globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Motojezdec (1) napsal 31.10.2012 v 14:11

Hej nejlepší je v tom videu ten fichtl :DDD

memphis.unv (17) napsal 16.02.2009 v 02:13

já vím že plno lidí mě má za vola ale přispěju
bavil jsem se s borcem kterej má taky rád terén a on mluvil o své volbě. říkal že si mohl vybrat v té době za stejný peníze bu´d ojetou asijskou dvácu nebo novýho trampa. jo, pořizoval to dávno protože neska jsou ceny úplně jinde ale taky nejde o dilema nová/jetá.
pro dvácu mluvilo to že je to moderní lehká mašina, trampa nebo spiš jeho odnože zná každej.
cituju: dváca má šest kvaltů a když přijde sebemenší kopeček, kvalty jdou okamžitě dolu. když je ale člověk v terénu, většinou stojí ve stupačkách a tak jde řadit blbě takže se spiš hodí krouťák. s tou svou tam kopnu dvojku a jedu od dvaceti do devadesáti všude"

jinak vypadá to dobře a chtět v 16 letech něco do terénu, asi by to byl vzhledem k finančním možnostem jeden ze žhavejch kandidátů

spajda. (0) napsal 07.11.2008 v 15:44

zdarec nevite nekdo co muze byz s cagivou elefantem kdyz nede na ctvrtku plynu? a pak se dusi diky za rady tady je muj email eizospajda@seznam.cz diky moc

OnBa (4) napsal 23.12.2006 v 14:13

Dt je good mašina, koukněte na dt125.estranky.cz

ROBO (0) napsal 30.06.2005 v 22:45

Mäm KTM 125 EXC rok výroby 1997 a musím říct je to paráda mám ji chvíli moto po SIMSONOVI mám ji uškrecnou na 25 koní, ale i přesto je to skok z SIMAKU jako prase. Koupil jsem ji z Německa za 25 000 i s papirama. Takže paráda. Nevíte kolik žere nemám to změřené ?!?!?!

Kuzin (10) napsal 03.01.2005 v 01:03

to spalovac<br />
Je mi líto ,že jsi to špatně z té celé! formulace pochopil,ale <br />
ten 2T nám v redakci v téhle motorce skutečně nevadil, ba naopak.(pro příště se budu snažit být srozumitelnější ) <br />
Mezi 2T mi skutečně přišel až překavapivě tichý.<br />
<br />
<br />

smazany4621 (0) napsal 29.12.2004 v 00:13

Jo 11 Kw je sice málo,ale dt jde odškrtit na 27 koní a to už stojí zato.Není to sice 36 k jak u ostrých endur,ale i tak si s tím jde pořádně zařádit.

Frankie (717) napsal 28.12.2004 v 18:16

Jasne ze 11kW neni moc, ale zase na druhou stranu jak casto delas generalku motoru u 125 ktera ma 36koni a u takovy co ma 15 koni ??? O to prece vyrobci slo, komu je to malo, at si koupi krosku nebo vyssi objem. A u 125 co jinyho nez 2T ? Krome Fazera 600 mam taky DT125 (sice r.v.86,ale stale jezdi) na lesni,polni cesty a na blbnuti do lehciho terenu a jsem spokojenej, netrha to ruce, ale na to mam preci poradnou masinu A kdyz s DTckem prastim (mockrat se stalo) nema se na tom moc co rozbit. Myslim ze pro zacatecniky,pro nekoho kdo to v terenu neumi, ale presto tam chce jezdit (napr. ja) ci na zahnani zimniho abstaku je DT idealni

smazany4621 (0) napsal 27.12.2004 v 21:15

Do 125 jen a jedině kvalitní 2 T motor.Dt jsem měl a je to skvělá motorka to že má dvoutakt motor považuju za velké plus,čtyřtaktním motorem by tohle moto yamaha pokazila.Z vlastní zkušenosti vým,že dvoutaktní motor má lepší chod a je pružnější.Malé čtyřtakty akorád hodně vybrujou a nejedou.Co se týče výdrže,když jsem dt prodával mělo najeto 30 000 s prvním pístem a co vým tak pořád jede.Díky přívěře táhne už od tří tisíc-sečteno a podtrženo jesli se dvoutakty přestanou dělat bude to chyba a jsem rád,že yamaha s détéčkem počítá.

smazany320 (0) napsal 27.12.2004 v 15:02

ale stále dvoutaktní kapalinou chlazený jednoválec<br />
<br />
nechapu,co vam neustale vadi na 2T???to by jste tam chteli v tom 125 4T??.<br />
Dvoutaktni motor tichy...to je prekvepeni.Uz z principu je,protoze tam chybi rozvody a dalsi cvrdlikatka<br />
Bylo by lepsi,kdyby tyhle recenze na motocykly s dvoutaktnim motorem psal nekdo objektivni...




TOPlist