Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
domníval sem se, že větší laciný hnus než indický harley se nemůže vyrábět,
zmýlil sem se, jakákoli litrová motka ze 70.- 80.let je proti tomuhle Vincent HRD
Jojo dnes je nutné vypadat jako dřevorubec (který strom ještě neviděl) a asi bude nutnost mít k tomu i správný stroj (terenní co se do terénu hodí jako potápěčovi padák).Ale doba je bohužel taková a lepší už to nebude...
nepěknej motor, výfuk, sání a ten vytrčenej rám před motor nějak nemůžu kousnout ..jinak celkem pěkný detaily, ale celek je rejžová slátanina korunovaná názvem SCRAMBLER ...holt móda...
scrambler, aha. Na tohle oznaceni uz sem celkem alergickej. Dyt je to takovej divno copr s posezem se zalomenejma nohama. Je to nizky, do terenu s tim nemuzes, klopit to nemuzes. Ma to fsechny nevyhody copru, jen s tou vyjimkou, ze to vypada nejak divne a hrde muzes ostatnim rikat, ze mas doma scramblera, protoze yamaha rekla. Ale nesmi to nikdo videt...
Moc hezká motorka, ale souhlasím se stupačkama, chtělo by to posunout dozadu jink překáží. Sedlo je designově paráda, ale pocitově jak obkročmo na kládě
Celý motorkářský byznys se točí kolem toho jak navodit pocity, namluvit zákazníkovi touhy, navnadit zákazníka na dobrodružství, navnadit zákazníka na cruising do nekonečných dálek. A tak se člověk nakonec v magazínu dozví, že motokrosová motorka je vlastně cokoliv na kterou [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Types_of_motorcycles]výrobce napíše nápis Scrambler[/url]
Korunu tomu dávají redaktoři periodik, kteří polovinu článku polemizují o tom jestli je to opravdu scrambler, chopper, nebo power cruiser a nakonec to uzavírají konstatováním, že tento stroj má rád lehčí a rychlejší terén, ve kterém dává zákazníkovi (překvapivě) bonus zábavy a dobrodružství. Kolotoč fabulací se uzavírá zcela na konci, kdy na fotografiích je (u Motorkářů již nepracující) Petr Poduška, kdežto na konci článku je psán jako testovací jezdec Jan Krajíček.
Nevědomý zákazník jde utratit své peníze aby byl následně nepěkně rozčarován.
Označení Scrambler je pro tento stroj prostě blbě... je škoda, že si pánové z Japonska nevzpomněli na z jejich země pocházející styl, kterému tato motorka odpovídá... tohle je Brat jak vyšitej... ale když si odmyslím ten špatný název, tak se mi tahle mašina moc líbí... jednoduchej motor, řemen a trubkovej rám... co víc si přát
tak tohle je větší hovadina než všemožný crossovery autoprůmyslu.
jestli tohle vezmou motorkáři na milost tak bude fakt brzo konec světa, debilita všech debilit, i když je pravda kdyby to pojmenovali nějak "po čoprácku" tak to mohlo mít nějaký smysl, ale scrambler i když městký je cypovina.
Mně se to taky svým způsobem líbí...
Žádná honitba za maximálním pohodlím, za nejvyšším výkonem, za nejnižší hmotností, za největší uživatelskou přívětivostí...
Akorát ty kecy kolem by si mohli odpustit (ačkoli nevím, jakým procentem se skutečně podílí továrna a jakým novináři v honbě za denním chlebem...) a prezentovat to jako motorku zkratka číslo nazdar... Pak by se vidělo
Jo a ta cena je moc
Scrambler-nescrambler, mě se to líbí víc, než XV950, ze kterého tahle motorka vzešla. Nejel jsem na tom, nemůžu soudit, ale v databázi na m.cz je pár lidí, kteří jsou z těhle motorek nadšení.
A člověk, který chce trošku jezdit v terénu, přece nebude takovej blázen, aby si na to koupil zrovna tohle. Na druhou stranu - i s H-D Sportster jsem musel párkrát projet ne úplně lehkým terénem a nakonec jsem to dal bez šrámu na sobě či stroji.
Metalocalypse ...máš pravdu, ty prachy jsou úplně mimo mísu ! Scrambler? He,He,He!
