Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdar panove, asi budu patrit k blaznum, ale tento skutr jsem si letos v cervnu koupil. Mam ted najeto nejakch 1300 km. Samozrejme pohodli X maxe, Forzy ci Majesty nemam a nikdy mit nebudu, ale v zabehu to nyni ukazuje dlouhodobou prumernou spotrebu 1,9 l/100. Verte nebo ne. Skutr netlacim, ale ani zbytecne nehonim - striktne dodrzuji manual vyrobce . Moje vaha 83 kg, prumerna cestovni rychlost 70 km/hod., skutr pouzivam na dojizdeni do prace.(20 km denne, vcetne kopce, nedelam v prodejne Yamahy). Co bych akorat vytkl jsou zrcatka, ktere pocitaji s ridicem sire ramen zavodniho pstruha. Jsou priserne uzke, takze v nich vidite kulove.
S tím světlem to je možné, i když... Dneska je spousta modelů, které si jsou navzájem někdy až moc podobné (teď myslím vzhledovou stránku). Někdy je to o praktičnosti, která se ukázala jako výborná, někdy je to o úspěchu co se týká vzhledu u kupujících, někdy možná i o snaze "ušetřit" použitím něčeho, co je ověřené, výrobce toho může denně vylisovat tuny. Navíc je to občas i stránka designového studia, které, ať si to chceme nebo nechceme připustit, má své představy o vzhledu, takže když jedno studio dělá jeden model, je možné a dá se očekávat, že pokud časem pro tutéž firmu bude dělat další model, mohou se objevit jisté podobnosti.
Objevil se tu dotaz na čalounění. Tady máš jeden, co dělá do těchto věcí. Jsou tu i fotky, takže si můžeš, Zelináři, udělat obraz. //www.skutrforum.cz/post277514.html?hilit=%C4%8Daloun%C4%9Bn%C3%AD#p277514 . Jinak je to šikovné a ani PCX nebylo napoprvé "dokonalé". Jak dlouho mu vytýkali, že nemá věci jako hodiny, dobíjení, že ten bobek je děs atd. atd.? Dvě generace jim to trvalo, než u třetí jsou z větší části noví majitelé spokojeni. Ti s dřívějšími verzemi sice nenadávají, spousta věcí se dá doplnit dodatečně, ale tak, jako u této Yamahy jsou námitky proti nezamykatelné schránce, menšímu prostoru pod sedlem, chybějícímu dobíjení, tak časem se i toto vychytá, pokud se ujme a bude o ni zájem. Proč třeba Honda nedala ABS a další věci už u druhé verze PCX, když si o to lidi psali a ptali se na to? Prý je to rozpočtovka a podle toho to je vybavené. Ono 70 tisíc zas až taková rozpočtovka není, ale čas ukáže. Pořád je dost lidí, kteří fandí určitým značkám a doteď čekali, zda Yamaha s něčím, jako je PCX, příjde. Tak se dočkali. Má plusy i mínusy a je třeba se s tím popasovat. Jen ať je víc možností na výběr. Jak značek, tak modelů. Výhoda pro kupce.
Jo jo dělají, ale lidi se skútry si to nechávají i přímo u čalounictví. Nejvíce o tom asi budou vědět ti co mají starší PCX kde si nechali dávat pryč tu patku na sedadle. Nebo taky ti co mají Vespu.
Tos zadna hitparada to neni, ale nestezuju si...a ze jsrm narocnej parchant . Jen resim sedlo, bejt za prdeli ten odskok pro spolujezdce kósek dal, nemel bych jedinou vytku. Co myslis, slo by to sedlo rozkuchat, necim vycpat a precalounit? Zabejva se tim nejaka firma?
U toho TDi hlavně teda ten krouťák je šílený. Od manželky PCX jde krásně i se mnou do té 90, do 70 to je i pěkné citelné zrychlení, ale ani pak mezi 70 - 90 to není nějaký šnek. Mezi běžný provoz oktávek a podobných to v pohodě zapadá. Až po té 90 tomu začíná docházet dech, ale do mírného kopce cca 95 se mnou a nějakou zátěží, asi tak na 3/4 plynu a ještě to zrychluje. A nic to nežere. Prostě úžasný strojek I když teda pojistka je jen o cca 120Kč méně než co mám na moji motorce.
