husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jakub-od-X-bikers (190) napsal 20.06.2018 v 12:48

Po čtyřech dnech ježdění a nastavování můžu prohlásit, že když se jede svižněji, podvozek funguje i komfortně, ale při legálních rychlostech je to prostě moc tuhý. Chtělo by to vyměnit příliš tuhé zadní péro, aby se celé nastavení dalo udělat měkčí... Problém s cukáním ve městě a při ustáleném tempu řeší změna motorového módu. "A" je prostě jen na ostrou jízdu...

Adar77 (-14) napsal 18.06.2018 v 23:37-1+1

Osobně bych znovu nevolil jinak. Street Tripple 765R.

I Street Sko radši, než houpací kůň/ předělaný na tvrdý motárd s ucukaným plynem, kde na tom člověk visí na šimpanze. )

64mara (1) napsal 16.06.2018 v 15:04

ProchyTom: Jediná nedokonalost HyperPro na MT-09 je, že se nedá nastavit předpětí zadního tlumiče na mašině a musí ven. Ale věděl jsem to už před koupí. Jinak maká perfektně.

ProchyTom (190) napsal 16.06.2018 v 12:06+1

64mara: věřim, že HyperPro pomohlo měl jsem je na Monsteru S2R a pohádka

64mara (1) napsal 16.06.2018 v 11:40+1

Pěkně napsané. Možná bych ještě doplnil link na loňský testík, kde je podrobněji popsaný motor s převodovkou. Kdyby se před rokem dělala SP, byla by to jasná volba. Ta moje za ten rok prošla řadou úprav a v mých očích je teď dokonalá

ProchyTom (190) napsal 16.06.2018 v 09:36

Chystáme srovnávák tří naháčů a byla tam i Yamaha MT09 v základní verzi. Její tlumiče jsou v maximálním tempu dost bídný. Navíc její posed ji řadí spíš do srovnání s hypermotardem.

Figi25 (59) napsal 15.06.2018 v 20:33+2

Ve střední třídě naháču jsou dvě motorky, které myslí na spolujezdce Suzuki Gsx S 750 a Aprilia Shiver 900 Obě podceňováné, ale neprávem.

sered (113) napsal 15.06.2018 v 11:44+1

ProchyTom> a jinak jeste jednou dik za opravdu zasvecenej testik!!!

ProchyTom (190) napsal 15.06.2018 v 10:55+3

Ja jen doplnim- koho vezu, toho miluju. Kdyby to nahodou cetla mlada

sered (113) napsal 15.06.2018 v 08:23+1

SuperSic58> Batuzek NENI prezitkem tech co maj hluboko do kapsy! Batuzek JE pro radost! Ty zrejme neznas to stary motorkarsky uslovi "koho vezu, toho s*kam"

sered (113) napsal 15.06.2018 v 07:39+1

Peknej a zasvecenej testik - jako obvykle od tohodle uutora - nepekny motorky! . Copak ti kluci designerky od jaaamaaahy hulej za matros, to je sila!

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 15.06.2018 v 07:24

První dojem? Je to fakt ošklivý, divně se na tom sedí, motor jede jak nadrženej bejk, podvozek je tvrdej a uskákanej a při silné akceleraci v rychlostech okolo 180km/h má tendenci se vlnit, ale zábavy nabídne opravdu velikej kopec! Chce to jen nastavit k obrazu svému, když se ta možnost nabízí...

ProchyTom (190) napsal 14.06.2018 v 22:50

Podvozek funguje, motorka je stabilnejsi, jen ty nase silnice jsou problem. Neni to vylozene tvrdy, ale SP patri do skupiny tužších motorek

SuperSic58 (1306) napsal 14.06.2018 v 22:44-1

hypermotard se s timhle na motor nemůže měřit, ten třívál je jiná liga A spolujezdec? To je přežitek z 90.let, kdy měli lidi hluboko do kapsy

crowack (58) napsal 14.06.2018 v 21:33

zas ten spolujezdec...
existuje jestě ve střední třídě naháčů motorka, na které spolujezdec netrpí a snese i delší trasu?

neznamyScooterD (1088) napsal 14.06.2018 v 20:09

konečněěěěě!!! nevim jak 939hypo, ale 821hypo proti mt09 nejede a jestli už ten podvozek bude fungovat... proč to neudělali hned nechápu... a ten podvozek přece bude fungovat líp i na špatný silnici nebo?

ingott (7) napsal 14.06.2018 v 19:06

Věřím že je to dobrá motorka, ten motor bych si chtěl vyzkoušet. Ale ten design Fakt tomu nemůžu přijít na chuť. Vybral bych raději Z900 - to mi připadá jako dnes nejlepší koupě mezi naháči.

Nazgulll (18) napsal 14.06.2018 v 17:42+2

To radsi 40k prisetrit a pořídit 939 hypermotard

SuperSic58 (1306) napsal 14.06.2018 v 15:29

Tahle motorka je prostě absolutní pecka Srovnání s čoproingotem MT-01 je fakt úsměvný, tahle motorka je uplně někde jinde Jen škoda, že prémiovej podvozek bude na našich zdevastovaných silnicích akorát k vzteku, buď si vybírat jen kvalitní úseky a nebo bydlet v pohraničí a jezdit v Německu či Rakousku po nomálních silnicích

JA-NE (767) napsal 14.06.2018 v 13:58

30.6. Testujem tak som zvedaví ..

deluxa (347) napsal 14.06.2018 v 11:57

Kamen urazu mt-09 bol vzdy podvozok, nikdy som nevedel najst kompromis medzi nastavenim pre sportovu jazdu a pre beznu po rozbitej ceste. Vela ludi si kupovalo ine pruziny,tlmice alebo cartridge. To ze tam oni dali lepsie tlmice podla mna vela neporiesi lebo problem nie je len o tlmicoch. Pre mna jeden z najzabavnejsich motorov, pri ktorom nevyuzili jeho potencial, lebo ho vlozili od zaciatku do ramu a podvozku ktory vobec neodpoveda jeho parametrom a poziadavkam. Holt rozpocet asi nepustil a niekde sa muselo setrit...napriklad na vyvoji ramu a podvozku :P

JoskaH (444) napsal 14.06.2018 v 11:36+5

MT je cokoli, co Yamaha nazve MT...
Názory místních diskuteru, hra jejich představ s písmenky a slovíčky zde tovarnu pochopitelně nezajímá

Classic (33) napsal 14.06.2018 v 10:54+5

Proč dnes většina motorek, kromě chopperů, vypadá jako plastový hmyz nebo Vetřelec? Vážně má dnes většina lidí takový vkus? Já tedy ne .

pk14 (175) napsal 14.06.2018 v 10:28+4


MT =
MT-01

Fullgas1 (746) napsal 14.06.2018 v 10:25+1

Predné smerovky do zrkadiel, držiak ŠPZ dole, normálny výfuk a nie tu bambulu, a namiesto sedla spolujazdca nejaký pekný kryt sedadla a celkom fajn. Sere ma, prečo Japonci nedávajú pancierové hadice už v základe...

pk14 (175) napsal 14.06.2018 v 10:15+1

MT je jenom jedna.
A to MT-01
Tohle a "kolegyně"




TOPlist