Možná tu cenu nasadili "zlatokopové" v prodejnách Yamaha ?!
Protože tady motorky i ND na ně jsou u nás taky jaksi mimo mísu! Stačí zajet
za kopečky a ceny se nějak zázračně mění!
Tahle motorka působí dneska jak exot. Většina sáhne raději po lepším stroji, ale jsou jiní, kterým tenhle neotesaný styl přijde k chuti. Ono slovo Scrambler je na levačku. Je to všude u Ducati ti to daji i na tričko, na termosku a pěknou brašničku k tomu abys byl in. SCR je jako trochu schopnější Harley. Kus železa, co jde docela dobře ovládat.
Honzo 5,5l na 100? Já s tímhle motorem (XV) jezdil za 3.7l na prasáka (v rámci možnosti podvozku) . Asi jsi měl blbej kus. Jinak motor funguje super. Jak píšeš, je to traktor. Něco tam nakopeš, ale protože je to pětikvalt a nemá to ukazatel zařazenýho kvaltu, tak o tom nemusíš moc přemýšlet. Otáčkoměr to taky nemá, ale když tě prdel začne brnět víc, než je zdrávo je to jasnej signál, že by to chtělo řadit nahoru.
Jinak tohle doufam autor nemyslel uplne vazne:
"hřištěm čtvrttunové motorky je tak maximálně posekaná louka, kultivovanější polňačka nebo štěrková cesta. Jakmile vyrazíte do většího terénu, třeba na hrbolatou, kořeny a kameny posetou lesní cestu, musíte zákonitě zpomalit"
Mě je název šumák, ke scramblerům a k jejich kultuře žádný vztah nemám. Nezatížen předsudky jsem se na tohle loni těšil, XV950 se mi líbí, SCR byl kandidát na první funglovku. Bohužel absolutní zklamání už v motokšeftu v Los Angeles ještě než to došlo sem: nepohodlné sedlo, stupačky v divné poloze, ten filtr je naprosto nahovno, vyloženě vytáčí nohu. Pocit těžké motorky i při zvedání ze stojanu. Všechno v takovém laciném provedení (pár ohlých ocelových trubek na všechno). Budík který na tom nepasuje vzhledově. Když vedle tohodle stojí XSR900 tak pochybuju, že z tohodle bude prodejní pecka. A nakonec ta cena, kterou jsem původně odhadoval okolo 220 tisíc je úplně mimo... Možná to úžasně jede, ale to já se už nikdy nedozvím.
Snaha továren (a posléze novinářů, kteří se v tom piplaji tři čtvrtě článku-nemyslím nijak útočně, prostě to tak bývá...) dát každičké motorce přídomek - zde "scrambler"- a škatulku, často působí směšně. A část publika se jí taky hned poslušně vysměje...což může být škoda, neboť to naprosto neříká nic o motorce jako takové.
Výpověď o charakteru samotné jízdy bývá značně upozaděna a poněkud odbyta v několika větách a heslech. Celé to pak vyznívá spíš jako zvláštní vysvětlování a ospravedlňování existence konkrétního modelu, místo aby se test věnoval tomu, jak a čím přináší motorka radost, jaká opravdu jízda je (plus nezbytné zmínky co je případně otravné...), aby z toho člověk získal nějaký reprezentativní dojem a řekl si třeba "zkusím se na ni podívat zblízka". Tady z toho je dojem "hmm co to vlastně je" - což není zrovna dobrý způsob seznámení s novou věcí
Úžasná motorka. Je to jako kříženec ČZ Sport a Drag Star. Musím se na ní někde projet.
Nelíbí se mi XV a ani SC
https://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=motorky&c=A170728_145622_motorky_fdv&foto=FDV6ceeb5_35.jpg
obrázek jedině klikem
prý těch 11cm zdvihu vzadu stačí i na skoky a nejde do dorazů, takže žádný scrambler, ale hotový freestyle motocross :
Mě se libi na co řešit nazev - marketing? Pohodova motorka, vzduchač, pro mě třeba krasna.
