky dolů, prostě ovládání vesměs jako u normálního skútru.

Váňa (33) napsal 18.09.2014 v 10:48-3+1

Pro lidi co chtějí jezdit na moto, ale neumí rovnováhu ideální věc...

Sim (52) napsal 18.09.2014 v 10:42+2

Na jednu stranu super ... akorat mi tam furt chybi ty tri kw do legislativniho limitu ... s nimi by to ujelo kamionu na statovce, takhle pochybuju.

jean192 (153) napsal 18.09.2014 v 09:42

Na cukačky po meste je to povedené aj pre niekoho so skúsenosťami s jednou stopou.
Za mňa

PS: nevšimol som si v teste, alebo to nie je uvedené, "co to žere?"

charlie.vtx1800 (38) napsal 18.09.2014 v 09:07

Řek bych že to bude trefa do černýho, na cukačky po městě pro někoho bez zkušeností s jednou stopu fakt povedený.

šelba. (27) napsal 18.09.2014 v 08:08

Docela jo. Váha, spotřeba i cena se zdají celkem v pořádku. Já sice asi tříkolku nikdy mít nebudu, ale nemám s tím problém.




TOPlist