Jen nechápu, jak se při té výšce skládáš na Majesty S. Mně to fakt přišlo, že sedím nějak moc namáčklý na řidítka a s nohama na šikmých nášlapech jsem si hned řidítkama třískal o kolena.
Tdi . Ale proc ne, udrzela by se relativne slusna hmotnost stroje? A taky vzhled od zakladu prekopat.
Dnes jsem prestal zajizdet a po zadnim to zrovna nejezdi . Ale i tak z kopce 120km/h a bezna od 80-100km/h. Me nadseni neni ani tak o typu, ale o objemu. Sakra, ty 125tky jsou bozi, da se na tom v pantoflich, nezere to a jezdi to ... ... hm ... normalne .
Tak druhý pokus , ten taky nefunguje, zkusíme třetí , ten taky nejde. Místní redakce evidentně nemá ráda odkazy ke konkurenci. Tak jinak //tinyurl.com/oczuyhr
Myslím, že v Hondě mohou být klidní. Bylo by smutné kdyby za dobu existence PCX, Yamaha neudělala něco odpovídajícího. Něco málo z prodejů odejde ale nevěřím v nic dramatického.
To puffybodie: neukecal, nabidnul sam. Zavolal jsem a on rika, ze, ze jich ma 5 kusu a ze ma na skutrech stejne hovno. No a ze mu to akorat prekazi na sklade a kdyz si prijedu do druheho dne, tak ze je za 67 muj. Tak jsem vyrazil jeste ten den...
To Cage: Majesty S fakt jede pekne. V 90ti vezmes za plyn a jeste relativne slusne vyrazi. Je proste do rychlosti, za coz jsem rad, bo ve meste nebydlim. A co se te pristrojovky tyce, tak to byl jeden z duvodu proc jsem si vybral Majesty S, je fakt paradni
Ten pán na tom Nmaxu na obrázku č 31.Vypadá díky prtavím kolům jako když ukradl děcku kolobku a upocených 100km /h je proti Majesty S nějak málo ne?To se jako chytnu za kamion nebo co?Jo přístrojovka Majesty proti tomu pidi naprostý luxus.No těšil jsem se na Nmaxe ,ale je to jakési nedodělané za 75litru tak se koupě skutru odkládá.
Forza je super pokud člověk chce maxi skútr. Je to něco jako Piaggio X10 125. Yamaha má dobrou spíše X-city 250 v tomhle segmentu, jenže tu prý končí a už jen X-max, tak nevím no co tam dělají teda.
Zelinář - já mám dost dlouhé nohy, takže to může dělat ten problém. Ale právě na PCX nebo N-max ho nemám. Zato na Majesty S a X-max zaručeně problém.
Dobrou cenu jsi ukecal. Tady na Moravě o nějákém slevování nechtějí ani slyšet. Však vždyť to přece už tak slevnili z 84 na 72, tak co by člověk nechtěl ne?
bohužel Yamaha schytává jednu ránu za druhou a tohle bude další ko. Majestátní majesty je na tom s prodejema katastrofálně, tohle se k PCXu taky ani nepřiblíží, naopak Forza ihned po uvedení atakuje pozice několik let nepřemožitelného X-maxe... Ve Francii.
Na naslapy davam pouze spice bot a dobry. Ale jo, mas pravdu, se svoji vyskou se musim trochu uskromnit, ale porad pozitiva prevazuji. Bral jsem ho hlavne kvuli vzhledu, opticke velikosti a cene (Kabourek 67tis).
Zelinář - já jsem na Majesty S neměl dobrý pocit při sezení. Byl jsem namáčklý na řidítka, poloha nebudila dojem pohodlnosti, šikmé nášlapy tam jsou úplně na nic při jejich úhlu a když člověk na ně dá nohy, tak stačí řidítkama pohnout tak o 2cm a už je zastaví kolena.
