yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Adrenalin.vkrvi (1) napsal 04.12.2013 v 15:34

Yamaha 3 hrnce? První co se mi vybaví jako řadový tříval byl Triumph, potom fabia s H.ořícími T.řemi P.ísty a stará třicítka zetor. Nějak se mi na to bude blbě zvykat...

Bothrops (249) napsal 01.12.2013 v 16:17

jakej to je Boom! a všichni z toho na větvi, tak mě se to nelibí

Cherokez (-1) napsal 02.11.2013 v 11:37-1

Škaredá mrdka

radulc (9) napsal 01.11.2013 v 12:55

Žeby dali tento motor aj do TDM-ka?

Rubi (45) napsal 01.11.2013 v 09:27

MT-09mně nadchla,viděla jsem jí na živo,seděla na ní,je jak pírko a celkem i pro menší postavy.Už se těším na vyzkoušení v reálu.

Itall (10) napsal 29.10.2013 v 18:26

seikos: Pokud by byl jekl funkčně - v pevnosti, krutu, hmotnosti a co já vím - srovnatelný s tímto, nevidím důvod ho nepoužít a bude jistě levnější. Že by tato kyvka, z každé strany jiná a zakřivená, byla nějak krásná...

mlynec998 (-6) napsal 19.10.2013 v 20:14

ono to bolo dokonca aj v brne na rekorde...skoda ze som ju tam nevidel na zivo.vsimnite si prvy rad...

//www.automotodrombrno.cz/cz/#!/sezona/232/moto-show-rekord/fotogalerie

NalEpKa (0) napsal 17.10.2013 v 22:42

Nevíte někdo jak se jmenuje ta písnička? Jo a motorka je fakt pěkná doufám že pojede tak stejně dobře tak jak je pěkná

Anti (390) napsal 17.10.2013 v 14:28

Váňa:Samozřejmě máš pravdu,ale při měření pružnosti je důležité jak jsou poskládané převody.Takže pro větší pružnost nebo hravost stačí někde ubrat nebo přidat pár zubů.Nicméně k dodanému grafu nemám námitek a v tomto případě píšu

fourman (87) napsal 16.10.2013 v 18:49+1

Byl jsem na tento motocykl velmi zvědavý, ale vzhled mě velmi zklamal. Vypadá spíše jak odstrojené enduro. Zadní světlo jak přilepené sekunďákem, a ten panel daný mimo střed jen aby to bylo zajímavý..., je to jak nedodělaný.

Vlnič (199) napsal 16.10.2013 v 11:18

já bych to nekoupil ale má to svý do sebe. Nové M-TDM - chtěl jsem se podívat jen tak sám pro sebe co najdu
: //www.moto-station.com/article16686.html Mě by bralo něco na drátech, vepředu 19-ka, pohodlný sedlo, 19 l nádrž, široký říditka, trochu plégo, pěknej kukuč a prdel. Ten motor slibuje zábavu, tak bych s tím potrápil Tigera 800XC a 800 GS!

Váňa (33) napsal 15.10.2013 v 23:46+2

Anti, měření pružnosti poskytuje výsledky které jsou samozřejmě objetivní. Subjetivní může být jejich interpretace např: "když se to při zrychlování netřese nemám z toho zážitek" a je to samozřejmě v pořádku.
Průběh krouťáku je sakra placatý
[url=//imageshack.us/photo/my-images/801/pc0v.jpg/]tady[/url]

ludabalon (4) napsal 15.10.2013 v 22:44+1

Já se na ní svez a musím říct, že je to pecka.Hlavně motor je výbornej, tahá jako hrom krásně odspodu.Ti škarohlídi co ji haní, tak si ji nejdříve vyzkoušejte a potom kritizujte.Za mě, je to dobrej bike...

Kados7 (0) napsal 15.10.2013 v 22:33

s tim štítkem je to kočka :P :)

seikos (975) napsal 15.10.2013 v 22:14

Tamashi: podívej v jaké cenové relaci se ta motorka pohybuje. Za ty prachy můžeme být rádi, že to nemá na místě kyvky kus jeklu, jak to umí Honda nebo Suzuki. Levným vypínačům se za tu cenu nevyhneš.

Romoto (48) napsal 15.10.2013 v 22:00+1

...sú mimo napríklad chlapci z anglického BIKU, ktorí sa na novom eMTéčku pri testovaní už povozili do sýtosti a dali mu päť hviezdičiek z piatich, alebo teoretici, ktorý túto motorku videli iba na fotkách...? A aj taký nemecký MO nešetril slovami chvály.
A ako informuje produktový manažér od Yamahy Mr. MIYAZAWA, MT-09 je iba prvá kapitola. Postupne budú nasledovať aj ďašie aplikácie na tejto platforme. A nie je to zamerané iba na radový trojválec, ale môže to byť aj štvor alebo aj dvojválec. Yamahe ide o to, vytvoriť novú zábavnú radu motocyklov.