Paráda, asi tak za rok se už bude říkat "scrambler" i záchodové míse ... a pak si toho všimnou v Bruselu a zakážou to používat
domníval sem se, že větší laciný hnus než indický harley se nemůže vyrábět,
zmýlil sem se, jakákoli litrová motka ze 70.- 80.let je proti tomuhle Vincent HRD
Jojo dnes je nutné vypadat jako dřevorubec (který strom ještě neviděl) a asi bude nutnost mít k tomu i správný stroj (terenní co se do terénu hodí jako potápěčovi padák).Ale doba je bohužel taková a lepší už to nebude...
JoskaH:
nepěknej motor, výfuk, sání a ten vytrčenej rám před motor nějak nemůžu kousnout ..jinak celkem pěkný detaily, ale celek je rejžová slátanina korunovaná názvem SCRAMBLER ...holt móda...
scrambler, aha. Na tohle oznaceni uz sem celkem alergickej. Dyt je to takovej divno copr s posezem se zalomenejma nohama. Je to nizky, do terenu s tim nemuzes, klopit to nemuzes. Ma to fsechny nevyhody copru, jen s tou vyjimkou, ze to vypada nejak divne a hrde muzes ostatnim rikat, ze mas doma scramblera, protoze yamaha rekla. Ale nesmi to nikdo videt...
Seikos...No jo ty brďo, teď koukám na fotky a máš recht
A já myslel, že Petr Poduška je tady důležitý...Kam zmizel?
Moc hezká motorka, ale souhlasím se stupačkama, chtělo by to posunout dozadu jink překáží. Sedlo je designově paráda, ale pocitově jak obkročmo na kládě
Celý motorkářský byznys se točí kolem toho jak navodit pocity, namluvit zákazníkovi touhy, navnadit zákazníka na dobrodružství, navnadit zákazníka na cruising do nekonečných dálek. A tak se člověk nakonec v magazínu dozví, že motokrosová motorka je vlastně cokoliv na kterou [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Types_of_motorcycles]výrobce napíše nápis Scrambler[/url]
Korunu tomu dávají redaktoři periodik, kteří polovinu článku polemizují o tom jestli je to opravdu scrambler, chopper, nebo power cruiser a nakonec to uzavírají konstatováním, že tento stroj má rád lehčí a rychlejší terén, ve kterém dává zákazníkovi (překvapivě) bonus zábavy a dobrodružství. Kolotoč fabulací se uzavírá zcela na konci, kdy na fotografiích je (u Motorkářů již nepracující) Petr Poduška, kdežto na konci článku je psán jako testovací jezdec Jan Krajíček.
Nevědomý zákazník jde utratit své peníze aby byl následně nepěkně rozčarován.
Označení Scrambler je pro tento stroj prostě blbě... je škoda, že si pánové z Japonska nevzpomněli na z jejich země pocházející styl, kterému tato motorka odpovídá... tohle je Brat jak vyšitej... ale když si odmyslím ten špatný název, tak se mi tahle mašina moc líbí... jednoduchej motor, řemen a trubkovej rám... co víc si přát
Nechápu, nelíbí.
tak tohle je větší hovadina než všemožný crossovery autoprůmyslu.
jestli tohle vezmou motorkáři na milost tak bude fakt brzo konec světa, debilita všech debilit, i když je pravda kdyby to pojmenovali nějak "po čoprácku" tak to mohlo mít nějaký smysl, ale scrambler i když městký je cypovina.
Mně se to taky svým způsobem líbí...
Žádná honitba za maximálním pohodlím, za nejvyšším výkonem, za nejnižší hmotností, za největší uživatelskou přívětivostí...
Akorát ty kecy kolem by si mohli odpustit (ačkoli nevím, jakým procentem se skutečně podílí továrna a jakým novináři v honbě za denním chlebem...) a prezentovat to jako motorku zkratka číslo nazdar... Pak by se vidělo
Jo a ta cena je moc
Scrambler-nescrambler, mě se to líbí víc, než XV950, ze kterého tahle motorka vzešla. Nejel jsem na tom, nemůžu soudit, ale v databázi na m.cz je pár lidí, kteří jsou z těhle motorek nadšení.
A člověk, který chce trošku jezdit v terénu, přece nebude takovej blázen, aby si na to koupil zrovna tohle. Na druhou stranu - i s H-D Sportster jsem musel párkrát projet ne úplně lehkým terénem a nakonec jsem to dal bez šrámu na sobě či stroji.