Pravda je, ze na me Majesty S me sedlo moc nevyhovuje. Proste sjizdim a snazim se pridrzovat nohama, coz je mirnej tlak na nohy. Bud si zvyknu, nebo poresim sikovnym calounikem. Ale tot z minusu co se Majesty S tyce asi vsechno. To sedlo mam potvrzeno i od jineho majitele. Mozna kdybych nebyl takovej dlouhej (198cm), ale to resit nehodlam...
Honda se nemá čeho bát. Do další generace stačí trochu přidat výkon, od roku 2016 dodat ABS a hotovo. N-max má mnohem menší prostor pod sedlem, nemá uzavíratelnou schránku vepředu což je dost velké mínus, nemá 12V zásuvku (v dnešní době na takovém stroji za tu cenu vynechat takovou podstatnou věc?), Yamaha dealeři mají slabší možnosti financování než Honda a vyšší úrok no a neberou motocykly na protiúčet (alespoň o dvou co vím).
Místa je tam ovšem opravdu více než na PCX, ale není to nic tak extrémního a alespoň pro mne s 193cm to tak není faktor, který by to výrazně ovlivnil. Na druhou stranu je legrační, že je tam více místa než na Majesty S a hlavně více než na X-max, která ho má nejméně
Po 6ti stech km moje Majesty s 125 jezdi za 2,46l/100km a myslim, ze pujde jeste trochu dolu. Podotykam, ze mam 198cm 114kg. Je vetsi a dle meho soudu hezci. Ma vetsi misto po sedlem a je rychlejsi (100km/h kopec nekopec, maximalka cca 120km/h). Akcni cena 71990kc byla myslim velice zajimava. Tak NMAX a vcil mudruj...
Zdar panove, asi budu patrit k blaznum, ale tento skutr jsem si letos v cervnu koupil. Mam ted najeto nejakch 1300 km. Samozrejme pohodli X maxe, Forzy ci Majesty nemam a nikdy mit nebudu, ale v zabehu to nyni ukazuje dlouhodobou prumernou spotrebu 1,9 l/100. Verte nebo ne. Skutr netlacim, ale ani zbytecne nehonim - striktne dodrzuji manual vyrobce . Moje vaha 83 kg, prumerna cestovni rychlost 70 km/hod., skutr pouzivam na dojizdeni do prace.(20 km denne, vcetne kopce, nedelam v prodejne Yamahy). Co bych akorat vytkl jsou zrcatka, ktere pocitaji s ridicem sire ramen zavodniho pstruha. Jsou priserne uzke, takze v nich vidite kulove.
a max, b max, c max, d max,... kde tohle skončí?
Nebude v prodeji NMAX 150 ?
Hm...s touhle cenou asi spíš PCX. Nebo ještě radši Itala.
S tím světlem to je možné, i když... Dneska je spousta modelů, které si jsou navzájem někdy až moc podobné (teď myslím vzhledovou stránku). Někdy je to o praktičnosti, která se ukázala jako výborná, někdy je to o úspěchu co se týká vzhledu u kupujících, někdy možná i o snaze "ušetřit" použitím něčeho, co je ověřené, výrobce toho může denně vylisovat tuny. Navíc je to občas i stránka designového studia, které, ať si to chceme nebo nechceme připustit, má své představy o vzhledu, takže když jedno studio dělá jeden model, je možné a dá se očekávat, že pokud časem pro tutéž firmu bude dělat další model, mohou se objevit jisté podobnosti.
Skútr to asi nebude špatnej, ale nepřijde vám trošku, že přední světlo vypadá buď jako z Kawasaki Z nebo z Hondy Varadero?
