globalmoto_duben_nolan




Yamaha R3 GYTR – žiletka z mistrovství světa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rsjawkar (85) napsal 29.04.2019 v 14:22

Koukám, že diskuse neskončila. Nechci kazit příznivcům novodobé techniky nadšení. Z tohoto traktůrku by ladiči asi ještě pár koníčků navíc dokázali vyždímat, ale i tak, tam kde 320ka GYTR končí, tak stará 2T SPéčka 250 ccm teprve začínají. Zkrátka v menších objemech, 4T motory brzy naráží na své limity. SP 250 2T končí okolo 70ti koní... K podvozku a hmotnosti se raději vyjadřovat nebudu. Inu, "pokrok" nezastavíš... Přeji hezký den.

kerut (51) napsal 27.04.2019 v 14:04

rsjawkar> taky si rikam, 49koni na 300ccm teda zadna velka slava..

rsjawkar (85) napsal 19.04.2019 v 21:07+1

Jen pár písmenek. Tato okitovaná "supersportovní žiletka" z mistrovství světa o objemu 320 ccm, nedosahuje ani parametrů SP 250 2T homologovaných před více jak 20 lety pro silniční provoz...

opic26 (457) napsal 19.04.2019 v 12:14

Moc povedená pilka . Dobře popsáno a pěkné video.

Kamikadze-Ace (3355) napsal 19.04.2019 v 08:36

nabízí se srovnání s KTM RC390 třeba v podobě ADAC CUP verze :)

to by mě jako test opravdu zajímalo ...třeba se jednou dočkáme srovnávacího testu SSP300

deluxa (347) napsal 19.04.2019 v 07:43

Tak to by som si dal tiez par kol Plno ludi nechape ze zaklad u motorky je vaha a fakt kvalitny podvozok. To vie priemerny jazdec vyuzit ovela efektivnejsie ako prehnany vykon. Video je paradicka, fakt sa mi to pacilo.

Rašákmaniac (0) napsal 18.04.2019 v 21:58

bezva ztvárnení, závidím možnost ozkoušení

josefíno (70) napsal 18.04.2019 v 17:17+1

Supr článek i video, moje gusto, protože: celý život jsem se honil za obsahy a výkony a na starý kolena "objevil" kouzlo těchhle menších motorů. Člověk se královsky baví už při ladění takové motorky (hlavně podvozek a brzdy ) no a jízda je potom taková odměna, protože jak řečeno výše, je z toho prostě jiná motorka.
Jen malé upřesnění, na vidlicích jsou opravdu samolepky Ohlins, ale kartridže jsou podle vršků jednoznačně "Misana" od italské firmy Andreani...

petridas (275) napsal 18.04.2019 v 12:21

No asi to bude peklo na kolech

afro-r1 (513) napsal 18.04.2019 v 08:50

Motor R3 do podvozku R125 a bylo by to zase o level vyse..




TOPlist