Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
technasia> pokud vím, mělo by to být z důvodu centralizace rotující hmoty. Konec konců, to vývojové týmy všech značek řeší stále dokola. Kromě toho má Yamaha vzduchový fitr za krkerm řízení, vstřikování vpředu a výfuk jde ze zadní strany válce. U první verze šel svod rovnou dozadu a teprve tam se zakroutil, nyní je nejdříve omotán okolo válce a pak jde dozadu.
BendaWR> díky moc! No první jízdy to byl pořádnej čardáš a bahna jsme si všichni fest užili...to ale k offroadu patří a mě to nijak nevadí. Každopádně fajn akce a myslim, že kdo přijel, rozhodně nelitoval. V neděli se možná už i prášilo
KX500>jasná páka, výfukový svod je omotán okolo válce. Výfuk ústí netradične na zadní části válce a sání naopak vpředu. Aby byl zaručen ideální průběh výkonu, musí mít výfukový svod určitou délku, proto je u MX 4T YZ vyřešeno takto.
technick>výkon motokrosových speciálů výrobci záměrně neuvádějí, krom toho u nich nejde až tolik o maximální výkon, jako spíš o jeho průběh. Díky za komentář
technasia> pokud vím, mělo by to být z důvodu centralizace rotující hmoty. Konec konců, to vývojové týmy všech značek řeší stále dokola. Kromě toho má Yamaha vzduchový fitr za krkerm řízení, vstřikování vpředu a výfuk jde ze zadní strany válce. U první verze šel svod rovnou dozadu a teprve tam se zakroutil, nyní je nejdříve omotán okolo válce a pak jde dozadu.
Vláďo mají tedy zakloňené válce yzetek nějakou výhodu?díky
BendaWR> díky moc! No první jízdy to byl pořádnej čardáš a bahna jsme si všichni fest užili...to ale k offroadu patří a mě to nijak nevadí. Každopádně fajn akce a myslim, že kdo přijel, rozhodně nelitoval. V neděli se možná už i prášilo
Hezká reportáž, díky Vláďo! Podle fotek to byly pěkný brody bahnem, fuj to muselo klouzat jak na sněhu
KX500>jasná páka, výfukový svod je omotán okolo válce. Výfuk ústí netradične na zadní části válce a sání naopak vpředu. Aby byl zaručen ideální průběh výkonu, musí mít výfukový svod určitou délku, proto je u MX 4T YZ vyřešeno takto.
To výfukové koleno je obmotané kolem celého motoru?
technick>výkon motokrosových speciálů výrobci záměrně neuvádějí, krom toho u nich nejde až tolik o maximální výkon, jako spíš o jeho průběh. Díky za komentář
Pěkný fotky a článek Jen mi v tabulce chybí výkony motorek, moc prosím o doplnění.