Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ten kto vymyslel tento odporný hybrid by mal dožiť v uránových doloch! Dúfam,že to upadne do zabudnutia rovnako rýchlo, ako to vyšlo na trh. Keď už trojkolka , tak dve kolá vzadu. Ale v predu? To je blbosť ako voda v koši!
Je supr, právě na pozim, v zimě a brzo na jaře to ocení ten kdo jezdí denně do města do práce na skútru, já se taky na xenteru furt stresuju že padnu na tlamu na přechodu kterej je za každým kruháčem a klouže jak prase.
Kupodivu prodejce mě od toho zrazoval, je to prej na nic, a jen "móda" a horší než obyč skútr...no nevím, za mě jak ojezdím xentera , jde do garážky.
Vždycky mi stačilo buď auto nebo motorka. Nic mezi tím. Ale dobře, je to pořád lepší než nebezpečné, technicky pochybené čtyřkolky, které podle mě patří jedině na pole a do lesa.
Je to perfektny skuter, kvoli nemu som siel na vystavu 800km, vtedajsi prototyp bol omnoho skaredsi.
Spodna cast je dobre chranena, skratka mestsky ideal! Ked ma niekto dospele deti a garaz skvela vec pre vsetkych.
Technicky a hlavne mechanicky sofistikovany levny reseni trojkolky, jednim slovem PARADA! Ne kazdej chce nadlitra prospikovanyho elektronikou. Na couracky po meste idealni priblizovadlo. Vubec bych se nezlobil mit to v garazi!
Ale jo, nevypadá to špatně... I když upřímně si myslím, že jedna z hlavních výhod tříkolky je hlavně v tom zpřístupnění vyšších objemů pro Bčkaře díky většímu rozchodu předních kol. Já bych asi volil úsporu nákupem klasické 125-ky, nebo za stejnou cenu vyšší objem motoru (to spíš, pro pocit sucha a bezpečí chci být na cestě mezi městy rychlejší, než náklaďáky).
Váňa: rovnováhu musíš umět furt, ne? Naklání se to, nemá to parkovací brzdu a stabilizátor náklonu, takže i na křižovatce musíš hodit nožku hezky dolů, prostě ovládání vesměs jako u normálního skútru.
Ten kto vymyslel tento odporný hybrid by mal dožiť v uránových doloch! Dúfam,že to upadne do zabudnutia rovnako rýchlo, ako to vyšlo na trh. Keď už trojkolka , tak dve kolá vzadu. Ale v predu? To je blbosť ako voda v koši!
Dalším krokem vývoje bude hadraplán
Je supr, právě na pozim, v zimě a brzo na jaře to ocení ten kdo jezdí denně do města do práce na skútru, já se taky na xenteru furt stresuju že padnu na tlamu na přechodu kterej je za každým kruháčem a klouže jak prase.
Kupodivu prodejce mě od toho zrazoval, je to prej na nic, a jen "móda" a horší než obyč skútr...no nevím, za mě jak ojezdím xentera , jde do garážky.
Vždycky mi stačilo buď auto nebo motorka. Nic mezi tím. Ale dobře, je to pořád lepší než nebezpečné, technicky pochybené čtyřkolky, které podle mě patří jedině na pole a do lesa.
Je to perfektny skuter, kvoli nemu som siel na vystavu 800km, vtedajsi prototyp bol omnoho skaredsi.
Spodna cast je dobre chranena, skratka mestsky ideal! Ked ma niekto dospele deti a garaz skvela vec pre vsetkych.
Nie je to pre motorkarov, ale pre motocyklistov.
miramara ďakujem, nevšimol som si to
Mě to přijde jako vozítko pro invalidy. Ale budiž, teď si na skútra můžou troufnout i dřeváci
jean192-máš to v tech.dokumentaci 3,2l
Technicky a hlavne mechanicky sofistikovany levny reseni trojkolky, jednim slovem PARADA! Ne kazdej chce nadlitra prospikovanyho elektronikou. Na couracky po meste idealni priblizovadlo. Vubec bych se nezlobil mit to v garazi!
Ale jo, nevypadá to špatně... I když upřímně si myslím, že jedna z hlavních výhod tříkolky je hlavně v tom zpřístupnění vyšších objemů pro Bčkaře díky většímu rozchodu předních kol. Já bych asi volil úsporu nákupem klasické 125-ky, nebo za stejnou cenu vyšší objem motoru (to spíš, pro pocit sucha a bezpečí chci být na cestě mezi městy rychlejší, než náklaďáky).
Váňa: rovnováhu musíš umět furt, ne? Naklání se to, nemá to parkovací brzdu a stabilizátor náklonu, takže i na křižovatce musíš hodit nožku hezky dolů, prostě ovládání vesměs jako u normálního skútru.
Pro lidi co chtějí jezdit na moto, ale neumí rovnováhu ideální věc...
Na jednu stranu super ... akorat mi tam furt chybi ty tri kw do legislativniho limitu ... s nimi by to ujelo kamionu na statovce, takhle pochybuju.
Na cukačky po meste je to povedené aj pre niekoho so skúsenosťami s jednou stopou.
Za mňa
PS: nevšimol som si v teste, alebo to nie je uvedené, "co to žere?"
Řek bych že to bude trefa do černýho, na cukačky po městě pro někoho bez zkušeností s jednou stopu fakt povedený.
Docela jo. Váha, spotřeba i cena se zdají celkem v pořádku. Já sice asi tříkolku nikdy mít nebudu, ale nemám s tím problém.