Objevil se tu dotaz na čalounění. Tady máš jeden, co dělá do těchto věcí. Jsou tu i fotky, takže si můžeš, Zelináři, udělat obraz. //www.skutrforum.cz/post277514.html?hilit=%C4%8Daloun%C4%9Bn%C3%AD#p277514 . Jinak je to šikovné a ani PCX nebylo napoprvé "dokonalé". Jak dlouho mu vytýkali, že nemá věci jako hodiny, dobíjení, že ten bobek je děs atd. atd.? Dvě generace jim to trvalo, než u třetí jsou z větší části noví majitelé spokojeni. Ti s dřívějšími verzemi sice nenadávají, spousta věcí se dá doplnit dodatečně, ale tak, jako u této Yamahy jsou námitky proti nezamykatelné schránce, menšímu prostoru pod sedlem, chybějícímu dobíjení, tak časem se i toto vychytá, pokud se ujme a bude o ni zájem. Proč třeba Honda nedala ABS a další věci už u druhé verze PCX, když si o to lidi psali a ptali se na to? Prý je to rozpočtovka a podle toho to je vybavené. Ono 70 tisíc zas až taková rozpočtovka není, ale čas ukáže. Pořád je dost lidí, kteří fandí určitým značkám a doteď čekali, zda Yamaha s něčím, jako je PCX, příjde. Tak se dočkali. Má plusy i mínusy a je třeba se s tím popasovat. Jen ať je víc možností na výběr. Jak značek, tak modelů. Výhoda pro kupce.
Jo jo dělají, ale lidi se skútry si to nechávají i přímo u čalounictví. Nejvíce o tom asi budou vědět ti co mají starší PCX kde si nechali dávat pryč tu patku na sedadle. Nebo taky ti co mají Vespu.
Tos zadna hitparada to neni, ale nestezuju si...a ze jsrm narocnej parchant . Jen resim sedlo, bejt za prdeli ten odskok pro spolujezdce kósek dal, nemel bych jedinou vytku. Co myslis, slo by to sedlo rozkuchat, necim vycpat a precalounit? Zabejva se tim nejaka firma?
U toho TDi hlavně teda ten krouťák je šílený. Od manželky PCX jde krásně i se mnou do té 90, do 70 to je i pěkné citelné zrychlení, ale ani pak mezi 70 - 90 to není nějaký šnek. Mezi běžný provoz oktávek a podobných to v pohodě zapadá. Až po té 90 tomu začíná docházet dech, ale do mírného kopce cca 95 se mnou a nějakou zátěží, asi tak na 3/4 plynu a ještě to zrychluje. A nic to nežere. Prostě úžasný strojek I když teda pojistka je jen o cca 120Kč méně než co mám na moji motorce.
Jen nechápu, jak se při té výšce skládáš na Majesty S. Mně to fakt přišlo, že sedím nějak moc namáčklý na řidítka a s nohama na šikmých nášlapech jsem si hned řidítkama třískal o kolena.
Tdi . Ale proc ne, udrzela by se relativne slusna hmotnost stroje? A taky vzhled od zakladu prekopat.
Dnes jsem prestal zajizdet a po zadnim to zrovna nejezdi . Ale i tak z kopce 120km/h a bezna od 80-100km/h. Me nadseni neni ani tak o typu, ale o objemu. Sakra, ty 125tky jsou bozi, da se na tom v pantoflich, nezere to a jezdi to ... ... hm ... normalne .
Tak druhý pokus , ten taky nefunguje, zkusíme třetí , ten taky nejde. Místní redakce evidentně nemá ráda odkazy ke konkurenci. Tak jinak //tinyurl.com/oczuyhr
Nende to zwobrazit...
Ještě je možnost jít do tohohle
Myslím, že v Hondě mohou být klidní. Bylo by smutné kdyby za dobu existence PCX, Yamaha neudělala něco odpovídajícího. Něco málo z prodejů odejde ale nevěřím v nic dramatického.
To puffybodie: X-city je super, na tom se sedi jedna basen. Forza je absolutne super, jen cena je mimo.
To puffybodie: neukecal, nabidnul sam. Zavolal jsem a on rika, ze, ze jich ma 5 kusu a ze ma na skutrech stejne hovno. No a ze mu to akorat prekazi na sklade a kdyz si prijedu do druheho dne, tak ze je za 67 muj. Tak jsem vyrazil jeste ten den...