Metalocalypse ...máš pravdu, ty prachy jsou úplně mimo mísu ! Scrambler? He,He,He!
Možná tu cenu nasadili "zlatokopové" v prodejnách Yamaha ?!
Protože tady motorky i ND na ně jsou u nás taky jaksi mimo mísu! Stačí zajet
za kopečky a ceny se nějak zázračně mění!
cruiser/scrambler? No co, hodinky jako holinky, oboje se natahuje? 252 kg hmotnosti, příliš tlouštík, taková parodie to je.
Tahle motorka působí dneska jak exot. Většina sáhne raději po lepším stroji, ale jsou jiní, kterým tenhle neotesaný styl přijde k chuti. Ono slovo Scrambler je na levačku. Je to všude u Ducati ti to daji i na tričko, na termosku a pěknou brašničku k tomu abys byl in. SCR je jako trochu schopnější Harley. Kus železa, co jde docela dobře ovládat.
XSR 900 je Bomba(brutální tříválec) , proto jsem koupil Tracera ale tohle SCR 900 mne nechytlo
Honzo 5,5l na 100? Já s tímhle motorem (XV) jezdil za 3.7l na prasáka (v rámci možnosti podvozku) . Asi jsi měl blbej kus. Jinak motor funguje super. Jak píšeš, je to traktor. Něco tam nakopeš, ale protože je to pětikvalt a nemá to ukazatel zařazenýho kvaltu, tak o tom nemusíš moc přemýšlet. Otáčkoměr to taky nemá, ale když tě prdel začne brnět víc, než je zdrávo je to jasnej signál, že by to chtělo řadit nahoru.
kam ten svet speje...
SUV chopper ?
Jinak tohle doufam autor nemyslel uplne vazne:
"hřištěm čtvrttunové motorky je tak maximálně posekaná louka, kultivovanější polňačka nebo štěrková cesta. Jakmile vyrazíte do většího terénu, třeba na hrbolatou, kořeny a kameny posetou lesní cestu, musíte zákonitě zpomalit"
Bože! Opravdu jsi to tak chěl?
Rád bych viděl předvýrobní průzkum trhu a předpokládaný prodejní plán.
To je asi stejně scrambler jako Heki kosmonaut.
Mě je název šumák, ke scramblerům a k jejich kultuře žádný vztah nemám. Nezatížen předsudky jsem se na tohle loni těšil, XV950 se mi líbí, SCR byl kandidát na první funglovku. Bohužel absolutní zklamání už v motokšeftu v Los Angeles ještě než to došlo sem: nepohodlné sedlo, stupačky v divné poloze, ten filtr je naprosto nahovno, vyloženě vytáčí nohu. Pocit těžké motorky i při zvedání ze stojanu. Všechno v takovém laciném provedení (pár ohlých ocelových trubek na všechno). Budík který na tom nepasuje vzhledově. Když vedle tohodle stojí XSR900 tak pochybuju, že z tohodle bude prodejní pecka. A nakonec ta cena, kterou jsem původně odhadoval okolo 220 tisíc je úplně mimo... Možná to úžasně jede, ale to já se už nikdy nedozvím.
Snaha továren (a posléze novinářů, kteří se v tom piplaji tři čtvrtě článku-nemyslím nijak útočně, prostě to tak bývá...) dát každičké motorce přídomek - zde "scrambler"- a škatulku, často působí směšně. A část publika se jí taky hned poslušně vysměje...což může být škoda, neboť to naprosto neříká nic o motorce jako takové.
Výpověď o charakteru samotné jízdy bývá značně upozaděna a poněkud odbyta v několika větách a heslech. Celé to pak vyznívá spíš jako zvláštní vysvětlování a ospravedlňování existence konkrétního modelu, místo aby se test věnoval tomu, jak a čím přináší motorka radost, jaká opravdu jízda je (plus nezbytné zmínky co je případně otravné...), aby z toho člověk získal nějaký reprezentativní dojem a řekl si třeba "zkusím se na ni podívat zblízka". Tady z toho je dojem "hmm co to vlastně je" - což není zrovna dobrý způsob seznámení s novou věcí