Tamashi (2) napsal 15.10.2013 v 20:33

Třívál vypadá zajímavě, co mě ale na té motorce otočilo víc, než elektrický startér jsou řidítka. Chápu, že doba je zlá a krize je všude,ale na takovéhle mašině bych nikdy v životě nechtěl mít čudlíky stejný, jako má kdejaká 250tka... :-/

alexa7 (101) napsal 15.10.2013 v 19:59

Papierovo si tu motorky konkurujú v kolonke že váha a výsledok je ten že tie motorky sú krpaté.
Naozaj ani ja nechápem že nechali zostarnúť TDM. Mali segment kde bola aspoň 10 rokov sama a teraz tam ryžuje BMW a Triumph.

Interceptor (108) napsal 15.10.2013 v 19:26-1

Váńa- někdo se na to může dívat jinak- prostě stačí podřadit a ve špičce třívál na 4vál prostě nemá...
Mně se ta motorka líbí, 3vál bude určitě super, ale právě mě by to asi trochu odrazovalo. Ne protože 3, ale protože Triumph. Triumph platí jako originál, u Yamahy bych měl pocit, že tam je něco cizího. Za ty prachy určitě .

PajaZR (5) napsal 15.10.2013 v 19:12

Po obyč. XJ,CBF,GSF..konečně zajímavá motorka od JPN.Určitě bude zábavnější než ty mnou zmiňované.Design taky nevypadá zas tak obyčejně.Pěkná ,až na ten výfuk.

stráťa (104) napsal 15.10.2013 v 19:09

Skorolitr se 115 koňma za míň než 200 je hodně dobrá nabídka, tam se hold něco obětovat musí. Jenom kdyby to nebylo tak hrozně ošklivý...ale zase se nebude majitel bát že to někdo ukradne.

Anti (390) napsal 15.10.2013 v 18:49-1

Váňo,to "měření pružnosti" je zrovna tak subjektivní jako tvůj názor.A i kdyby,je to jen jedna z veličin.
Kupříkladu tenhle tříválec o kterém někteří mluví jako o nejlepším řešení.Díval jsem se na technické údaje.Otáčky při kterých vrcholí výkon a moment jej předurčují k aplikaci do nějakého naháče.Chtělo by to graf,třeba je to placatý.

Sidonius78 (4) napsal 15.10.2013 v 18:43

osobně se mi MT-09 moc nelíbí, ale mluvím jen o vzhledu,co se týká motoru tak super . 3válec je to nejlepší řešení, jednak se dá použít všude, jsem zvědav na nové TDM, ale dle prvních fotek zadní část moto nic moc
PS: Yamaha jde správnou cestou, jinak TDM co jezdím tam mi chybí 20k nahoru , jinak nemá chybu

Itall (10) napsal 15.10.2013 v 17:00

Ale jo, je to docela zajímavé. Chápu, že je "jako" levná, ale za tu cenu je to pro mě stále moc. Jinak - s tou hmotností a výkonem asi nic jiného není, ne? Osobně bych bral nižší cenu třeba výměnou za nižší výkon. Ještě nižší hmotnost bych vítal. Tříválec mi nepřijde jako špatné řešení, spíše naopak.

Váňa (33) napsal 15.10.2013 v 16:07+1

Anti, subjetivní? Ani náhodou, měření pružnosti u cendur kolem litru (kategorie co mě zajímá) vesměs a s přehledem vyhrává Tiger 1050 to je prostě fakt, který nelze zpochybnit. Zrovna Yamaha s tříválci nezačíná jen se k nim vrací a je to dobře. Ale proboha nikomu neberu, pokud mu vyhovuje, že o co méně to jede tak o to více se to třese, proti gustu...

Anti (390) napsal 15.10.2013 v 15:30-1

Váňo,to je tvůj subjektivní pocit.Ostatní mají taky jasnou představu kolik hrnků je optimálních.
Pro mě osobně je volba třech válců trochu překvapivá.Obzvláště když na tříválce jsme zvyklí od jiné firmy.Zřejmě se hledá skulinka na trhu nebo je potřeba se přiživit na renesanci této konfigurace.

Váňa (33) napsal 15.10.2013 v 15:01+5

To že třívály v mašinách (to bych podtrhl) fungujou asi nejlíp (pokud se člověk nežene za extrémním výkonem) ze všeho už ukázali Angláni dostatečně. Nová "Yamahí" MT-09 je vynikající (dokonce i test v MH přežila bez ztráty kytičky) a za méně než 200t nemá konkurenci. Z diskuze místních odborníků se tak zdá že jediná její vážná chyba je to, že má na nádrži 3 ladičky... Za sebe doufám že parádní tříprsťák se objeví i v novém TDM.

Žabinátor (69) napsal 15.10.2013 v 14:51+1

o víkendu jsem jí viděl v Brně na živo a vypadá mnohem líp něž na fotkách, je fakt pěkná

Frankie (731) napsal 15.10.2013 v 14:50+1

Samozrejme ze vzhledove to na Italy nema, ale myslim ze na Japonce je to moc dobry, kdyz si vezmu jaky osklivy nahace delaji poslednich par let... a ten trivalec by mohl byt velice zajimavej moturek. Kdyz bude nekdy moznost, rad si to zkusim.

DOMINATOR (1260) napsal 15.10.2013 v 14:26-1+1

za mě ne članek fajn motorka nee proč 3 valec chcou ze sebe delat triumf?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist