globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Irena.iris (0) napsal 21.11.2014 v 20:01

Taky vlastním SR,ale 250.Pro mě je to motorka prostě NEJ a pořídila jsem si ji pro svoji jednoduchost a taky,že je maličká Nakopávačku nemá a je z roku 1995.Teď se na ni dělají malé,nepatrné úpravy,sedlo je super a zadek nebolí

Steve-CZ (259) napsal 23.10.2014 v 00:00

Marex, naprostý souhlas, Enfielda asi nikdo nepředstihne a navíc mi se osobně moc líbí, že si ho mohu nakopnout a nebo použít startér, jak se mi to zrovna hodí

Banjoplayer (7) napsal 17.10.2014 v 21:38+1

No stopětka mne zas tolik neláká, ale v naší Praga Piccolo bych Tě někdy svezl...

Itall (10) napsal 17.10.2014 v 15:12

Marex: Je mnohem víc starej . Chlapi, nechcete si všichni pořídit třeba "stopětky" škodovky, ty z první várky? To je boží auto, málo plastů, žádnej výkon, jízdní vlastnosti na hovno, natáčet klikou by se to možná taky ještě dalo. Jen pro fajnšmekry a nejezdí s tím jen tak někdo...

Marex (2570) napsal 17.10.2014 v 09:45+1

No ale jednosic od Enfieldu je prostě mnohem "víc".

Marex (2570) napsal 17.10.2014 v 09:40

Kámoč má původní SR a byl vykulenej, že je to prakticky stejný.

Itall (10) napsal 16.10.2014 v 12:14

Evo: Myslím, že jsi se uhodil hřebíčkem do hlavičky (nebo jak se to říká) .

Evo (411) napsal 15.10.2014 v 19:34

Proste stara motorka za moc penez. I kdyz hezka. Myslim,ze u nas prakticky neprodejne.

Banjoplayer (7) napsal 15.10.2014 v 15:38

Naprostý souhlas s kolegou 650ccm Zajímavé pro mne jsou postřehy jiných jezdců na tomto stroji, tedy těch co ho třeba i jen jednou ozkoušeli, tedy na co si dát pozor, co funguje, co méně, jak se odlišuje nová verze od té původní, nebo co si kdo myslí jinak - anebo stejně od autora článku. Já mám třeba zcela jiný názor na startování na centrálním stojanu, než je v článku. Prostě lepší startovat z ruky, lépe je vidět na okénko polohy pístu a je to v podstatě stabilnější - jo a chytá na 1 kick, Motorku mam a startér mi nechybí. Bez ohledu na frajeřinu, o kterou mi zas až tolik nejde, je motorka lehčí a nejsou takové nároky na baterku. O kohoutku pod nádrži jsem již níže psal

650ccm (88) napsal 15.10.2014 v 09:53+2

SR 400 má image. Je jiná než dnešní masová produkce. Pro někoho je prostě "nej". Jsem moc rád, že se opět objevila na evropském trhu.
Zde publikované odsuzující výkřiky svědčí o nepochopení rozmanitosti životních postojů. Jejich autoři snad chtějí (podobně jako Mao), abychom všichni byli stejní, mysleli stejně, oblékali se stejně, jezdili na stejných mašinách.

Mimochodem – SR40 je konstrukčně i cenově blízka Royal Enfieldu 500, tak řešení ceny je také mimo mísu.

PýDžej (16) napsal 14.10.2014 v 20:58

Taky bych chtěl nakopávačku - prostě se mi to líbí, možná jsem starej, ale to má styl. Kdybych neměl, co mám (a max. spokojenost), chtěl bych toto.Ale ta cena je fakt hrozná.

mojas (24) napsal 14.10.2014 v 19:36+1

Mám W650 a pokud jsou v blízkosti lidi, zásadně startuju nakopávačkou. Vykouzlí to vždy úsměv

Interceptor (108) napsal 14.10.2014 v 19:31

Nemůžu souhlasit s tím, že startér by používal každý. Lidi co si tohle koupí po startéru určitě tesknit nebudou. Sám jsem si zrepasnul staré CB a startér použiju tak 1:10. Probudit ji jedním krátkým švihem je mnohem větší radost a co si budeme namlouvat dobře to vypadá

Itall (10) napsal 14.10.2014 v 18:42

Weller: Ano, cenu řešíme, ale snad neříkáme, že komu se líbí a půjde si ji koupit za tu cenu, je blbec. Pouze nás tu pár konstatovalo, že takových (blbců ) moc nebude. Mám za to, že podobnou "obyčejnou" motorku za obyčejnou cenu, by si koupil leckdo. Však jsou i zájemci o Jawu 350. Ale dělat z ní kultovní stroj za přemrštěnou cenu...Ale zas, pravda, z obchodního hlediska, proč to nezkusit...

PetrAT (74) napsal 14.10.2014 v 17:12

Není potřeba se vzrušovat
Je to normální marketing
Ta motorka v Evropě pár let nebyla, ale 30 let se prodává v Japonsku
A rozhodně si to Japončíci nekupují jako nějaký extra stroj, ale je to pro ně tuctovka
Teď ji překopali na stříkačku, tak co, hurá nabídneme ji EU
K tomu nějaký slogan, příběh a hotovo
Viz Yamaha cz: Tento velký jednoválec měl vždy zvláštní místo v srdcích motorkářů
A ve startu se cena nadsadí a kdo na ni má ten si ji koupí
A pak se uvidí.

Weller (8) napsal 14.10.2014 v 16:56

To si tady teda člověk počte, místo aby se řešila zajímavá snaha jak jaký výrobce oživuje trh svými modely, tak tu řešíte jenom cenu, ten kdo je rozhodnutej a líbí se mu tak ho nechte at si ji koupí.Plastové rádoby moderní stroje taky nejsou vždy super a cenovka je nesmyslná...Mám s ní zkušenost cca 150km a mohu říct že ta jízda je opravdu o něčem jiném, člověku se na tváři vyloudí ůsměv a vzpomene si na první jizdy třeba na pincku, tak je to krásně ovladatelné a předvídatelné, za mne fakt parádní strojek.

Itall (10) napsal 14.10.2014 v 15:43

Vlastně o čem diskutujeme, to musí vyřešit trh. Nezdá se mi pravděpodobné, že by se cena snížila do přiměřených hodnot, když začala na této výši. Pokud tahle motorka bude u nás stažena, nevidím to jako neštěstí. Je to jen dávno vyběhlý model. A hlavně, z hlediska svezení nepřináší nic. Kdyby s takovou motorkou přišla Jawa za poloviční cenu, tak bych jakžtakž chápal. I když výkon je na čtyřstovku slaboučký tak jako tak.

SuperSic58 (1306) napsal 14.10.2014 v 14:01

Tk sem jí už viděl naživo v krámu a je to taková chrchlička, ta cena je fakt špatnej vtip, možná je pod sedlem zlatá cihlička Ať si rádoby snobové řikaj co chtěj a oháněj se marketingovými bláboly jako "klasika, retro, café, exkluzivní, solitér či fajnšmekr", kterými ospravedlňujou přemrštěnou cenu, je to ve skutečnosti prostě jen stará hodně obyčejná motorka. A neřikám, že je ošklivá, to vůbec ne.

PetrAT (74) napsal 14.10.2014 v 13:51

v Japonsku mají cenu pro srovnání:
MT 07 za 700t J
SR 400 za 550t J

obě verze bez abs

u nás MT za 130tkč
pak by SR muselo být za 100tkč

Teď se možná pár kousků prodá za cenu kousek pod doporučenou
Ale pak bude muse jít cena dolů a nebo se SR u nás přestane nabízet jako neprodejné
A nebo MT07 přecení na 200tkč

Itall (10) napsal 14.10.2014 v 12:17

Každý přece ví, že cena je podstatný parametr. Neplatí to jen u dost bohatých zákazníků (a to ještě ne u všech ). Kolik bude těch dost bohatých, kteří si půjdou pro tuhle motorku za tuto cenu? Hádám, že v ČR na jejich spočtení budou stačit prsty na rukou, s rezervou.