To Cage: Majesty S fakt jede pekne. V 90ti vezmes za plyn a jeste relativne slusne vyrazi. Je proste do rychlosti, za coz jsem rad, bo ve meste nebydlim. A co se te pristrojovky tyce, tak to byl jeden z duvodu proc jsem si vybral Majesty S, je fakt paradni
Ten pán na tom Nmaxu na obrázku č 31.Vypadá díky prtavím kolům jako když ukradl děcku kolobku a upocených 100km /h je proti Majesty S nějak málo ne?To se jako chytnu za kamion nebo co?Jo přístrojovka Majesty proti tomu pidi naprostý luxus.No těšil jsem se na Nmaxe ,ale je to jakési nedodělané za 75litru tak se koupě skutru odkládá.
neznamyScooterD
Forza je super pokud člověk chce maxi skútr. Je to něco jako Piaggio X10 125. Yamaha má dobrou spíše X-city 250 v tomhle segmentu, jenže tu prý končí a už jen X-max, tak nevím no co tam dělají teda.
Zelinář - já mám dost dlouhé nohy, takže to může dělat ten problém. Ale právě na PCX nebo N-max ho nemám. Zato na Majesty S a X-max zaručeně problém.
Dobrou cenu jsi ukecal. Tady na Moravě o nějákém slevování nechtějí ani slyšet. Však vždyť to přece už tak slevnili z 84 na 72, tak co by člověk nechtěl ne?
bohužel Yamaha schytává jednu ránu za druhou a tohle bude další ko. Majestátní majesty je na tom s prodejema katastrofálně, tohle se k PCXu taky ani nepřiblíží, naopak Forza ihned po uvedení atakuje pozice několik let nepřemožitelného X-maxe... Ve Francii.
Na naslapy davam pouze spice bot a dobry. Ale jo, mas pravdu, se svoji vyskou se musim trochu uskromnit, ale porad pozitiva prevazuji. Bral jsem ho hlavne kvuli vzhledu, opticke velikosti a cene (Kabourek 67tis).
Zelinář - já jsem na Majesty S neměl dobrý pocit při sezení. Byl jsem namáčklý na řidítka, poloha nebudila dojem pohodlnosti, šikmé nášlapy tam jsou úplně na nic při jejich úhlu a když člověk na ně dá nohy, tak stačí řidítkama pohnout tak o 2cm a už je zastaví kolena.
Pravda je, ze na me Majesty S me sedlo moc nevyhovuje. Proste sjizdim a snazim se pridrzovat nohama, coz je mirnej tlak na nohy. Bud si zvyknu, nebo poresim sikovnym calounikem. Ale tot z minusu co se Majesty S tyce asi vsechno. To sedlo mam potvrzeno i od jineho majitele. Mozna kdybych nebyl takovej dlouhej (198cm), ale to resit nehodlam...
Honda se nemá čeho bát. Do další generace stačí trochu přidat výkon, od roku 2016 dodat ABS a hotovo. N-max má mnohem menší prostor pod sedlem, nemá uzavíratelnou schránku vepředu což je dost velké mínus, nemá 12V zásuvku (v dnešní době na takovém stroji za tu cenu vynechat takovou podstatnou věc?), Yamaha dealeři mají slabší možnosti financování než Honda a vyšší úrok no a neberou motocykly na protiúčet (alespoň o dvou co vím).
Místa je tam ovšem opravdu více než na PCX, ale není to nic tak extrémního a alespoň pro mne s 193cm to tak není faktor, který by to výrazně ovlivnil. Na druhou stranu je legrační, že je tam více místa než na Majesty S a hlavně více než na X-max, která ho má nejméně
Po 6ti stech km moje Majesty s 125 jezdi za 2,46l/100km a myslim, ze pujde jeste trochu dolu. Podotykam, ze mam 198cm 114kg. Je vetsi a dle meho soudu hezci. Ma vetsi misto po sedlem a je rychlejsi (100km/h kopec nekopec, maximalka cca 120km/h). Akcni cena 71990kc byla myslim velice zajimava. Tak NMAX a vcil mudruj...
na Yamaze maska z kawího Zeda ?