Italofil (41) napsal 13.10.2014 v 22:42

Docela se mě to líbí. Kdyby tak u Moto Guzzi začli dělat třeba V7 i s nakopávačkou tak už slintám nejbližšímu dealerovi po skle

SuperSic58 (1306) napsal 13.10.2014 v 21:57+1

zastaralá slabá motorka bez startéru za 170? To je neprodejný. Za 80-90 by to bylo adekvátní a pořád by to nebyla žádná láce. Ta motorka už je stokrát zaplacená. To je jako kdyby škodovka začla zas vyrábět 105ku, dala na ní vstřik a stála víc, než fóbie..

stařík62 (24) napsal 13.10.2014 v 20:29

Seikos,Nexus: Nejsem až zas úplně hloupej a ještě mi nehrabe. Prostě tuhle za 170 nechci a Scramblera od Ducati za 250 chci.

Petr59 (8) napsal 13.10.2014 v 20:00

Hezký, trochu malý, až bude někde předvaděčka, docela rad bych se svezl. Jako alternativa skůtra do města fajn, a navíc je to nepoměrně hezčí.Tak proč ne ... ?

Banjoplayer (7) napsal 13.10.2014 v 19:42+1

neb jedno SR již doma mám, nebudu se vyjadřovat k tomu kdo si ji za kolik koupí Snad jen, že cena je věcí obchodu a tedy: že cena na letáčku nemusí odpovídat ceně kupní i když pochopitelně 50% neusmlouváte.
Pro mne to je radost se na ní svézt a nechci se porovnávat s jezdci co jim je 90 koní málo, každý hledáme asi radost z něčeho jiného.
Opravil bych v článku jen to, že kohout na benzin nepřepíná rezervu, ta má kontrolku, ale slouží k uzavření nádrže. To se hodí asi nejvíce při její demontáži, třeba pro štelování sacího ventilu. ( s nádrží se k němu nedostanete) Jinak na kohout nemusíte celou sezonu sahnout. Ostatní v článku myslím sedí. Nejrychleji jsem na ni zatim jel na dálnici a to dle tachometru 140 km/h, je nutno se naklonit nad řidítka a omezit tak odpor vzduchu. Zato na okrskách Kokořínska se s tímhle strojem cítím "doma" a tam jsem si ho kupoval. V mém profilu naleznete více. Pokud by snad někdo chtěl napište, rád povím

nexus (61) napsal 13.10.2014 v 19:25+1

Yamaha udělala přesně to o čem tu všichni obvykle kydaj , že takovou motorku chtějí . A teď když je , tak se někomu nelíbí cena . Nevěřím, že pokud by byla levnější tak si ji koupí víc lidí. Ten kdo ji bude chtít si ji koupí -bez ohledu jestli bude stát 160, nebo 120. tak či tak ji bude jako šafránu.
Jinak nejlepší hláška : Odradila mě cena počkám na Ducati Scrambler --dost dobrý to jako že Ducati bude levnější ? Hahahaha

Zimic (2) napsal 13.10.2014 v 19:02

moto cena a výkon 21kobyl to fakt mohli přidat... stará CB250 má 27koní a max 145.

JirkaB (16) napsal 13.10.2014 v 18:49

mě se líbí, ale pak jsem viděl kawasaki W800 a tu bych bral hned, ale ta cena je taky mimo

Che (7) napsal 13.10.2014 v 18:39+2

Motka se mi moc líbí ale tyhle prachy za jednovál, vzduch bez startéru ??? Se mi zdá, že tam někdo upad na hlavu

mr_Mic (0) napsal 13.10.2014 v 17:40

Tak to je láska na první pohled stejně jako "stará" SR500, nebo ještě snad Kawasaki W650... Přesně tyhle stroje prostě prostě miluju. Mít na jednu z nich, asi bych měl jen dilema, se kterou se oženit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist